تیونر آلمانی جی پاور برای جدیدترین پروژهی خود از مرسدس-ای ام جی SL63 استفاده کرده است. نیروگاه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری توئین توربوی این خودرو هماکنون و به لطف بازنگریهای جی پاور قدرت ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری دارد! این در حالی است که نسخهی استاندارد این خودروی آلمانی خروجی ۵۷۷ اسبی و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری را ارائه میکند.
تولید چنین قدرت زیادی با استفاده از قطعات جدید میسر شده است. این تیونر یک جفت توربوی بزرگتر را با بهای ۵۴۲۰ یورویی ارائه میکند. خروجیهای اگزوز بهروز شده ۴۰۸۴ یورو قیمت دارند درحالیکه برای سیستم اگزوز فولادی هم باید ۱۸۰۷ یوروی دیگر بپردازید. نرمافزار جدید پیشرانه هم با ۳۳۱۹ یورو در دسترس بوده درحالیکه برای حذف محدود کننده سرعت هم باید ۵۰۰ یوروی دیگر کنار بگذارید.
با تمامی تغییرات صورت گرفته، این خودروی تیون شده قادر است ظرف مدت ۳.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند که بهبود نیم ثانیهای نسبت به شتاب مدل استوک را نشان میدهد. حداکثر سرعت این رودستر لوکس هم به ۳۴۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.
جی پاور خیلی بدنه و کابین SL63 را دستخوش تغییر نکرده اما خب رینگهای ۲۱ اینچی فورج کاری شده با قیمت ۷۵۲۱ یورو در دسترس هستند. این رینگها از نوع ۵ پره دوبل با جزئیات تیرهرنگ میباشند.
مهدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷SLماشین جذابیه ولی خیلی فروش پایینی داره، همینطورهمSLC. شاید بخاطر قیمت بالا باشه.البته آئودی ttهم خیلی کم فروش رفته.درکل کلاس پرفروشی نیست
ADAK
۲۶ بهمن ۱۳۹۷تو این کلاس 718 باکستر و کیمن خوب میفروشن
Khosrow
۲۴ بهمن ۱۳۹۷بی روح ترین نسل SL ..
علی رضا
۲۴ بهمن ۱۳۹۷همچنین زشت ترین نمای جلو رو در بینشون داره
شاهين
۲۴ بهمن ۱۳۹۷چقد زیباست
سام
۲۴ بهمن ۱۳۹۷من نسخه ساده مرسدس بنز کلاس SL را از نردیک دیدم و باید عرض کنم که بر خلاف عکس های منتشره شده،این خودرو از نزدیک چندان زیبا و متناسب نیست و کاپوت بلند آن کمی توی ذوق می زند.
کاوه
۲۴ بهمن ۱۳۹۷نفسم گرفت. چقدر زیبا. چقدر موزون. چقدر کلاسیک. چقدر قوی.
جاوید
۲۵ بهمن ۱۳۹۷تو میر عشقی عاشقان بسیار داری
" swedish arrogant tiger"
۲۵ بهمن ۱۳۹۷آقای صدا…
به جرات و به یقین میشه گفت جذاب ترین کروک بین خودرو هاست
علی جردن
۲۴ آبان ۱۴۰۱چرا از SL65amg نتونستن چندتا پلاک ملی وارد کنن این ماشین واقعا اسطوره بود با ۱۲سیلندر حیفففف