چینیها به خودروهای لوکس علاقهٔ زیادی دارند و به همین دلیل مرسدس نسخهٔ جدیدی از مایباخ S450 را صرفاً برای بازار محلی این کشور معرفی کرده است. این نسخه که کالکتور ادیشن (Collector’s Edition) نام دارد، بر اساس مدل موجود مایباخ S450 ساخته شده که این یعنی زیر کاپوت آن پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو قرار گرفته که همراه با سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولت کار میکند. این موتور ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ 4Matic به هر چهارچرخ منتقل میشود.
در ظاهر S450 کالکتور ادیشن اولین چیزی که جلبتوجه میکند جلوپنجرهٔ چشمگیر آن است. هرچند این جلوپنجره در برخی بازارهای خاص در نسخهٔ معمولی S450 هم ارائه میشود اما با جلوپنجرهٔ نسخههای معمولی S کلاس تفاوت دارد؛ اما بزرگترین تغییر ظاهری این نسخهٔ ویژه، رینگهای سفارشی ۲۰ اینچی مشکی و نقرهای است. علاوه بر این، S450 کالکتور ادیشن در بیرون با رنگ قهوهای متمایزی رنگآمیزی شده که جذابیت و شکوه آنرا دوچندان کرده است.
ویژگیهای خاص و سفارشی در داخل این سدان لوکس هم به چشم میخورد که ازجملهٔ آنها میتوان به چرم قهوهای در همهٔ صندلیها، لوگوی دوختهشدهٔ مایباخ در پشتسریها و تریمهای چوی در رو دریها و پشت صندلیهای جلو اشاره کرد. مایباخ S450 کالکتور ادیشن با این ویژگیها برای تجار چینی که ترجیح میدهند بجای اینکه خود با خودرو رانندگی کنند، در صندلی عقب بنشینند، کاملاً زیبا و مناسب به نظر میرسد. فعلاً نمیدانیم که این مایباخ S450 کالکتور ادیشن نسخهای تولید محدود خواهد بود یا نه ولی قیمت پایهٔ آن در چین ۱,۴۵۸,۸۰۰ یوآن معادل ۲۰۵ هزار دلار اعلام شده است.
علي-كيوج
۷ فروردین ۱۳۹۹چقدر زیباست نمای جلو،کاش مرسدس به این دست نمیزد و همینطور فعلا ادامه میداد،آدم نتیجه ی کار E کلاس رو تو نسل جدید میبینه میترسه اس کلاسم جالب نشه نسل جدیدش!
Joker
۷ فروردین ۱۳۹۹همه خودروسازا دست به محصولاتشون نزنن چون سلیقه جنابعالی نیست، امثال شما هیچوقت نمیخوان یاد بگیرن زیبا بودن یا نبودن طراحی یه خودرو از دید شخص یه چیز کاملا سلیقه ایه، فکر میکنید یه خودرو اگه از چشم شما زیبا به نظر نیاد از دید دیگران هم همینجوره،و در آخر بگم همین اس کلاس نسل فعلی روزی که معرفی شد بیشترین انتقاد رو تو طراحی داشت و خیلیا هم مثه شما فکر میکردن مرسدس بنز گند زده ولی زمان همه چیز رو مشخص کرد و اس کلاس نسل فعلی تبدیل شد به پرفروش ترین و محبوب ترین خودرو بنز تا جایی که e کلاس و c کلاس هم از روش الگوبرداری کردن!!!
suan chwan
۷ فروردین ۱۳۹۹البته اون مِیباخ هست ن مایباخ
Hamidreza
۷ فروردین ۱۳۹۹My-bock
suan chwan
۷ فروردین ۱۳۹۹ماشین خوب و لوکسیه کاش یکی داشتم خیییییییلی دوسش دارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حیف واسه چینه ولی 205 هزارتا فقط اونم واسه ایییییییییییییییییییییین!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رزیتا
۷ فروردین ۱۳۹۹چینها خودشونم برندهای بنجل و دری وری کشور خودشونو سوار نمیشن
حسین دهمرد
۷ فروردین ۱۳۹۹از یک و نیم میلیارد جمعیت چین احتمالا ۱۵ هزار نفر اینو سفارش بدن.
اگه واردات باز باشه از هشتاد میلیون ایرانی هم احتمالا هشتصد نفر بتونن اینو سفارش بدن.(دلار نیست همون بهتر که بسته باشه چون باز باشه هم میلیونها نفر نمیتونن بخرن و فقط دلار میره بالای بیست هزار)
ماشینی که یک صدم درصد از مردم میتونن بخرن نمیتونه ملاک و جامعه آماری مناسبی باشه
مثه اینه که بری بالاشهر تهران یه فیلم چند دقیقه ای بگیری و بگی اینم از زندگی ایرانیا. در حالی که همه میدونن وضعیت قرمزه
مهدی
۷ فروردین ۱۳۹۹اکن قسمت اخر حرفت هر روز تی وی انجام میده
Ferrari Fxx K Evo
۷ فروردین ۱۳۹۹درود به سنگ محک و پرفروش ترین خودروی فوق لوکس جهان