در سالی که در پیش رو داریم، تعداد مدلهای سری مرسدس-ایامجی GT به ۳ دستگاه افزایش خواهد یافت. مدل جدید ۲۰۱۷ مرسدس-ایامجی GT ابتدا در اواخر تابستان امسال با برچسب قیمت ۱۱۲ هزار و ۱۲۵ دلار عرضه میشود و در همین حال، نسخه با سطح عملکرد بالاتر AMG GT R برای اواسط سال آینده میلادی درنظر گرفته شده است. مدل مرسدس-ایامجی GT S که به عنوان مدل ۲۰۱۶ به بازار ارائه شده، در سال آینده نیز همچنان در این سری محصولات مرسدس باقی خواهد ماند و در سطح میانی این سری قرار میگیرد.
پیشرانه هر دو مدل AMG GT و AMG GT S را یک موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری V-8 تشکیل میدهد. خروجی این موتور در مدل GT برابر ۴۵۶ اسببخار و ۶۰۰ نیوتنمتر است و این در حالی است که در نسخه GT S این خروجی به ۵۰۳ اسببخار و ۶۵۰ نیوتنمتر میرسد. هر دوی این مدلهای برای انتقال قدرت از یک گیربکس ترانسآکسل دو کلاچه ۷ سرعته استفاده میکنند.
معرفی یک مدل پایه جدید باعث شده تا جهشی قابلتوجه در قیمت AMG GT S مدل ۲۰۱۷ ایجاد شود. این مدل هماکنون شروع قیمتی برابر ۱۳۲۱۲۵ دلار دارد که نسبت به مدل ۲۰۱۶ مرسدس-ایامجی GT S با قیمت ۱۳۰۸۲۵ دلار، به اندازه ۱۳۰۰ دلار افزایش داشته است. مدل GT S علاوه بر سطح قدرت بیشتر نسبت به مدل پایه GT، با یک حالت رانندگی “Race” نیز خودش را متمایز میکند. سیستم اگزوز انطباقی AMG، چرم ناپا، سیستم صوتی پرمیوم Burmester و کالیپرهای قرمزرنگ سیستم ترمز از جمله تجهیزات دیگری هستند که به صورت استاندارد در مدل GT S ارائه میشوند. در حالت کلی، تغییرات در سطح امکانات مدل سال ۲۰۱۷ بسیار جزئی هستند. با این حال، تریم طراحی داخلی پیانو بلک AMG با «بلک دیاموند» جایگزین شده است و همچنین آپشنهای جدیدی در دسترس قرار گرفتهاند. به عنوان مثال، در قالب یک پکیج جدید آئرودینامیک AMG، یک اسپویلر عقب ثابت به خودرو اضافه میشود. همچنین در حال حاضر، امکان انتخاب تایرهای کاپ در پکیج «ایامجی دینامیک پلاس» وجود دارد. یک شارژر داخلی نیز از جمله تجهیزات جدیدی است که به این خودرو اضافه شده است.
مدل بعد از ایامجی GT، مرسدس-ایامجی GT Rمدل ۲۰۱۸ خواهد بود که به گفته خودروساز، در میانههای سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می شود. قیمتگذاری این مدل هنوز اعلام نشده، ولی مطابق گزارش AMG، نسخه GT R میتواند قدرتی به میزان ۵۷۷ اسببخار و گشتاور حداکثری برابر ۷۰۰ نیوتنمتر در اختیار قرار دهد و شامل یک سیستم فرمان چرخهای عقب، یک سیستم تعلیق ارتقا یافته AMG و یک بدنه عریضتر است.
این ماشین، یه شاهکار بی نظیره، از طراحی گرفته، از سرعت و شتاب، از تکنولوژی، از هر چی بگی حرف نداره، طراحیش که دیگه معرکه هست، این، نمونه یه ماشین سوپر اسپرت هست که برخلاف یکی از کمپانیهای بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار معروف(البته از نظر اسمی)، به همه جوانب یه ماشین نگاه می کنه و هدفش فقط سرعت و شتاب نیست. واقعا آفرین.
هر کی یه نظری داره. من خودم مرسدس رو بیشتر میپسندم. به نظر بعضی ها 911 قشنگ تره. ماشینای آلمانی همشون قشنگن. واقعا ماشین زشتی وسطشون نیست. حتی یکی هم نیست.
بچهها اینم بگم مرسدس بنز ی ماشین کلاسیک و معرکه ایه که اینقدر برد داشته حتی قدیمی ترین بنزش برای صد سال پیش بیاد تو خیابون ها جلب نظر میکنه. اگه کلاسیک نباشه خب مثل پرایدو پورشه و مازراتی مثل مور و ملخ تو خیابون ها میشه پس لطفا با هیچ ماشین دیگه ای مقایسش نکنید چون واقعا توفان جاده هاست
tv
۸ تیر ۱۳۹۵تنها پونی کار آلمانی که عاشقشم….
ماسل
۸ تیر ۱۳۹۵عجبا… با این پول میشه دوتا z۴ خرید
CHIRON
۸ تیر ۱۳۹۵اصن میدونی z4 چیه؟ این ماشین رقیب z4 هست به نظرت ؟؟؟
محسن
۹ تیر ۱۳۹۵از اون حرفا بودا… اگه اینجوریه با این پول چهل تا پراید میشه خرید
king 918
۸ تیر ۱۳۹۵عریض بودن این ماشین دیوانه کننده س بیش از حد خواستنیه این حد از پهنا
درست مثل sls خیییییییییییییییییییییییلی دوست داشتنی
یو اس اس اینترپرایز
۸ تیر ۱۳۹۵واقعا طراحی خوشگلی داره
احمد باقری
۸ تیر ۱۳۹۵این ماشین، یه شاهکار بی نظیره، از طراحی گرفته، از سرعت و شتاب، از تکنولوژی، از هر چی بگی حرف نداره، طراحیش که دیگه معرکه هست، این، نمونه یه ماشین سوپر اسپرت هست که برخلاف یکی از کمپانیهای بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار معروف(البته از نظر اسمی)، به همه جوانب یه ماشین نگاه می کنه و هدفش فقط سرعت و شتاب نیست. واقعا آفرین.
Elemento
۸ تیر ۱۳۹۵هر کی یه نظری داره. من خودم مرسدس رو بیشتر میپسندم. به نظر بعضی ها 911 قشنگ تره. ماشینای آلمانی همشون قشنگن. واقعا ماشین زشتی وسطشون نیست. حتی یکی هم نیست.
یو اس اس اینترپرایز
۸ تیر ۱۳۹۵سلیقه ها فرق داره خوب
Saied
۸ تیر ۱۳۹۵رنگ زردشو عشقه
Saied
۸ تیر ۱۳۹۵فکر کنم تنها ماشینیه که میتونه ۹۱۱ رو از پا در بیاره( البته تو این کلاس منظورم هست)
ابوالفضل
۳۱ تیر ۱۳۹۵بچهها اینم بگم مرسدس بنز ی ماشین کلاسیک و معرکه ایه که اینقدر برد داشته حتی قدیمی ترین بنزش برای صد سال پیش بیاد تو خیابون ها جلب نظر میکنه. اگه کلاسیک نباشه خب مثل پرایدو پورشه و مازراتی مثل مور و ملخ تو خیابون ها میشه
پس لطفا با هیچ ماشین دیگه ای مقایسش نکنید
چون واقعا توفان جاده هاست