همین هفتهی پیش بود که توبیاس موئرز رئیس مرسدس-ایامجی تأیید کرد تمامی محصولات این شرکت از سال ۲۰۲۱ به بعد دارای قوای محرکهی الکتریکی شده خواهند بود. همچنین نسل بعدی تمامی محصولات AMG از طراحی چهار چرخ محرک استفاده خواهند کرد زیرا این را مشتریان میخواهند.
او در مصاحبه با اتوکار تأیید کرده محصولات دیفرانسیل عقب ناب این برند دیگر انتخاب اصلی مشتریان نیستند و بنابراین سرمایهگذاری در توسعه چنین خودروهایی توجیهپذیر نیست. موئرز گفته است:
مشتریان پاسخ را به ما نشان میدهند و اکثر آنها خواهان سیستم چهار چرخ محرک هستند.
او خاطرنشان میسازد:
در روزگاری که ما E کلاس AMG را بهصورت دیفرانسیل عقب و با آپشن چهار چرخ محرک عرضه میکردیم بیش از ۹۰ درصد افراد مدل چهار چرخ محرک را انتخاب میکردند. در مدل جدید E63 مجهز با حالت دریفت شما خودرویی دیفرانسیل عقب و درعینحال چهار چرخ محرک دارید.
و بله اگر بخواهید بدانید باید گفت سوپرکار پرچمدار AMG GT نیز همین روش را در نسل بعدی انتخاب خواهد کرد. در این کلاس خودرویی محدود هم مشتریان به دنبال سیستم چهار چرخ محرک هستند.
مرد شماره یک AMG تصریح میکند:
زمانی که مشتریان دربارهی GT سؤال دارند بیشتر دربارهی سیستم چهار چرخ محرک سخن میگویند. این موضوع از نظر مفید بودن نقطهضعف AMG است. برای مثال مردم مونیخ همیشه خواهان سیستم چهار چرخ محرک هستند که فکر میکنم به خاطر ایمنی و پایداری است.
موئرز همچنین تأکید داشته پیشرانههای ۱۲ سیلندر به زودی به تاریخ خواهند پیوست. آخرین محصول ۱۲ سیلندر این شرکت مدل S65 فاینال ادیشن بوده و مدیر AMG خاطرنشان ساخته حتی استفاده از پیشرانهی ۸ سیلندر در برخی مدلهای کوچکتر همچون C63 با اماواگرهای فراوانی همراه است.
ما هنوز هم به پیشرانههای ۱۲ سیلندر توجه داریم و شاید مایباخ از آنها در نسل بعدی S کلاس استفاده کند اما دربارهی AMG اینگونه نیست. در روزگار کنونی جایی برای این پیشرانهها نیست.
آرین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸“در مدل جدید E63 مجهز با حالت دریفت شما خودرویی دیفرانسیل عقب و درعینحال چهار چرخ محرک دارید.”
لعنتی دیگه رانندگی داره بی معنی میشه
کامپیوتر کل ماشینو کنترل میکنه
Khosrow
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸مرگ 12 سیلندر – دف عقب / کم کم درشکه میزنن با 2 تا یابو ..
" swedish arrogant tiger"
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸اخه چرا؟
واقعا داریم به کجا میریم !
اون از v12 الانم که خداحافظی با دف عقب…