مرسدس بنز در حال فروش ۲۵ نمایندگی و سایت سرویس خود در اروپا به ویژه در کشورهای بلژیک، بریتانیا و اسپانیا میباشد. این خودروساز آلمانی با فروش شوروم های یاد شده سرمایهای به اندازه ۱ میلیارد یورو (۱.۲ میلیارد دلار) را به دست خواهد آورد.
مرسدس میخواهد این سایتها را به گروههای نمایندگی مستقل یا سرمایهگذاران بفروشد و تصور میکند هر شوروم با بهای ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلاری فروخته شود. این برند میخواهد از تضمین آینده شغلی افراد مشغول به کار در این سایتها مطمئن شود. شوروم ها و مراکز سرویس یاد شده باعث اشتغال بکار حدود ۲۸۰۰ نفر شدهاند.
سخنگوی مرسدس بنز گفته است:
اولویت اصلی در گفتوگو با خریداران احتمالی، نگاه به موفقیت اقتصادی بلندمدت و ادامه عملیات مرسدس بنز خواهد بود.
فروش این شوروم ها علاوه بر ایجاد سرمایه سریع برای مرسدس باعث کاهش هزینههای ثابت آن نیز خواهند شد. این شرکت دیگر مجبور به مدیریت این محلها و تأمین نیازهای کارکنان نخواهد بود.
مرسدس میتواند از پول به دست آمده برای سرمایهگذاری روی خودروهای الکتریکی استفاده کند. سدان لوکس EQS اواخر امسال راهی بازار آمریکا خواهد شد و پس از آن نیز طیف گستردهای از خودروهای الکتریکی عرضه خواهند شد.
مرسدس خودروهایی الکتریکی همچون نسخه کراس اوور EQS، EQB کوچکتر و سدان میان سایز EQE را عرضه خواهد کرد. در آینده محصولات بیشتری نیز در دسترس خواهد بود که توسعه آنها سرمایه زیادی را میطلبد.
ژرمنها اواخر امسال از جدیدترین نسل SL رونمایی خواهند کرد. این خودرو دارای شاسی جدید متشکل از آلومینیوم، فولاد، منیزیوم و کامپوزیت فیبر خواهد بود. SL جدید همچنین از مرکز ثقل پایینتر نسبت به نسل فعلی سود خواهد برد.
NAVID۰۰۹۸
۱۹ خرداد ۱۴۰۰داره دست به خودفروشی میزنه !
مسئولان محترم ، لطفاً یه یک میلیارد دلار از اون همه پولهای اختلاسی را بدید تا بریم بخریمشون اشتغالزایی کنیم !
ehsan fa
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ببین یک میلارد دلار چقدر بزرگه که تو اون حجم از لوکس بودن 2700 نفر کار میکنند. منظورم از لوکس بودن اینکه این شو روم ها تو مناطق نسبتا گرون و با تجهیزات گرون هستند.
خاوری 3 میلیارد برداشت برد
ممد ژانگولر
۱۹ خرداد ۱۴۰۰بفروشه به صحاب لوئیی ویتون که از یک متر پارچه چه پولی در میاره لامصب
لاکردار مقام اول ثروتمندان جهانو عین آب خوردن گرفت
عاشق پدال
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بعد جج۲ که دلارجایگزین طلا شد تو اون ماجرای معروف، قیمتها هم تغییر کرد و بر اساس زحمت بر اساس کار انسانی که روش شده تعیین شدن و میشن. شما یه چوب بردار از جنگل . رایگانه. ۱۰۰ ساعت بشین روش کار کن یه خرس بساز. حالا قیمتشو اینطوری تعیین کن> ۱۰۰ ضرب ۵۰ هزار تومن. میشه ۵ میلیون تومن.
۵۰ هزار تومن دستمزد ساعت معقول تو ایرانه.
چوب ارزشی نداره ها. شما رایگان برداشتی. اما روش ۱۰۰ ساعت زحمت کشیدی
ساعت کوارتز ژاپنی سیکو با کوارتز سوئیسی یکیه. اما شما برو بازار ببین چرا سوئیسی قیمتش ۱۰ برابر بیشتره.
چون تو ژاپن اکثرشو با دستگاه میزنن. فقط اسمبلی با دسته. تو سوئیس حتی قالب گیری با دسته.
ماکان
۱۹ خرداد ۱۴۰۰سلام . با اینکه می دانم چون که اون مدل ها بازار خوب یا فروش خوبی نداشتند ، بخاطر این موضوع بود که تولید آنها را متوقف کردند . اما در هر صورت بگویم که من دوست داشتم که برخی از خودروهای کوپه و کانورتیبل که مال مرسدس بنز بود ، مانند بنز کلاس S کوپه و کانورتیبل را توقف تولید نمی کردند و باز هم تولید آنها را ادامه می دادند . چون که من یکی از افرادی هستم که برخی از کوپه ها و کانورتیبل های بزرگ و با طول ۵متر به بالا را خیلی دوست دارم .
ماکان
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ببخشید ، دوست دارند .
HamiD
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ماکان جان
شما جزو خریدار ها هم هستید؟!
آخه متاسفانه به دوست داشتن نیست . خودرو سازان به خریدار اهمیت میدن!
ماکان
۱۹ خرداد ۱۴۰۰خریدار هم بله هستم . هرموقع که شرایط آن فراهم شود حتماً انشاالله یک مرسدس بنز S63 کوپه چهار چرخ محرک هم می خرم . تمام خودروهایی را که من دوست دارم تولید شوند ، حتماً خریدار آنها هم خواهم بود . مانند مدل سری ۹ بی ام و که دوست داشتم تولید شود و یه مدت قرار بود تولید کنند ولی بعد کنسل شد و نکردند .
VENENO / SC V12
۲۰ خرداد ۱۴۰۰حرفات خیلی خنده دار است!
شرط بندی میکنم اصلا از وضع کشور اطلاعی نداری!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
BenzSLR
۱۹ خرداد ۱۴۰۰SL جدید چی بشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۹ خرداد ۱۴۰۰جالب شده….
محمد مختاری آذر
۱۹ خرداد ۱۴۰۰پدال لطفا خبر 5 بی ام و جدید رو بزار x3 جدید x4 فیس لیفت شده x3 x4 ام کامپیتیشن و بی ام و سری 4 گرن کوپه
ممنون لطفا پوشش بده
میثم
۱۹ خرداد ۱۴۰۰بنظر من صنعت خودروسازی به نسبت سرمایه ای که بهش تزریق میشه، سودآوری جالبی نداره.
سرمایه گذاریهای اولیه برای ایجاد زیرساختها
همچنین هزینه های تحقیق و توسعه
هزینه های بازاریابی و ورود به بازارهای جدید
همگی خیلی سنگین و کمر شکن هستند. خیلی
صنعت رقابتی و پر ریسکیه
علی آقا
۱۹ خرداد ۱۴۰۰در تایید صحبت شما، سود آوری شرکت مرسدس بنز چیزی حدود ۵ تا ۱۰ درصده. که ناچیز است. بقیه خودروسازان بخصوص آنهایی که خودروهای عادی میسازند از این هم کمتر است.