برابوس جزو برترین تیونرهای محصولات مرسدس بوده است. هم اکنون این شرکت با تیونر دیگری به نام فوستلا همکاری داشته و حاصل این همکاری تولید یکی از گیراترین مدلهای مرسدس-ای ام جی G63 تاریخ بوده است. این پروژه نام ۷۰۰ واید استار را به خود گرفته است.
علاوه بر نشان بزرگ برابوس روی جلوپنجره که دارای میلههای عمودی تیره و قرمز میباشد، به سختی میتوان قطعهی کربنی بزرگ روی کاپوت را نادیده گرفت. جدای از چراغهای گرد LED نوارهای نورانی نیز در بخش پایینتر کار شده است. با توجه به ابعاد و جثهی بزرگ G63 قطعاً شما نمیخواهید این خودرو از پشت سر به خودرویتان نزدیک شود!
فوستلا هم کمی از ارتفاع ۷۰۰ واید استار کاسته و رینگهای ۲۴ اینچی مونوبلاک Z پلاتینیم ادیشن را روی خودرو سوار کرده است. قوسهای چرخ بزرگ هم تنها برای نمایش نبوده و استفاده از آنها برای جای دادن رینگهای بزرگ ضروری جلوه میکند. کالیپرهای ترمز خاص برابوس هم دیده میشود و در بخش عقب نیز نوشته بزرگ برابوس روی پوشش لاستیک زاپاس خودنمایی میکند.
فوستلا برای تغییرات کابین از رولزرویس الهام گرفته زیرا با استفاده از LED ها اقدام به طراحی آسمان ستارهدار کرده است. این ویژگی به همراه نورپردازی داشبورد و پانل دربها باعث ایجاد فضایی فوقالعاده در شب میشود. حتی جعبهداشبورد نیز نورپردازی فوقالعادهای دارد. استفاده قابلتوجه از فیبر کربن روی فرمان و آلکانترا روی کنسول مرکزی باعث شده کابین حس لوکس مثالزدنیای داشته باشد. صندلیها نیز پوشش چرمی داشته و لوگوی برابوس روی پشتسریها دوخته شده است.
این G63 است و بنابراین زیر کاپوت هم اهمیت دارد. نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس هم اکنون قدرت ۷۰۰ اسب بخاری داشته و بنابراین ۱۰۰ اسب بخار قویتر از نسخه استاندارد است. با توجه به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۵ ثانیهای مدل استاندارد، ۷۰۰ واید استار قطعاً پرفورمنس بهتری خواهد داشت.
محمد
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹عجب چیزیه لامصب خیلی خوبه
مهدی (M سابق)
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹آقا برابوس به اندازه کل ماشینای دیگه تو جهان جی کلاسو تیون کرده !
سالی 5تا6 مرتبه این کارو میکنه بابا بسه دیگه !
قبول دارم خیلی خوبه ولی خدایی مسخرشو در اورده هر ماه یه تیون جدید برای جی کلاس…
Arashk
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹دسسسسسسسخوش…
علیرضا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹اوج اشرافیت در کنار یه آفرود سطح بالا . چقدر جالب که دوتا کلاس رو در یک خودرو ادغام کرده این مرسدس
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹چند سال پیش می گفتن ۳ تا کلا ساختیم الان تون میشه؟
مانی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹هیچ وقت فکر نمیکردم متریال مصنوعی به باحالی متریال طبیعی بشه
اما این فرمون کربن آلکانترا شاید از فرمون چرم و چوبی هم باحال تر باشه