مرسدس بنز

طول عمر 50 هزار کیلومتری هایپرکار مرسدس!

مشتریان بالقوه‌ی هایپرکار مرسدس-ای ام جی Project One باید حداقل ۲.۴ میلیون دلار بابت این خودرو پرداخت کنند اما باید گفت این خودرو ضدگلوله یا چیزی شبیه آن نیست.
طبق گفته‌های رئیس ای ام جی آقای توبیاس موئرز، پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری برگرفته از فرمول ۱ تنها طول عمر ۵۰ هزار کیلومتری خواهد داشت.

او می‌گوید:

ما طول عمری در حدود ۵۰ هزار کیلومتر را در نظر گرفتیم. این برای ما خوب است. من فکر می‌کنم این کارکرد به حد کافی خوب است. این میزان کارکرد در واقع طول عمر پیشرانه است. پس از آن ما دوباره همانند کار روی یک خودروی مسابقه‌ای کار خواهیم کرد؛ اما شما نیازی به تیم فرمول ۱ و سوخت مخصوص ندارید. دکمه را فشار داده و پیشرانه را روشن کنید.

mercedesamg-projectone-02
از برخی جنبه‌ها اصلاح پیشرانه‌ی برگرفته از فرمول ۱ و طول عمر ۵۰ هزار کیلومتری بدون هیچ تغییری کاملاً گیرا است. از طرف دیگر برخی از خودروهای بسیار ارزان‌قیمت‌تر و عمومی‌تر پیشرانه‌هایی دارند که حداقل ۱ میلیون کیلومتر کار می‌کند.

mercedes-amg-project-one
خوشبختانه ما انتظار نداریم که طول عمر ۵۰ هزار کیلومتری این هایپرکار باعث دلسرد شدن خریداران Project One شود. احتمال اینکه هر یک از ۲۷۵ خریدار این هایپرکار به این کارکرد برسند کم بوده و حتی اگر به کارکرد ۵۰ هزار کیلومتر هم برسند، مالکان میلیاردر، احتمالاً بهای لازم برای بازسازی پیشرانه را خواهند پرداخت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. Hooman

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    البته با توجه به طول عمر موتور های فرمول یک یه شاهکار به نظر میرسه !

  2. Parsa

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (167 ديدگاه)

    کسی که پوله اینو داره پول تعویض پیشرانه رو هم داره

  3. رضا

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (25 ديدگاه)

    فک کنم حداکثر دور موتورش به یه عددی دور و بر 12000 تا برسه
    صدای موتورش خیلی جالب میشه

  4. Chrysler

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (544 ديدگاه)

    عجب غولیه ولی لامصب.همون چیزیه ک همه توذهنشون دارن.یه ابر ماشین که جای حرف باقی نذاره

  5. احسان(احسان سابق)

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    روزمرگی یک آقازاده:
    این پورشه که ددی 6 ماه پیش واسم خریده خیلی قدیمی شده و عشقم دیگه دوسش نداره. به مامی میگم با ددی حرف بزنه تا یه قانونی بزارن بتونم این بنز خوشکل رو وارد کنم و خودمو واسم عشقم لوس کنم…

  6. ASTON MARTIN

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    پنجاه هزار کیلومتر عمر؟ :/
    چرا؟
    یه چیزی مث بوگاتیم در همین حده ینی؟

    1. mohammadrr

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (125 ديدگاه)

      نه بوگاتی طول عمرش به مراتب خیلی بالاتره ولی این ماشین چون از موتور ماشینای فرمول یک استفاده میکنه طول عمرش پایین تر از ماشینهای معمول توی بازار هست! البته اینم بگم که این میزان کارکرد برای یه موتور فرمول یک خیلی زیاده محسوب میشه با این حال

    2. Bavaria

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (581 ديدگاه)

      موتور بوگاتی طول عمر نداره، سرویس هاشو به موقع انجام بده، یک عمر ازش استفاده کن?
      .
      حتی جایی خونده بودم درسته که بوگاتی فوق العاده پرخرج هست، ولی هرگز احتیاج به هزینه تعمیرات موتور(در حالت استفاده توصیه شده) پیدا نمیکنه، چون فوق العاده از قطعات دقیق با کیفیت تشکیل شده

  7. enzo

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (321 ديدگاه)

    دوست ندارم ارزش کار مرسدس رو کم کنم چون 100% شاسی این ماشین یه شاهکار مهندسی باید باشه ولی سنگین تره به عنوان یه هایپر کار شهری به حساب نیاد
    بخواد اینطوری باشه فراری ، رنو و هوندا هم میتونن یه موتور فرمول 1 رو بزارن رو یه شاسی اسپرت پیشرفته و بدن دست مشتریاشون
    و قتی اسم ماشین شهری/ جاده ای میاد با این spec باید توجیه داشته باشه
    طبیعتا هم دور موتور 11 تا 12 هزار دور تو خیابونای شهر مجوز تردد نداره به خاطر نویز زیادش
    فراری موتور فرمول 1 رو گذاشت روی f50 GT ولی هیچ وقت نگفت ماشین شهریه
    حتی ماشینای سری xx رو که با یسری تغییرات قابلیت تبدیل به ماشین شهری رو دارن فقط برای پیست تولید کرد
    حالا دیگه بیشتر از قبل منتظر والکری هستم

    1. NOBLE

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      (((بخواد اینطوری باشه فراری ، رنو و هوندا هم میتونن یه موتور فرمول 1 رو بزارن رو یه شاسی اسپرت پیشرفته و بدن دست مشتریاشون)))
      ???
      اگه به این آسونی ها بود مطمئن باش تا الان یکی از اون خودروسازان غیر از مرسدس این کار رو می کردن.

      رنو یک تالیسمان ساخته هر جا میری تو نمایندگی ها نوشته ” تکنولوژی فرمول 1 رنو”. مطمئن باش خیلی دوست دارن بنویسن ” موتور فرمول 1 رنو”.

      از طرفی هایپرکار مرسدس یک ماشین شهریه. سری FXX و بقیه ی تولیدات خاص فراری “نتونستن” ماشین شهری باشن ، نه اینکه “نخواهند” ماشین شهری باشند.
      برای اینکه یک ماشین مجوز تردد در شهر رو کسب کنه هزاران ساعت آزمایش ها و بررسی های خسته کننده روش انجام میشه و کلی مجوز باید بگیری. الکی الکی که نیست.

      1. enzo

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (321 ديدگاه)

        نه عزیزم نگرفتی چی شد
        اتفاقاً سری xx نخواستند که خیابونی باشن
        اگر اخبار فراری رو پیگیر بودی میدونستی که Edo Competition که یه تیونر هست بدون مشکل یه فراری fxx رو street-legal کرد ولی توجیهی نداره سری xx بخواد خیابونی باشه چون یه چیزی مثل لافراری وجود داره که به اندازه کافی برای روندن تو خیابونا سریعه
        همونطور که برای پورش هیچ توجیهی نداره که بخواد 919 Hybrid رو بیاره تو دل یه ماشین شهری چون 918کاملا کافیه
        مرسدس فقط میخواد با این حرکت یکباره چشم دنیا رو از بقیه سوپر اسپرت سازا برداره به سمت خودش که از لحاظ خبری و توجه رسانه ای میتونه خیلی سود کنه مثل حرکتی که vw با معرفی ویرون تو دنیای خودرو کرد

        1. ونوم اف ۵

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          موافقم با شما ۵۰ هزار کیلومتر یعنی اگه بخواد زیاد استفاده بشه قبل اینکه کلاسیک بشه اوراق میشه درسته موتور فرمول عمر زیادی نداره ولی ایکاش فشار کمتری میاوردن روش یا قدرت کمتر و دور موتور کمتری میگرفتن تا اینقدر کم دوام نباشه ناسلامتی ماشین خیابونی هست

        2. NOBLE

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          من همین رو میدونم که برای این که یک ماشین مناسب استفاده در شهر اعلام بشه در اروپا حداقل باید از 30 اداره نظارتی و قضایی مجوز بگیره. الکی نیست.
          .
          ماشین تیونینگ شده بحثش جداست.ما سر نسخه ی استوک بحث میکنیم.

  8. Bavaria

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    بنظر من دگ نمیشه به این ماشین شاهکار گفت!
    .
    طرف که پولداره یک ماشین فرمول یک واقعی بخره بره توو پیست لذت واقعی فرمول یک رو بچشه یا ماشین های مخصوص پیست بخره، نه یک ماشین خیابونی با کلی محدودیت که با هر تخته گاز به چشم تموم شدن عمر موتور رو بچشی!!!!!
    .
    پاشنه آشیل هایپر بنز بدجور رو اعصابه!

    1. GT

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (544 ديدگاه)

      اولا موتورش مشتق از موتور فرمول یکه دوما شما فک کردی سوپر اسپرتا و هایپر کارا تو عمرشون چقد راه میرن و استفاده میشن؟ همون 50 هزار تا به زور.
      استفاده ی بیشتری نمیکنن.حالا این با موتور فرمول یک اینقد راه میره که معرکس

      1. پهلوان مک لارن

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        دوست عزیز gt. نمونش مک لارن.مک لارن اگه انجین هاش زود خراب میشد نمیومدن 12 سال گارانتی براش در نظر بگیرن.
        پس معلومه سوپر اسپرت سازایی مثل مک لارن عمره قطعاتشون بالاس.
        به قل دوستمون پاشنه آشیل هایپر بنز بدجور رو اعصابه.
        حالا من موندم مرسدس حتما باید از انجین فرمول یکشون استفاده میکرد؟؟؟!!!
        خب یه انجین دیگه میساختین.بودجشم که دارین.یا از همین انجین های موجود آ ام گ با یه سری ارتقاء استفاده میکردین.

        1. ونوم اف ۵

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          با این شرایط فقط استون مارتین چون قطعا محدودیت استفاده نداره و باز ثابت شد هیچ چیزی موتور حجیم نمیشه

    2. reza-a

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (455 ديدگاه)

      رانندگی با ماشین فرمول 1 کار هر کسی نیست و این که بتونی تکنولوژی فرمول 1 رو برای استفاده خارج از پیست بکار ببری شاهکاره و خریداران این ماشین ها فقط سالی چند بار از این ماشین ها استفاده میکنن که زیاد پیش نمیاد به کارکرد برسه پس همون چند بار که از این ماشین استفاده میشه با نهایت پیشرفت استفاده میشه

    3. ب ام و سلطان

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (198 ديدگاه)

      پاشنه آشیل نیست اگر هر کدوم از اون شرکت ها تونستن شبیه این بسازن و از تکنولوژی فرمول یک استفاده کنن درشون میشه گفت تونستن چیزی شبیه این درست کنن بحث سر تکنولوژی فرمول یکه نه یه هایپر کار معمولی یا ماشینه اسپورت این فکر نکنم فهم بالایی بخواد فهمیدنش

      1. پهلوان مک لارن

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        دوست عزیز ب ام و سلطان( یا همون خسته شده ی سابق) هایپر استون هم دقیقا از تکنولوژی های فرمول یک استفاده میکنه.مک لارن هم از تکنولوژی های فرمول یک تو ماشیناش استفاده میکنه.فراری هم همینطور.یه سری ماشین های دیگه هم هستن.که اگه خواستی میگم.مثلا اون هایپر سنگاپوری(Dendrobium) و………

        1. ب ام و سلطان

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (198 ديدگاه)

          خسته شده سابق و نمیشناسم چون الان اومدم اینجا استفاده از تکنولوژی دلیل نمیشه ممکنه در برخی موارد استفاده بشه نه تموم موارد اگر کاملا مثل مرسدس از اون تکنولوژی استفاده میکردن بازم مثل همین میشدن تازه اگر توانایی ساخت چنین ماشینی و داشتن استون مارتین با کمک مرسدس داره هایپر کار میسازه پس نمیتونه تکنولوژیش از این پیشرفته تر باشه احتمالا در برخی موارد از مرسدس و تکنولوژی فرمول یکش کمک گرفته

  9. BMW

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (661 ديدگاه)

    در هر صورت ارزش خریدش بالاس بخاطر تجربه فرمول یک تو خیابان نه پیست !! فقط امیدوارم صداش مثل بقیه مرسدسا پیرو خسته نباشه از پاگانیم صدای بهتری تولید کنه البته منظورم زونداهاست هوآیرا که اصلا صدا نداره

  10. rrr

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (80 ديدگاه)

    ولی با تمام این توجیهات این حس که داری با هر لحظه رانندگی به پایان عمر ماشینت نزدیک میشی حس خوبی نیست…. ای کاش حتی اگه همچین قانونی هم وجود داشت اون رو اعلام نمیکردن و اجازه میدادن کسایی که خودرو رو صاحب میشن از ماشینشون تمام لذت رو ببرن بی دغدغه

    1. NOBLE

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      در لحظه زندگی کن.
      هر لحظه به مرگ نزدیک میشیم و عین خیالمون نیست.
      ماشین دیگه چه ارزشی داره.
      در لحظه زندگی کن.

      1. Bavaria

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (581 ديدگاه)

        همه چی نابود شدنیه، مهم اینه که ندونی!
        .
        الان اگه هرکدوم میدونستیم کی میمیریم هرگز اینطوری زندگی نمی کردیم
        .
        هیچوقت هم در لحظه زندگی نکن، برای آیندت زندگی کن
        .
        ««برگ عیشی به گور خویش فرست
        کس نیارد زپس، تو پیش فرست !»»

        1. NOBLE

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          همیشه در لحظه زندگی کن. برای آینده برنامه ریزی کن اما هرگز برای آینده ای که معلوم نیست بیاد زندگی نکن. چون اینجوری مطمئن باش هیچ چیز به دست نمیاری. به زودی به این حرفم می رسی ولی ممکنه وقتی باشه که بخش بزرگی از زمان ارزشمند عمرت رو از دست دادی.
          .
          .
          .
          اگر در لحظه ، درست و سالم زندگی کنی ، اگر در لحظه تلاشت این باشه که به راه خطا نری ، اگر هر لحظه خدا رو در نظر داشته باشی ، همه ی تلاشت رو برای تعریفی که خودت از خوشبختی داری انجام بدی ، یقین داشته باش نظام هستی اونقدر عادلانه و دقیق هست که تو رو به اون چیزی که لیاقتش رو داری برسونه.

      2. ونوم اف ۵

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        بله مجید جون ولی هیچ کس نمیدونه چقدر از عمرش مونده ولی این ماشین کیلومتر شمارش هر چی رقمش بره بالاتر مالک افسرده تر میشه

        1. NOBLE

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          نه ونوم جان.

          مطمئن باش خریدار این ماشین وقت فکر کردن به این چیز ها رو نداره. عمرا براش مهم باشه. چون اصلا به 50/000 نمیرسن.

          اتفاقا این که ندونی چقدر از عمرت مونده خیلی بدتر از اونه که بدونی از عمر ماشینت 50/000 تا مونده. چون ممکنه از عمرت 2 ثانیه مونده باشه یا 1 سال یا 100 سال. ولی میتونی مطمئن باشی هایپرکار مرسدس 50/000 تا کار میکنه.

  11. Jojo

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    قطعا افرادی که همچین ماشینی میگیرن نمیان ازش به عنوان یه ماشین روزمره استفاده کنن ، حتی بوگاتی هم که دوستان فرمودن فکر نکنم چنین کارکردیو یه نفر ازش کشیده باشه، یه آماری خونده بودم قبلا یادم نیست همین سایت پدال بود یا یه سایت دیگه، که نوشته بود در طی بیش از یه دهه صاحبان بوگاتی در سال حدودا 2500 کیلومتر اینا روندن باهاش به طور میانگین ، و بیشترین کارکرد یه بوگاتی هم طی این مدت (بیش از یه دهه) واسه یدونه از مشتری ها با کارکردی تقریبا برابر با 40 هزار کیلومتر بوده ، هرچند سوپر کاری ممکنه تا یه میلیونم توانشو داشته باشه ولی چنین ماشینایی که ارزش کلکسیونی دارن هیچوقت ازشون زیاد کار نمیکشن …
    بنابراین این نکته که هایپرکار بنز قطعا یه ماشین فوق العاده ای میشه و دنیایی از علم و مهندسی مکانیک توش به کار رفته غیر قابل انکاره … من که بی صبرانه منتظرشم …

  12. فقط انگلستان

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    طبق گفته متن شاید هیچ کدوم از خریدارهای این ماشین هیچ وقت 50 هزار کیلومتر رو با این ماشین طی نکنن ولی اگر هم طی بکنن اینقدر پولدار هستن که راحت می تونن هزینه تعمیر یا تعویض موتور رو پرداخت کنن شنیدم چند سال پیش موقع رونمایی از یکی از مدل های آستون مارتین یکی از خبرنگارها از مدیر شرکت آستون مارتین پرسیده بود نظرتون در مورد مصرف بالای سوخت خودروهاتون چیه اونم جواب داده بود هر کس که از مصرف سوخت آستون مارتینش ناراضیه می تونه یک جایگاه تخصصی سوخت هم همراه ماشینش بخره
    از سخن همچین کسی دو چیز می شه برداشت کرد
    1- اینکه مصرف زیاد خودروهای گرانی مثل آستون مارتین اصلا برای خریدارها مهم نیست
    2- و دوم اینکه وقتی کسی یه ماشین تنفس طبیعی با موتور شش لیتریه دوازده سیلندر می خره نباید انتظار مصرف سوخت کم رو داشته باشه و از طرفی هم باید بدونه که شرکت سازنده خودروش همه راه ها و تکنولوژی های لازم برای کاهش مصرف سوخت رو بکار برده و نباید از ساخته های دست همچین شرکتایی همچین ایرادی بگیره
    در نتیجه وقتی کسی هم که داره این بنز رو می خره می دونه که پیشرانش برگرفته از فرمول 1 هستش و نباید انتظار طول عمر بیشتر از 50 هزار کیلومتر رو از پیشرانش داشته باشه چون می دونه اگه راهی برای بیشتر کردن این طول عمر بود حتما شرکت بنز انجامش می داد و اینکه هرکی خربزه می خوره باید پای لرزشم بشینه و اگه غیر از اینا باشه بهتره از دنیا خودروسواری خدا حافظی بکنه.

  13. shirko

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    خیلی ماشین جذابی میشه ، ولی در کل ازش ناامید شدم .

  14. mans

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (51 ديدگاه)

    بیاید تعصب و بذاریم کنار تو اینی که مشخصاتش عالیه هولایی هست واسه خودش شکی نیست ولی با این بحث پیش اومده یه جایه کار میلنگه
    شما فک کن با ماشین 48 هزارتا رفتی این حسی که الان موتور چی میشه بدجور رو مخه

  15. نویدی

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    انگار بعد از پنجاه هزار کیلومتر ۲.۴ میلیون دلار رو ریختی دور…اکثر کسانی که همچین ماشینایی رو خریداری میکنن،توی فکر سرمایه گذاری توی دراز مدت هم هستن،ولی برعکس این ماشین هرچی میگذره بیشتر به آخرای عمرش نزدیک میشه.به نظر من ارزش خرید بوگاتی شیرون بیشتره.
    .
    .
    .
    ««برخی از خودروهای بسیار ارزان قیمت تر و عمومی تر پیشرانه هایی دارند که حداقل یک میلیون کیلومتر کار میکند»»

    1. ب ام و سلطان

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (198 ديدگاه)

      شما ناراحتی گفته از تکنولوژی فرمول یک داره استفاده میکنه جناب هیچ شرکتی جرات چنین کاری بهتر بگم قدرت چنین کاری و نداره و این ریسک و نکرده یه دوستمون تویه حرفاش گفته نهایت کارکرد یه بوگاتی 40 هزار تا بوده و رکورد زده شما 49 هزار تا برو این آهن قراضه و بده به خیره خوشحال میشن

      1. نویدی

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (409 ديدگاه)

        bmw اولین خودروسازی بوده که از تکنولوژی و موتور فرمول یک در خودروی شهری استفاده کرده.مقاله اش چند وقت پیش توی پدال منتشر شد.
        این که رکورد کارکرد بوگاتی چهل هزار تاس دلیل نمیشه که عمر موتور هایپرکار مرسدس انقدر کم باشه.
        شاید یکی دلش بخواد ناپرهیزی بکنه و روزانه از ماشینش استفاده کنه.
        انگار مرسدس رسما اعلام کرده زیاد سوار ماشینتون نشید!!

        1. ب ام و سلطان

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (198 ديدگاه)

          ب ام و نزن به اینا ب ام و بحثش جداست چون خداست عشقه تمامه مرسدس هیچوقت به گرد ب ام و نمیرسه در تکنولوژی

  16. sadegh

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    یه مقاله تو همین منتشر شد مدتی قبل،که راجع به میزان کارکرد بو گاتی ویرون بود،که رکورد دار کارکرد توسط مشتری تنها 40000بود،اونم واسه بیش از ده سال!!!!!!!حالا این ماشین با توجه به عملکردی که خواهد داشت،مقدار کارکرد مناسبی داره.

    1. نویدی

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (409 ديدگاه)

      همون بوگاتی درسته که رکوردش ۴۰۰۰۰ تاست ولی هیچ محدودیتی نداره…شاید سیصد هزار کیلومتر دیگه راه بره و آخ نگه ولی هایپرکار مرسدس وقتی کارکردش به چهل هزار کیلومتر برسه دیگه داره نفسای آخرشو میکشه.این یعنی محدودیت…محدودیت واسه یه ماشین ۲.۴ میلیون دلاری!!!
      من که همون بوگاتی شیرون رو میخرم.

      1. NOBLE

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        نه شیرون واسه من و شما آمادست نه هایپرکار مرسدس که بخوایم یکیشونو بخریم دوست عزیز.

        کسایی که 2.5 میلیون دلار پول واسه یک ماشین میدن قطعا جرو موفق ترین آدم های دنیا هستن.

        اونا مثل شما نیستن که فکرشون رو درگیر طول عمر 50/000 کیلومتری ماشینی کنن که ممکنه از 2/500 تاش هم استفاده نکنن.

        اونا بیکار نیستن ، هزار جور مشغله و کار دارن و این هایپرکار ها رو واسه یه سرگرمی آخر هفته یا رفتن به سر قرار با یک مدل مشهور میخوان.

        تو دنیا ابرثروتمند بیکار که فکرش رو با طول عمر موتور ماشینش درگیر کنه نداریم.

        از اصول لازم برای موفقیت همه میگن یکیش در لحظه زندگی کردنه.

        1. نویدی

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (409 ديدگاه)

          داداش بحث آدمای پولدار و بی نیاز جداست.
          هر طور حساب کنی این یک ایراد بزرگ برای مرسدس بنز محسوب میشه و قابل توجیه نیست.

        2. NOBLE

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          نه داداش .
          این ایراد نیست. چه برسه به ایراد بزرگ.
          عالم ماشین های پرفورمنس پر از اینجور خرج هاست.
          من و تو چون از این ماشین ها نداشتیم برامون عجیب میاد.

      2. ب ام و سلطان

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (198 ديدگاه)

        جدی اونقدر پول داری که این همه پول برای ماشین بدی با احتساب گمرک فکر کنم بالای بیست میلیارد قیمت بخوره

  17. Sina

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (234 ديدگاه)

    باید مرسدس بیاد از ژاپنیا یاد بگیره چجوری موتور با دوام بسازه
    بعد ۵۰ هزار کیلومترموتور یهو میترکه خخخخخخ

  18. reza-a

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (455 ديدگاه)

    نگفته که بعد از 50 هزار کیلومتر ماشین از کار می افته فقط بعد از این میزان کارکرد لازمه موتورش عوض بشه فکر کنین بعد از 50 هزار کیلومتر موتورش یک سرویس اساسی میخواد همین

    1. NOBLE

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      کاملا درسته.
      پول بیمه ی 1 سال این ماشین خیلی بیشتر از هزینه ی سرویس (یا احیانا تعویض) موتوره.

  19. shirko

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    لطفا طرفداران بنز تعصبو بزارن کنار ، الان اگه یه ماشین دیگه به چنین کاری دست می زد هزار و یک انتقاد ازش می کردن ولی با بهانه های غیر منطقی می خوان خودشونو قانع کنن ، در اعجوبه بودنش شکی نیست ولی این موتورش یه ایراده ، به نظر بنده بهتر بود از یه موتور تقویت شده ی amg استفاده می کردن ، تو محصولات بنز این یکیو خیلی دوست داشتم ولی حسابی ناامیدم کرد بهتره برم همون سراغ ب ام و خودم

    1. enzo

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (321 ديدگاه)

      دقیقا
      اینکه یه عده ای میان میگن طرف پولداره و براش مهم نیست چقدر خرج ماشینش کنه پاک کردن صورت مساله اس و تعصب الکی
      کسایی که انتقاد میکنن منظورشون بحث تکنیکال قضیس کاری به پولدار بودن اونکه میاد رو این ماشین سرمایه گذاری میکنه نداریم
      مرسدس اومده خارج از اصول متداول یه موتور کم حجم پربازده با تراکم بالا رو که ذاتن برای پرفورمنس طراحی میشن نه طول عمر گذاشته رو یه ماشین شهری ولی بی تعارف دیگه اون ماشین ، ماشین شهری به حساب نمیاد اون موتور برای مسابقس نه جاده
      مرسدس کارش درسته ولی اینکه بیاد پزش رو بده من موتور فرمول 1 رو آوردم رو یه ماشین شهری ولی 50 هزارتا بیشتر باهاش نرید اسمش شاهکار تاریخ خودروسازی نیست
      طبیعتاً طبق استاندارهای آلایندگی موتوری که میتونه 130 دسیبل نویز تولید کنه نمیتونه تو شهر تردد کنه مگه بخوان محدودش کنن خب این میشه همون حرف که امثال 918 ها برای شهرها و جاده ها کاملا کافین تازه نگران طول عمر موتور هم نیستید

  20. Chrysler

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (544 ديدگاه)

    منتظر روزیم که معرفی شه و دهن همرو ببنده :]

  21. Cvm

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (172 ديدگاه)

    پنجاه هزارتا اصلا نمیصرفه نه که صاحباش میخوان کل روز مسافر کشی کنن!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا