شاسیبلند جدید مرسدس بنز GLS 2020 بهصورت رسمی در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد. ما میدانیم نسخهی فوق لوکس مرسدس-مایباخ این شاسیبلند هم در راه است و پیش از این تصاویر جاسوسی آن در رسانهها منتشر شده و البته ثبت تجاری جدید مرسدس برای چندین مدل GLS نشان میدهد خانوادهی این شاسیبلند گسترش خواهد یافت. با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده و همچنین کانسپت مایباخ ویژن معرفی شده در نمایشگاه پکن سال پیش میتوان ایدهای واضح از این خودرو را به دست آورد. یکی از طراحان دنیای خودرو نیز با در نظر گرفته این شاخصهها اقدام به انتشار چندین رندر از این شاسیبلند فوق لوکس کرده است.
به وضوح میتوان شکل کلی GLS کلاس را تشخیص داد اما نمای جلوی جدید و جلوپنجرهی کرومی باعث تمایز مدل مایباخ از سایر مدلها میشود. در بخش عقب این رندرها تفاوتهای زیادی دیده نمیشود اما میتوان به چهار خروجی اگزوز و کروم بیشتر اشاره کرد. اگرچه رینگهای این تصاویر دیجیتالی به خاطر در حرکت بودن خودرو مشخص نیستند اما گفته میشود مرسدس-مایباخ GLS از رینگهای چند پره به منظور تأکید بیشتر روی ظرافت و اشرافیت این قدبلند آلمانی سود خواهد برد.
به غیر از این موارد چه چیزهایی دربارهی مایباخ موردبحث میدانیم؟ بزرگترین تغییرات در کابین رخ خواهند داد بهطوریکه قبلاً چندین نمونهی پیشتولیدی طویلتر از GLS را دیدهایم بنابراین احتمال تولید نسخهی طویلتر این خودرو نیز وجود دارد. نیروبخش این خودرو میتواند پیشرانهی ۸ سیلندر توئین توربو با قدرت بالاتر از ۵۰۰ اسب بخار باشد.
ما همچنین میدانیم مرسدس-مایباخ GLS در آمریکا و در کارخانهی آلاباما ساخته خواهد شد. انتظار میرود این خودرو از سال آینده وارد بازار شود و حداقل بهای آن حدود ۲۰۰ هزار دلار باشد که در این صورت به گرانترین خودروی تولید شده در آمریکا تبدیل میشود.
AMIR / ARMI
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸لطفا در تیتر ها توجه کنید
یا باید مینوشتید
گران ترین ماشین تولید انبوه در امریکا
یا مینوشتید
گران ترین ماشین بنز ساخته شده در امریکا
چون گرون تر از اینا ساخته شده در امریکا
AMIR / ARMI
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸قبلا هم تیتر زدید
بی ام و x3 محبوب ترین شاسی بلند دنیا
که نه در فروش نه در شبکه های اجتماعی
از هیچ لحاظ که محبوبت این ماشین نشون بده
در 5 تای اول نبوده
قرار نیست سایت خارجی تیتر اشتباه میزنه
عین همون شما هم بزنید
شاهین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸دوست عزیز این ماشین در صورت تولید گران ترین خودروی مونتاژ شده در امریکا خواهد بود.
شاید بپرسیدن پس فورد جی تی چی که باید گفت اون تو کانادا تولید میشه.
خودروهای تولید محدود و سفارشی رو نمیشه تو این دسته قرار داد.
AMIR / ARMI
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸الان تیتر درست شد
گران ترین خودروی مرسدس در امریکا
منم قبول دارم خودرو های تولید محدود در این دسته قرار نمیگیرن
ممنون از توجه تون خسته نباشید
مانی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸تیتر از اول درست بود, چرا دست زدین؟
ممنون از زحماتتون
OMID
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸اون رپورتاژ آگهی بود
فرامرز
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸مرسدس یا میباخ یا هر چیزی که اسمش رو میذارن. من که تحت تاثیر لوکس بودن این قرار نگرفتم. هر چند طراحی داخلی قابل قبولی داره ولی ظاهرش اصلاْ لوکس نیست. باز ایکس ۷ یکم بهتره ولی اونم ارزش مبلغ پرداختی رو نداره
AMIR / ARMI
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸منم با شما موافقم
یه ماشین در این سگمنت
اونم با این قیمت
باید طراحی جسورانه تری داشته باشه
کلاسیک تر باشه
خاص تر باشه و بزرگ تر جلوه کنه
این ماشین اصلا کاراکتر لازم رو نداره
مهدی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸اگهGLS کاراکترلوکس بودن رو نداره کدوم SUV آمریکایی باکوهی از کاراکتر خلق شده!!!؟؟؟
جالب اینه که این حرفارو در مورد رولزرویس کولیان هم میزدید اما در اولین بررسیش از اتواکسپرس از عملکرد این ماشین شگفت زده شده بودن.حتی این جمله رو براش بکار بردن(((این اولین SUVساخت معتبرترین خودروسازجهان است.این خودرویی است که برقله کمال شاسی بلندهای دنیا قرارمیگیرد)))
حالا شما به اتواکسپرس بگوچرا این کلمات رو بکار بردی!!!!
AMIR / ARMI
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸کولینان یه ماشین کاملا دست ساز هست
که حتی اگه چیز خاصی هم نداشته باشه
به خاطر تک بودن ونداشتن ماشین هم سطح خودش
و قیمت پایش
نمیشه بهش ایراد گرفت
ایرادی که گرفت شد به رولزرویس بود
که چرا اصالت خودش کنار گذاشت و شاسی بلند ساخت
مثل ایرادی که به لامبو گرفته شد
کسی به کولینان ایرادی نگرفت
چون ماشین زیبا و منحصربفردی هست
AMIR / ARMI
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸اما این ماشین جی ال اس مایباخ
ایرادی که بهش وارد میشه
مثل ایرادی هست که به بقیه محصولات مایباخ گرفته میشد
نداشتن ظاهر متمایز با نسخه اصلی جی ال اس
نداشتن حس لوکس بودن کافی
یه جورایی
یه ماشین تیون شده هست که لوکس ترش کردن
مثل اسکالید لکسانی میمونه
که حتی اسکالید لکسانی هم سر تره هست به نظرم
AMIR / ARMI
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸و اگه میخوای بدونی چرا میگم
در این سگمنت اسکالید دست برتر
رو داره نسبت به رقبای
بهتر به امار فروش اسکالید نسبت به نزدیک ترین رقیبش
یعنی همین جی ال اس نگاه کنی در چند سال گذشته
سال 2007 مرسدس 26 هزار تا کادیلاک 52 هزار تا
سال 2008 مرسدس 23 هزار تا کادیلاک 35 هزار تا
سال 2009 مرسدس 15 هزار تا کادیلاک 23 هزار تا
سال 2010 مرسدس 20 هزار تا کادیلاک 24 هزار تا
و اخرین نسل هر دو تا قبل از این نسل جی ال اس و اسکالید که در راه
سال 2014 مرسدس 26 هزار تا کادیلاک 30 هزار تا
سال 2015 مرسدس 27 هزار تا کادیلاک 35 هزار تا
سال 2016 مرسدس 30 هزار تا کادیلاک 39 هزار تا
سال 2017 مرسدس 32 هزار تا کادیلاک 37 هزار تا
سال 2018 مرسدس 22 هزار تا کادیلاک 37 هزار تا
مانی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸این آمار فروشی رو که خودت دادی یه یبار دیگه با دقت بیشتر و با در نظر گرفتن این نکات بررسی کن
نسل جدید GLSاومد ولی اسکالید نه
قیمت متوسط مدلهای فروخته شده
AMIR / ARMI
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸نسل جدید اسکالید هم تا چند ماه دیگه معرفی میشه
عکس های جاسوسیش اومده
و تو همین سال هم عرضه میشه
در نهایت سه چهار ماه تفاوت خواهد بود
قیمت متوسط هم
اگه از دور به قضیه نگاه کنیم
خیلی نزدیک به هم بودن ولی حدود 5 الی شش هزار دلاری
بنز گرون تر بوده
الان منظور ؟؟؟
AMIR / ARMI
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸راستش الان که دارم رنج قیمتی
ایکالید و حی ال اس رو نگاه میکنم
در سایت Kelley Blue Book
رنج قیمتی کادیلاک اسکالید $76,490 – $98,590
و رنج قیمی بنز جی ال اس $71,145 – $96,745
هستش یعنی اسکالید گرون تر هم هست
مانی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸GLS63زیر130Kمگه میشه؟
net
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸محصولات مایباخ زیبا نیست
Seyed.AMG
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸یه رندر دیگه از gls میباخ دیدم خیلی زشت بود اما این یکی مخصوصا نمای جلوش خیلی جذاب تره .
در ضمن طراحی gls خیلی هم لوکس در نسخه میباخ بارزه هایی از اشرافیت هم باهاش تلفیق میشه و gls رو به حد اعلا میرسونه .
مهدی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸اول که سایت پدال سرخود نگفته (((چراBMW X3 محبوب ترین شاسی بلنددنیاست؟))) واین مطلب رو دهها سایت خودرویی وغیر خودرویی دیگه هم گذاشتن اونم باهمین تیتر که بایه سرچ ساده میتونید ببینید.
ودرموردتیترGLS فکرکنم چون آلمانی هستش شما باخودش که هیچ باتیترمطلبش هم باید مشکل داشته باشید!!
AMIR / ARMI
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸اول اینکه من با هیچ برندی
هیچ کسی هیچ ماشینی هیچ کشوری
هیچ گونه مشکلی ندارم
دوم اینکه
اون بالا هم نوشتم قرار نیست هر چیزاشتباهی که سایت های خارجی نوشتن
پدال هم عین همون بزنه
روی چه اساسی کدوم نظر سنجی و اماری x3 محبوب ترین شاسی بلند دنیاست ؟
وقتی حتی خودت تیتر و منطقی نمیدونی ازش دفاع نکن
چون اینجوری فکر میکنیم نظر خاصی به المانی ها داری
و نمیتونی واقعیت قبول کنی
فرامرز
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸به عنوان فردی که آلمان زندگی میکنه و علاقه مند به ب ام و هم هست میگم که ایکس ۳ محبوبترین شاسی بلند خود آلمان هم نیست. شاید هم باشه ولی اونطور نیست که به چشم بیاد و شما همونقدر ایکس ۳ میبینید که کیو۵ و جی ال سی میبینید. از نظر جذاب بودن هم انصافاْ ایکس ۵ تو این دو نسل اخیر طراحی داخلی و خارجی به مراتب بهتری نسبت به ایکس ۳ داشته. ایکس ۳ سه نسل قبل بی رقیب بوده ولی الآن رقابت خیلی سخت شده و حتی میشه ولوو ایکس سی ۶۰ رو یه رقیب سر سخت براش دونست. اینکه ایکس ۳ تو کلاس خودش از نظر فنی و کیفیت برترین باشه اصلاْ بعید نیست ولی از نظر محبوبیت برتری چشمگیری توش نمیبینم.
ایلیا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸تا زمانی که میباخ نسخه های خاص و دست ساز خودش رو با قیمت پایه ی حداقل 300 هزار دلاری نسازه از نظر من مرسدس های تیون شده هستن که اتفاقا ارزش خرید نسخه ی مرسدس بالاتره.
سوپر لوکس بودن صرفا به معنی راحت تر بودن نیست چون S و Gls به اندازه ی کافی راحت و لوکسن. سوپر لوکس باید خاص و متمایز باشه.
Seyed.AMG
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸عزیز من مرسدس فقط به فکر سود ، دایملر میخواد تا سال ۲۰۲۱ میلیون ها دلار هزینش رو کاهش بده ، بعد بیاد یه ماشین دست ساز متمایز از s کلاس تولید کنه با قیمت خدا تومن که فک کنم حتی میزان فروشش از فانتوم و مولسان کم تر باشه ، خوب چه کاریه با همین S کلاس میباخ هم وارد کلاس خودروهای فوق لوکس شده و هم با تمام کاستی ها نسبت به رولزرویس و بنتلی فروش بسیار بیشتری رو تجربه کرده .
میباخ های قبلی توان رقابت با فانتوم و مولسان رو نداشتند که از خط تولید خارج شدند پس ساخت یه سدان فوق لوکس توسط مرسدس خیلی خیلی بعید .
ایلیا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸نسبت به بنتلی و رولزرویس بیشتر میفروشه چون یک سوم قیمت داره و توی اون کلاس نیست، درواقع مشتریای رولزرویس رو جذب نکرده مشتری خاص خودش رو داره
Seyed.AMG
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸نه عزیز من S هم توی همون کلاس.
کوروت هم خیلی ارزون تر از سوپر اسپرت های دیگه ست اما با اون ها هم کلاس . اگر اینطور باشه باید بگیم مثلا هوراکان مشتری های خاص خودش رو داره و کوروت مشتری های اون رو جذب نکرده پس توی اون کلاس نیست . هر ماشینی مشتری خاص خودش رو داره …