مایباخمرسدس بنز

خوشحالی مرسدس از موفقیت مایباخ!

مرسدس بنز چند سال پیش برند نمادین مایباخ را دوباره احیا کرده و حالا علاوه بر نسخه پرچم‌دار S کلاس، شاسی‌بلند لوکس مایباخ هم با نام GLS 600 عرضه می‌شود.

وقتی اتوکار از اولا کالنیوس مدیر اجرایی دایملر درباره وجود برنامه‌هایی برای تبدیل مایباخ به برندی جدا سؤال پرسیده او چنین چیزی را تصدیق کرده است.

کالنیوس گفته است:

پاسخ کوتاه من به این سؤال بله است. مایباخ پتانسیل‌های زیادی داشته و ما به دنبال محقق کردن این ظرفیت‌ها هستیم. مایباخ زیربرند لوکس ماست. از آنجایی که ما مایباخ را با استفاده از دستورالعمل قبلی درباره AMG معرفی کردیم بنابراین بجای پرفورمنس روی اشرافیت تمرکز کرده و به موفقیت زیادی رسیدیم.

مرد شماره یک دایملر افزوده است:

ما تازه مایباخ GLS را تولید کرده‌ایم و پاسخ‌های مثبت زیادی را از مشتریان دریافت نموده‌ایم. بالاخره یک شاسی‌بلند با صندلی‌های کاپیتانی S کلاس در عقب و تمامی تجهیزات یک خودروی لوکس تولید شده است.

در آینده نه تنها نسخه‌های لوکس‌تر محصولات مرسدس با نام مایباخ تولید خواهند شد بلکه احتمال معرفی مدل‌های تیراژ محدود نیز وجود دارد.

کالنیوس دراین‌باره اظهار داشته است:

بسته به معماری، نسخه‌ها و مدل‌های سفارشی تولیدی، اگر از نظر اقتصادی توجیهی وجود داشته باشد چنین کاری صورت خواهد پذیرفت.

اوایل ماه جاری میلادی بود که کالنیوس به بلومبرگ گفت پلتفرم الکتریکی مرسدس در خودروهایی همچون EQS بکار خواهد رفت و فرصت‌هایی هم برای مایباخ ایجاد خواهد شد.

می‌توان گفت جدیدترین محصول مایباخ در آینده نزدیک نسخه‌ای سطح بالا و لوکس از نسل جدید مرسدس S کلاس خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. nikzad

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    کابین عالیی داره و حتما از لحاظ فنی با نسخه معمولی تفاوت داره و عقبش هم با کابین متناسب هست اما جلو ماشین به نظر من زیاد تناسب نداره مخصوصا اون توری مانند های پایین جلو پنجره

    موافقم 49
    مخالفم 1
    1. MAHDI

      ۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      طراحی بیرونی GLS معمولی خیلی بهتره.اما این نسخه یه جوریه جلوش،انگار که خریدار ماشین رفته باشه جلوپنجره و سپر جدید براش نصب کرده باشه.

      موافقم 32
      مخالفم 5
    2. Mohamad

      ۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (757 ديدگاه)

      عجب ماشینی خیلی چیز خوبی است

      موافقم 9
      مخالفم 5
  2. Hussein

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    لعنتی فقط کابین عقب
    اصلا ادم دوست داره اون عقب زندگی کنه ?

    موافقم 34
    مخالفم 3
  3. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    بنظرم اگه تو نمای خارجی تفاوت های بیشتری
    نسبت به GLS داشت و متمایز تر از اون بود
    خیلی بهتر میشد.

    موافقم 25
    مخالفم 2
  4. سورنا

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    من چیزی در مورد مایباخ نمیدونم یعنی در حدی که بتونم بکم چیه ولی اسمش رو هر موقع شنیدم یا خوندم ناخودآگاه یه چیز لوکس و … اومد تو ذهنم
    نمیدونم تاثیر خود اسمه یا چی…

    موافقم 27
    مخالفم 2
  5. ارشیاSVJ

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    فقط داخلشون!!!!????

    موافقم 14
    مخالفم 3
  6. AMG_S73///

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    GLS معمولی رو درک میکنم اما این خیلی اشرافیه
    ماشینای خیلی اشرافی مثل رولزرویس و میباخ به گروه خونیم نمیخوره.
    تو گروه اشرافی فقط بنتلی❤

    موافقم 13
    مخالفم 9
  7. Hl>i

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    خدایش با وجود برند خاص رولزرویس و مدل جاودانه فانتوم با اون جلوپنجره نوستالژی تو رده سوپر لوکس ها دیگه کی سراغ مایباخ و بنتلی میره؟؟؟
    مایباخ 57 و 62 تو یازده سال چیزی نزدیک به ۲ هزار دستگاه فروش رفت فولکس هم به همین نتیجه رسیده و جایگذینی برا مولسان معرفی نکرد
    الان فانتوم تو رده فوق لوکس و مجلل تک و تنها داره میتازه
    و فکر نکنم مدیران دایملر بعداز اون زیان، دوباره خواسته باشن برند مایباخ رو مستقل کنند

    ‏+|<i

    موافقم 10
    مخالفم 34
    1. Hamidreza

      ۳ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      چ ربطی داره
      بنده بنتلی رو به همشون ترجیح میدم
      الان میگن چرا رولز رو هیت میکنی! برادر من بجز گوست جدید بقیشون واقعا زشت و مزخرف اند! حالا دیس لایک بدید برام اهمیتی نداره

      موافقم 5
      مخالفم 4
  8. ماکان

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . خدا کُنَد که اگر در این نسل بنز کلاس S نشد ، حتماً در نسل بعدی ی بنز کلاس S قوی ترین نسخه ی مایباخ آن را به صورت پلاگین هیبرید و با مجموع قدرت حد اقل 860 اسب بخار بسازند و تولید انبوه کنند ، اگر هم که در این نسل شد که در همین نسل انشاالله . در ضمن خدا کُنَد که هرچه زودتر تا جایی که امکان دارد از مدل GLS بنز نسخه ی GLS73 را هم تولید کنند و همین طور برای نسخه ی مایباخ GLS هم از لحاظ پیشرانه یک نسخه ی پلاگین هیبرید با مجموع قدرت حد اقل 760 اسب بخار بسازند و تولید انبوه کنند ، البته آن نوع نسخه ای که بنده برای نسخه ی مایباخ GLS از لحاظ پیشرانه گفته بودم را همین را هم تا جایی که امکان دارد زودتر بسازند انشاالله .

    موافقم 8
    مخالفم 5
    1. Maserati MC20 juuuust?

      ۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      پیش بینی میکنی چیه جریان قدرت هارو دقیق میگی ؟؟؟

      موافقم 5
      مخالفم 1
  9. Maserati MC20 juuuust?

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    با میباخ حال نمیکنم اصلا کلا با متشین لوکس حال نمیکنم amg رو بیشتر ترجیح میدم اصلا کلا پورشه و بی ام و روبیشتر از بنز ترجیح میدم ماشین های لوکس از نظر فنی خوب نیستند مخصوصا وزنشون ولی واقعا63s amg gt رو به s کلاس ترجیح نمییدییییییین؟؟؟؟؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 12
  10. Omid622

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    به نظرم با اومدن
    EQS
    فصل جدیدی از ماشین های الکتریکی بنز آغاز میشه
    واقعا رخ فضای و بی نظیری داره و تافته جدا بافته ای از رقیبانش مث لوسید و تایکان و تسلا مدل S هستش

    موافقم 9
    مخالفم 1
  11. M2F....GHI

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (51 ديدگاه)

    امیدوار شدم.دوست دارم میباخ رو بتز در آینده به عنوان نام مستقل ببینم

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا