در این تصویر سعی شده نشان داده شود که چه چیزی در زیر پوششهای استتاری نمونههای در حال آزمایش نسل آیندهٔ مرسدس بنز A کلاس پنهان شده است
مرسدس بنز سال گذشته کوچکترین محصول خود یعنی A کلاس را مورد فیسلیفت ظریفی قرار داد اما این شرکت آلمانی در حال حاضر بر روی توسعه و ساخت نسل چهارم A کلاس با کد W177 تمرکز کرده و معرفی آن برای اواخر سال آینده یا اوایل سال ۲۰۱۸ برنامهریزی شده است. در حال حاضر پروتوتایپهای نسل جدید A کلاس درحالیکه بهشدت پنهان شدهاند، در حال آزمایش در پیست نوربرگرینگ دیده شده و توسط دوربین جاسوسان شکار شدهاند؛ حال بر اساس این تصاویر جاسوسی، یک رندر از طراحی احتمالی نسل جدید مرسدس بنز A کلاس طراحی شده است و سعی شده نزدیکترین نما به طراحی نهایی این هاچبک اشتوتگارتی را نشان دهد.
انتظار میرود در نسل جدید A کلاس چراغهای جلوی باریک کاملاً LED بکار رفته باشد که ظاهر شیکتری به خودرو بخشیدهاند. همچنین این خودرو در طول و عرض نسبت به نسل قبلی رشد خواهد داشت. این امر موجب شده که A کلاس W177 از فضای زانو و فضای پای بیشتری برخوردار شده و حجم صندوق بار آن نیز افزایش یابد که موجب استفادهٔ راحتتر در سفرهای نهچندان طولانی میشود.
از نمای داخلی A کلاس جدید هیچ تصویری موجود نیست اما ارائهٔ یک صفحه آمپر تمام دیجیتال در دستور کار قرار دارد. بااینحال بهاحتمالزیاد مرسدس بنز این مورد را بهعنوان یک آپشن سفارشی ارائه میکند یعنی درست مانند صفحه آمپر مجازی دیجیتالی آئودی که بهصورت سفارشی برای نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ A3 ارائه میگردد.
A کلاس ۲۰۱۸ یک مدل کاملاً جدید نخواهد بود چراکه همچنان بر روی نسل دوم همان پلتفرم MFA مرسدس بنز ساخته شده است. همچنین احتمالاً در ساخت این خودرو بهصورت گسترده از آلومینیوم استفاده خواهد شد اما هنوز برای اطمینان از این مورد خیلی زود است. در تصاویر جاسوسی از پروتوتایپهای در حال آزمایش، در قسمت جلو دوربین و سنسورهایی دیده میشود که این یعنی نسل جدید A کلاس به سیستمهای ایمنی و کمکرانندهٔ جدیدی مجهز خواهد بود که برخی از آنها بهصورت استاندارد و برخی دیگر بهعنوان آپشنهای سفارشی ارائه میگردند.
برای نسل چهارم مرسدس بنز A کلاس، موتورهای سه و چهار سیلندر توربوشارژ در دستور کار قرار گرفته است درحالیکه نمونهٔ کارآمدتر پلاگینهیبریدی آنهم تولید خواهد شد. همچنین نسخهٔ نیمه اسپرتی بنام A40 AMG (این نام قطعی نیست) هم دیده شده که با قدرتی در حدود ۳۰۰ اسب بخار، برای پر کردن شکاف بین A کلاس معمولی و مدل پرچمدار A45 AMG به بازار میآید. A45 نیز احتمالاً اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده و بیش از ۴۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.
بیش از یک سال پیش گزارشاتی مبنی بر برنامهٔ مرسدس بنز برای عرضهٔ نسل آیندهٔ A کلاس در ایالاتمتحده منتشر شد. اگر این اتفاق روی دهد، بهاحتمالزیاد A کلاس جدید در کارخانهای که با سرمایهگذاری مشترک دایملر و رنو-نیسان در مکزیک احداث شده است تولید خواهد شد درحالیکه این خودرو برای بازار اروپا همچنان در شهر راشات آلمان به تولید خواهد رسید.
منبع: motor1
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۷ آبان ۱۳۹۵بنز و یه چراغ عقب این شکلی !!!!!!!!!
احمد
۱۷ آبان ۱۳۹۵بنزم نشون داده میتونه النترا بسازه
حسین
۱۷ آبان ۱۳۹۵چراغها رسوا کرده دیگه.. البته سری های بی ام و و پورشه و رنو و ولوو و هیوندای هم ی شکله که به نظرم جالب نیست.
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۷ آبان ۱۳۹۵حسین جان من متوجه نشدم ….
منظورت اینه که این ماشین هایی که نام بردی همه چراغ هاشون و شکل و شمایلشون یکیه >>>؟؟؟
من نمیدونم چرا بعضی ها این نظر رو در مورد پورشه دارن که قیافشون یکیه
یکم قیاس کنید مدل ها رو تا بهتر درک کنید
کجای پورشه 911 با 718 کیمن و باکستر یکیه ؟؟؟؟
چه شباهتی بین کاررا جی تی با 911 وجود داره ؟؟؟؟
چه شباهتی بین پانامرا و باکستر وجود داره ؟؟؟؟؟
کجای 918 شبیه 911 یا کیمن یا پانامراست ؟؟؟؟؟
کجای کاین شبیه 911 ست ؟؟؟؟؟
چراغ 911 رو با باکستر قیاس کنید …..
چراغ 918 رو با تمام ماشین های دنیا قیاس کنید اگه شباهتی پیدا کردید ….
و
و
و ….
این تفکر در مورد پورشه کاملا اشتباهه اما در مورد بنز و بی ام و و یه مقدار در ائودی ( به نسبت کمتر) صدق میکنه …….
X5
۱۷ آبان ۱۳۹۵خنده داره حرفت بهتر e کلاس نسل قدیمو با e کلاس نسل جدید مقایسه کنی ولی پورشه ۹۱۱ یا هر مدل دیگش رو با سال اولش تولیدش مقایسه کنی مطمئنا تغییری که تو دو نسل e کلاس میبینی از نسل اول ۹۱۱ تا نسل امروز بیشتره درضمن ۹۱۸ شبهات زیادی به کارار جی تی داره اما سوپر اسپرتای مرسدس مثل amg gt یا slr مکلارن یا استرلینگ موس خیلی تفاوت بیشتری دارن
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۷ آبان ۱۳۹۵x5 رفیق عزیز من کی گفتم 911 رو با 911 مقایسه کنید که حرفم خنده داره ؟؟؟؟ ها ؟؟؟
تمام 911 ها شبیه همن اصلا شبیه نباشن که نمیشه گفت 911 …..چه نسل 50 سال پیش چه الان همه شبیه هم درست شدن من هیچ وقت منکر این قضیه نیستم ….
در مورد شباهت کاررا جی تی و 918 هم مخالفم رفیق
خیلی زبان طراحی شون با هم متفاوته یکم بیشتر دقت کن رو ظاهرشون از تمام نقاط با هم متفاوتن …..
در ضمن amg gt یه ماشین اسپرته و slr یه سوپر اسپرت
اگه خوب دقت کنی amg gt شبیه sls خدایی فقط چراغا عوض شده ….
ا
Mahmood
۱۷ آبان ۱۳۹۵خطاب به X5 شما دوست من این تغییر بسیار کم در بسیاری از خودروهای مختلف در نسل به نسل رو که میبینی حالا به عنوان مثال 911 که میگی در واقع نشون دهنده ی اصالت شدید در طراحی اون خودرو هست به طوری که اگر یک 911 مدل 2016 رو با مدل 1975 از همین خودرو مقایسه میکنی کاملا مشخصه که این دو یک خودرو هستند که درستش هم همین هست مگر مثل طراحی های کره ای ها و چینی ها خوبه که هر نسل نسبت به نسل قبل طراحی هاشون از زمین تا آسمون فرق میکنه و اصلا نمی تونی تشخیص بدی که هردو مال یک شرکتند چه برسه بخوای تشخیص بدی هردو یک خودرو هستند که ارزش اون خودرو هم به شدت میاد پایین شما دوج چلنجر 2015 رو که میبینی یاد مدل دهه ی 70 این خودرو می افتی یا حتی فورد موستانگ طراحی درست و با اصالت یعنی این اصلا اینو از تجربه ی خودم بگم خودروهای با اصالت باهات حرف میزنند.
X5
۱۷ آبان ۱۳۹۵اگه ۹۱۱، ۹۱۱ هست پس a کلاسم a کلاسه!
احمد
۱۸ آبان ۱۳۹۵با این حرفت مسیر زندگیمو عوض کردی…
حسین
۱۷ آبان ۱۳۹۵من فقط منظورم در مورد چراغ ها بود که انگار امضا ای هست برای شرکتها .
بحث طراحی کلا فرق داره و مفصله
فرشاد سجادیان
۱۷ آبان ۱۳۹۵اگر طرح نهایی چراغ جلوش این باشه، عالیه؛ نسبت به طرح نسل فعلی، متناسب تر و شیک تره
سينا
۱۷ آبان ۱۳۹۵چراغهای جلو افتضاحن
تو این کلاس رنو و پژو حرف اول رو میزنه
Elemento
۱۷ آبان ۱۳۹۵رنو و پژو !!!؟؟؟؟؟؟؟
شوخی میکنی دیگه ؟؟!؟!
نیاز نیست بگی چونکه مطمئنم شوخی میکنی !!
Bavaria
۱۷ آبان ۱۳۹۵فکرکنم موتور وان،ی نفرو استخدام کرده فقط توو نوربرگ رینگ بشینه از اینور اونور عکس بگیره
Sajjad Ahmadi
۱۷ آبان ۱۳۹۵بنز داداش داری اشتباه میزنی!
این چه مسخره بازیه!
آخه بنز و این چیزا