ماه پیش نسخهی فیس لیفت شدهی مرسدس بنز S کلاس در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی شد. هماکنون قیمت این خودرو در بازار اروپا مشخص شده است.
اما بهای خودرو به خاطر تمامی بهروزرسانیهای صورت گرفته در داخل، خارج و زیر کاپوت اندکی افزایش یافته است. البته این افزایش قیمت خیلی هم چشمگیر نیست. تمامی مدلها در زمان عرضه منحصراً با سیستم چهار چرخ محرک 4Matic در دسترس خواهند بود.
نسخهی S350d در اروپا کماکان مدل پایه بوده و از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزل بهره میبرد و بهای آن از ۸۸۴۴۶ یورو برای مدل کوتاهتر و ۹۱۷۱۹ یورو برای مدل طویلتر آغاز میشود.
مدل بعدی S400d است که هماکنون بجای ۲۸۶ اسب بخار قبلی قدرت ۳۴۰ اسبی دارد. بهای آغازین نسخهی کوتاهتر آن ۹۳۲۰۶ یورو بوده و مدل طویلتر بهای ۹۶۴۷۹ یورویی دارد.
هنوز نسخهی S400 در دسترس نیست و مدل S560 جایگزین نسخههای S500/S550 شده است. با وجود پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری و قدرت ۴۶۹ اسب بخاری، بهای این خودرو از ۱۱۳۹۶۰ یورو برای مدل کوتاهتر و ۱۱۶۹۹۴ یورو برای مدل طویلتر آغاز میشود. شایان ذکر است بهای مدلهای قبل از فیس لیفت به ترتیب برابر با ۱۱۱ و ۱۱۴ هزار یورو بوده است. مدل سوپر لوکس مایباخ نیز بهای ۱۴۳۵۰۸ یورویی دارد که نسبت به بهای ۱۳۸ هزار یورویی مدل قبل از فیس لیفت افزایش چند هزار یورویی را نشان میدهد.
اما بالاترین نسخه یعنی ای ام جی S63 پیشرانهی قدیمی ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری توئین توربو را کنار گذاشته و از پیشرانهی ۴ لیتری جدیدی استفاده میکند که قدرت آن ۲۷ اسب بخار بیشتر از قبل بوده و به ۶۱۲ اسب بخار رسیده است. این خودرو تنها در نسخهی طویلتر در دسترس بوده و بهای آن ۱۶۰۲۹۳ یورو است.
انتظار میرود مدلهای ۶ سیلندر بنزینی با سیستم الکتریکی ۴۸ ولت، نسخه پلاگین هیبریدی و نسخههای ۱۲ سیلندر شامل S600، مایباخ S600 و ای ام جی S65 به سایر مدلها اضافه شوند. اگرچه قیمتهای یاد شده مستقیماً به سایر ارزها تبدیل نشدهاند اما اگر تفاوتهای نسبی را اعمال کنید میتوانید تصویری نسبتاً دقیق از بهای این خودرو در سایر بازارها را به دست آورید.
سری s واقعا یه اسطوره تو کل ماشین ها محسوب میشه ولی ای کاش سیاست بی ام دبلیو رو تو سری هفت پیش میگرفت و واسه این سلطان یه انجین چهار سیلندر هم در نظر میگرفت تا ایرانی ها هم مجوز روندنشو داشته باشن.
دوست عزیز سیاست های غلط کشور ما باعث شده دوستداران خودرو دیدن ماشین های چند سیلندر مدل سال واسشون یه آرزو باشه،مصرف سوخت واسشون بهونست در حالی که همین مرسدس اس کلاس با موتور ۸ سیلندر توربو مصرف سوختش از پژو ۴۰۵کمتره!معیار واردات رو با حجم موتور تعیین میکنن،یه لکسوس هشت سیلندری با قیمت ۵۰/۰۰۰ دلار مجوز واردات نداره ولی از اونور مثل نقل و نبات بی ام و i8 وارد میکنن با قیمت ۱۶۰/۰۰۰ هزار دلار!!! ادلشونم اینه که حجم موتور بی ام و زیر ۲۵۰۰سی سی هستش به همین دلیل کالای لوکس محسوب نمیشه! هر جای دنیا اینارو راجب ایران بگی ۱ روزه بهت پناهندگی و گرین کارت مجانی میدن!
دوست عزیز اینارو بهتر از تو میدونم. فعلا وضعیت کشور همینه که هست. چاره واسه وارد شدن به بازار ایران فعلا استفاده از سیاست بی ام دبلیو است. بنظر من بنز اصلا علاقه ای به بازار ایران نداره و گرنه اصلا مشکلی نداره. مثلا انجین e250 رو بزارن تو این ماشین زیاد هم بد نمیشه.
به نظر من حیف همچین ماشینی موتور چهار سیلندر داشته باشه، بی ام و هم نباید میزاشت، فکر کن سوار اس کلاس بشی یا سری هفت بعد بگی موتور چهار سیلندره !!!!!!!!!! اینجور ماشینها نباید کمتر از هشت باشن، باز 6 سیلندر قوی قابل تحمله، البته این نظر شخصی منه.
الان S class هایی که اخرین سال های وارد شدن هستن یه قیمتی نزدیک ۳ میلیارد دارن! اگر گمرک وجود نداشت و فقط قیمت دلار بود معنایش میشه این که شخصی ک داره اون s class رو میخره، داره ۷۵۰.۰۰۰ دلار خرج میکنه!!!! این رقم معادل خرید یدونه رولزرویس فانتوم فوله فوله!!!! تازه با ۱۵۰.۰۰۰ دلار اضافه?یا حتی با این قیمت میشه دقیقا ۳ تا مایباخ s600 فوله فول و صفر خرید??????
حقیقتا بعضی از مدلهای مرسدس بنز بی رقیبن….گرچه من خودم به شدت BMW رو دوست دارم، اما S کلاس مرسدس تماما یه چیز دیگست. همین نظر رو در مورد Mercedes-AMG GT R مرسدس هم دارم.
جلو پنجره استیل بزرگ و زشتی داره.داشبوردش که از دوخت مربعی شطرنجی استفاده کرده زشته.دریچه کولرش هم که دایره ای هست و اون ساعت انولوگش جالب نیست.طراحی داخلیش اگه از رنگ مشکی استفاده کرده بود قشنگتر بود تا رنگ کرم زرد.ولی ال سی دی و کیلومتر که به هم چسبیده قشنگه
رینگ سفید رنگ تو تصویر که برای بنز مشکی رنگ هست قشنگه و رینگ مشکی قیافه ماشین زشت میکنه .جدیدا تمام ماشینا دارن از رینگ مشکی استفاده میکنند اصلا خوب نیست
سلام به دوستان چه کاری است وقتی با این قیمت لینکلن کنتینتال تاون کار مدل 1974 ساخت مجدد یا ایجاد دوباره می کنند از ابتدا مدل تشریفات ریاست جهوری امریکا مدل 1974 در زمان ریاست جهوری جرالد فورد بوده است باتشکر مرسده کاویانی دختر طرافدار ساخت محدد مدلهای کلاسیک برای استفاده روزانه
علی
۸ خرداد ۱۳۹۶Sکلاس سلطان بلا منازع تو این سگمنته، هروقت هر کدام از رقبا خواستن سری تو سرا دربیارن Sکلاس با اقتدار زده تو سرشون علی الخصوص تو سر همشون.
Saied
۸ خرداد ۱۳۹۶سری s واقعا یه اسطوره تو کل ماشین ها محسوب میشه ولی ای کاش سیاست بی ام دبلیو رو تو سری هفت پیش میگرفت و واسه این سلطان یه انجین چهار سیلندر هم در نظر میگرفت تا ایرانی ها هم مجوز روندنشو داشته باشن.
Aminspoort
۸ خرداد ۱۳۹۶دوست عزیز سیاست های غلط کشور ما باعث شده دوستداران خودرو دیدن ماشین های چند سیلندر مدل سال واسشون یه آرزو باشه،مصرف سوخت واسشون بهونست در حالی که همین مرسدس اس کلاس با موتور ۸ سیلندر توربو مصرف سوختش از پژو ۴۰۵کمتره!معیار واردات رو با حجم موتور تعیین میکنن،یه لکسوس هشت سیلندری با قیمت ۵۰/۰۰۰ دلار مجوز واردات نداره ولی از اونور مثل نقل و نبات بی ام و i8 وارد میکنن با قیمت ۱۶۰/۰۰۰ هزار دلار!!! ادلشونم اینه که حجم موتور بی ام و زیر ۲۵۰۰سی سی هستش به همین دلیل کالای لوکس محسوب نمیشه! هر جای دنیا اینارو راجب ایران بگی ۱ روزه بهت پناهندگی و گرین کارت مجانی میدن!
Saied
۸ خرداد ۱۳۹۶دوست عزیز اینارو بهتر از تو میدونم. فعلا وضعیت کشور همینه که هست. چاره واسه وارد شدن به بازار ایران فعلا استفاده از سیاست بی ام دبلیو است.
بنظر من بنز اصلا علاقه ای به بازار ایران نداره و گرنه اصلا مشکلی نداره. مثلا انجین e250 رو بزارن تو این ماشین زیاد هم بد نمیشه.
PaRHaM
۸ خرداد ۱۳۹۶خیلی این ماشین دوست داشتنیه
کلا محصولات بنز خیلی دوست داشتنین!
همیشه تو آلمانی ها اول آئودی رو دوس داشتم بعد بنز❤??
یاس ی
۸ خرداد ۱۳۹۶به نظر من حیف همچین ماشینی موتور چهار سیلندر داشته باشه، بی ام و هم نباید میزاشت، فکر کن سوار اس کلاس بشی یا سری هفت بعد بگی موتور چهار سیلندره !!!!!!!!!!
اینجور ماشینها نباید کمتر از هشت باشن، باز 6 سیلندر قوی قابل تحمله، البته این نظر شخصی منه.
mojtabaaston
۸ خرداد ۱۳۹۶جهان سوم یعنی قیمت نسخه 2010 کارکرده یک ماشین توی یک کشور با قیمت نسخه 2018 صفر برابر باشه . واقعا عقب مانده هستیم و خواهیم موند
DYBALA
۸ خرداد ۱۳۹۶نصف پولدارامون اگه گمرک نبود از اینا سوار میشدن
الان دارن پول اینو پای ی ماشین خیلی پایین تر از این میدن..
PaRHaM
۸ خرداد ۱۳۹۶الان
S class هایی که اخرین سال های وارد شدن هستن
یه قیمتی نزدیک ۳ میلیارد دارن!
اگر گمرک وجود نداشت و فقط قیمت دلار بود
معنایش میشه این که شخصی ک داره اون s class رو میخره، داره ۷۵۰.۰۰۰ دلار خرج میکنه!!!! این رقم معادل خرید یدونه رولزرویس فانتوم فوله فوله!!!! تازه با ۱۵۰.۰۰۰ دلار اضافه?یا حتی با این قیمت میشه دقیقا ۳ تا مایباخ s600 فوله فول و صفر خرید??????
Bilbo
۸ خرداد ۱۳۹۶حقیقتا بعضی از مدلهای مرسدس بنز بی رقیبن….گرچه من خودم به شدت BMW رو دوست دارم، اما S کلاس مرسدس تماما یه چیز دیگست. همین نظر رو در مورد Mercedes-AMG GT R مرسدس هم دارم.
پرسپولیس
۸ خرداد ۱۳۹۶به نظرتان این کدام کشورها را آلوده میکند وآلایندگی ایجاد میکند ارزکدتم کشوررا میبردآلمان کدام مردم خوشبخت سوارش میشوندکه لطمه ای به کشورشان نمی زند
رامکال
۸ خرداد ۱۳۹۶رویایی و باشکوه مثل قو.
خواستنی ترین.
خوشبحال صاحبش.
نت
۸ خرداد ۱۳۹۶جلو پنجره استیل بزرگ و زشتی داره.داشبوردش که از دوخت مربعی شطرنجی استفاده کرده زشته.دریچه کولرش هم که دایره ای هست و اون ساعت انولوگش جالب نیست.طراحی داخلیش اگه از رنگ مشکی استفاده کرده بود قشنگتر بود تا رنگ کرم زرد.ولی ال سی دی و کیلومتر که به هم چسبیده قشنگه
نت
۸ خرداد ۱۳۹۶چراغ عقبش هم که مثل بنتلی شده زشته
نت
۸ خرداد ۱۳۹۶رینگ سفید رنگ تو تصویر که برای بنز مشکی رنگ هست قشنگه و رینگ مشکی قیافه ماشین زشت میکنه .جدیدا تمام ماشینا دارن از رینگ مشکی استفاده میکنند اصلا خوب نیست
Mercede kaviani
۹ خرداد ۱۳۹۶سلام به دوستان
چه کاری است وقتی با این قیمت لینکلن کنتینتال تاون کار مدل 1974 ساخت مجدد یا ایجاد دوباره
می کنند از ابتدا مدل تشریفات ریاست جهوری امریکا مدل 1974 در زمان ریاست جهوری جرالد فورد بوده است
باتشکر مرسده کاویانی دختر طرافدار ساخت محدد مدلهای کلاسیک برای استفاده روزانه