مرسدس S کلاس روباز حقیقتاً یک چیز فوقالعاده است. این خودرو بسیار ظریف و لوکس بوده و بهطور شگفتانگیزی هیجانانگیز است.
چرا فردی در روی کرهی زمین میخواهد این الههی زیبایی را اصلاح کند؟ خب نمیدانیم. به هر حال کارلسون تیونر آلمانی پکیجی را برای این خودرو در نظر گرفته که Diospyros نام دارد.
شکی وجود ندارد که چشمان شما سریعاً به رنگ خودرو توجه خواهند کرد، رنگی که توسط کارلسون سبز میراث خوانده میشود. این رنگ در چندین بخش مختلف از جمله جلوپنجره نیز بکار رفته است. رینگهای خودرو نیز بهطور مخصوص برای این پکیج توسعه یافته و سایز ۲۰ اینچی دارند هرچند پرههای آن به گونهای طراحی شده که زیر خودرو کمی کوچک دیده میشود.
داخل کابین شاهد بازطراحی کامل تریم خودرو هستیم. پوشش چرم مرغوب ناپا به همراه غربیلک فرمانی که با روکش مخصوص آفریقایی Veneer پوشیده شده نمایی دلپذیر را به وجود آوردهاند. این روکش در حقیقت اسم پکیج کارلسون را نیز آشکار میکند چراکه نام علمی درخت Ebony آفریقای جنوبی Diospyros Crassiflora است.
این تیونر میتواند پکیج مورد نظر را برای هر مدل S کلاس کابریولت از جمله AMG بسازد. قیمت خودرو بسته به مدل و مشخصات میتواند بین ۲۳۰۹۳۵ تا ۳۵۴۳۰۰ دلار متغیر باشد.
منبع: motor1
Bavaria
۲۴ آذر ۱۳۹۵حیف آرم بنز که رو ماشین نیست!!! اصلا نصف ابهتش بخاطر همون آرم بنز بود
ناشناس
۲۴ آذر ۱۳۹۵چقدر زشت شده بدبخت! نه رینگاش قشنگه، نه رنگ بدنش، طرح چوب داخلش هم مالی نشده!
ME84
۲۴ آذر ۱۳۹۵فقط از رنگش خوشم اومد. واقعا حیف آرم بنز نبود که حذفش کرده؟ بخصوص از روی فرمون؟
كاپيتاليسم
۲۴ آذر ۱۳۹۵کارلسن مثل بقیه تیونر ها ارم اصلی خودرو رو برمیداره بنظرم وقتی دارید کلی هزینه میکنید که متفاوت باشین اینم جزئی از اون هزینه هست
رنگش واقعا قشنگ شده اما اگر فقط یه کم دیگه سبزتر بود میشد سبز نعنائی (نه اون سبز پررنگی که تو ذهن دوستان هست ) که اصلا عالیه، فیات ۵۰۰ اون سبز نعنائی رو داره… بنظرم باید جلوپنجره رو کروم باقی میزاشت
رینگ ها میتونست بهتر باشه ، خیلی بهتر!
خیلی تغییری توی توان خودرو ایجاد نشده که البته نیازی هم نداشت!
به کارلسن باید حق داد تیون کردن چیزی که همین حالا هم فوق العادس واقعا سخته…
Infinite
۲۴ آذر ۱۳۹۵گفته کارلسون در ظرافت مطلق واقعا حقیقت داره. این تیونر واقعا ظرافت خاصی در «عدم ظرافت» به خرج داده!
پوشش چرم کنار دکمههای فرمان به شکل بدی پیاده سازی شده.
رینگهای زشتی که هیچ اثری از ظرافت و زیبایی در اون دیده نمیشه.
این که لوگو اصلی خودرو برداشته بشه (خوب یا بد بودنش در حال حاضر مورد بحث نیست) عادت خیلی از تیونرهاست اما واقعا حفره خالی وسط فرمان که فقط لوگو کارلسون روش حک شده، تیر خلاص رو زده…
X6
۲۴ آذر ۱۳۹۵من که میپسندم قرار نیست که همه ماشینا رنگ سفید یا مشکی یا کربنی یا رینگ مشکی نمی دونم طرح ستاره داشته باشن
من خودم تنوع طرحا و رنگاروخیلی دوست دارم این ماشینم انصفا عالی کار کرده
ENER-G-FORCE
۲۴ آذر ۱۳۹۵به نظر من اینو باید از نزدیک دید تا بشه در موردش قضاوت کرد…؛ هرچند که از رو ی تصویر, مدل پایه ی این غول اشتوتگارتی رو ترجیح میدم…!
محمد ب
۲۴ آذر ۱۳۹۵دقت کردید این بنز لامصب ماشینهاش رو جوری طراحی میکنه که آرمش رو برداری ماشین انگار یه چیزی کم داره
elemento
۲۴ آذر ۱۳۹۵اره
خیلی جالب گفتی.
منم به همین فکر میکردم.
مهدی اکرمی
۲۴ آذر ۱۳۹۵اجرای رینگ و رنگ کلاسیک روی یه کانورتیبل فوق مدرن، من که خوشم اومد، حس خوبی داره، فقط ترجیح میدم آرم بنز روش باقی بمونه، به خصوص روی فرمون
احمد باقری
۲۴ آذر ۱۳۹۵باز هم مثل اکثر اوقات، مرسدس، عالیه.
الهی
۲۴ آذر ۱۳۹۵یه چیزی هست که طرفدارای اصلی ماشینها میدونن… اونم اینه که هیچ علامتی جای مارک اصلی برند مورد علاقشون را نمیگیره……
حمیدرضا
۲۴ آذر ۱۳۹۵زبان طراحی جدید بنزو دوست ندارم قبلا اس و میدیدی ابهت داشت کلاس ای پرستیژ داشت سی کلاس روح یه ماشین اسپرتو منتقل می کرد الان همشون یه شکلن تنها دلیلی هم که میشه از هم تشخیصشون داد تو جا نمایی دریچه های هواست و اون مانیتور که تو اس به نمایشگر راننده وصل تو ای نیست جدا کاش یکم خلاقیت طراحی المانی ها بیشتر می شد رنگ این ماشین خیلی قشنگه
احسان
۲۵ آذر ۱۳۹۵بنزهای ۲۳۰ قدیمی که تو ایران بوودن دقیقا همین رنگ رو داشتن
سیروس
۲۵ آذر ۱۳۹۵به برند لاستیک ها دقت کردید؟
verdestein همونیه که یزد تایر تحت لیسانسش داره تولید میکنه!!!
M4
۲۵ آذر ۱۳۹۵انصافا حرفه ای برخورد شده با ماشین!
کاملا توی عکس مشخصه
دقت کنید رنگ ماشین و رینگ و رنگ داخل و اون خونه پشت عکس همه با هم هماهنگن!
لایک!!!