مرسدس بنز

شتاب‌گیری بسیار نرم مرسدس S500 2021

زمانی که مرسدس اقدام به بهبود S کلاس W222 در سال ۲۰۱۷ کرد مدل S500 با پیشرانه ۸ سیلندر خود وداع کرد. جایگزین این پیشرانه نیروگاه ۶ سیلندر خطی با تکنولوژی هیبریدی ملایم بود. جایگزین این خودرو نیز ادامه دهنده همین راه بوده و از پیشرانه‌های الکتریکی شده و کم‌حجم‌تر استفاده می‌کند تا بتواند استانداردهای آلایندگی سخت‌گیرانه را پاس کند. البته نباید نگران چیزی بود زیرا S500 جدید در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان عملکرد عالی و قدرت بالایش را به نمایش می‌گذارد.

دست‌اندرکاران کانال AutoTopNL پشت فرمان نسل W223 مرسدس S کلاس نشسته و تلاش داشته‌اند به حداکثر سرعت آن برسند. حتی بدون نگاه به لوگو یا کابین لوکس هم می‌توان گفت که کابین این خودروی لوکس سطح بالا چقدر آرام و ساکت است.

تعویض‌های گیربکس به اندازه ابریشم نرم بوده و صدای تولیدی پیشرانه نیز برای یک نیروگاه ۶ سیلندر خیلی بد نیست. S500 کمی بر صدای تولیدی خود می‌افزاید چراکه سرعت خودرو به ۲۶۰ کیلومتر در ساعت هم می‌رسد اما هنوز هم شاهد یکی از ریلکس ترین فضاهای داخلی برای خودروهای بازار هستیم.

افرادی که نیازمند پرفورمنس بهتری هستند باید منتظر نسخه‌های تولید AMG باشند اما مدل S65 با پیشرانه ۱۲ سیلندر دیگر بازنخواهد گشت زیرا فقط مایباخ S کلاس از پیشرانه ۶ لیتری توئین توربو سود خواهد برد. البته خبرهایی درباره تولید نسخه الکتریکی شده S73e با قدرت حدود ۸۰۰ اسب بخار به گوش رسیده که حدود ۱۰۰ اسب بخار قوی‌تر از مدل S63e آتی است.

کابین S کلاس جدید اگرچه بسیار لوکس است اما سطوح مشکی براق احتمالاً خراش برمی‌دارند. همچنین انعکاس ورودی‌های هوای مرکزی روی شیشه جلو نیز وجود دارد که شاید برای برخی افراد مشکل‌ساز باشد. این موارد انتقادات بسیار کوچکی از S کلاس جدید هستند، خودرویی که بازهم استانداردهای جدیدی را در این کلاس وضع کرده است.

W223 خودروی بسیار نرمی بوده و مالکان هم به دنبال راندن و هم به دنبال استراحت در بخش عقب کابین خواهند بود. فقط جای تأسف است که نسخه‌های کوپه و کانورتیبل آن دیگر تولید نخواهند شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (5359 ديدگاه)

    هر چی بگم کم گفتم فقط اینو بگم که همه چی تمومه این ژرمنی

    موافقم 85
    مخالفم 17
    1. محمد

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (225 ديدگاه)

      تورو قران دیدید در و بست انگار دکمه موت اسپیکر رو زد :)))))))))))))

      موافقم 63
      مخالفم 7
      1. پدرام

        ۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (79 ديدگاه)

        من هر بار که تو تیبا یکم میشینم و درب خودرو رو میبندم همش حس میکنم یه جا سوراخه سوز و صدا میاد
        سوراخ بزرگ

        موافقم 49
        مخالفم 2
  2. پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (250 ديدگاه)

    خدایی عاشقش شدم خیلی بیشتر از نسخه ی قبلی ببخشید که اون ترول بازی هارو در پدال در اوردم و می گفتم اشغاله



    خیلی خوبه

    موافقم 55
    مخالفم 17
  3. Hadi

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2197 ديدگاه)

    انتظار دارید قصر متحرک نرم نباشه؟
    قصر چهار چرخ……

    موافقم 67
    مخالفم 6
  4. amir

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه لحظه حس کردم خودم دارم رانندگی میکنم

    موافقم 24
    مخالفم 3
  5. بهنام

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (491 ديدگاه)

    اون جلو پنجره و چراغ جلو غیر قابل هضمه، حیف نیست؟!

    موافقم 23
    مخالفم 62
  6. پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (250 ديدگاه)

    پدال جان یک مطلب در مورد وانت جونیور و وانت نیسان ابی بگذار لطفا?

    موافقم 20
    مخالفم 20
  7. محمد حسین

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (489 ديدگاه)

    ما هیچ …. ما نگاه
    وقتی راننده سوار شد و در رو بست ، فکر کردم صدا قطع شد !
    ولی مقدار صدای جریان هوا تو سرعت های بالا برام عجیب بود. انقدر که فیلم های مربوط به سوپراسپرت ها رو دیدم که صدای قوی پیشرانه توش شنیده میشه ، هیچ ذهنیتی نداشتم که یه ماشین فوق لوکس تو سرعت های بالا که صدای موتور زیادی نداره ، چقدر باید صدای جریان هوا داخل کابینش شنیده بشه ؟ برای همین تعجب کردم.

    موافقم 36
    مخالفم 4
    1. میرخان

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (45 ديدگاه)

      دقیقا منم محو همین بسته شدن در شدم،انگار وارد اتاق ضبط شدی .

      موافقم 34
      مخالفم 2
    2. Farzad

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      اکثر ویدیو های top nl رو که نگاه کنید همینجوریه ، به خاطر عایق کاری قویه که انجام میشه ( مخصوصا تو ماشینای انگلیسی مثل رولز رویس و بنتلی و … ) ، البته اینجا باد شدید هم باعث شد بیشتر به چشم بیاد

      موافقم 27
      مخالفم 1
  8. Ho3in

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    مرسدس تو مسلمون نیستی?
    کی هشت سیلندرو ور داشتی ?

    موافقم 42
    مخالفم 4
  9. AMG///

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    چقدر ریلکس….
    واقعا شاهکاره????
    ببخشید واگنر

    موافقم 39
    مخالفم 5
  10. ارش

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    با اختلاف بهترین .

    موافقم 25
    مخالفم 3
  11. challenger

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (178 ديدگاه)

    بهترینه بهترین یه بنز شایسته یه s واقعی

    موافقم 26
    مخالفم 5
  12. Alireza

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (754 ديدگاه)

    ولی هنوزم کاملا میشه گفت طراحی داخلی اصلا در مقایسه با نسل قبل عددی نیست

    موافقم 15
    مخالفم 23
  13. Farzad

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    هیچ وقت نمیتونم با طراحیش ارتباط برقرار کنم
    (چراغها ، جلو پنجره و داشبورد ) ، اصلا حس یه مرسدس بنز رو القا نمیکنه ، اما‌ از لحاظ فنی فوق العادس و جز اینم انتظار نمیره .

    موافقم 26
    مخالفم 21
  14. حسین دهمرد

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    اگر بخاطر انعکاس دریچه ی هوا تو شیشه ی جلو تصادف کنی میتونی از مرسدس غرامت بگیری. چون میزنه تو چشم.

    موافقم 14
    مخالفم 4
  15. یاس ی

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    عالیه، ولی من به شخصه طراحی نسل قبل را بیشتر دوست داشتم. توی کابین هم دریچه های هوای این نسل کوچیک به نظر میان. صدالبته که بنز باشه اونم اس کلاس خداوندگار آرامش در خودروهای تولید انبوه میتونه باشه.

  16. مهدی

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    ماشین نابود کننده ایه من بیشترین چیزی که توی این ماشین ازش بدم میاد اون پشت امپرشه که خیلی بد فرمه بعد اول ویدیو که سوار ماشین میشه وقتی بیرونه کلی صدا هست اما همین که سوار ماشین میشه و درشو میبنده انگار یه دکمه زدی همه ی صداها خاموش شده یه ماشین فول

    موافقم 3
    مخالفم 6
  17. Mazda3

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (295 ديدگاه)

    موتور خطی شش سیلندرش تو این سطح اولین موتوری هست که هیچ گونه تسمه ای توش بکار برده نشده یعنی دینام و تهویه مطبوع و واترپمپ و همه یا الکتریکی شدن یا با روشی غیر از تسمه کار میکنن و تکنولوژی های خیلی جالبی داره یا سیستم گاز مبرد تهویه مطبوعش از دی اکسید کربن استفاده کردن که خودش داستانی داره چون تحت فشار بالاتری کار می کنه و باید لوله های انتقال از آلیاژ های بسیار قویتری باشن و در نتیجه دماهای خیلی پایین تری میتونه برسه با مصرف انرژی کمتر و..

    1. حسین دهمرد

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2647 ديدگاه)

      تسمه تایم چی؟ زنجیر تایم که صدای زیادی تولید میکنه و این با ذات لوکس اس کلاس نمیخونه

      موافقم 2
      مخالفم 1
  18. ماکان

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . می خواستم بپرسم که مرسدس بنز کلاس S کوپه و کابریولت فقط تا مدل ۲۰۲۰ موجود هست یا مدل ۲۰۲۱ ؟

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. AMG///

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      S coupé به رحمت خدا رفت

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. ماکان

        ۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (788 ديدگاه)

        باشه .

        موافقم 2
        مخالفم 3
      2. ماکان

        ۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (788 ديدگاه)

        هرچی که قسمت است .

        موافقم 3
        مخالفم 3
  19. فرشاد

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    آرزوم یه مرسدس اس کلاس دیزلیه

    موافقم 8
    مخالفم 5
    1. AMG///

      ۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      Mercedes_Sclass_dissel
      بدترین کلماتی که میشه کنار هم گذاشت
      S class دیزلی؟؟؟؟؟

      موافقم 5
      مخالفم 7
    2. مانی

      ۱۰ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      زمانی‌ که S500
      ۵ لیتری بود با ۳۰۲ اسب و ۵۶۰ نیوتون متر
      S400CDI تولید میشد ۴لیتری ۲۵۶ اسب و ۷۰۰ نیوتون متر
      خیلی‌ سالار بود با دوام عالی‌ و مصرف کم

  20. محمدهادی

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    بنظرم مهمترین ویژگی سدان لوکس ها همین نکته ی اتاق بیصداشونه
    هرچقدر به سکوت مطلق نزدیکتر بشی ینی ماشینت عایق بندی و درز بندی پیشرفته تری داره ینی مهندسی ماشینت بالاتره
    واقعا چطوری میتونن تمام سطوح در رو روی هم چفت کنن طوریکه یه ذرز کوچک هم این وسط خالی نمونه که ارتباط صوتی با بیرون ماشین تقریبا قطع شه
    چرا خودروهای داخلیمون ذره یی از بکارگیری این تکنیک ها و مواد بو نبردن

  21. حسن

    ۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (303 ديدگاه)

    چقدر صدازیاد میاد توکابین بنربنزای قدیم فاتحههههههه

    موافقم 6
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا