پس از مراجعه به گاراژ پوسایدون، این مرسدس-ای ام جی G63 تقریباً به اندازه بوگاتی ویرون قدرتمند شده است (یادآوری: قدرت بوگاتی ویرون ۹۸۷ اسب بخار بوده است).
این تیونر آلمانی با تعویض دو توربوشارژر پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری و بهبود ورودی هوا و افزایش فشار بوست و… توانسته به چنین قدرت فوقالعادهای دست یابد.
با تغییرات رخ داده این خودرو هماکنون خروجی ۹۲۷ اسب بخاری و گشتاور کوه خردکن ۱۲۷۸ نیوتون متری را تولید میکند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت G63 نیز از ۴.۵ به ۳.۶ ثانیه کاهش یافته و حداکثر سرعت نیز از ۲۴۰ به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. نسخه استوک G63 قدرت ۵۷۷ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری ارائه میکند.
واحدهای کنترل ECU و گیربکس نیز دوباره برنامهریزی شدهاند. سیستم ترمز نیز برای هماهنگی با چنین قدرتی قویتر شده است. این مجموعه کربن سرامیکی دارای دیسکهای ترمز ۱۶.۵ اینچی و کالیپرهای ۶ پیستونه در جلو بوده درحالیکه دیسکهای ۱۴.۲ اینچی عقب نیز کالیپرهای ۴ پیستونه را پذیرا شدهاند. این ترمزهای جدید حدود ۴۰ درصد سبکتر از ترمزهای استاندارد هستند.
یک کاپوت فیبر کربنی جدید نیز در نظر گرفته که البته برای زیبایی نبوده بلکه هدف از نصب آن بهبود تنفس پیشرانه میباشد. یکی از اصول پوسایدون ایجاد اصلاحات در خودروها برای افزایش ارزش فنی آنها میباشد. چراغهای روی سقف نیز به بهبود دید در شب کمک میکنند.
برای اطلاع از قیمت این پکیج باید با خود تیونر تماس گرفت زیرا آنها چیزی دراینباره منتشر نکردهاند.
ارشیاsvj
۲ شهریور ۱۳۹۹کاش یه دستی هم به سر و روش میکشید.
ممد ژانگولر
۲ شهریور ۱۳۹۹سلطان شاسی بلندها تویی
شاه شاهان تویی
جای آب معدنی هم که داری
دیگه چه خواهم ز رویت ?
رامین
۲ شهریور ۱۳۹۹این همه قدرت می خواد چیکار ؟؟
AMG///
۲ شهریور ۱۳۹۹میخواد با دیمن درگ بزاره
مهدی موتورز
۲ شهریور ۱۳۹۹پرواز
حسین دهمرد
۳ شهریور ۱۳۹۹واسه قدرت نمایی. مگه آرنولد هر روز میرفت کارگری تو معدن که انقدر عضله نیاز داشته باشه؟ ولی از همون بدن کلی ثروت و شهرت بدست آورده
مازیار
۲ شهریور ۱۳۹۹ظاهرا چشم و هم چشمی تو غرب هم زیاده وگرنه ۹۰۰ اسب برای جی واگن اونم با اون نقطه ثقل و اون دیواره لاستیک چه معنی داره؟
محمد
۲ شهریور ۱۳۹۹چه خبرتونه
NISSAN GTR SOLTAN
۲ شهریور ۱۳۹۹لاتی ترین و چغر ترین شاسی دنیا
AMG///
۲ شهریور ۱۳۹۹بنظر من g واگنو باید برا آفرود تیون کنن
۹۰۰ اسب برا g واگن؟؟
OMID
۲ شهریور ۱۳۹۹کار پوسایدون حرف نداره
کلا فلسفه ش اینه که اگه تغییری کاربردی نیست انجامش نمیدن
مثلا گلگیر پهن و کمبر و اینا انجام نمیدن
فقط تغییر مثبت میدن برعکس اکثر تیونر ها
Hadi
۲ شهریور ۱۳۹۹واقعا لقب غول مرحله آخر برازندشه…
عجب چیزی شده ??
محمد
۲ شهریور ۱۳۹۹اینقدری که Gکلاس رو تیونینگ کردن کل محصولات مرسدس ارتقا ندادن