مرسدس هنوز از G کلاس دوستداشتنی خود دست نکشیده است. این شاسیبلند جعبهای که از سال ۱۹۷۹ تاکنون تولید میشود تا یک نسل دیگر نیز زنده خواهد بود و طبق اخبار منتشر شده از سوی اتوموتیونیوز بسیاری از شاخصههای طراحی آشنای خود را حفظ خواهد کرد.
رئیس طراحی دایلمر، گوردن واگنر که در خلال نمایشگاه خودروی نیویورک با این رسانه گفتوگو میکرد تأیید کرد که G کلاس یک بازطراحی کامل را تجربه خواهد نمود. او گفت: “ما همهچیز را تازه خواهیم کرد.” جدای از قطعهی پلاستیکی کوچک روی ستون C، همهچیز در بخش بیرونی خودرو جدید خواهند بود.
ظاهراً G کلاس بهروز شده طبق گفتههای واگنر در آیندهای نه چندان دور معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد این خودرو را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که در ماه سپتامبر برگزار میشود خواهیم دید. این خودرو دارای سیستم فرمان جدید و سیستم تعلیق مدرنتر خواهد بود و همچنین پهنتر و سبکتر خواهد شد.
شما باید ظاهر جعبهای آن را حفظ کنید. شما باید طراحی بسیار آبرومندانهای انجام دهید، در غیر این صورت آن G کلاس نخواهد بود. بنابراین هنوز هم گوشهدار خواهد بود.
روی هم رفته واگنر میگوید که این خودرو ظاهر نمادین خود را حفظ خواهد کرد و نسبت به مدل پیشین رشد خواهد یافت.
پیش از این تصاویر جاسوسی این شاسیبلند هنگام تستهای زمستانی در آلمان ثبت شدهاند. صدای اگزوز این خودرو باعث شده باور کنیم که شاید با مدل G63 طرف هستیم. احتمالاً این خودرو بجای پیشرانهی ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری کنونی با پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو عرضه خواهد شد و کاهش وزن ۴۰۸ کیلوگرمی نیز به بهبود عملکرد آن کمک خواهد کرد.
G کلاس همچنان توسط مگنا اشتایر و در اتریش ساخته خواهد شد. نسل جدید این خودرو اواخر امسال معرفی شده و انتظار میرود نسخههای AMG نیز اندکی بعد و در سال ۲۰۱۸ از راه برسند.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۳۱ فروردین ۱۳۹۶.
جونم مرسدس که سلیقه ی علاقمندان G کلاس رو اینقدر خوب درک کرده.
کامیاب
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶شما باید ظاهر جعبهای آن را حفظ کنید. شما باید طراحی بسیار آبرومندانهای انجام دهید، در غیر این صورت آن G کلاس نخواهد بود. بنابراین هنوز هم گوشهدار خواهد بود.
عالی بود
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۳۱ فروردین ۱۳۹۶واقعا جالب و بی روحه
Daniel
۳۱ فروردین ۱۳۹۶حاجی بی روح اون لگن های فرانسوی که فرانسه از روی بی عرضگی مسئولین به ایران میده و دزدای ایرانی همون لگن های فرانسوی رو به قیمت خون هر ایرانی بلکه هم بیشتر داره به ایرانی میفروشه.
نه این که رابط بین دوره کلاسیک و مدرنیته هستش.
تیشه به ریشه خود زدن مصداق الان ماست.
از ماست که بر ماست حکایت الان ماست.
رضا
۳۱ فروردین ۱۳۹۶خوبیش به همینه که هر نابلدی نمیتونه دوسش داشته باشه
Daniel
۳۱ فروردین ۱۳۹۶احسنت بر مرسدس بنز. حتما ی چیزی میدونه که تاکید میکنه بر این فرم .
واگنر:
شما باید ظاهر جعبهای آن را حفظ کنید. شما باید طراحی بسیار آبرومندانهای انجام دهید، در غیر این صورت آن G کلاس نخواهد بود. بنابراین هنوز هم گوشهدار خواهد بود.
یاد جمله من دولت تعیین میکنم . من به واسطه ی این ملت تو دهن این دولت میزنم افتادم.
نوید جهرمی
۳۱ فروردین ۱۳۹۶جی کلاس راهی رو رفت ک کم تر کسی تونسته بره.
هامر منقرض شد. دیفندر متوقف شد. رانگلر لب مرزه. اف جِی کروز منتظر جانشینه.
اما جی کلاس هنوز با همین ویژگی های خاص خودش دلبری میکنه.
من ک نمیتونم جی کلاس رو جور دیگه ای قبول کنم و از همه شاسی بلندای مرسدس بیشتر دوستش دارم. :)
...::: فقط لمبورگینی :::...
۳۱ فروردین ۱۳۹۶.
مرسدس بنز G class در بین تمام مدل های مرسدس بنز تنها ماشینیه که سری AMG یعنی G63 و G65 بیشتر از نسخه ی پایه فروش داره.
.
در بین مدل های BMW هم هرگز فکر نکنم چنین اتفاقی رخ داده باشه که مثلا فروش M5 از 528i بیشتر باشه.
نوید جهرمی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶واقعا مجید جون. ب نکته خوبی اشاره کردی
آرش آمریکایی
۳۱ فروردین ۱۳۹۶رنگلر یکی از پرفروشترین محصولات جیپه
کجا لب مرزه؟
خاصترین محصول جیپ
بهترین آفرود جیپ
اونوقت لب مرزه؟؟؟
حتی تو بعضی نواحی آمریکا و کانادا پلیس هم از این ماشین استفاده میکنه
نوید جهرمی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶هنوز نسل جدیدش رو ندادن. معلوم نیس چقدر روی اصولش باقی میمونه.خیلی ب رانگلر علاقه دارم.نمتونم تصور کنم فیات کرایسلر این مدل رو هم نابود کنه.
علي
۳۱ فروردین ۱۳۹۶آفرین به مرسدس خیلی هوشمندانه این کارو میکنه میدونید چرا؟
چون تمام رقبا به سمت تجدد گرایی طراحی بیرون رفتن و تمامشون به هم شبیه شدن طوری که اگر آرمشو نبینی و نشناسی نمیتونی تشخیص بدی این (((لندوور یا هیوندایی سانتافه))).
اصالت خودشو حفظ کرد و در سری های دیگه مدرنیته بوجود آورد و این یعنی تیر خلاص به رقبا و بوجود آوردن سبدی از تنوع محصولات .
با تچکر
Mercede kaviani
۳۱ فروردین ۱۳۹۶با درود به دوست عزیز شاهین احمد زاده
سپاس از مطب عالی شما
دوست عزیز علی کملا حق با شما است چون طراحی مدرن واقعا خسته کننده شده اند
و دوست عزیز بهترین دوره مرسدس یا دوران طلایی ان دهه های 1960 و 1970 است ومدل جاویدان جی کلاس هم در این دهه طاحی شد
با سپاس از پاسخ و راهنمایی شما
دوستدار شما مرسده کاویانی
علي
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ممنون از هم عقیده بودن شما. میتونم بپرسم کلا دلیل علاقه شما به کمپانی مرسدس بنز چیه ( البته خارج از بحث کلاس G )؟
با تچکر
Mercede kaviani
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶با درود به دوست عزیز علی
دوست عزیز چون مخترع اتوموبیل است و طراحی ان اصلات دارد متلا مرسدس بنز A کلاس سدان که طراحی کلاس خود بی نظیر است
و کلاس اس اتوموبیل شخصیت ها وسران دولت ها است
و دوست عزیز بهترین دوره مرسدس یا دوران طلایی ان دهه های 1960 و 1970 است ومدل جاویدان جی کلاس و 600 هم در این دهه طاحی شد
با سپاس از شما
دوستدار شما مرسده کاویانی
Efk
۳۱ فروردین ۱۳۹۶بنظرم بنز توی g class مثل پورشه رویه 911 رو طی میکرد بهتر بود
911 فرمش همونه منتها مدرن شده
G class هم اگه نسل به نسل مثل 911 به روز تر میشد بنظرم بهتر میومد
اینطوری ی ماشین جعبه ای و عضلانی و مدرن داشتیم
این ظاهر بخصوص گلگیرها و فرم در ها خیلی قدیمی میزنه لا اقل تو عکس(از نزدیک ندیدم)
silver
۳۱ فروردین ۱۳۹۶خیلی خوبه این ماشین ،چه قدیمی هاش که انگشت شمار تو ایرانن چه جدیداش
آرش آمریکایی
۳۱ فروردین ۱۳۹۶ینی عاشق این ماشینم
بنظر من ظاهرش باید همینجوری باقی بمونه
این ماشین زمانی به سفارش محمدرضا شاه پهلوی ساخته شد
و شد آفرود فوق العاده بنز
پس یه جورایی میشه گفت ما ایرانیا باعث بوجود اومدن این ماشین خارق العاده بودیم
TRX
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶کاش همه ی جعبه های دنیا اینطوری باشن !
Alirezasg5
۱ اردیبهشت ۱۳۹۶کاهش وزن 408 کیلویی ? تو فوق العاده ای بنز