همین چند روز پیش بود که برابوس اقدام به معرفی اسمارت فورتو کابریوی تیون شده با نام 125R کرد. این تیونر مشهور آلمانی هماکنون روی پروژه متفاوتی کار کرده است. برابوس از جمله اولین تیونرهایی است که کار روی G کلاس ۲۰۱۹ را شروع کرده است. نسخهای که برای تیونینگ انتخاب شده از نوع G500 جدید است که ارتقای پیشرانه را نیز تجربه نموده است.
این پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو هماکنون ۷۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر داشته و حالا خروجی ۴۹۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۱۰ نیوتون متری دارد. به لطف این قدرت بیشتر، مرسدس G کلاس تیون شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۷ ثانیهای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۱۰ کیلومتر در ساعتی دارد.
جدای از افزایش قدرت پیشرانه، برابوس تصمیم گرفته روی ظاهر این شاسیبلند نمادین هم کار کند و هماکنون طیف وسیعی از رینگهای جدید با ابعاد ۲۰ تا ۲۳ اینچی را ارائه میکند؛ اما آن چیزی که جلبتوجه میکند ابعاد رینگها نیست بلکه کاپوتی سفارشی است که از فیبر کربن ساخته شده و ورودی هوای عملکردی روی آن تکمیل کننده مجموعه است.
عناصر فیبر کربنی متعددی در سراسر بدنه جعبهای G کلاس بکار رفته است. این نسخه تیون شده هماکنون دارای چراغهای LED روی سقف و اسپویلر عقب می باشد. برابوس با پرداخت مبلغ اضافی سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ را نیز ارائه میکند که دارای یک جفت خروجی کرومی در هر طرف می باشد. این سیستم اگزوز دارای حالت “رسیدن به خانه” برای کاهش صدا و همچنین حالت پرطنینتر اسپورت می باشد. به لطف فلاپ هایی که بهطور فعال کنترل میشوند راننده میتواند بین دو حالت یاد شده یکی را انتخاب کند.
انتخابهای شخصیسازی داخل کابین اصلاً محدود نبوده و انواع مختلف چرم را میتوان با تریم آلکانترا و فیبر کربن ترکیب کرد. همچنین پدالهای آلومینیومی و حتی عناصر چوبی را نیز میتوان در این بخش دید.
Kamran
۲۳ مرداد ۱۳۹۷تانکی شده برا خودش
–
بهترین افرودر دنیا G Class
عطا
۲۳ مرداد ۱۳۹۷حالا حی به لندکروز بگین حضرت … بابا به خدا این حضرته
mehran911
۲۳ مرداد ۱۳۹۷بقیه اداتم نمیتونن در بیارن ❤
حامد
۲۳ مرداد ۱۳۹۷واقعا همینه. ولی کاش بنز یه فکری به حال صفحه کیلومتر شمارش بکنه و اونو از این حالت تبلت گونه در بیاره
Genius
۲۳ مرداد ۱۳۹۷خدا نور به قبر اون مرحوم بباره که اگر گلچین روزگار بهش مهلت میداد الآن نمیگم تو کوی و برزن ولی لااقل در ستون فقرات ترابری ارتشمون مملو از این هیولای زیبای بی نظیر بود!
مهدی
۲۳ مرداد ۱۳۹۷همون که ارتشش درمقابل متفقین۳ساعت دوام نیاورد؟
Hamid...Audi
۲۳ مرداد ۱۳۹۷نه بعدیش
همون که همراه مردم شد…
datsun
۲۳ مرداد ۱۳۹۷دقیقا همون موقع که کره ای ها به فکر پیشرفت و تولید ماشین داخلی افتاده بودن اون مرحوم به قول شما میره تو آلمان سرمایه گذاری میکنه و بنز g تولید میشه چه افتخاری برا ما داره صنعت کره رو ببین الان.
mahdy
۲۳ مرداد ۱۳۹۷هر چقدر جذاب
هرچقدر زیبا و با ابهت
و هرچقدر هر چیز خوب داشته باشه این تیونینگ من ازش بدم میاد
چون هرچی خوبی به ماشین داده چند برابرشو (لگوی بنز رو )از روش برداشته
شما عکس پنجم رو با لگوی بنز متصور شو درسته که خیلی کارش درسته اما ببین چه نعمتی رو حذف کرده !!!
علی
۲۳ مرداد ۱۳۹۷واقعا دوست داشتنیه و کاربردی. الخصوص تیون بارابوس که خیلی خوب روش نشسته.
بعضی ماشینها تقریبا همه چیز تموما.مثل همین ماشین بالا ، پورشه پانامرا ، پورشه کاین ، bmw X1 الی X6 و حتی X های بعدی ، لامبورگینی اوروس ، bmw serie 7 ، benz S ،vw bittle ،audi tt ، audi A8 ، کادیلاک اسکالید ، لینکولن و غیره ….که وقتی میخری به خودت میبالی و احساس قدیمی بودن نمیکنی و همیشه ماشین همه فن حریفی داری که مثل کشتی گیر میمونه و همجا انعطاف از خودش نشون میده و وقتی مدل جدیدش میاد ماشینت دلتو نمیزنه .نه مثل ماشینای اینگیلیسی که باهاشون راحت نیستی و انگار عصا قورت دادن . میدونین که چی میگم دوستان؟ البته (((رنجروور ولار))) قضیش فرق میکنه و من دوسش دارم . نمیگم کیفیتش به پای رقیباش میرسه ولی از نظر زیبایی عالیه و مطمئننا دوست داشتنی و کارا.
با تچکر