مرسدس بنز

مرسدس G63 AMG با لباس نظامی منصوری

«منصوری» برای موتورشو ژنو امسال نسخه جدیدی از G63 آ اِم گ دست‌پرورده خود را آماده کرده و نام Sahara Edition بر آن نهاده است.

Mansory Sahara Edition G63 AMG
Mansory Sahara Edition G63 AMG
کلاس G مرسدس بنز به‌خودی‌خود خودروی چندان زیبایی نیست اما دارای عملکردی فوق‌العاده است و طراحی جعبه ای آن ناخودآگاه بیننده را به یاد آفرود و مسیرهای سخت می‌اندازد.
Mansory Sahara Edition G63 AMG
Mansory Sahara Edition G63 AMG
در نخستین نگاهی که به آن می‌اندازید پوشش شبه‌نظامی و استتار گونه بدنه کمی باعث تعجب می‌شود. نکته مورد توجه بعدی گرافیک چراغ‌هاست که باعث منحصربه‌فرد شدن این نسخه می‌شود. بدنه به‌طور کامل از نو طراحی شده و جنس آن از فیبر کربن است؛ همچنین گلگیرهای جدید و بزرگ آن باعث افزایش عرض بدنه به میزان ۴۰ میلی‌متر شده‌اند. سپر مخصوص آفرود جلو با محافظ‌های نصب شده در زیر آن جایگزین سپر قبلی می‌شود، سپر عقب هم به‌طور کامل از فیبر کربن ساخته شده است. روی سقف یک اسپویلر جدید در قسمت عقب نصب شده، در جلو هم چهار عدد پروژکتور قدرتمند برای مواقع لزوم تعبیه شده‌اند که مسیر پیش رو را بسیار بهتر از چراغ‌های جلو روشن خواهند کرد. همچنین بازه وسیعی از رینگ‌های ۲۱ تا ۲۳ اینچی با طرح‌های متنوع قابل سفارش است اما منصوری با هدف ارائه بالاترین تناسب بین راحتی سواری و زیبایی ظاهری رینگ‌های ۲۲ اینچی پوشیده شده با لاستیک‌هایی به ابعاد ۲۲/۳۵/۳۰۵ را پیشنهاد می‌دهد.
Mansory Sahara Edition G63 AMG Interior
Mansory Sahara Edition G63 AMG Interior
Mansory Sahara Edition G63 AMG Interior
Mansory Sahara Edition G63 AMG Interior
با ورود به کابین، چرم بسیار باکیفیت مرمری را می‌بینید که تمامی قسمت هارا پوشانده است. روی پنل درها، داشبورد و کناره صندلی‌ها، طرح بال شاهین نقش بسته و روی پشت‌سری‌ها هم تصویر رخ شاهین وجود دارد. جلوداشبورد و کنسول بین صندلی‌ها نیز از نو طراحی شده‌اند. در بخش فنی و زیر کاپوت که دارای ورودی هوا برای خنک کاری هرچه بیشتر است، قسمت‌های زیادی از پیشرانه ۸ سیلندر آ اِم گ با قطعات جدید مسابقه‌ای جایگزین شده‌اند. ازجمله پیستون‌ها، اتصالات، یاتاقان، میل‌لنگ، سر سیلندر و… سیستم اگزوز نیز از منیفولد گرفته تا خروجی‌های دوبل (که از جنس فولاد ضدزنگ بوده و از جلوی چرخ‌های عقب خارج شده‌اند) دوباره طراحی شده است. مجموعه این تغییرات گسترده باعث شده حداکثر قدرت Sahara از ۵۳۶ به ۸۲۸ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۱۰۰۰ نیوتون متر (محدودشده به‌صورت الکترونیکی) برسد.
Mansory Sahara Edition G63 AMG
Mansory Sahara Edition G63 AMG
Mansory Sahara Edition G63 AMG
Mansory Sahara Edition G63 AMG
هنوز از قیمت و تعداد تولید آن اطلاعات دقیق و موثقی منتشر نشده؛ اما به‌هرحال باید شخص خیلی خوش‌شانسی بود تا بتوان یکی از مالکین این “غول بیابانی” شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. سامی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    عاشقش شدم !!!
    حتی به فراری 458 هم ترجیحش میدم !!!

    1. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      زیباست و پرقدرت و خاص

      1. M5

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (293 ديدگاه)

        چه کرده منصوری !

        1. ali2240

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (513 ديدگاه)

          قشنگ معلومه بازار هدفش کشورهای عربی خلیجه همیشه فارسه
          شاهین پرنده مورد علاقه اعرابه
          اگه اوضاع ایران مثل ۴۰ سال قبل بود الان جای شاهین عکس یوزپلنگ روش نقش بسته بود

    2. milad5527

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (60 ديدگاه)

      زشت شده به نظرم

  2. محمد

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (135 ديدگاه)

    کلا خیلی ماشین های منصوری وسایر شرکت های تییونیینگ کننده دیگه رو دوست ندارم چون بیش از حد افراط می کنند مثلا ماشین اونتادور با 1600 اسب بخار تولید می کنند ولی حد اکثر سر عت میشه 370 یا شتاب از 2.9 میشه 2.6 خوب این اعدادو با 500 اسب بخار کمتر هم میشه به دست آورد پس اون 500 اسب اضافه به چه درد می خوره ؟!

    1. سعید

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      منم خیلی ماشینای تیون شده رو دوست ندارم،استانداردش بهتره،تیون های جزئی مثل تغیییر صدای اگزوز،رینگ،رنگ و … رو بیشتر میپسندم

      1. شهریار

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (176 ديدگاه)

        البته بعضی وقتا تیون خوشگل و خوب میشه

  3. حامد

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (262 ديدگاه)

    این کجاش بنز بود الان!!!!
    خوب یهو مایشن رو از اول تولید می کرد دیگه اینکه سر تا پاشو عوض کرد!
    خیلی زیبا نیست مخصوصا داخلش که خیلی زشت طراحی شده .
    من همون نسخه ی اصلی بنز رو بیشتر می پسندم

  4. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    کلا این سری از بنز فقط قدرت و کارایی داره و قیافه تعطیله
    یکی نیست به منصوری بگه میخوای تیون کنی برو سری GL رو تیون کن

  5. saleh.cars.motorcycles

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (467 ديدگاه)

    دوستان سلام
    این نظر هیچ ربطی به مطالب این پیج نداره.وفقط برای طلب حلالیت از دوستان میباشد. دیروز تو پیج (مقایسهٔ هیوندای توسان و کیا اسپورتیج) بنده نظری دادم و توش سلیقه را صلیغه نوشتم که جناب RETOLEX خواستن بسرعت ایراد املائی بگیرنکه گرفتن.امانمیدونستن که باکمی توجه و تامل میتونستن متوجه منظور بنده بشن اما از اونجایی که بنده این احتمالو ندادم که شاید خیلیها متوجه ممنظور بنده نخواهند شدهمچین واژه ی را اونم این مدلی(صلیغه) استفاده کردم .بعدخواستم باعجله درستش کنم تا ایشون ودیگرخوانندگان نظرات متوجه منظور بنده بشن.خرااابتـــر کردم کارو
    وباتوضیحی ناقص باعث ناراحتی و سوتفاهمی شدم که باور کنین نتونستم راحت بخوابم.که کلی مورد لطف ودیس لایکهای شما قرارگرفتم.وباخودم میگفتم خودم که هیچ اما خدایی نکرده ٰ، زبونم لال ، دوستان فکرنکنن توهینی شده به درکوفهموشعورشون.هرچند درآخرشب یجوری سه چهارباری یک اصلاحیه ی کوتاه و عرض معذرت وبخشش برای دوستان گذاشتم اما ازاونجایی که باخودم گفتم اگه دیگه از اون مطالب بازبینی ای نداشته باشین ،اللخصوص نظرات اون پیج،این سوتفاهم همینطور به خودی خودباقی خواهدماندکه صحیح نیست.درنتیجه تصمیم گرفتم باز دراینجابگم که منظور بنده ی حقیر این بوده = سلیقه را صلیغه نوشتم برای اینکه کمی طنز چاشنی نظرم کرده باشم که حالا شما ازخودتون میپرسید چرا؟ ودر جواب باید بگم اگر اونطور که من انتظار داشتم ومتوجه منظورم میشدین،که این را باتلفظ صحیح عربی بخونین ، میشد چیزی نزدیک به صلیخخخه.البته تاباتلفظ صحیح حروف زبان عربی آشنایی نداشته باشین کامل متوجه منظورم نمیشین(مگه میشه آشنانباشین؟!!!برای دوستانی میگم کهآشنایی کمتری دارن).چون تو زبان عربی موقع استفاده ازحرف ×ص× باید زبان خودرا به دندانهای کناری (چپ یا راست،طوری که نوک زبان به دندان های جلویی نخورد)مماس کنید تاتلفظ صحیح صورت بگیره ودرتلفظ حرف ×غ× نباید همچون حرف×ق×ازانتهای زبان وحلق تلفظ راانجام بدیم،بلکه کمی بالاتر ،یعنی جایی بین ق و خ ؛ یعنی کمی قبل از محلی که هنگام تلفظ حرف خ زبان را به کام مماس میکنیم.ودر زبان عربی حر حرف یک تلفظ دارد.مثل س ث ص وهمچنین زذظ وح ه و… ودر زبان عربی کاربری (صرف) فعل به دو زمان گذشته (ماضی) وحال(مضارع) وچهـــارده صیغه ست.وهمچنین زبان عربی بخاطرقالب ها و حالات صرفی و نحوی و داشتن مذکر و مونث و سایر قواعد دستوری یکی ازسختترین زبان های دنیا به خصوص برای سخن گفتنه
    بازم ببخشید که اینقدر طولانی شد وحتی از مطالب اصلی پیج طولانی تر
    خلاصه حلالمون کنین.شرمندم

  6. saleh.cars.motorcycles

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (467 ديدگاه)

    وبخاطر اینکه باعث ناراحتیتتون شدم واین مطلب زیادی طولانی شد درنتیجه تاچهلوهشت ساعت آینده هیچ نظری درمورد مطالب جدید نمیزارم تا شاید حداقل جبران کرده باشم وقتی که ازتون تو خوندن نظرات گرفتم

    1. شهریار

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      حالا چرا اینقدر به خودت خورده میگیری…مگه گناه کبیره کردی؟؟؟بیکاری؟؟ول کن بابا …هر روز میای 10 تا کامنت عذرخواهی میذاری کل حال مطلب پیج رو از بین میبری …بعضی ها هم فکر میکنند میخوای خودتو چهره کنی !!!!!!!یه غلط املایی بوده فوقش…این همه لفتش میدی ازش تفسیرهای مختلفی میشه و در کل بی مزه میشه

  7. صدف

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    مثل همیشه عالیههههه
    مخصوصا برای من ک عاشق آفرودم

  8. aLi

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    رنگش اگه برای سوپر اسپرت ها باشه خیلی توپ میشه…

  9. سعید

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    عاشق جی کلاسم،مدل استانداردش اونقدرا هم که میگن زشت نیست،داخلش خیلی لوکس و قشنگه،از نظر عملکرد هم که یکی از بهترین خودروهای آفروده،دیگه مدل 6×6 و 4×4 بماند که در آفرود جای هیچ حرفی نذاشتن.
    در مورد این ماشین هم اینکه منصوری کارش درسته،یکی از بهترین تیونینگ های دنیاست،از نظر افزایش قدرت هیچ کمبودی نسبت به برابوس نداره،ولی از ظاهرش خوشم نیومد،کلا از این طرح و رنگ خوشم نمیاد،چه ماشین باشه و چه لباس!!! البته برای استتار خیلی خوبه

  10. پیکان جوانان

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    رنجروور +
    g کلاس _

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا