شورلتمرسدس بنز

دوئل شورلت کوروت و مرسدس AMG GT

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور اول، قسمت بیست‌سوم، اولین دوئل از گروه سوپراسپرت‌ها

دوئل‌های گروه سوپراسپرت‌ها در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

 

شورلت کوروت

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۳

نسل کنونی: هفتم

ترکیب: موتور جلو، محور عقب

امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۲۵,۰۷۹ دستگاه

فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱۸,۷۹۱ دستگاه

گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: بهبود شاسی و قدرت نسبت به Z06، داون‌فورس عالی، قابلیت استفادهٔ روزانه، قیمت نصف رقبا

نقاط منفی: گیربکس اتوماتیک تنبل

 

مرسدس AMG GT

تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴

نسل کنونی: اول

ترکیب: موتور جلو، محور عقب

امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱,۶۰۹ دستگاه

فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱,۵۲۵ دستگاه

گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: توانایی بالای ترمزها، عرض و پایداری بیشتر نسبت به دیگر نسخه‌ها

نقاط منفی: از پشت فرمان خودروی بزرگی احساس می‌شود

 

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

مرسدس AMG GT R

شورلت کوروت ZR1

پیشرانه ۴ لیتری V8 ۶.۲ لیتری V8
تنفس توئین توربو سوپرشارژ
قدرت ۵۸۰ اسب بخار ۷۵۵ اسب بخار
گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر ۹۷۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۹ ثانیه ۳.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۱ ثانیه ۱۰.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر/ساعت ۳۴۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۵.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۵ لیتر ۷۰ لیتر
طول ۴.۵۵ متر ۴.۵۶ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۶۳ متر ۲.۷۱ متر
وزن ۱۶۵۵ کیلوگرم ۱۶۶۵ کیلوگرم
نسبت قدرت به وزن ۱ به ۲.۸ ۱ به ۲.۲
حجم صندوق بار ۳۴۰ لیتر ۴۲۴ لیتر
ظرفیت سرنشین ۲ نفر ۲ نفر
قیمت پایه آمریکا ۱۱۳,۳۹۵ دلار ۵۶,۵۹۰ دلار
قیمت مورد بررسی ۱۵۷,۹۹۵ دلار ۱۱۹,۹۹۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=10207282]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. Radin

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (87 ديدگاه)

    انتخاب من کوروته هم پیشرانه قویتری داره نسبت به بنز هم ارزونتره و ظاهرش زیباتره فقط مصرف سوختش بالاس که اونم با توجه به حجم پیشرانه طبیعیه تنها دلیلی که میشه به بنز رای داد عشق و علاقس

    1. شاهین

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (856 ديدگاه)

      خب ببین اولا ظاهر که سلیقه ایه و به نظر من شکل و ظاهر داخل و بیرون بنز فرسنگ ها هیولاتر و مدرن تره. دوما خیلی ضایعس که با موتور 6200cc از موتور 4000 cc عقب بیوفتی. حالا اصلا میگیم مساوی باشی. بعدشم که بحث مرغوبیت برند میاد وسط که طبیعیه بنز خیلی گرونتر از شورلت باشه. قطعا شورلت تو قیمت پایه انتخاب فوقالعاده ایه اما وقتی بحث انتخاب از بین این دو تا باشه خب قطعا بنز

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. امیر

        ۱۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2959 ديدگاه)

        با موتور 6200از 4000سی سی عقب بمونی؟!!!
        نکنه مشخصاتو ندیدی دوست عزیز؟
        تو شتاب اولیه درسته برتره بنز ولی تو 400متر حرفی برای گفتن نداره بنز(تاپ اسپیدش هم ک کمتر از شوی هس)
        درسته بنز عالیه و تکنولوژی بسیار مخوفی داره اما دیگه نمیشه غیر منطقی صحبت کرد درمورد شوی

      2. Jdm

        ۱۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (121 ديدگاه)

        خب چه ربطی به حجم موتور داره!!!؟
        بنز تویین توربوئه
        کوروت سوپر شارژه
        (بازده توربو بیشتر از سوپرشارژه ولی حس و حالش نه)

    2. Reza

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      ?? AMG GT ??

      موافقم 2
      مخالفم 1
    3. مزدا

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2097 ديدگاه)

      خدایش کورت با این قدرت و قیمت پایه که داره مفت هست

    4. یانکی

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2353 ديدگاه)

      پدال همیشه أمار أمریکاییها رو غلط میزنه 0 تا 100 کوروت 2.8 و 400 متر رو در 10.6 ثبت میکنه.انصافا این همه اضافه پول بدی بنز که چی آخه.همون تاریخچه کوروت به هیکل بنز می ارزه.نسل7 کجا نسل 1 کجا

      1. Hamid...Audi

        ۱۸ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (713 ديدگاه)

        قشنگترین جکی که تو پدال شنیدم:
        «همون تاریخچه کوروت به هیکل بنز می ارزه.»
        نه دادا اینطوریام که میگی نیست.یه دونه اس۶۵۰ میباخ به کل صنعت خودرو سازی امریکا میارزه.

        موافقم 1
        مخالفم 2
    5. Elmiraj

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (3188 ديدگاه)

      نه درگ ، نه پیست ، نه تاپ اسپید ، نه اصالت ، نه قیمت و‌‌ نه زیبایی …………….
      .
      .
      جایی نیست که مرسدس به ZR1 حتی نزدیک هم بشه …!!!

      موافقم 2
      مخالفم 4
      1. کوروش

        ۱۸ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (1129 ديدگاه)

        دقیقا چون اصولا همیشه امریکایی دوستان توهم خوب بودن ماشین امریکایی را دارند فکر مکینن اصالت یک حلب می تواند با شاهکاری مثل amg برابری کنند احتمالا اگر هنوز بلد باشند چسب درستی بکار ببرند که بتواند کل اصالت این چیز را تحمل کند می شود به بقیه نکات مثبتش فکر کرد
        مرسدس در صدر تمام جدول هاست نه در انتها لذا کوروت فقط می تواند به شاهکار های منقرض شده نزدیک بشود

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. Elmiraj

          ۲۱ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (3188 ديدگاه)

          کوروش @
          باشه تو و دوستات از داوران و کارشناسان Road and Track بهتر سرتون میشه ?

  2. Roham

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (757 ديدگاه)

    چقدر سخته به یکی از این دو اسطوره رای بدم
    دو تا شون خیلی خوبن

    1. محمد

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      ۵۰ هزار دلار پول بیشتر مرسدس، برای ۰.۱ ثانیه شتاب بیشتر
      منطقیه؟؟؟
      فروششون توی آمریکا هم همینو نشون میده
      (البته که کوروت باید در خانه آمار بهتری داشته باشه اما اختلاف زیاد هم همینو نشون میده)

      1. کاوه

        ۱۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (146 ديدگاه)

        مگه همه چی شتابه؟ مگه دبیرستانه اینجا؟

      2. جی کلاس مرسدس

        ۱۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (143 ديدگاه)

        مگه شما میخوای اینارو بخری که میگی قیمتش باید اینقدر باشه یا گرونه یا ارزون عجب آدم‌هایی هستین شماها اینجا میگه هرکس علاقه داره رای بده نگفت کدوم خوبه کدوم بد یا نظر کارشناسی بدین

      3. Mآsكvيch

        ۱۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (111 ديدگاه)

        جدی فکر کردی اون ۵۰ هزار دلار بیشتر فقط واس همون ۰.۱ ثانیه شتاب بهتره؟!!!

        1. Mohammad

          ۱۷ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          نخیر اون پنجاه هزار دلار اختلاف به خاطر اینکه که کوروت رکورد های پیست عالی داره درحالی که بنز حتی از پس وایپر هم برنمیاد تو پیست
          Gtr پیست نوربررینگ : ۷.۹
          وایپر پیست نوربررینگ : ۷.۱
          اگه اشتباه نکنم البته
          تازه با اینکه جی تی آر یه ماشین به روز و وایپر قدیمی

        2. Mآsكvيch

          ۱۷ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (111 ديدگاه)

          کوروت هم تو نوربرگ رینگ رکوردش 7:12 بوده ? این عالیه؟؟! یک ثانیه نسبت نه نسل قبل پیشرفت !!!!! اون ۷:۱۳ این ۷:۱۲ :)) با اون همه حجم و اسب بخار و گشتار و ادعا
          حدود ۱۶۵ اسب بیشتر داره نسبت به بنز اما شتابش ضعیف تره!!! اینجا تفاوت قدرت و تکنولوژی دو برند مشخص میشه

        3. Amir Machine

          ۱۸ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (1279 ديدگاه)

          تو هر وقت لینک آوردی که زمان 7:12 کوروت ZR1 رسمیه و تو لیست تایم‌های رسمی نوربرگ‌رینگ ثبت شده بعداً چپ‌وراست همه‌جا هی 7:12 رو تکرار کن
          اگه بنا به ملاک قرار دادن زمان غیررسمی باشه که منم میگم تایم ZR1 تو نوربرگ‌رینگ 6:57 هست که مدرک قوی‌تری هم براش وجود داره

          https://www.pedal.ir/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%AA/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%84%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AA-zr1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DA%AF%E2%80%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF/

          ضمناً اون تایم 7:13 مال کوروت Z06 همین نسل فعلیه نه نسل قبل، تایم ZR1 نسل قبل 7:19 بود
          تو که هنوز فرق کوروت C7 Z06 رو با C6 ZR1 نمیدونی نمیخواد از تایم نوربرگ‌رینگ حرف بزنی

        4. Mآsكvيch

          ۱۸ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (111 ديدگاه)

          Amir machine

          https://www.motor1.com/news/239334/corvette-zr1-porsche-gt3-nurburgring/
          مجبوری الکی ریپلای کنی که اینطور بشه؟ :))))

  3. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    نقاط منفی: از پشت فرمان خودروی بزرگی احساس می‌شود

    وخی برو عامووو

  4. علی رضا

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (223 ديدگاه)

    واقعا خیلی انتخاب سختیه !
    رای من با احترام به کوروت بدلیل نداشتن نکته منفی قابل توجه و طراحی زیباتر خارجی ( سلیقه ای) و طراحی جذاب تر کابین و البته احتمال عملکرد بهتر در پیست : مرسدس AMG GTR

  5. doubt

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (258 ديدگاه)

    اولین باره میبینم 50-50 مساوی هستن دو تا ماشین تو دوئل. انصاافا سخته رای دادن. 10 دیقه طول کشید تا رای دادم

  6. الف.ی

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    به
    چه دوئلی!!!!
    هیچ چیز نمیتونست موقع بازگشت به پدال بعد از مدت طولانی بیشتر از این خوشحالم کنه
    رای من که معلومه ولی دو تا ماشین با فلسفه جدا هستن
    خواهشا قیمت مرسدس رو بهونه نکنین
    مشخصه چرا اینقدر اختلاف قیمت دارن

    1. بهنام

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (43 ديدگاه)

      چرا؟

      1. الف.ی

        ۱۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (1765 ديدگاه)

        نه اینکه قصدی داشته باشم ولی واقعا توضیحش از حوصله خارجه

      2. Hamid...Audi

        ۱۸ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (713 ديدگاه)

        به خاطر سوار شدن بنز و نشان ستاره بنز…

  7. آرمین

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (344 ديدگاه)

    به نظرم منظورش از بزرگ بودن جی تی کاپوت بلند جی تی بوده که واقعا هم همینطوره و در کمتر خودروی اسپرتی شاهدش هستیم که به احتمال زیاد جی تی و وایپر حس بزرگ بودن و در کنترل بودن کمتری رو به راننده منتقل میکنن بهترین برند های خودرو از نظر سایز و ابعاد استاندارد در سوپر اسپورت ها فراری و در اسپورت ها هم پورشه هست که خیلی راننده حس در کنترل بودن و اشراف کامل به جاده و محیط اطرافشو احساس میکنه

  8. Efk

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (211 ديدگاه)

    انتخابم مرسدس
    تو این سطح از ماشینای امریکایی وایپر رو خیلی بیشتر از کوروت می پسندم
    ماشین امریکایی تو هر کلاسی باید ماسل کار باشه

  9. Cadillac

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    شورولت کوروت یه دنیاییه واسه خودش
    مخصوصا کهzr1 هم باشه،اصالت زیبایی
    موتور طراحی اسم و رسم
    بنز هم عالیه ولی رای من
    chevrolet corvette zr1

  10. حمیدرضا

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کوروت چون با قیمت پایه مرسدس میتونی اپشنالشو بخری

  11. shirko

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    فقط بنز

  12. Jdm

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (121 ديدگاه)

    اینجا یه ZO6 هم کافیه

  13. iman

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (26 ديدگاه)

    اقا مقایسه amg gt با لامبورگینی نامردیه
    بذارین amg one بیاد بعد با اون مقایسه کنین

    1. علی رضا

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (223 ديدگاه)

      اون جوری باز هم نامردیه

    2. ایلیا

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (731 ديدگاه)

      جان؟ وان؟ یبار کلاس دوئل رو ببین

  14. sina7

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (436 ديدگاه)

    جفتشون عالین ولی به شخصه اگه پولشونو داشته باشم میرم سراغ اون دوتا ماشین دیگه ی دوئل

  15. یوسف

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من شخصا طرفدار مرسدسم اما خداییش منصفانه رفتار کنیم کوروت عالیه منم کوروت و انتخاب میکنم چون هم مردونه هست هم شیک تره البته مرسدسم عالیه ولی بین این دوتا کوروت خیلی بهتره .

    خانوما اکثرا از مرسدس خوششون میاد ولی ما پسرای جوون اکثرا قدرت موتور و شتاب و صدای خاص و قیافه مردونه بودن ماشینو میپسندیم

    1. جی کلاس مرسدس

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (143 ديدگاه)

      کجا و کی گفته شده خانم ها کورت دوست ندارن مرسدس ای ام جی دوست دارن طبق کدوم آمار طبق کدوم سند حتی حرف به خدا آدم عصبی میشه اتفاقا قیافه مرسدس کاملا مردانه تره و خشن تر و جذاب تر برای جوون‌ها

      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۱۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        حالا مگه چی گفته، فحش داده؟؟
        نمیدونم چرا تو تفکر بعضی هامون زن یه نوع توهینه.😑
        ..
        سال 2017هم 720 جایزه ماشین رویایی بانوان رو گرفت،که افتخار مهمیه به نظره من که تونسته نظر خانوم ها رو به خودش جلب کنه.

        1. جی کلاس مرسدس

          ۱۷ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (143 ديدگاه)

          من که نگفتم توهینه بقیه دوست دارن توهین کنن حالا این مک لارن چی داره که خانم ها دوستش داشته باشن اتفاقا اون دوستمون راست کفته مرسدس و خانم ها دوست دارن و عاشقشن ولی نه ای ام جی رو منم گفتم این مدل والا در کل خانم‌ها مرسدس و ب ام و رو دوست دارن چون لوکسن و دهن پرکن

        2. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۷ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          نمیدونم شاید من بد برداشت کردم.
          به هر حال …….

    2. Ahmad

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (566 ديدگاه)

      حالا کوروت مثلا خیلی مردونه یه نگاه به برجستگی کاپوتش بکن خخخخخ میفهمی چی میگم مثل خط وسط کاپوت پیکان شاید بعضیا بگیرن منظورم چیه خخخخخ.

  16. Mآsكvيch

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (111 ديدگاه)

    اینکه دیگه مشخصه
    قطعا بنز،شاهکاره این ماشین

  17. mohammad

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (421 ديدگاه)

    هردوشون فوق العاده هستن…

  18. Ahmad

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    بنز فوق العاده چیه بابا این امریکایی حیف نکرده بنز و با امریکایی مقایسه کنی .

    1. Alireza

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (639 ديدگاه)

      ایشون تمام مدل های دو برند رو رونده و نظر کاملا کارشناسی شده ای رو میده به حرفش گوش کنین

  19. Amir

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    من به کوروت رای دادم چون واقعا دوستش دارم با اینکه از رقبای اروپاییش خیلی ارزونتره اما از لحاظ احساس و حس و حال چیزی کم نداره صداشم که قطعا معرکست بی نهایت جذابه.بنز هم یه شاهکار مهندسیه و نمیشه ازش ایرادی گرفت در واقع اینجا سلیقه افراد حکم رو صادر می کنه.

  20. محمدامین مقدم

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (94 ديدگاه)

    AMG GT به وضوح خودروی بهتری در مقایسه با ZR1 هست . رای من ZR1 به چند دلیل اول اینکه غرش یک موتور هشت سیلندر با حجم بیشتر لذت رانندگی رو افزایش میده ، دوم پیروزی ZR1 در خط مستقیم (درگ) و سوم گشتاور 970 نیوتن متری و چهارم حداکثر سرعت بیشتر و پنجم قیمت خیلی کم تر نسبت به AMG GT . منتها از مهندسی مرسدس بنز نباید چشم پوشی کرد که توانست با حجم و اسب بخار و گشتاور کمتر عملکرد تقریبا یکسانی در خط مستقیم برای AMG GT قرار بده . مرسدس بنز برندی با پرستیژ بالا هست که طرفداران خاص خودش رو داره که به واسطه مهندسی ناب طرفداران و علاقمندان رو به سمت خودش کشیده . تنها موضوع باقی مانده عملکرد C7 ZR1 در پیست هست که باید منتظر موند.

  21. سعید

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    کوروت اصلا حال نمیده، کلا ماشین امریکایی فقط ماسل کار و پیکاپ های غول پیکر

  22. امیر

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    فنی هرکدوم نقاط ضعفی داره و نقاط مثبتی
    مصرف سوخت بالای شوی ک به دلیل حجم بالاترشه
    تاپ اسپید و مسافت 400متر بنز ک بخاطر قدرت کمترشه
    طراحی کابین و خارجی هم سلیقس
    با اینکه زیاد با کوروت حال نمیکنم اما طراحی خارجیشو بیشتر از بنز دوس دارم اما کابین بنز واقعا حس لوکس و اسپرت بودنو باهم داره
    با توجه به اختلاف وحشتناک قیمت (باز بعضی از دوستان میان میگن قیمت بالا بی دلیل نیس!!)و با احترام به المانی دوس داشتنی کوروتو انتخاب میکنم بخاطر صدای مخوفش!
    اما کاش وایپر بود …

  23. mohsen1615

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا یه نیمه نهایی بیهوده و بدون هیجان
    بدون فراری گروه سوپراسپرت ها هیچ معنایی نداره
    مرسدس AMG آخه جاش تو نیمه نهاییه!

  24. power active

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (171 ديدگاه)

    چون ظرفیتشون ۲ نفرست. هیچ کدوم ۴ نفر باشه یه ۲ ۳ نفرو سوار کنیم یه دوری بزنیم حالی به حولییی :))

  25. حسین دهمرد

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    هرچی هم رای بیاره تو دوئل بعدی حذف میشه

  26. Alireza

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (639 ديدگاه)

    من نمیفهمم یه عده طرفدارنما واقعا فازشون چیه
    دارم متنو میخونم بعد ک میام قسمت نظرات ی عده دارن به ماشینای مورد علاقه همدیگه توهین میکنن.
    هیچکس حق اینو نداره بیاد راجع به چیزی ک هیچ ربطی بهش نداره نظر بده
    لطفا داخل محدوده و گلیم خودتون بمونید
    بیشتر کسایی ک تو سایتن عشق ماشینن و طبیعتا عاشق یه ماشین که تبدیل به جزعی از اون شده و یکی میاد راحت این اجازه رو بخودش میده ک احساسات خیلیا رو جریحه دار کنه
    این مثل چیزای دیگه نیس ک برا کسی مهم نباشه
    من خودم کوروت بازم و جدیدا انقد واسش حاشیه درس کردن اعصاب نمونده

  27. iman

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (258 ديدگاه)

    فراری 488 حذف میشه، پورشه 911 حذف میشه بعد ای ام جی بره فینال، خیلی جالبه

    1. امیر

      ۱۸ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2959 ديدگاه)

      دقیقا!

  28. Ardalan

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (81 ديدگاه)

    کوروت با اون همه اسب بخار و گشتاور بیشتر چیکار میکنه؟

    1. ALIREZA034

      ۱۸ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (75 ديدگاه)

      این نظر از سر تجربه یا سن کم هستش.کاری میکنه که ۴۰۰مترو زودتر طی میکنه و این فاصله به دلیل کشش بالا بیشتر و بیشتر میشه.

  29. HUMMER

    ۱۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ضمن احترام به بنز,اما من کروت رو بیشتر میپسندم ,شاید به خاطر تعصبی که دارم باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا