هایپرکار مرسدس-ایامجی دارای پیشرانهی فرمول ۱ دیگر در ایالاتمتحده قابل خرید نخواهد بود زیرا لیست سفارش مشتریان بالقوهی این خودرو دقیقاً یک ماه پیش پر شده است. کسانی که از شانس کافی برای نامنویسی در این لیست برخوردار بودهاند باید صبور باشند.
برای حضور در چنین جمع دستچینی باید مالک طولانیمدت ساختههای مرسدس بوده و همچنین باید کمپانی را قانع کنید که در واقع بجای پارک کردن خودرو در گاراژ و فروش آن با سود بالا، از خودرو استفاده خواهید کرد. گفته میشود یکی از خزیدارن این هایپرکار رویایی، مانی خوشبین است که در کلکسیون وی انواع بوگاتی ویرون و شیرون و سوپراسپرتها به چشم میخورند. تنها ۲۷۵ دستگاه از هایپرکار Project One تولید خواهد شد و ماه آینده اعلام میشود که چه تعداد از این خودروها مخصوص بازار آمریکا هستند.
باور بر این است که بهای این خودروی بسیار خاص در محدودهی ۲.۴ میلیون دلار خواهد بود. ماه پیش و در نمایشگاه خودروی ژنو، این خودرو پشت درهای بسته به افراد خاصی نشان داده شد. البته این خودرو نسخهی نهایی نبوده است. ملیسا ویتک، مدیر پروژه در مرسدس-ایامجی گفته که خودروی نشان داده شده در سوئیس دارای حدود ۸۵ درصد طراحی نهایی است.
در پایان محض یادآوری باید گفت که پیشرانهی ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری Project One از خودروی فرمول ۱ کمپانی با نام W07 گرفته شده و اولین مشکل ۲۷۵ مالک هایپرکارمرسدس-ایامجی این است که پس از طی حدود ۵۰ هزار کیلومتر، پیشرانهی ۱۰۰۰ اسب بخاری آن نیازمند سرویسهای اساسی خواهد بود.
این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در ماه سپتامبر معرفی میشود اما تحویل آن به مشتریان تا سال ۲۰۱۹ آغاز نخواهد شد.
سهيل
۲۹ فروردین ۱۳۹۶حیف شد که لیست فروشش پر شدہ?
پرهام
۲۹ فروردین ۱۳۹۶متاسفانه چون من دوتا سفارش داده بودم
فک کردن میخوام بزارم تو گاراژ و بعدا گرون تر بفروشم
اسممو ثبت نکردن??
در حالی که من با خودم فک کرده بودم یکی اگه تصادف کرد یکی دیگه داشته باشم???
والله ??
بر گرفته از کتاب دلفین ها نوشابه را با نی میخورند???
خیلی هم راس میگم??
ROHAM
۳۰ فروردین ۱۳۹۶مگه با نی نمی خورن؟!!!
خب اگه با نی نخورن که قاطی آب میشه D:
پرهام
۳۱ فروردین ۱۳۹۶منم نمیدونم
فهمیدم ب شما هم خبر میدم???
Cvm
۲۹ فروردین ۱۳۹۶به نظر میاد بزرگترین و عجیب ترین اتفاق در تاریخ خودروسازی باشه
shirko.merceds benz
۲۹ فروردین ۱۳۹۶خوش به حال صاحباشون
Ferrari
۲۹ فروردین ۱۳۹۶(برای حضور در چنین جمع دستچینی باید مالک طولانیمدت ساختههای مرسدس بوده و همچنین باید کمپانی را قانع کنید که در واقع بجای پارک کردن خودرو در گاراژ و فروش آن با سود بالا، از خودرو استفاده خواهید کرد)
موتور این ماشین سر 50هزارتا باید تعمیر اساسی بشه دیگه قانع کردن برای استفاده چه صیغه اییه با این محدوذیت عمر موتور فکر نمیکنم کسی باهاش 50 کیلومتر هم راه بره بخصوص برای فروش مدل های دست دوم ،کارکرد کم به شدت قیمت ماشینو بالامیبره خب معلومه که کسی این ماشینو از گاراژ بیرون نمیاره
javadm4
۳۰ فروردین ۱۳۹۶بیشتر هایپر کار ها کم کارکرد هستن میلیارد هایی که 2.4 میلیون میده این ماشین میخرن 10تا ماشین دیگه هم مثل این دارن خیلی از بوگاتی ویرون ها به اندازه سرویس های سالانشونم تا اخر عمرشون کار نمیکنن
Ace
۳۰ فروردین ۱۳۹۶.????
دوست عزیز ؛
دوست مطلع ؛
دوست بدون تعصب ؛
دوست محترم ؛
عزیزم ؛ برادرم ؛
موتور ماشین چه فرقی با سیستم گیربکس و کلاچ یا سیستم تعلیق و … داره ؟
چرا مسئله ی به این سادگی رو اینقدر پیچیده میکنی ؟
هر 50/000 تا باید موتور این ماشین یک سرویس بشه و نهایتا تعویض بشه.
قرار نیست که بعد از 50000 تا ماشینت رو ازت بگیرن و بگن دیگه هر چی سوار شدی بسه. ?????
قبلا گفتم بوگاتی ویرون هر 15/000 کیلومتر حدود 120/000 دلار فقط و فقط رینگ و لاستیکش خرج داره. و تازه این رقم در دنیای هایپرکار های میلیون دلاری اصلا بالا نیست.
در اروپا و امریکا نگهداری ماشین بسیار بسیار پر خرجه.
واقعا فکر کردی ماشینی مثل لافراری آپرتا در هر 50/000 کیلومتر کمتر از هایپرکار مرسدس خرج داره ؟ ?
اصلا اینطوری فکر نمیکنم.
تازه به نظر من هایپر کار مرسدس 2 برابر لافراری هم که خرجش کنی ارزش داره.
چون رکورد های بسیاری قراره به دست این ماشین شکسته بشن. ?????
در اروپا بیمه به گواهینامه تعلق میگیره نه ماشین. با بیمه ی گلف نمیتونی پشت بنز بشینی.
هزینه ی بیمه کردن لافراری و شیرون یا … سر به فلک میکشه و بعد از چند سال از قیمتشون بیشتر میشه. ?
شما که اطلاعاتت بالاست چرا خودتو میزنی به اون راه ؟
.
قضیه سادست.
اگر یک میلیاردر اروپایی و مشتری بنز باشی. حدود2 میلیون دلار به حساب مرسدس واریز میکنی. بقیه ی خرج ها مثل بیمه و مالیات که واسه هر ماشینی وجود داره بماند. ظرف چند سال 50/000 کیلومتر با ماشین خوش میگذرونی ؛ هیج جا قوی تر از خودت رو نمیبینی و هیچ ماشینی رو داخل آدم حساب نمیکنی !! هر جا بری سالاری ؛ بعدش ماشین رو میبری نمایندگی مرسدس. هزینه ی ناچیزی ( به نسبت ثروت و درآمدت و خرجی که هر روز میکنی) پرداخت میکنی … موتور ماشین رو برات سرویس یا تعویض میکنن و بعد از چند روز دوباره تحویلت میدن و تمام ِ
.
همین…
.
اینقدر اومدین این بحث سرویس موتور رو گنده کردین انگار در مورد ماشین کم خرجی مثل تویوتا یاریس حرف میزنین.?????
اینا هایپرکارن… هایپرکار … کسی که 2 میلیون دلار سرمایه داره هیچ وقت سراغ این ماشین ها نمیره. چون زیر بار خرجش کمرش میشکنه.
کسانی به سراغ این سگمنت میرن که هر ماه 2 میلیون دلار درآمد داشته باشن. ???
ROHAM
۳۰ فروردین ۱۳۹۶خودت رو ناراحت نکن رفیق
زندگی همینه!
کارال
۲۹ فروردین ۱۳۹۶مانی خوشبین . خوش شانس . مبارکش باشه . اخه این همه پولو از کجا اوردی ?من با ی پراید ک هر لحظه بوی مرگ ازش ب مشام میخوره. تو با کلی هایپر کار ک شکم مرگو پاره میکنن …
dice
۳۰ فروردین ۱۳۹۶پیشنهاد می کنم حتما مصاحبه مانی خوشبین رو ببینید… (به زندگی من خوش امدید یا همچین چیزی بود) تا اونجاییی که یادمه تو 14 سالگی رفتن امریکا و حتی اوایل خونه نداشتن و تو ماشین استیشن زندگی می کردند(یه مدت کوتاه)..ولی خب خودشو ساخت تا به اینجا رسید و همسرش یکی از معروف ترین مدل های ایرانی بود که الان تو امریکا فعالیت داره(خانم لیلا میلانی)
بعضی از خودرو های ایشون که تو عکس های اینستاگرام بود: 3 دستگاه بوگاتی ویرون.. که یکی توسط منصوری تیون شده.. 3 دستگاه slr مکلارن(یکی کوپه و بقیه رودستر)… رولز رویس فانتوم LWB..رولز رویس گوست و دون و فانتوم دراپ هد.. مکلارن 650S ..مکلارن p1..پورشه 918..پورشه کارا جی تی و 911R…سایلین S7…پاگانی هوایرا.. لامبورگینی اونتادور و لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه.. کونک زیک اگرا و خیلیای دیگه .. (راستی بوگاتی شیرون هم سفارش داده)
برای اطمینان از صحت حرف های من به پیچ ایشون سر بزنید :)
خسرو
۲۹ فروردین ۱۳۹۶اولین مشکل 275 مالک هایپرکارمرسدس-ایامجی این است که پس از طی حدود 50 هزار کیلومتر، پیشرانهی 1000 اسب بخاری آن نیازمند سرویسهای اساسی خواهد همه ی عشق به
این همه ی عشق به مرسدس ه/ این زیباترین مشکل دنیاست ..
پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)
۲۹ فروردین ۱۳۹۶از وقتی مرسدس مقر فرمول یکشو تو انگلستان بنا کرده توانایی ساخت همچین ماشینی رو پیدا کرده.
وگرنه تو خواب هم نمیتونستن همچین ماشینی بسازن.
اصلا به این حرفا یی که بعضی ها میگن:مرسدس تاج سر خودورسازی جهانه و نوک خودورسازی جهان و..اعتقادی ندارم.
انجینش که تو انگلیس طراحی و توسعش انجام شده فقط آقایون تو آفالترباخ زحمت کشیدن یه سری تغییرات برای اسفاده جاده ای روش انجام دادن.
تمام تجهیزات الکتریکیش هم از ((برکلی)) تامین میشه و اونجا طراحی شده.
دیگه فکر میکنم تا همینجا بس باشه(درباره ی چیزایی که گفتم میتونید تحقیق کنید)
بعضی ها مثل اینکه اسم شرکت (Ilmor) یادشون رفته همون شرکتی تو بازگشت مرسدس به فرمول یک برای تامین انجین کمک زیادی به مرسدس کرد(مرسدس دوبار دست به دامن مهندسی انگلیسی شد) و……………..(دیگه بقیشو خودتون میدونید?)
اینا رو گفتم برای بعضی ها که همه چیز بنتلی رو مدیون آلمان میدونن.
البته حرفی نیست.دوستان درست میگن.ولی منم درست میگم.
هدف مرسدس از ساخت مقر فرمول یک تو انگلیس دستیابی به بالاترین سطح تکنولوژی بود.
همین.
تعصبی هم تو کار نیست.واقعیته دیگه.?
——————————————————————
واقعیت اینه که مرسدس هیچوقت نمیتونه تو سوپر اسپرت سازی به پایه پورشه-جگوار-مک لارن-و ب ام و(همونوطر که گفتم ایشالا یه سوپر اسپرت خفن خواهد ساخت) برسه.
اونطور که به نظر میاد این هایپر انگلیسی-آلمانیه پراجکت وان حداکثر مسافتی که با اتکا به باتری های الکتریکیش میتونه طی کنه 30 کیلومتر بیشتر نباشه.
که چندان قابل توجه نیست.
—————————————————————میدونم الان از کامنتم خیلی ناراحتین.
اشکالی نداره.بعدا یادتون میره.?
منتظر اطلاعت جدیدی از هایپر جی تی مک لارن باشید تا ببنید چطور این پراجکت وان رو به گوشه ای دور افتاده در خارج از جو زمین پرت میکنه.?
Infinite
۳۰ فروردین ۱۳۹۶این که هر کمپانی در طول دوره فعالیتش به کمک دیگران نیاز داشته باشه یک امر طبیعی هست. من از صحت حرفهای شما اطلاع ندارم. اگر صحبتهای شما صحیح باشه همونطور گه گفتم امری طبیعی هست و جای ایرادی نیست. نیاز نیست که مثالهای مشابه فراوانی از این قبیل نیازها برای شما بیارم.
به همه کسانی که چنین تفکرات و عقاید صفر و یکی دارند توصیه میکنم که این قبیل رفتارها رو کنار بگذارید. این رو به عنوان یک نصیحت از بنده بپذیرید. امیدوارم که بعدا یادتون نره.
با احترام
silver
۳۰ فروردین ۱۳۹۶حرف شما کاملا صحیح هست و قبول دارم.
ولی متاسفانه کسی که زبونش صفر و یک هست باید به زبون خودش باهاش حرف زد زبون منطق رو متوجه نمیشه
کامنت من در انتظار تاییده، اگرحرفای منم اینطوره از همینجا از دوستان عذر خواهی میکنم.
شایان
۳۰ فروردین ۱۳۹۶Infinite عزیز اینکه که کمک میگیرن خوبه ولی باور کن این مرسدس نبود که کمک میگرفت مرسدس خودش تامین کننده انجین ها تیم های انگلیسی ویلیامز و مک لارن بود دوست من اون شرکت فقط موتورها رو میساخت ولی طراحی موتور با خود مرسدس بود مرسدس پی دلالیلی دهه پنجاه از فرمول رفت کنار(اون زمان در خود آلمان بود) وقتی که پس از سالها دوباره اومد و اون زمان سر و صدای زیادی هم راه انداخت فقط خواست مثل سایر شرکت ها تامین کننده موتور باشه یا همون انجین و رفت موتورهای تیم های انگلیسی رو ساخت بهتر بگم طراحی کرد و هموم جا هم موند و دوباره در سال 2010 خودش مستقل تیم مرسدس و داد بیرون و الانم خودش داره موتورهاشو و تامین میکنه دقیقا در مکانی که قبلا برای تیم های انگلیسی تامین میکرد اوج مهندسی ای هم در کار نیست اگرم باشه قطعا انگلیسی ها ازش بی بهره هستن چون خودشون نمیتونن یه تیم درست داشته باشه بدون کمک مرسدس و دیدم که وقتی مرسدس رفت این تیم ها تقریبا نابود شدن این حرفها هم گوش نده فقط تعصب توشه و موج میزنه اگر از تاریخ مرسدس و ساخت سوپراسوپرتهاش دوستان خبر داشتن هیچوقت در مورد مرسدس اینجوری حرف نمیزدن قبلا همه آلمانی ها هدف بودن الانم بیچاره مرسدس ایشون از آلمانی ها زیاد خوششون نمیاد و متعصب رویه انگلیس هم هست اکثر دوستان هم میدونن بد نیست منم عکس ایشون ولی باید حقیقت همیشه روشن باشه به صرف اسمه یه مکان نباید همه چیز و به پای یه کشور نوشت و توانایی های یه شرکت و اونم مرسدس و زیر سوال برد
Ferrari
۳۰ فروردین ۱۳۹۶جگوار و بی ام و؟؟ سوپر اسپورت؟؟
silver
۳۰ فروردین ۱۳۹۶پهلوان جان شما اون دوران که رابطه آلمان با انگلیس خوب نبود و بنز با w125 تو مسابقات گرد و خاک میکرد و t80هم در مرسدس و با مهندسی پورشه برای شکستن رکورد تدارک میدیدن یادت نمیاد!
حتما clk gtr هم طراحی و ساخت انگلیسه ،بنز اومده فقط آرم خودشو چسبونده!
پس تاریخ اینو میگه که بنز بدون انگلیس هم تونسته ماشین اسپرت بسازه.
اینکه به مرسدس و حرفایی که درباره اش میزنن اعتقاد نداری اون دیگه نظر خودته و به خودت مربوطه.
اینکه مرسدس در خاک انگلستان مقر f1داره برای اینه که ریشه f1اونجاست و خیلی از تیم های دیگه هم چنین حالتی دارند ،درسته تولیداتش در خاک انگلیس هست ولی دلیل نمیشه طراحی انگلیسی ها باشه ،اگر طراحی انگلیس بود پس مرسدس دپارتمان تحقیق و توسعه به اون بزرگی و پر خرجی رو میخواد چیکار؟ این همه هزینه و نیروی انسانی یه خروجی ای داره بلاخره (که اونم شما زدی به اسم انگلیس!)
سعیتو بکن این دوتا موضوع رو از هم تفکیک کنی.
گفتی انگلیسه که به بنز کمک میکنه وگرنه بنز تنهایی نمیتونه اسپرت بسازه
حالا اینو بگو خود انگلیس ها چرا دست به دامن جاهای دیگه هستن؟
بنتلی رو میگیم چون زیر مجموعه bmw هست ،طبیعیه که تکنولوژی آلمان بکار ببره .
ولی جگوار و لندرور و مکلارن چطور؟
چرا ecu های جگوارو لندرور ساخت فیلیپینه؟
جگوار که اینقدر خوبه بنز به پاش نمیرسه چرا یه گیربکس درست نتونسته برای ماشیناش بسازه اطلاعیه های فنی مدل های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ هست برو ببین همگی مشکل شیر هیدرولیک دارن،بعد از اون بود که رو آورد به تهیه قطعات از آلمان
(لازمه بگم مرسدس اکثر گیربکساشو خودش میسازه)
گیربکس ۸ دنده f pace که ماشین سال شد ساخت zf هست
گیربکس مکلارن هم که ساخت graziano ایتالیاست!!
موتور مکلارن f1هم که همه میدونن ساخت bmw هست و از خودش نیست.
پس انگلستان کم مدیون این طرف و اون طرف نیست و یه سری چیزا رو از داشته های دیگران داره.
میدونم واقعیت های ناراحت کننده ای یادت اوردم دیگه ببخش
بلاخره بعضی حقایق تلخ هستن باید بسازی .
ضمنا منتظر project 1 هستیم تا مشخصاتش اعلام بشه نیازی به کارشناسی شما نیست ،حداقل بذار بیاد موفقیت هاش مسجل بشه بعد برچسب (آلمانی _انگلیسی) بچسبون بهش یه وقت دیدی اونی که می خواستی نبود!
silver
۳۰ فروردین ۱۳۹۶اصلاح میکنم
بنتلی زیر مجموعه فولکس
silver
۳۰ فروردین ۱۳۹۶اصلاح میکنم
بنتلی زیر مجموعه فولکس
رولزرویس زیر مجموعه bmw
Hamid.Hellcat
۳۰ فروردین ۱۳۹۶پیشنهاد به پدال:
به منظور افزایش کیفیت سایت و جلوگیری از اتلاف وقت بازدید کنندگان سایت، نظرات کاربرانی که بیش از حد دیسلایک میگیرن منتشر نشه.
پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)
۳۰ فروردین ۱۳۹۶فقط قبل از اینکه دیسلایک بدین خوب بخونید بعد.(اگه حوصله داشتین)
دوست عزیز Hamid.Hellcat شما به این کارا کار نداشته باش.
من کلا دیسلایک زیاد میگیرم.
همین چند وقت پیش گفتم موتور استون دی بی 11 ساخته و طراحی خودشه.
نزدیک 50 تا دیسلایک گرفتم.
در حالی که حرفم درست بود و یکی از نویسندگان پدال حرفمو تایید کرد و اصلاحش کرد.
بگذریم……………….
——————————————————
دوست عزیز silver اون t80 که اصلا ساخته نشد عزیزم.
اونم به قل شما کار استاد فردیناند پورشه بود.نه مرسدس.
اتفاقا اونجا هم به نام مرسدس تموم میشد اگه ساخته نمیشد.
بعدم اون کلاس t80 فرق میکرد.
خوبه به اینم اشاره کنی که رکورد داران سرعت زمینی کدوم کشوره.
شما یه نگاه به لیست land speed reord بندازی همه چی رو متوجه میشی.
دیگه در این باره زیاد توضیح نمیدم.چون بعضی ها شرمنده میشن.
——————————————————-
دوست عزیز اون شرکت Graziano که میگی برای خیلیا گیربکس ساخته از جمله بعضی مدل های مرسدس آ ام گ.و آئودی(r8 و….) و…………(دیگه خودتون میدونید اینا رو دیگه)
بعدشم فکر کنم گیربکس های Graziano فقط محدود به دو مدل پی1 و MP4-12C باشه.
البته این رو هم میدونید که جگوار لندروور در حال توسعه گیربکس های طراحی شده توسط خودشه.
البته این رو هم فکر کنم بدونید که اکسل های الکتریکی پورشه 918 ساخته و طراحی شده توسط gkn هستش.
الان ecu های جگوار لندروور میخوام بدونم ساخت و طراحیش به عهده فیلیپین هستش و یا فقط ساختش؟؟؟؟؟
ببین دوست عزیز این بحث خیلی مفصله.
بزار چندتا مثال برات بزنم که بیخودی بحث گیربکس رو وسط نکشی.
Audi R18 e-tron quattro:گیربکس x-trac
گیربکس های تمامی ماشین های ایندی کار رو x-trac تامین میکنه.(رکورد جالب ایکس تراک اینه که رکور افسانه ای قبلیت اطمینان وعملکرد که 500 پیروزی تا حالا به دست آورده)
انجین های مسابقات ایندی کار:که دوتا شرکت هوندا و شورلت مسئولیت تامینش رو دارن.
نکته:طراحی و توسعه انجین های هوندا برای ایندی کار در (سانتا کلاریتای کالیفرنیا) در آمریکا انجام میشه.که به اسم بخش پرفورمنس و توسعه هوندا در ریسینگ شناخته میشه.البته شرکت ilmor هم نقش داره که بیشتر کار تعمیر و نگهداری و تنظیم موتور و…….
ولی شورلت در مسابقات ایندی به طور مشترک با شرکت مهندسی ilmor طراحی و ساخت انجین رو به عهده داره.
در بخش کنترل موتور(ecu) هم طبق معمول مک لارن وظیفه (طراحی) و ساختش رو به عهده داره.در مسابقات ناسکار و فرمول یک و……(در مورد تکنولوژ های الکتریکی مک لارن بحث خیلی مفصله چند بار هم اشاره کردم)
گیربکس های ایکس تراک که برای محصولات پاگانی طراحی میشه و………….
بحثش خدایی خیلی مفصله.
در مورد ilmor هم تحقیق کنید و کمکی که به مرسدس کرد(من که بگم جز دیسلایک و توهین چیزی نصیبم نمیشه)
بخواین تا دو روز براتون دلیل میارم.
——————————————————
چه خوب میشد شما دوستانی که به من حمله کردین تو بخش هایپر استون هم همینطوری به بعضی دوستان جواب میدادید که همکاری همه جا هست(دوستان اشاره کرده بودن که فقط یه مونده سایپا بیاد با استون همکاری کنه و……..)
silver
۳۰ فروردین ۱۳۹۶اولا مرسدس t80 ساخته شده نمونه اش که خاری باشه … به رنگ نقره ای در یک موزه نگهداری میشه (اون زمان کمپانی پورشه نبود که بخواد ساخت پورشه باشه!!!!)
ثانیا سرچ کن w125 v12 دهه ۳۰ رو رکوردی که بجا گذاشت و سال ۲۰۱۵ بوگاتی جابجاش کرد رو ببین…
ثالثا amg یا خودش گیربکس میسازه یا سفارش به zf میده که براش بسازه حداقل از داخل آلمان تهیه میکنه.
رابعا بیخودی بحث گیربکس رو وسط نکشیدم ،چطور مکلارن قطعاتشو از جایی تامین کنه هیچ مشکلی از دید تو نداره ولی برای بنز مشکل محسوب میشه؟!؟؟؟؟؟؟
نه عزیز من مشکل نه از مکلارنه نه مرسدس و نه جای دیگه
اصلا مشکل کس دیگست ….
…
Infinite
۳۰ فروردین ۱۳۹۶@ پهلوان مک لارن
اگر روی صحبتتون در بخش آخر به بنده هست من گفتم این اتفاق ممکن هست برای هر کمپانی اتفاق بیافته. مرسدس، مکلارن یا هر شرکت دیگهای
بخش آخر صحبتم هم نصیحتی بود خطاب به یک جمع نه یک شخص. امیدوارم همه عزیزان در این جمع فارغ از علایقشون روابط دوستانهای با هم داشته باشند.
موفق باشید.
italia &german
۳۰ فروردین ۱۳۹۶دوست عزیز متعصب شما درست میگی دقیقا تمام صحبتاتم عینه سیاست انگلیس مغالطه و سفستست توروخدا بس کن این بحثارو اره ناسا و بویینگ تو انگلیس همه کاراشونو میکنن وتمامی شرکت های بزرگ دنیا موفقیتشونو مدیون انگلستان هستند خوب وقتی چندین ساله که صنعت انگلستان انقدر کم فروغ شده لطفا تعصب رو کنار بزار و قبول کن که تکنولوژی و صنعت خودروی المان حرف اول رو تو دنیا میزنه و قطعات المانی مورد اعتماد ترین در دنیا هستند همونطور که تو صنعت هوا و فضا امریکا و انگلیس حرف اول رو تو دنیا میزنن.
جالبه که اولین بار واژه ی made in تو انگلاستان برای شناسایی جنس بی کیفیت المانی از انگلیسی بکار برده شد ولی الان made in german معتبر ترین در دنیاست اگه باور نداری برو خودت تحقیق کن.
شایان
۳۰ فروردین ۱۳۹۶الان ناراحت چی هستی اینکه فتل پوز همیلتون و با یه ماشین ضعیفتر به خاک رسونده نگران نباش این شکست هم فراموش میشه و اون چیزیکه میمونه اینکه این همیلتون شما هیچوقت به پای روزبرگ و فتل سایر آلمانی نمیرسه از لحاظ مهارت در رانندگی شما از کجا منظور مرسدس و هدفشو و فهمیدی حالا نکنه خودشون گفتن مردسدس سالهاست از اون استفاده میکرد با حالا خیلی فرق میکنه چون اون موقع طرایح انجینش با خودش یود و فقط اونا میسازختن چون تیم مستقلی نداشت در فرمول الان خود مرسدس طراحی میکنه و کاملا از علم خودش استفاده میکنه و فقط در اون منطقه مونتاژ میکنن شما طرفداراهای انگلیس از اوج گرفتن مرسدس هم میخواید به نفع خودتون استفاده کنید ولی اگر کمی تحقیق بشه حقیقت معلوم میشه که این انگلیسی ها بودن که از مرسدس کم گرفتن در فرمول نه مرسدس اینم میگذره ولی بعید میدونم شما متعصبین انگلیسی دست از تعصبتون بردارید
پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)
۳۰ فروردین ۱۳۹۶دوست عزیز شایان. ما انگلسی بازا به اصطلاح شکم سیر هستیم.
هم از لحاظ قهرمانی در فرمول یک(چه به صورت فردی و تیمی)
هم از لحاظ تامین قطعات و تکنولوژی.
شما که چیزی سر در نمیاری بیخودی حرف در نیار و یه چیزی بی ربط یمثل قهرمانی فتل رو ربط نده به حرف هایی که زدم.
شایان
۳۰ فروردین ۱۳۹۶طراحی
بود
کمک
محمد رضا
۳۰ فروردین ۱۳۹۶مکلارن اف ۱ اولین محصول تولید مکلارن است. اف ۱ خودروی اسپرت سه نفرهای است که توسطگوردون ماری طراحی شده است. موتور این خودرو ۱۲ سیلندر ساخت ب ام و است که حجمش ۶۰۶۴ سیسی است و ۶۲۷ اسب بخار نیرو تولید میکند.
تا اواسط دهه ۹۰ میلادی با رفتن هوندا از فرمول یک مکلارن و رفتن سنا به ویلیامز، مکلارن سه فصل را بدون پیروزی پشت سر گذاشت. مکلارن با موتور مرسدس بنز، حمایت مالی وست و ماشینهایی که توسط آدرین نیویی طراحی شده بود و رانندگی میکا هاکینن در سال ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹قهرمان شد و در طول سالهای ۲۰۰۰۰ رقیبی جدید در پیست بود. آخرین مقام قهرمانی این تیم با لوییس همیلتون در سال ۲۰۰۸ به دست آمد. در سال ۲۰۰۹ دنیس راس از مدیریت تیم فرمول یک بازنشسته شد و مدیریت این تیم به مارتین ویتمارش رسید.
اینا یعنی مک لارن رو آلمانی ها تو انگلیس ساختن
پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)
۳۰ فروردین ۱۳۹۶دوست عزیز مطمئنی که شرکت ilmor کمکی به مرسدس نکرد برای ساخت انجین برای مک لارن؟؟؟
Car is my love
۲۹ فروردین ۱۳۹۶وقتی خود شرکت میگه 50 هزار کیلومتر نیاز به تعمیر داره با همه بدی هاش بازم طرفدار داره این ارزش بالای برند بنز رو نشون میده
شخصا ستاره سه پر هر جا باشه بهش اعتماد دارم
بهترین یا هیچ
Ahmad
۲۹ فروردین ۱۳۹۶مانی تو دیگه کی هستی ؟
هر چی ماشین تکه باید زیر پای تو باشه.
GT
۲۹ فروردین ۱۳۹۶مثل اینکه هنوزم بعضی دوستان فرقی بین اینو پراید نمیبینن.همین مانی خوشبین رو ببینین.مگه چقد ماشیناشو از گاراژ بیرون در میاره اکثرا همون تو میمونن مطمئن باشین 90 درصد ماشیناش هیچ بالای 100کیلومترم راه نرفتن چه برسه 50000!
panamera,turbo
۳۰ فروردین ۱۳۹۶من موندم کدوم آدم عاقلی بوگاتی شیرون با موتور پلمپ شده و عمر نامحدود2/7 میلیون دلاری رو ول میکنه میره یه مرسدس ای ام جی 2/4 میلیون دلاری رو میخره که عمر مفیدش 50000 کیلومتره! این ماشین فقط واسه کلکسیونر پولدارا خوبه ولا غیر.
Ace
۳۰ فروردین ۱۳۹۶.
من و شما تا آخر عمر کار کنیم نمیتونیم یکی از اون ماشین هایی که تو عکس آخر دیده میشه رو واسه خودمون بخریم
اینا هزاران برابر من و شما پول دارن.
معمولا در جهان افراد باهوش و زرنگ به ثروت های هنگفت دست پیدا میکنن.
امیرحسین مرشدی
۳۰ فروردین ۱۳۹۶اقا بنز اس ۵۰۰ ۲۰۱۸ معرفی شد با سیلی از تغییرات.لطفا پوش بدین