انتظارها برای خرید مرسدس-ای ام جی A45 و CLA45 جدید به پایان رسید و این خودروها از هماکنون در دسترس خریداران هستند.
البته خرید این دو خودرو از دسترس اکثر ما خارج است اما افرادی که میتوانند پشت فرمان این خودروها بنشینند باید حداقل ۵۶۲۲۸ یورو برای A45 و ۶۱۸۲۰ یورو برای مدل سریعتر A45 S کنار بگذارند.
مدل ظریفتر CLA 45 قیمت پایهی ۶۰۰۹۵ یورویی داشته درحالیکه قیمت نسخهی S از ۶۵۶۸۸ یورو آغاز میشود. نسخهی شوتینگ بریک این خودرو در تریم های استاندارد و S هم به ترتیب ۶۰۶۹۰ و ۶۶۲۸۳ یورو قیمتگذاری شده است.
نسخههای پایهی این دو محصول مرسدس-ای ام جی از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۳۸۷ اسب بخاری و گشتاور ۴۸۰ نیوتون متری استفاده میکنند؛ اما مدلهای S دارای خروجی ۴۲۱ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری هستند. همهی این مدلها به گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه، سیستم چهار چرخ محرک مرسدس و کنترل گشتاور AMG مجهز هستند.
مدلهای S خودروهای کامپکت و پرفورمنس مرسدس سقف سرعت ۲۷۰ کیلومتری دارند و سریعترین مدل این جمع A45 S است که در عرض ۳.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. مدلهای CLA45 S سدان یا شوتینگ بریک یکدهم ثانیه کندتر از برادر هاچبک خود هستند.
OMID
۳۰ مرداد ۱۳۹۸خیلییی گرونه بابا
aminmzh
۳۰ مرداد ۱۳۹۸گرونی رو با چه واحدی می سنجید؟!یادتون رفته تو ایرانید؟!یک ماشین 56 هزاریورویی تو کشوری که حداقل سرانه در آمد 1500 تا 2000 یورو هست مصداق پراید 50 میلیونی تو کشوری هست هست که سرانه درآمد ماهیانهش برای 90 درصد مردم زیر 2 میلیون هست منتها پراید کجا و این ماشینا کجا…
OMID
۳۰ مرداد ۱۳۹۸گرونه نسبت به رقباش
با پنجاه هزار یورو کوروت میگیری بابا
mehran (fox)
۳۰ مرداد ۱۳۹۸درسته واسه یه خودرو هاچبک قیمت گرونیه ولی وقتی بفهمی 421 اسب ناقابل اونم از دسپختای بی نقص ای ام جیو زیر کاپوت خودروت داری حتما این قیمتو منطقی خواهی دید.به خصوص این که این ماشین قدرتمندترین تو این کلاس خودرویی تو دنیام هستش….
ADAK
۳۰ مرداد ۱۳۹۸اُبهت مخصوصا تو عکس اول بیداد میکنه …
Me
۳۰ مرداد ۱۳۹۸در اینکه گرونه شکی نیست.اما داشتن یه المانی با این مشخصات منحصر به فرد هم نمیتونه هزینه ای کمتر ازین داشته باشه.کما اینکه ائودی rs3 هم قیمت کمتری نداره.ولی خب من فکر میکنم وقتی صحبت اینهمه پول باشه دیگه المانی بودن برام مهم نباشه و با نصف این پول برم سراغ بعضی از رقبای امریکایی.
آرین
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ماشین اسپرت باید مهارت راننده رو به چالش بکشه راننده رو درگیر کنه لذت رانندگی یعنی این
این سیستم های کنترل کشش و کنترل گشتاور و گیربکس اتومات و e-brake و… به نظرم واقعا نباید توی اسپرتها به کار برن
منظورم فقط بنز نیست مرسدس عشقه
مهدی
۳۰ مرداد ۱۳۹۸تو خوده اروپا هم گرون حساب میشه دوست عزیز در کل نمی ارزه…….حرام است. این اروپایها بلدن چه جوری جیب خالی کنن