مرسدس بنز CLS 2019 در ماه ژانویه وارد خط تولید شده اما ژرمنها به تازگی جزئیات مربوط به قیمتگذاری آن را اعلام کردهاند.
کار را با مدل پایه CLS 450 آغاز میکنیم که قیمت ۶۹۲۰۰ دلاری داشته و از تجهیزات مناسبی همچون کیت بدنه AMG، چراغهای LED و رینگهای ۱۹ اینچی سود میبرد.
داخل کابین این خودرو نیز صندلیهای جلوی گرم شونده، پوشش چرمی و ۵ تریم چوبی متفاوت دیده میشود. این خودرو همچنین از غربیلک فرمان پوشیده از چرم، سانروف برقی و داشبورد MB-Tex با دوختهای خاص برخوردار است. از دیگر ویژگیهای CLS 450 میتوان به صندلی عقب سهنفره، نورپردازی داخلی زیبا و سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۲.۳ اینچی با ناوبری جیپیاس اشاره کرد.
همچون همیشه مرسدس طیف وسیعی از آپشن ها را در نظر گرفته که شامل پکیج AMG Line با قیمت ۹۷۰ دلار میباشد. این پکیج دربردارنده غربیلک فرمان اسپورت، پدالهای آلومینیومی و رینگهای ۱۹ اینچی اسپورت تر است. از دیگر آپشن ها میتوان به پوشش چرم ناپا، صندلیهای جلوی خنک شونده و پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی اشاره کرد. مشتریان همچنین میتوانند پکیج کمکراننده را سفارش دهند که شامل تجهیزاتی همچون دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل فعال و دستیار ترمز فعال میباشد.
نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۳۶۲ اسب بخار و گشتاور ۴۹۹ نیوتون متر است. این پیشرانه به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل شده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۱ ثانیهای را ایجاد میکند.
مشتریان همچنین میتوانند مدل CLS 450 4MATIC را با قیمت ۷۱۷۰۰ دلاری سفارش دهند. این خودرو به لطف سیستم چهار چرخ محرک شتاب ۴.۸ ثانیهای دارد. البته مصرف سوخت آن کمی بالاتر است.
با اندکی بودجه بیشتر میتوان مرسدس-ای ام جی CLS 53 را انتخاب کرد که قیمت پایهی ۷۹۹۰۰ دلاری دارد. پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی این خودرو خروجی ۴۲۹ اسبی و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری داشته و تنها در عرض ۴.۴ ثانیه خودرو را از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز بهصورت الکترونیکی به ۲۰۹ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
مرسدس هنوز پیکربندی آنلاین CLS 53 را منتشر نکرده اما پیکربندی مدلهای CLS 450 و CLS 450 4MATIC در دسترس علاقه مندان میباشد.
shirko
۲۳ آبان ۱۳۹۷بسیار زیبا نمای عقبش نسبت به جلوش متفاوته ، ولی من باشم مرسدس ای ام جی جی تی رو انتخاب می کنم .
Amin
۲۳ آبان ۱۳۹۷خیلی زیباست،اون عکس آخر چقدر جذابه
mahdy
۲۳ آبان ۱۳۹۷دیگه خسته شدم از بس این نمای عقبی رو دیدم بابا توروخدا عوض کنین اینو
علی رضا
۲۳ آبان ۱۳۹۷دوستانی که به طراحی این اثر شگفت انگیز هنری خرده میگیرند بهتر است هر چه سریع تر توبه کنند تا شاید مورد لطف و بخشش قرار بگیرند وگرنه در اینده ای نزدیک سرشان به سنگ خواهد خورد
(سخن مرسدس دوستان ، علی رضا میرباقری)
به نظر من cls جذاب ترین محصول حال حاضر مرسدس و شک ندارم مثل slr جاودانه میشه و منتقدان امروز یه روزی به زیبایی غیر قابل وصفش اعتراف میکنن
AMH-mc20
۲۹ شهریور ۱۳۹۹دیوانه وار عاشق cls amg هستم مخصوصا با سقف کوپش که تو ایران هم هست دیوانه واررررررر عاشقشم???
Porsche & Mercedes
۲۳ آبان ۱۳۹۷وااقعا دارم عاشق طراحی جدید مرسدس میشم
جدی میگم اینو و واقعا از سر تعصب نیست
مثلا به gle خیلی انتقاد شد ولی واقعا برید یوتیوب و کلیپای بررسی و…ببینین
یا همین عکسای مدل سفید با کیت amg ک توی نمایشگاهه
وقتی s63 coupe معرفی شد سال 2013-14 بود فک کنم خیلیا ب چراغای عقبش انتقاد کردن چون با روح مرسدس اون زمان سازگار نبود ولی الان عاشقشن
نسل جدید ماشینای مرسدس هم همینطوره❤
AMANTE
۲۳ آبان ۱۳۹۷یکی جذاب ترین و خشن ترین مرسدس های تاریخ همین CLS 2019 است ولی حیف اون زیبایی و جذبه نسل های پیشین رو نداره.
این ماشین از نزدیک مخصوصا در رنگ های سفید و قرمز واقعا جذابه ولی وقتی داخلش میشینید نکته که جلب توجه می کنه کیفیت کابینه که بینهایت فوق العاده است، و طراحی بیرونی رو کلا فراموش میکنید.
رامتین
۲۳ آبان ۱۳۹۷فکر نکنم تاپ اسپیدش 209 کیلومتر باشه یا روی این عدد محدود کنن. در دنده 5 یا 6 براحتی میرسه روی این سرعت. احتمالا طبق استاندارد روی 250کیلومتر محدود میکنن. البته 209 مایل هم کاملا محاله. کلا مرسدس با cls63 هم نمیتونه بالای 200 مایل برسه.
mehdi
۲۳ آبان ۱۳۹۷به نظر من زیبایی و ابهتی که توی نسل 2010 بود نه توی 2012 بود نه 2019 ولی زیباتر از نسل قبل شده.
نیما
۲۳ آبان ۱۳۹۷قطعا این طراحی خیلی پخته تر خواهد شد
اینو ازون وقتی میگم که بنز ای ام جی – جی تی ۴ در کوپه رو دیدم
کاملا امیدوارم کرد
ولی راستشو بخواید به نظرم این طراحی ها هنوزم در حد نام بنز زیبا نیست
رامتین
۲۳ آبان ۱۳۹۷Amg gt طراحی عقبش معقوله. Cls طراحی جلوش بد نیست، طراحی عقب جالب نیست و چاره ای نداره تغییراتی بده
net
۲۳ آبان ۱۳۹۷mehdi افرین طراحی بنزcls از سال 2004 تا سال 2010خیلی زیبا بود مخصوصا قوس سقفش خیلی قشنگ بود و چراغ جلو و عقبش و جلوپنجره خیلی قشنگ بود و خیلی طرفدار پیدا کرده بود بخاطر طراحی بیرونی قشنگش .از سال ۲۰۱۲ به بعد طراحیش بد شد و تغییر کرد
net
۲۳ آبان ۱۳۹۷چراغ جلو خیلییییی زشت و چراغ و عقب ماشین زشت و جلو پنجرو دریچه کولر زشته.چه بر سر طراحهای بنز اومده
net
۲۳ آبان ۱۳۹۷چراغ جلو خیلییییی زشت و چراغ و عقب ماشین زشت و جلو پنجره و دریچه کولر زشته.چه بر سر طراحهای بنز اومده
Mohamad
۲۱ فروردین ۱۳۹۸مرسدس داره به روزای اوج خودش برمیگرده چند سال پیش برای سود بیشتر، کیفیت رو پایین آوردن، ولی حالا به این نتیجه رسیدن که سود۳میلیارد دلاریشونو به ۱میلیارد دلار تقلیل بدن تا دوباره با کیفیت غیر قابل رقابتشون تولید کنن حقیقتاً که مهندسی آلمان و ژاپن رو در صنعت خودروسازی هیچ جای دنیا نداره، البته بعد از سایپا??
پارسا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹هر کی که میگه این ماشین زشته سخت در اشتباه
چرا چون یکی دو سال دیگه بهش عادت می کنن
و به ابهت و اصالتش پی می برند
AMH-mc20
۲۹ شهریور ۱۳۹۹همه چی ماشین عالللییییی ولی حیف… یه ذره عقل نداره بنز اخه چرا سرعتو محدود میکنی پول موتور میدیم که از حداکثر توانش استفاده نکنیم خوب موتور ضعیف بزار چه کاریه :||||||||||||
سیاوش پارسی
۱۸ آذر ۱۳۹۹درود بر شما مسلماً قبول دارید که تعریف زیبائی به تعداد انسانها تنوع داره و از نظر آدمهای متفاوت فرق میکنه من هم با طراحی عقب این مدلها نمیتوانم ارتباط برقرار کنم و به چشمم زیبا نمیاد اما یک مورد را نباید از نظر دور داشت طراحان محدودیتهایی برای طراحیشان دارند که گاهی وقتها مجبورند مقداری زیبائی را در نظر نگیرند به نظرم طراح در مورد این طراحی به خاطر آیرودینامیک خودرو و بزرگ کردن حجم صندوق مجبور شده به این شکل عمل کنه .