پس از عرضهی نسخههای لوکس و سطح بالای S کلاس، مرسدس-مایباخ در حال آماده شدن برای معرفی شاسیبلند لوکس خود است.
انتظار میرود این خودرو در سال ۲۰۱۹ به بازار بیاید و با رقبای مطرحی چون بنتلی بنتایگا، رولزرویس کولینان آینده و احتمالاً ب ام و X7 شاخبهشاخ شود. بنا به گفتهی اتوکار شاسی-بلند لوکس مرسدس-مایباخ از زیرساخت نسل آیندهی GLS بهره خواهد برد.
هرچند موضوع یاد شده به این معنی نیست که شاسیبلند بسیار لوکس جدید مرسدس-مایباخ تنها یک نسخهی دستکاری شده و ممتازتر از GLS جدید خواهد بود. این خودرو عناصر طراحی مخصوص به خود را داشته و از برخی جزئیات الهام گرفته از مایباخ ۶ کوپه کانسپت استفاده خواهد کرد.
در میان ویژگیهای بصریای که این خودرو را از GLS استاندارد جدا خواهد کرد میتوان به جلوپنجرهای جدید، گرافیک متفاوت چراغها، کروم بیشتر و احتمالاً فاصلهی بیشتر بین محورها به منظور افزایش فضای پا اشاره کرد.
برخلاف GLS، شاسیبلند لوکس یاد شده توانایی حمل ۷ سرنشین را خواهد داشت و بهصورت استاندارد با طراحی ۴ یا ۵ صندلی عرضه خواهد شد. به علاوه مواد بسیار باکیفیت و جدیدترین گجت ها در کابین این خودرو بکار خواهند رفت. اما نیروبخش این شاسیبلند جدید احتمالاً پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس خواهد بود که به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد. البته احتمال استفاده از پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری نیز وجود دارد. سیستم چهارچرخ محرک 4Matic و سیستم تعلیق بادی نیز بهصورت استاندارد در خودرو نصب خواهند شد و این شانس هم وجود دارد که شاسیبلند مرسدس-مایباخ در میانهی عمر خود قوای محرکهی الکتریکی را نیز پذیرا شود.
فورد
۵ بهمن ۱۳۹۵تانکیه برای خودش فکر کنم بیا ایرا ن میلیاردی قیمت بخوره
peyman
۶ بهمن ۱۳۹۵عجب طوفانی شده ???
آرمین
۵ بهمن ۱۳۹۵عجب suv شاخی تنها رقیبش فقط X7 هستش آخه کی تکنولوژی آلمانی رو ول میکنه میره رولز رویس و این اینچیزا رو انتخاب کنه
Parker
۵ بهمن ۱۳۹۵رولزرویس تکنولوژی BMW هست.
بنتلی تکنولوژی فولکس واگن.
(پهلوان مک لارن)new great britain
۵ بهمن ۱۳۹۵مجید یه چیزو از قلم انداختی.
لامبورگینی هم تکنولوژی و انجین و پلتفرم و میشه تقریبا گفت همچیش از گروه فولکس و همچنین آئودی هستش.
Parker
۵ بهمن ۱۳۹۵کاملا حقیقت رو گفتی.
من لامبورگینی پرست و پرچم پرست نیستم.
از شنیدن حقیقت هم جوش نمیارم .
روی لامبورگینی هم تعصب های کودکانه ندارم.
قبول دارم. هیچ وقت هم با کسی نجنگیدم که بگم لامبورگینی 100 درصد ایتالیاییه و به هر جا میرسه زحمت خودشه.
من اگه این حرف ها رو زدم لینک بذار تا بفهمم آلزایمر گرفتم !!
با خودت درگیری دوست من.
واقعیت در مورد رولزرویس و بنتلی رو من گفتم. تو هم در مورد لامبورگینی واقعیت رو گفتی.
اینا یک سری حقیقت اند.
من و تو اگر خودمون رو به زمین و آسمون هم بزنیم ، 10000 کامنت هم که در تکذیب این مسائل بذاریم ، فرقی نمیکنه. هیچ چیز عوض نمیشه.
پس زیاد زور نزنیم.
.
یکم بزرگ شیم خیلی بهتره. یکم مثل آدم بزرگ ها رفتار کنیم.
باور کن سخت نیست.
حسین
۵ بهمن ۱۳۹۵همه فول سایز های آمریکایی بکشید کنار که سالار وارد میشه .
ساسان.م
۵ بهمن ۱۳۹۵فول سایزهای اروپایی معادل مید سایز های امریکایی ها هستن :D
(ali (CHEVY NOVA
۵ بهمن ۱۳۹۵ساسان.م
درسته صحبت شما
کسانی که تو مناطق ازاد هستن شورولت تاهو یا هامر از نزدیک دیدن
شما یدونه تاهو یا هامر بذارید یه طرف بزرگ ترین شاسی بلند موجود در ایران که لندکروز هست هم بذارید کنار این 2 ماشین اونموقع اندازها میاد دستتون
من بلیزر 2 در رو کنار لندکروز 2014 دیدم که تویوتا در برابر بلیزر یه ذره بود
حالا بلیزر کوچیکه اگه ماشین گنده میخوایید شورولت سابربن با نزدیک به 6 متر طول و 2 متر عرض هم در ایران هست که جزو مدلهای دهه ی 70 سابربن هستن
نوید جهرمی
۵ بهمن ۱۳۹۵ابهت یعنی جمس یوکان دنالی
حسین
۵ بهمن ۱۳۹۵ماشین بزرگ برای آفرود خیلی ضعیف میشه و هیکل بزرگ احتیاج به موتور حجیم تر و مصرف سوخت بیشتر داره .
درکل همه چی به سایز نیست و بسته به نوع احتیاج مصرف کننده خودرو خریداری میشه .
تاهو حرف نداره من طرفدارشم ولی هیچ وقت از بنز نمیشه گذشت
(ali (CHEVY NOVA
۵ بهمن ۱۳۹۵ساسان.م
درسته صحبت شما
کسانی که تو مناطق ازاد هستن شورولت تاهو یا هامر از نزدیک دیدن
شما یدونه تاهو یا هامر بذارید یه طرف بزرگ ترین شاسی بلند موجود در ایران که لندکروز هست هم بذارید کنار این 2 ماشین اونموقع اندازها میاد دستتون
من بلیزر 2 در رو کنار لندکروز 2014 دیدم که تویوتا در برابر بلیزر یه ذره بود
حالا بلیزر کوچیکه اگه ماشین گنده میخوایید شورولت سابربن با نزدیک به 6 متر طول و 2 متر عرض هم در ایران هست که جزو مدلهای دهه ی 70 سابربن هستن
Parker
۵ بهمن ۱۳۹۵GLS خیلی بزرگه.
کسانی که از نزدیک دیدن میدونن.
Parker
۵ بهمن ۱۳۹۵هر چیزی باشه من مطمئنم بهترین خواهد بود ?
آرمین
۵ بهمن ۱۳۹۵خدای شاسی بلند ها وارد میشود.. همگی سکوت…
ENER-G-FORCE
۵ بهمن ۱۳۹۵فقط به تفاوت معنای لوکس بودن از نگاه خودرو سازها توجه کنید ؛ یکی لوکس بودن رو “چرم و سرویس آشپزخونه و صد البته قیمت آن چنانی” تعریف میکنه اما اون یکی در عین نگاه متوسط به چرم و چوب ، بیشتر به تکنولوژی و کیفیت و رقابت برای پیشرفت فناوری تاکید میکنه. این نگاه خودرو سازان برتر است!
نویدی
۵ بهمن ۱۳۹۵BMW و بنز برادر دو قلو هستن…!
توی هر کلاس یه رقیب و نمونه هم تراز و تقریبا مشابه معرفی میکنن و برای هم شاخ و شونه میکشن…نمونش معرفی میباخ شاسی بلند فول سایز برای رقابت با BMW X7…!
هیچ خودروساز دیگه ای نمیتونه با این دو رقابت کنه.فقط خودشون از پس همدیگه بر میان.
چه رقابت جذابی.
Parker
۵ بهمن ۱۳۹۵آئودی خیلی جاها از پس هر دوتاشون برآمده.
TSHDN
۵ بهمن ۱۳۹۵خیلی ماشین خوبی خواهد بود اگه بیاد ولی فرض کنید در کنار این شاسی بلند بوگاتی هم معرفی بشه با موتور شیرون اون موقس که دیگه بنز در مقابلش حرفی برای گفتن نخواهد داشت.متن این که بوگاتی ممکنه شاسی بلند بزنه توی پدال هست
Bavaria
۵ بهمن ۱۳۹۵اون رندر یکی از طرفداران بوگاتی بود
از سمت بوگاتی هرگز حرفی از تولید شاسی بلند زده نشده
TSHDN
۵ بهمن ۱۳۹۵حق با شما بود دوست عزیز اما اگه اون رندر به واقعیت تبدیل بشه(که امیدوارم بشه)اون موقع دیگه سلطان ماشینای شاسی بلند خواهد شد
Parker
۶ بهمن ۱۳۹۵کاملا موافقم.
Q8 هم که بیاد بیشتر حال میکنیم.
faramarz
۵ بهمن ۱۳۹۵موتور ۱۲ سیلندر.عالیه دیگه چی میخوای!!!!!!
Continental
۵ بهمن ۱۳۹۵خدای شاسی بلند ها خهههه بقیه نشستن این بره خدا شه جک خوبی بود متعصبا لطفا دیسارو بدین جمع کنم !!!!!