کارواو در جدیدترین درگ خود چالش جالبی را به نمایش گذاشته است. نسخه پایهٔ مرسدس بنز S کلاس (البته این نسخه در ایالاتمتحده پایه محسوب میشود و در اروپا نسخههای ضعیفتری هم وجود دارد) در برابر تسلا مدل S P100D چگونه عمل میکند؟ مرسدس بنزی که در این رقابت حضور دارد از نوع S500 با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی است. این پیشرانه که از تکنولوژی هیبریدی خفیف EQ Boost مرسدس بهره میبرد، ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
در سمت دیگر میدان، تسلا P100D قرار دارد که دو موتور الکتریکی آن ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را به هر چهارچرخ تحویل میدهند؛ بنابراین سدان الکتریکی آمریکایی در قدرت و گشتاور برتری قابلتوجهی نسبت به رقیب آلمانی دارد. به همین دلیل، وقتی مسابقهٔ اول که درگ ۴۰۰ متر است آغاز میشود، تسلا به لطف گشتاور فوری خود سریعاً از مرسدس دور میشود و با زمان ۱۲.۲ ثانیه به پیروزی میرسد درحالیکه S500 این مسافت را در ۱۳.۶ ثانیه طی میکند.
در مرحلهٔ بعدی، مسابقهٔ رولینگ از سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت برگزار میشود که در اینجا هم یکبار دیگر تسلا بهراحتی دور میشود و مرسدس هیچ کاری نمیتواند انجام دهد. سپس برای اینکه فرصتی به S کلاس بدهند، مسابقهٔ رولینگ بعدی را در سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت آغاز میکنند که بازهم تسلا حرف اول را میزند اما این بار فاصله بهاندازهٔ قبل نیست و رانندهٔ مرسدس حداقل بهخوبی میتواند چراغهای عقب مدل S را ببیند!
در آخر هم یک آزمایش ترمز از سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت برگزار میشود و S کلاس بالاخره یک پیروزی کسب میکند اما این برد بزرگی نیست زیرا دماغهٔ S500 تقریباً مطابق ستون B مدل S است و مرسدس با اختلافی در حد چند دَه سانتیمتر پیروز میشود؛ بنابراین، تا زمان عرضهٔ نسخههای AMG نسل جدید S کلاس، سدان پرچمدار مرسدس در خط مستقیم در برابر تسلا هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت و حتی در صورت عرضهٔ مدلهای AMG هم احتمالاً مدل S پلاد برتری خواهد داشت.
Audi rs e_tron gt
۱۳ مهر ۱۴۰۰بنزینی ها ماشین های کندی هستن ولی با صدا
از همون اول می دونستم تسلا می بره ولی اینا جایگاهشون متفاوته
بنظرم eqs هم میومد بهتر بود
amin
۱۳ مهر ۱۴۰۰داداش ماشین های top fuel رکورد دار هستن در چهارصد متر
اون وقت شما میگی بنزینی ها کند هستن …
در پیست که دیگه اختلاق سر به فلک میکشه
Audi rs e_tron gt
۱۳ مهر ۱۴۰۰بله بنزینی ها در مقابل الکتریکی ها کند تر هستن تکنولوژی ضعیف تری دارن آلودگی هم دارن
تو پیست هم وقتی الکتریکی ها بیشتر شدن قطعا تایم بهتری از بنزینی ها می زنن ۴۰۰ متر هم که واضحه می دونید اونا بهترن
abdi_mahdi
۱۳ مهر ۱۴۰۰بنزینی ها همیشه تو پیست پادشاهی میکنن
Kf
۱۴ مهر ۱۴۰۰هیچ سوختی بهتر از سوخت های فسیلی یا همون بنزین پیدا نشدع و نخواهد شد
پنکه برقی دوس داری داشتع باش ولی به خودرو های بنزینی توهین نشه و اگر ن خیلی میتونیم به آلمیچر های تولیدی انتقاد و توهین کنیم هر کی سلیقه ای داره
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۴ مهر ۱۴۰۰تکنولوژی پایین تری دارن ؟ همین که یه شرکت چینی تازه کار هن یاد گرفته چطور هایپرکار الکتریوی بسازه ثابت میکنه که چقد تکنولوژی بنزینیا ارجحیت داره ، عمرا تکنولوژی برقی به تکنولوژی یه خودروی معمولی نمیرسه
ممد ژانگولر
۱۳ مهر ۱۴۰۰دلم برای بنز سوخت
بدجوری نابود شد
پدر پدر خودروسازی جهانو در آورد لاکردار
مت واتسون تو تعطیلات وفات هم درگ میذاره
آریا
۱۳ مهر ۱۴۰۰شما نگران پدر خودروسازی جهان نباش چند سال دیگه تمام عرصه های الکتریکی رو به مال خودش میکنه مثل الان .
GT
۱۴ مهر ۱۴۰۰ژانگولر جان این جوکی را که گفتی ایمیل کن برای اولا کلنیوس ( مدیر عامل مرسدس بنز) ، بخونه یکم شاد بشه چون واقعا بامزه بود 😁
Reza Waffen SS
۱۴ مهر ۱۴۰۰بی چون و چرا S Class 👍👍👍💎💎💎
Mercedes-AMG
۱۳ مهر ۱۴۰۰آخه سایت تو که میدونی اینا نه رقیب همن نه هیچی
چرا آخه فقط یه رقیب برای بنز از تسلا جور میکنی اگه این بیاد این هست میبازه پس اگه اون بیاد بازم پلاد هست
آخه این رقابت نه درسته نه هیچ چیزی
شما هم تازه بدتر پیاز داغ باخت مرسدس رو زیاد میکنین
Audi rs e_tron gt
۱۳ مهر ۱۴۰۰جناب mercedes amg
اینکه مرسدس اینجا باخته دلیل این نیست که ماشین خوبی نیست
اس کلاس جایگاه متفاوتی داره برای مسابقه و این کار ها طراحی نشده .یک ماشین لوکس ،راحت است
اینکه اینجا باخته نمیشه بگیم خوب نیست
خودم بشدت عاشقشم
Mercedes-AMG
۱۴ مهر ۱۴۰۰خودم میدونم نه رقیبن نه هیچی
اصلا تسلا کلاسش به مرسدس نمیخوره 😎
Audi rs e_tron gt
۱۴ مهر ۱۴۰۰چرا نمی خوره بعضی جاها بهترم هست
Silent
۱۳ مهر ۱۴۰۰مدل PLAID در قیاس با P100D ظاهر عضلانی تر و خطوط فریم بهتری داره! که این نه بخاطر زیبایی صرف بلکه برا بهبود پرفورمنس ایرودینامیکی و جایگشت های موتور جدیدش هست!
Audi rs e_tron gt
۱۳ مهر ۱۴۰۰الان این همه دیس لایکی که به سایلنت دادید مثلا برا چی بود؟
برای منم مهم نیست شما چقدر لایک یا دیسلایک قراره بدید شما نمی دونید تسلا چیه پس این کار ها عجیب نیست
Silent
۱۴ مهر ۱۴۰۰بیخیال شون شو😂
اوونی که بسی بیکار هست 10 تا اکانت فیک بساط کرده همون بهتر توو جهل خودش شناور باشه :)
این سایت هست که باس مدیریت کنه این موضوع لایک ها رو که کار به اینجا نکشه
HamiD
۱۴ مهر ۱۴۰۰دلیلی نداره کسی برای دیس لایک دادن به بقیه جواب بده …
Mercedes-AMG
۱۴ مهر ۱۴۰۰👌
akrh78
۱۳ مهر ۱۴۰۰تسلا همه درگای عالم رو هم ببره هیچ کشوری برا تشریفات نمیره جاروبرقی بخره، همه ده تا ده تا اس کلاس میخرن
این مش واتسونم معلوم نیست فازش چیه چند وقته درگاش مزخرف شده اصلا ویدیو رو هم نبینی معلومه کی میبره
Audi rs e_tron gt
۱۳ مهر ۱۴۰۰اگه الکتریکی ها جارو برقی باشن بنزینی ها که خیلی پایین ترن زباله ی آشغالی حساب می شن ،با آلودگی
انقدر نگید دیگه چون بنزینی ها هرگززززز بهتر نیستن
HamiD
۱۴ مهر ۱۴۰۰باشه داداش چرا حالا فشار میخوری؟
amin
۱۳ مهر ۱۴۰۰اصلا درگ منطقی نبود
425 اسب بخار در برابر 600 اسب بخار و دوبرابر گشتاور بیشتر
GT
۱۳ مهر ۱۴۰۰S کلاس با این رنگ چه جذاب شده، مت واتسون هم دیگه شورش را در آورده، همش درگ های احمقانه برگزار میکنه 😡
Audi rs e_tron gt
۱۳ مهر ۱۴۰۰بله من ماشین های بنظر من ماشین های لوکس با رنگ مشکی و رنگ داخلی سفید می تونن جذاب تر باشن 👌
اشکان
۱۳ مهر ۱۴۰۰پدال جان جون هرکی دوست داری از این درگ های مسخره نزار تو سایت🙏
اگه میخواهید از تسلا درگ بزارید خب این همه درگ هست تو یوتویوب. درگ اس پلاد با دوج دیمن ، درگ اس پلاد با شلبی gt500 تیون 1200 اسبی و… اگه میخواهید درباره بنز مطلب بزارید تست درایو میباخ s680 بزارید خیلی عالی میشه. یا نه اگه میخواهید صرفا فقط درگ بزارید خب درگ خودرو کلاسیک از همه جذاب ترن. چون برنده مشخص نیست! لطفا درگ های خنده دار نزارید چون کیف نمیده و از اون ور این 2 تا اصلا تو یه کلاس نیستن.//معتقدم ماشین فقط 🇬🇧. دلایل زیادی هم دارم یکیش اینکه تجربه کردم و میدونم ماشین🇬🇧 یعنی چی. کمتر ماشینی رو با خودرو های🇬🇧عوض میکنم. ولی S کلاس و S میباخ تنها خودرو هایی هستن که بهم ثابت کردن دست بالای دست بسیار است!در حق S کلاس نیست که با تسلا مقایسه بشه. حتی تو درگ!
میدونم الان اعصاب مرسدس فن ها خورد شده چون الان تسلا فن ها میان اینجا دعوا راه می اندازن این عکس هارا تقدیم میکنم به مرسدس فن ها
https://cdni.autocarindia.com/Utils/ImageResizer.ashx?n=http%3a%2f%2fcdni.autocarindia.com%2fNews%2fMercedes-Benz-S-Class-2021-dashboard-1.jpg&c=0
https://cdni.autocarindia.com/Utils/ImageResizer.ashx?n=http%3a%2f%2fcdni.autocarindia.com%2fNews%2fMercedes-Benz-S-Class-2021-rear-seats-1.jpg&c=0
من از این دیزاین اس کلاس خیلی خوشم میاد 👇
https://www.wardsauto.com/sites/wardsauto.com/files/EMBED1%202021%20Mercedes%20S-Class%20center%20topdown%20red%20screen.jpg
@مرسدس فن ها. این عکس هارا ببینید لذت ببرید و الکی حرص بیخود نخورید.
به عنوان کسی که به خودرو های🇬🇧علاقه دارم و RR و BM را بهترین در لوکس سازی میدانم ببنید این اس کلاس(و اس کلاس میباخ)چه خودرو هایی هستن که از همون زمان معرفیشون منو حیرت زده کرد🙂😉
Sina10
۱۳ مهر ۱۴۰۰این یارو واستون اگه چند روز دیگه دیدین داره پونتیاک ازتک و ریماک نورا و اتوبوس لندن رو میزاره کنار هم درک برگزار کنه دیگه تعجب نمیکنم
درگای مسخره با نتیجه از قبل مشخص شده
البته بنز با ۴۰۰ اسب اونقدرم بد نبود ولی من تا تیتر مطلب رو دیدم فهمیدم تسلا راحت برنده است ، یه زمانی P100D کارای همین پلاد رو انجام میداد اون موقع ، ماشین خوبی بود
یعنی تنها شباهتشون اسمشونه!! خب بیاین جگوار افتایپ R و گلف R و کوئیک R هم همگی R دارن بزارینشون کنار هم😂یا خب بیاین سمند سورن توربو و ۹۱۱ توربو رو هم بزارین باهاشون مسابقه بدین ، اسماشون یکیه دیگه😂
خب چه فرقی با این درگ داره اونوقت؟
البته که یه زمانی گفته میشد مدل اس رقیب بنز اس کلاسه ولی عملا بجز داشتن ۴ تا در و ۴ تا چرخ ، هیچ شباهتی ندارن با هم ، کابینشون رو که ببینید راحت متوجه میشید
کابین تسلا مدل اس در بهترین حالت در حد E کلاس و سری ۵ هست
اشکان
۱۳ مهر ۱۴۰۰@sina10
وای خدا بگم چی کارت نکنه کامنتتو خوندم مُردم از خنده🤣
اللخصوص وسط کامنتت (یعنی تنها شباهتشون اسمشونه!! خب بیاین جگوار افتایپ R و گلف R و کوئیک R هم همگی R دارن بزارینشون کنار هم😂یا خب بیاین سمند سورن توربو و ۹۱۱ توربو رو هم بزارین باهاشون مسابقه بدین ، اسماشون یکیه دیگه😂)
🤣😂🤣 خداوکیلی به دل افرادی که میخوان بخونن کامنتتو رحم کن! دل درد گرفتم از خنده😅
Sina10
۱۳ مهر ۱۴۰۰از این یارو واتسون هیچی بعید نیست😂
حتی درگ نورا و SF90 با اون همه بازدید و حرف و نظر ، نتیجه اش مشخص بود ، نورا نزدیک دو برابر قوی تر بود
درگ خوب و علمی ، یعنی رقبای واقعی با هم رقابت کنن
نه اینکه بیای دو تا چیز بی ربط رو بهم ارتباط بدی
چند وقت پیش هم کامیون ها رو با هم مقایسه کرده بود ، سوال اینجاست کامیون سریعتر واسه کی مهمه؟!!
گفت کانالش خالی نباشه اینا رو اضافی ضبط کرد..
البته بعضی از این درگای بی ربط جالبن ، مثلا چند وقت پیش یهM5 تیون شده و ماشینای رالی کراس رو کنار هم گذاشت و جالب بود ، یا همین ریماک و فراری
ولی درگای مرتبط ، خیلی میتونن اموزنده تر باشن
Sina10
۱۳ مهر ۱۴۰۰راستی سایت قطع شده بود امروز؟یا فقط برای من اینجوری بود؟
GT
۱۴ مهر ۱۴۰۰برای منم قطع شد
رامتین
۱۳ مهر ۱۴۰۰عجب رخی داره این S کلاس. بیشک برترین و پیشروترین خودروی سدان لوکس دنیاست. ضمن اینکه من حس میکنم ورود به بازار برقیها و مثلا پیشی گرفتن از تسلا برای مرسدس کار سختی نیست ولی اولویتش این موضوع نیست.
مسعود
۱۳ مهر ۱۴۰۰کسایی که به شتاب تسلا مینازن بخصوص خریداراش هر کدوم باید از ایلان ماسک درخواست تاسیس جاده مستقیم بدون هیچگونه پیچ و انحرافی از مبدا به مقصدشون هم بکنن تا بتونن از تنها مزیت خودروشون لذت ببرن😄
اخه چرخ اس کلاس میارزه به هر مدل تسلا
حسن
۱۳ مهر ۱۴۰۰واتسون کاردرست وانجام میده اون بنزوب ام وکه دوستان می پرستن مالی نیستند تسلا نابودشون میکنه دیگه حقه بازی المانیا رنگی نداره دورانشون گذشته
Aboalfazl demon
۱۳ مهر ۱۴۰۰ببینید اینجا درگ یه سدان لوکس با یک خودروی الکتریکی فوقالعده رو گذاشتن . خودرو های لوکس مانند همین اس کلاس رو با سرعت شتاب سنجش نمیکنند هرچند سرعت شتاب عالی داره . خودرو لوکس با راحتی سنجش میشه و اگه تسلا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بار اس کلاس رو شکست بده من باز هم اس کلاس رو ترجیح میدم . همه چی شتاب نیست . اصالت خیلی مهمه
Mohammad
۱۳ مهر ۱۴۰۰آلمانیا چقد باید تحقیر بشن *** هربار میان آلمان رو با آمریکا مقایسه میکنن خخخ آخه خداشاهده آمریکا با اون صنعت برتر و اقتصاد اولش کجا آلمان کجا کل صنعت آلمان ی خودروسازی بود که اونم امریکا و ژاپن دارن ازش میگیرن تو صدتا شرکت برتر جهان نگاه کنی کلا چهارتا آلمانی هست درحالی که پنجاه تاش آمریکایی هست از همین جا میشه فهمید آمریکا کجاست و آلمان رده چهارمی کجا😂
GT
۱۳ مهر ۱۴۰۰تو بیشتر داری سطح پایین بودن *** را نشون میدی، نه جایگاه آلمان و آمریکا. به همین توهم برتری آمریکا ادامه بده…
مازیار
۱۳ مهر ۱۴۰۰بله بدون تردید آمریکا ابرقدرت اقتصادی و صنعتی دنیاست
اما این دلیل نمیشه که در تولید قهوه ساعت مچی و اتومبیل هم ابرقدرت باشه
البته سیاست خاص خودش رو در اتومبیل سازی داره که خوب بازار خاص خودش رو هم داره
ارین صاحب جمعی
۱۴ مهر ۱۴۰۰داداش حرفت مثل جوک میمونه امریکا یک دزده تمام عیاره که تمام اقتصادش و همه دار و ندارش را المان براش ساخته اونم تو جنگ جهانی اگر بری ببینی فیلم fury کاملا متوجه میشی ت کل تاریخ کی برتر بوده تایگر آلمانی یا شرمن اشغال امریکایی در ضمن رفتی تو اینترنت مقایسه پورشه تایکان و همین تسلا جونتم ببین ایودی را هم ببین بعد بیا هیچ جای این دوتا به هم ربط ندارن درضمن المریکا قویتره چون بزرگ تره از لحاظ وسعت همین واکسن فایزر دانشش برای بیون تک اینم یک سرچی بکن بد نیست و در آخر همین چند وقت پیش بود دیدم کره جنوبی با کیا استینگرش ***به آمریکات و در ضمن هیچ سیاستمدار بزرگی کادیلاک و دوج برای تشریفات بر نمیداره بلکه اس کلاس میباخ بر میداره و اینم بدون امریکا تا چندسال دیگه میپوکه و اینو مطمئن باش دانش آلمان در جنگ جهانی دزدیده شده اگر بری و تازه برترین کشنده ۲۰۲۱ دنیا مان المان شد نه ماک امریکا .
حسن
۱۴ مهر ۱۴۰۰المان اندازه یک ایالت امریکا نمیشه الکی بادش نکن المان داروندارشوتوجنگ به فناداداکثرالمانیا ازپدرای لهستانین اصالتم دیگه ندارن اقتصادش دست ترکای لهستانیه توتوهمی جانم
Mercedes-AMG
۱۴ مهر ۱۴۰۰عزیزم چی داری برا خودت بیا پایین لطفا
ترک لهستان چیه ؟؟؟؟!
محض اطلاعت میگم که این اتفاق برعکس افتاد و تمام لهستانی ها نو جنگ با آلمان کشته شدن و خیلی از ساکنان لهستان ریشه اتریشی یا آلمانی دارن البته نه کلشون یه درصدی
آلمان اونقدر بزرگ بود که وقتی طی سال های ۱۹۰۰ تا ۱۹۴۵ که جنگ جهانی دوم تموم شد همه مبهوت بودن که این غول عجب چیز های حیرت اوری می سازه
فقط برای درک کردن این عظمت کافیه بدونی KDF wagen هایی که به عنوان خودروی نظامی استفاده میشد و رقیب مستقیم جیپ بود به آب نیاز نداشت و موتور هوا خنک بود
چیزی که جیپ فکر نمیکنم اونموقع این قابلیت رو داشته بوده باشه
یه آمریکا فن منطقی می شناسم که قبول داره خیلی از صنعتی که آمریکا بعد از جنگ اوج گرفت بخاطر به سری کپی کاری ها و دزدی های بزرگ از آلمان بود
ارین صاحب جمعی
۱۴ مهر ۱۴۰۰و درضمن ۱۴ تا از ۵۰۰ تا ابر شرکت تو دنیا ۴۰ تاش آلمانی برو بزن تو اینترنت ببین ود ضمن کی همچین حرفی زده ژاپن از المان گرفته داداش ژاپن خودش با این کارش خودشو داره به چوخ میده وقتی میان فولکس واگن رقیب تسلا میدونن نه تویوتا را این یعنی با بای ژاپن کجای کاری و کی میگه آلمان فقط خودروسازی داره برترین دستگاه های پزشکی مثل کوباس e 411 و امولایزر ۲۲۵ و ۱۰۰۰ مدل کیت پزشکی کرونا از المان میاد همین هواپیمای ایرباس با محصولمشترک اتحادیه اروپاس آلمان و فرانسه و هلند و اسپانیا بهترین لاستیک های دنیا لاستیک continental و همینطور میشلن های سفارشی سومین پاسپورت قدرتمند دنیا ۲۰۲۱ امریکا با اجازت هفتمه بعد از چین بزرگترین دارنده نساجی دنیا امریکا تو این باز هفتمه دارنده بهترین کیت های دندانپزشکی بزرگترین صادرکننده کالا تو دنیا بعد چین امریکا سومه تو سال ۲۰۲۱ دیگه چی میخوای تنها برتری امریکا وسعتشه نامردی مقایسه این دو تا
برای کسایی مثل شما که این دو تا مقایسه میکنن آلمان شاید یک ایالات امریکا هم نشه از نظر وسعت ولی داداش تو با پاسپورت آلمانی بدون ویزا میری امریکا ولی با پاسپورت آمریکایی باید ویزا بگیری بیای آلمان اینم وقت کردی سرچ کن . حلال اوسون .
احمدعلی
۱۴ مهر ۱۴۰۰اینم درنظر بگیرید که تقریبا همه شرکتهای مطرح و قوی آمریکایی و حتی شرکتهای متوسط و کوچک آمریکا،فقط مقرشون در آمریکاست و از نظر حقوقی آمریکایی محسوب میشن و بیشتر مراکز تحقیق و توسعه و آزمایشگاهها و کارخونه هاشون در کشورهای اروپایی(مخصوصا ایرلند) و کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا هست به بهانه گلوبالیزیشن و نزدیکی به مشتریها(از معروفترین هاش جنرال الکتریک،اوتیس الویتور،داو کمیکال و کریر) درحالیکه شرکتهای آلمانی و ژاپنی اصلا اینطور نیستن
MC20
۱۳ مهر ۱۴۰۰متاسفانه ، یه جریانی ، داره عامدانه ، با تسلا ، تووی هر درگ نابرابر و مسخره ای ، سرشاخه های هر برند و میزنه ، تا سلیقه ی مردم رو تغییر بده و برای کودکان و نوجوانان دنیا ، قهرمان سازی کنه . چهار ، پنج سال دیگه ، گمان نمی کنم ، بسیاری از مردم و کودکان و نوجوانان ، سراغی از فراری ، لامبورگینی ، مازراتی ، بوگاتی ، بنز و بی ام و کونیخ و هنسی و . . . بگیرن . دوست ندارم این رو بگم ، ولی با نهایت احترام مرگ بر سیلیکان ولی ، ولی مرگ بر سیلیکان ولی ولی . . .
AMG GT R
۱۳ مهر ۱۴۰۰بازهم یه درگ آب دوغ خیاری از حاج واتسون
MC20
۱۳ مهر ۱۴۰۰پدال عزیز ، این درگ ها ، این خبرهایی که می گذارین ، بین طرفداران حقیقی دنیا ی خودرو و تسلا فن ها دشمنی و بحث های بیهوده و طولانی راه میندازه . مثل بحث ها سر درگ لامبو و تسلا ، که بعد دو روز ، هنوز مثل این که ادامه داره . بدی این کل کل ها اینه که متاسفانه بینمون جدایی می ندازه و دلخوری ها بیشتر می شه .
مازیار
۱۳ مهر ۱۴۰۰MC20 عزیز
شما که در بحث مقایسه اتومبیلها پای نژاد آریایی و آنگلوساکسون رو وسط میکشی چرا اینو میگی؟😅
# تلطیف فضا😄
MC20
۱۳ مهر ۱۴۰۰مازیار جان اولا که مخلصم . دوما راسسسسسسسسسسسسسست میگی داداش ، به خدا از دیروز پریرزو ، خودمم ناراحتم ، با کامنت نژاد پرستانه ی من اصلا همه کامنت ها رفت این وری . شرمندگی ش موند واسه من . یک عذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذر خواهی گنده به همه طرفداران ماشین های انگلیسی بدهکارم . از همه عذر می خوام ، دوس دارم این کامنت و بخونن و ببخشن . تازه اینم بگم دیدن یه جگوار 1972 xj قدیمی توو بچه گیم ، دنیامو ساخت ، و اگر اشتباه نکنم کیلومترشمارش تا 280 مدرج شده بود . واسه یه نوجون 10 ساله بالاترین عددی بود که دیده بودم .مرز های فکریم جابجا شد . از بچه گی اسپرت باز بودم . خلاصه خیلی شرمنده و مخلص همه انگلیسی فن ها خاصه اشکان عزیز .
Philipp
۱۳ مهر ۱۴۰۰باز این بنده خدا حوصلش سر رفت انبارو خالی کرد درگ گذاشت
Elmiraj
۱۳ مهر ۱۴۰۰البته جناب دهقان Model Sی که در فیلم هست نسخه 100D هست نه P100D….!!!
P100D قدرت ۷۶۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۷۳ داره با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۲.۵ ثانیه و یک چهارم مایل ۱۰.۸ ثانیه…
Silent
۱۳ مهر ۱۴۰۰دقیقا از 2017. P مخفف کلمه performance هست تفاوت عملکردی قابل توجهی هم با هم داشتن
https://www.youtube.com/watch?v=MytoCFpYCWE&t=1s
جالبیش کنترل وزن PLAID هست در قیاس با p100D با وجود انجین های قوی تر و حفظ range KM
نوید محمد
۱۳ مهر ۱۴۰۰بالاخره درگ بوگاتی شیرون و دوچرخه رستمی کی برگزار میشه؟
جون به لب شدیم بس که انتظار کشیدیم!
Achtung
۱۳ مهر ۱۴۰۰از قدیم هم دوج چارجر هلکت بنز اس کلاس رو تو درگ شکست میداد و این چیز جدیدی نیست.
ولی بنز لوکس و با کیفیت کجا و رقبای بی کیفیت آمریکایی کجا.
بهزاد
۱۴ مهر ۱۴۰۰یک زمانی ساعت های کوارتز به خاطر دقت بالا قرار بود ساعت های مکانیکال را از بازار حذف کنند اما از دهه ی ۸۰ میلادی تا به حال نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه ارزش بازار اونها به کلی دگرگون شد!
حالا شرکتی که قرار بود لوکس باشه به بخش میانی شیفت پیدا کرده و تقریبا در رقابت با لوکس سازان نفس های آخر را میزنه و اگر بخواد به این بخش برگرده حداقل نیاز به ۲ میلیارد دلار پول برای توسعه نیاز داره که از توانش خارجه و بزودی این بخش از صنعت خودرو شیک و مجلسی به اربابان واقعی سپرده خواهد شد.
احمدعلی
۱۴ مهر ۱۴۰۰درسته که صنعت خودرو نیاز به تحقیق و توسعه و هزینه های سنگین و مداوم داره و رقابت خیلی سخته،ولی با منطق شما اصلا هیوندای نمیبایست موفق شه و به این جایگاه برسه چون سالها دیرتر از سایر خودروسازان مطرح به وجود اومده
بهزاد
۱۴ مهر ۱۴۰۰بنده به سگمنت خودروهای لوکس اشاره کردم و کاری به میان رده نداریم.
بازار و مشتری خودروهای لوکس متفاوته و یکسری شاخص ها در ساخته ها باعث ترغیب مشتری برای خرید میشه و اگر هر شرکتی بخواد در این قسمت سطح بالا کار کنه با افزایش قیمت محصولاتش روبرو خواهد شد و اینجا این بحث پیش میاد که آیا اون برند میتونه در این قیمت ها موفق بشه یا خیر؟
خلاصه ی کلام اینه ، با ورود محصولات لاکچری سه گانه آلمانی و تنوع زیاد تولیدات برقی رقابت با اونها بسیار سخت خواهد بود.
MC20
۱۴ مهر ۱۴۰۰آقا sina ی عزیز ، مثل اینکه برای همه ، سایت امروز ، چند ساعتی از دسترس خارج شده . برای من هم لود نمی کرد .
مهردادکمال
۱۴ مهر ۱۴۰۰تمام شد!!! خیلی تاثییر گذار بود
آریا ماشین
۱۹ مهر ۱۴۰۰تپه ای دیگر برای تسالا فن ها فتح شد
تونستن با یه سدان الکتریکی قدرتمند ساخته شده برای درگ یک سدان بزرگی که ۱۰۰ برابر که چه عرض کنم ۱۰ هزار برابر لوکس تر و ارزشمند تر هست رو شکست بدن
Alan.r
۲۴ دی ۱۴۰۰اصلا نباید ماشین های الکتریکی و احتراق داخلی رو تو مسابقهی درگ مقایسه کرد چون ماشین های برقی خیلی زود به حداکثر قدرتشون میرسن و در نتیجه شتابشون بیشتره بایدEQS رو برای این مسابقه انتخابی میکردن