مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور آخر، قسمت یازدهم، چهارمین دوئل از گروه هایپراسپرتها
نتایج دوئل قبلی بین بوگاتی دیوو و کوئنیگزگ آگرا
مجموع آراء: ۱۹۰۳
آراء بوگاتی دیوو: ۹۵۸
آراء کوئنیگزگ آگرا: ۹۴۵
پیروز دوئل: بوگاتی دیوو با کسب ۵۰.۳ درصد از کل آراء
آستونمارتین ولکان | لامبورگینی سنتناریو |
لامبورگینی سنتناریو | |
فراری لافراری | مکلارن P1 |
فراری لافراری | |
کوئنیگزگ آگرا | بوگاتی دیوو |
بوگاتی دیوو | |
مرسدس پروجکت وان | کوئنیگزگ رگرا |
؟ |
مرسدس پروجکت وان
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷
ترکیب: موتور وسط، چهارچرخ محرک
تعداد ساخت: ۲۷۵ دستگاه
کوئنیگزگ رگرا
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵
ترکیب: موتور وسط، محور عقب
تعداد ساخت: ۸۰ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
مرسدس پروجکت وان | کوئنیگزگ رگرا | |
پیشرانهٔ بنزینی | ۱.۶ لیتری V6 | ۵ لیتری V8 |
تنفس | توربوشارژ | توئین توربو |
موتور الکتریکی | ۴ عدد | ۳ عدد |
قدرت موتور بنزینی | ۶۳۰ اسب بخار | ۱۱۰۰ اسب بخار |
گشتاور موتور بنزینی | – | ۱۲۸۰ نیوتن متر |
قدرت موتور الکتریکی | ۵۶۰ اسب بخار | ۷۰۰ اسب بخار |
مجموع قدرت | ۱۰۵۰ اسب بخار | ۱۵۰۰ اسب بخار |
مجموع گشتاور | – | ۲۰۰۰ نیوتن متر |
باطری | – | ۴.۵ کیلووات ساعت |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۱ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا صد | <2.5 ثانیه | ۲.۷ ثانیه |
شتاب صفر تا دویست | <6.0 ثانیه | ۶.۶ ثانیه |
شتاب صفر تا سیصد | <11.0 ثانیه | ۱۲.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | >350 کیلومتر/ساعت | ۴۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | – | ۱۴ لیتر (ترکیبی) |
بُرد تمام الکتریکی | ۲۵ کیلومتر | – |
وزن | ۱۲۵۰ کیلوگرم | ۱۶۲۰ کیلوگرم |
نسبت قدرت به وزن | ۱ به ۱.۲۵ | ۱ به ۱.۰۸ |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه | ۲.۷ میلیون دلار | ۲ میلیون دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10175512]
ایمان
۶ آذر ۱۳۹۷عجب مشخصات خیره کننده ای داره مرسدس One
ایشالا فینال بین LaFerrari و مرسدس One
مرصاد
۶ آذر ۱۳۹۷?
محمد
۶ آذر ۱۳۹۷تا به امروز این دوئل قوی ترین دوئل پداله
منم انتخابم کوئنیگزگ
دوئل قبلی هم دیوو با ۹ رای بیشتر بالا اومده و جالبه
s.h
۶ آذر ۱۳۹۷بابا پدال من تا امروز هیچ تستی از هیچ کدوم ندیدم
فقط یه فیلم فورزا هست از رگرا
در ضمن وقتی اگرا و کونیک زگ وان 0-300 و 0-400 رو تو دست دارند بزرگشون مگه نمیتونه زیر اینا بزنه
کریستین گفته بود تو تست بعدی رگرا رو تو 17 ثانیه به 400 تا میرسونیم
مرسدسم همینطورقدره
البته هیچ کدوم بلوف زن نیستند ولی وان به رگرا نمیخوره
باید با والکری و اسپید تل که یه کلاس جدید زیر بوگاتیشیرون و کونیکزگ رگرا به وجود اوردن جا بگیره وگرنه هیبریدی بودن که دلیل نمیشه واسه رقابت
همیشه خدام مشخصات کوونیک زگو اشتباه مینویسی میدونم از خود سایت برمیداری ولی اونا هیچ وقت ویرایش نمیکنند مثلا هنوز 0-400 اگرا رو زده 24 ثانیه
بعدشم مصرف و وزنو اشتباه زدی ( صدی سه لیتر و 1590 کیلو و وزن خشک 1470تا یه جام وزن پر رو زده 1628 که اونم اشتباه زدی)
بعدشم تو چند جا دیدم موقع تست حدس میزدند 0-200 این 5.5 ثانیه باشه رو چه حساب زدی 6.6؟؟ چیزی هم خود کمپانی نگفته!!!
اصلا بعد طراحی اینا زمین تا اسمون فرق داره هر کدوم تو رده خودش یا برترینه یا جزو برتریناست
ای کاش هیچ وقت این دوئل رو نمیزاشتی یا حداقل با والکری بود چون حق هیچ کدوم نیست حذف شند!!!
هادی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹خیلی از آمارا اشتباهه داداش یجورایی خواستی اینارو تو یه سطح نشون بدی فقط. چطور صفر تاصدشو زدی دو و شش صدم. چجور تاپ اسپیدشو زدی 410 این عجیب بود
Reza
۶ آذر ۱۳۹۷نتونستم بینشون یکی رو انتخاب کنم.
انتخاب من هر دو ???
علی
۶ آذر ۱۳۹۷مرسدس پروجکت وان ((( مادر))) همه سوپر اسپرتهاست.
با اینکه ((( چی چی زگ))) که تلفظ اسمشم سخته برام خیلی قابل احترامه ، رأی من ((( مرسدس پروجکت وان ))) خواهد بود.
با تچکر
Mohammad
۶ آذر ۱۳۹۷کلا یه سال نیست معرفی شده چطور مادر همه سوپر کارهاس اینو نمیدونم
moein
۶ آذر ۱۳۹۷کلا بار طنز مجموعه پدال بر دوش ایشونه
شما یه لبخند ملیح بزن و رد شو
پیمان
۶ آذر ۱۳۹۷کونیگزگ هم پدرشونه
Parvaz
۶ آذر ۱۳۹۷فقط میتونم یگم (خخخخخخخخخخخخخخخخ) !!!
emad1990
۶ آذر ۱۳۹۷واقعا ماشین هایی با این سطح از پرفورمنس اظهار نظر راجع بهشون راحت نیست چه برسه به بعضیا که میان ایرادم میگیرن
رای من وان با 370کیلوگرم وزن کمتر
Nissan...Japan
۶ آذر ۱۳۹۷تو دنیای هایپر کار ها کوئنیگزگ یه چیز دیگست…نمیشه ازش گذشت
آrمaن
۶ آذر ۱۳۹۷نمیشه انتخاب کرد واقعا،هر دو شاهکار
رای ندادم
امیر
۶ آذر ۱۳۹۷با اینکه 2سال تفاوت طراحی هس بینشون اما رگرا معرکس
رگرا خاص تر هست
درسته شتابش کمتره اما تاپ اسپیدش خیلی بیشتره
صدای زیبای رگرا انتخابو سخت میکنه
با احترام به شاهکار مرسدس انتخابم رگرا!!
(Saeed(peugeot
۶ آذر ۱۳۹۷مرسدس
Ali Keyhani
۶ آذر ۱۳۹۷طراحی رگرا رو بیشتر دوست دارم
..::Majidio Lamborghini::..
۶ آذر ۱۳۹۷پرفورمنس و مشخصات فنی بنز مافوق تصوره ، اما واقعا به همچین مشخصات فنی نیاز نیست
از ظاهر Koenigsegg و همچنین خاص بودنش بیشتر خوشم میاد
من بودم رگرا رو برمیداشتم
?? ?? Koenigsegg ?? ??
فرامرز
۶ آذر ۱۳۹۷اینا برای دو هدف مختلف طراحی شدن. پروجکت وان با سیستم چهار چرخ برای پیست مناسب تره ولی رگرا برای سرعت های بالا ساخته شده. انتخاب من بخاطر موتور ۵ لیتری و دیفرانسیل عقب بودن که لذت رانندگی رو چند برابر میکنه رگراست هر چند از نظر لوکس و خاص بودن پروجکت وان یه چیز دیگه است
..::Majidio Lamborghini::..
۶ آذر ۱۳۹۷پروژکت وان در یک سطح دیگست ، حرفت درسته
ولی کلاً Koenigsegg و محصولاتش خیلی به دل من میشینه ، هر چند که میدونم بنز برتری غیرقابل انکاری داره
سروش
۶ آذر ۱۳۹۷مشخصات پروجکت وان درسته؟ موتور ۱.۶ لیتری ۶۰۰ اسب بخاری؟؟؟!!!
پدال چرا بوگاتی دیوو رو از یک چهارم اوردی؟ وقتی که نصف غول ها تو مراحل قبل همدیگه رو حذف کردن؟ این دیگه چجوریه؟
ارش
۶ آذر ۱۳۹۷مرسدس چه اعجوبه ایه که صفر تا سیصدس یک ثانیه کمتر از کونیخ زگه.
NAVID۰۰۹۸
۶ آذر ۱۳۹۷مگه میشه انتخاب کرد .
این ده بیست سی چل میکنم برای انتخابشون .
مهدی
۶ آذر ۱۳۹۷مرسدس پروجکت وان
Radin
۶ آذر ۱۳۹۷واقعا حیف شد آگرا حذف شد اونم با اختلاااف خیلی کم
Amir
۶ آذر ۱۳۹۷جناب دهقان مشخصات مرسدس رو درست نوشتید؟1.6 لیتری V6 ؟
انتخاب من پروجکت وان هست به غیر از قدرت در باقی موارد کاملا برتره
امیر دهقان
۶ آذر ۱۳۹۷سلام
بله پروجکت وان به پیشرانۀ ماشین فرمول یک W07 مرسدس مجهزه که از نوع 1.6 لیتری V6 هست
Amir
۶ آذر ۱۳۹۷خیلی ممنونم
Khosrow
۶ آذر ۱۳۹۷با احترام به کونخ / وان همه چیش دهشتناک ه / تصور دیدن وان تو اینه وسط — ترسناکه ..
حمیدرضا
۶ آذر ۱۳۹۷کوئنیک زگ چون حداقل تولید شده پروجکت وان بعیده اصلا بشه ساختش
شاهين
۶ آذر ۱۳۹۷احساس میکنم یه مشت گدا گودوله ایم که جمع شدیم دور هم راجع به ماشینایی حرف میزنیم که ممکنه تو زندگیمون سعادت دیدنشون رو نداشته باشیم :))) رای اینجانب هم مرسدس
داریوش
۸ آذر ۱۳۹۷احساست واقعیه
خود من ماشین ندارم باورت میشه/؟ موتورم ندارم
رای منم کوئنیگ زگ هستش. چون خاص تره
عشق رگرا
۶ آذر ۱۳۹۷پروجکت وان بیاد میزنیمش
والکری بیاد میزنیمش
بوگاتی بیاد اونم میزنیم
لافراری رم بیارن اونم میزنیم
Omid
۷ آذر ۱۳۹۷فعلا که زده شدید
داریوش
۸ آذر ۱۳۹۷تا الان که پراجکت وان خورده
ساسان
۶ آذر ۱۳۹۷بعضی موقع یه سری کامنتها هست که نوشتن:نتونستم انتخاب کنم پس رای ندادم به هیچکدوم.
همش میگفتم میشه میگه.یکیو انتخاب کن دیگه…ولی الان خودم در همین شرایط گیر کردم..طراحی فوقلاده رگرا .دیزاین داخلی فوقلاده.سرعت سرسام آور…از طرفی خودور عملکردی پدر خودرو سازی جهان با پرفورمنس خارق العاده.موتور دیوانه کننده ی فورمول1 وهیجان پیست…نمیدونم کدومو انتخاب کنم…هرکدوم ویژگی هایی دارن که من عاشقشونم..ولی اندکی قلبم میگه تو عاشق پیست وپرفورمنسی پس به مرسدس رای بده…شاید چند دقیقه دیگه به مرسدس رای بدم!!!!
Ibz3770
۷ آذر ۱۳۹۷بعضی از دوستان دائما در مورد مشخصات مرسدس سئوال میپرسن و بدون اینکه بدونن تکنولوژی مرسدس در پروجکت وان چی هست نظر میدن
……بله اعداد درسته موتور 1600 هست
تکنولوژی که حتی پورشه هم نتونسته عملی و اجرایش کنه
در واقع مرسدس موتور ماشین فرمول یک خودش رو بر روی پروجکت وان نصب کرده
و این دقیقا همونجایی که مرسدس رو از دیگر رقبا متمایز میکنه و به نظر در حال حاضر پیشرفته ترین پیچیده ترین هایپر کار در دنیاست.
امیرعلی
۱۳ آذر ۱۳۹۷تلخ ترین و بهترین دوئل پدال تا الان
سخت ترین انتخاب ولی باید به یکی رای داد
متاسفانه یکیشون باید حذف بشه.
محمد
۱۴ دی ۱۳۹۷قیمتارو…..
فقط با فاصله قیمتی بینشون میشه یه گاراژ گرفت و داخلشو با بهترین های پورشه و مرسدس و بی ام و و ائودی پر کرد.!
TNT
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸بایه نگاه بدون تعصب میشه دید که یه ماشین چقد باید شاهکار باشه تا با یه موتور 1/6 لیتری v6 به یه همچین شتاب, قدرت و سرعتی برسه…
یه نگاه به بقیه هایپر کار ها بندازین… اون حجم موتور و اون تعداد سیلندر چیزی نیس که بشه به عنوان شاهکار ازش نام برد چون انتظاری که از اون موتور به اون گندگی میره همین قدرت وسرعته
اما پروجکت وان با موتوری با اندازه ای در حدموتور پژو 405 و صد البته یه طراحی شاهکار به این قدرت رسیده پس میشه نتیجه گرفت خاص ترین هایپر کار با اختلاف پروجکت وان❤
افشین
۱ اسفند ۱۴۰۰درود،پروجکت وان مرسدس بنز آینده هایپرکارهاست و تکنولوژیهای فراتراز زمانه خود داره،بنز با ساخت این خودرو کولاک به پا کرد و آینده هایپرکارها و سوپرکارهارو به همه نشون داد،دوست داشتنو علاقه امری سلیقهای هست اما این هایپرکار قابل قیاس با هیچ هایپرکاری نیست به سبب تکنولوژیهای منحصربه فردش،با موتور هزاروششصد سی سی و این توان برای یک خودروی شهری و در نهایت این وزنو این قدرت چیزی نیست هر خودروسازی بتونه بهش دست پیدا کنه،چند تن از بزرگان و عوامل ابرکمپانیهای خودروسازی از جمله مدیرعامل لامبورگینی بعداز معرفی پروجکت وان اعلام عجز کرد از توان تولید چنین ابر خودرویی با این سطح از تکنولوژیهای خاص و ابراز امیدواری کرد از لحاظ تکنولوژیکی بتونن به این سطح برسن به زودی،مرسدس بنز همیشه با مدلهای کانسپت و یا مدلهای خاص تپلید محدود آینده و خط مشقاین صنعتو ترسیم کرده و اگر بنز نبود صنعت خودرو نصف اینم نبود.
امیر حسین افشار
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظر من مرسدس بنز بنز بهتره چون از نظر قیافه و شتاب بهتره فقط سرعتش بالاتره مرسدس تکنولوژی های که توش استفاده شده بهتر از رگرا هست بعدشم الایندگی مرسدس کم تره پس در نتیجه مرسدس بهتره ولی مرسدس پرو جکت بهترین هایپر کار من عاشق ماشین های آلمانی هستم قدرت مرسدس واقعن خوبه