برای بسیاری از رانندگان کامیونهای سنگین کابین به عنوان محل کار و منزل مطرح است. این موضوع به معنی قربانی شدن بخشهایی به منظور دستیابی به نقاط قوت دیگر خواهد بود اما مرسدس تلاش داشته با آکتروس ادیشن ۲ محصولی باب میل همه ارائه کند. این خودروساز آلمانی نسل جدید آکتروس را سپتامبر سال پیش معرفی کرده و این خانواده شامل ادیشن ۲ نیز میباشد. البته اولین نمونههای این کامیون از روزهای اخیر به دست مشتریان خواهند رسید.
مرسدس به دنبال تولید فقط ۴۰۰ دستگاه از آکتروس ادیشن ۲ بوده و اولین نمونهی آن به زودی به دست مشتری میرسد. این شرکت حدود ۴۰ آپشن اضافی را برای مالکان در نظر گرفته و آنها میتوانند کامیون خود را به سبک محصولات سواری مرسدس شخصیسازی کنند. البته شاید سطح شخصیسازی این کامیون بهمانند مدلهای سواری نباشد. ژرمنها به تمامی آپشن های در دسترس اشاره نکردهاند اما باید گفت آکتروس ادیشن ۲ با چرم ناپا روی پانل پشت آمپرها و دستگیره دربها، تریم فیبر کربن و نورپردازی داخلی عرضه میشود.
ویژگیهای ظاهری این کامیون نیز شامل نوشتههای روی بدنه، برند ادیشن ۲ روی آفتابگیر رنگی، چراغهای جلوی LED اضافی در بالای شیشه جلو، پلههای ورودی از جنس فولاد ضدزنگ و… میباشند. ستاره سه پر مرسدس نیز تریم مشکیرنگ به خود گرفته و نورانی نیز هست. جلوپنجره نیز با عناصر کرومی تیره مزین شده است. همین طرح تیره به محیط اطراف چراغهای جلو نیز سرایت کرده است.
مرسدس آکتروس ادیشن ۲ در نسخههای ۲ و ۳ اکسل و با کابینهای گیگا اسپیس و بیگ اسپیس عرضه میشود. از جمله تجهیزات استاندارد این کامیون میتوان به پکیج کامفورت اشاره کرد که شامل نورپردازی داخلی LED و یخچال میباشد. پکیج Sight هم شامل چراغهای جلوی بای زنون بوده و پکیج مدیا نیز دربردارنده سیستم صوتی بهتر و پورتهای شارژ بیشتر است.
Mohammad Rostami Nejad
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰همیشه برام سوال بوده که کیفیت کدوم یکی از لوکس سازان بالاتر هست
مثلا میباخ یا رولزرویس یا بنتلی
دقت کنید نگفتم s class ، گفتم میباخ
کیفیت چرم کدوم یکی بالاتر هست
کیفیت چوب کدوم یکی بالاتر هست ؟
واقعا نمیدونم
هیچ جایی هم نخوندم که کیفیت کدوم یکی بالاتر هست ؟
دانیال
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰مطمئن نیستما ولی احتمالا رولزرویس
این آکتروس هم چه خفن شده
چند وقت پیش از چندتا راننده سوال میگرفتم میگفتن آکتروس بهترین ماشین سنگینه که تو ایران داریم ولووها به دلایل دیگه ای تو ایران فراوان شدن
گرچه FH500 برا من خیلی سالاره
نعمت اله آزموده
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰راجع کامیون های نظامی هم لطفا پست بگذارین آقا شاهین
چقدر مربوط به پست !
رولز رویس پرورش گاو داره برای چرم که حرفی فکر نکنم باقی بمونه خیلی دوست داشتم یا بنتلی و یا رولز رویس مال مرسدس می بود اما درکل هرسه عالی اند
PHILIPP
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰بنتلی که چند وقتیه یکم از قافله عقب افتاده بنظرم
Amirreza
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰من خودم میباخو ترجیح میدم چون اگه دقت کرده باشین رولز رویس و بنتلی تونستن با تزیینات گران قیمت مثل چوب گردو ، چوب افرا ، دیگه نمیدونم استفاده از کریستال و ….. رو قیمتشون تاثیر بزارن ولی خودروهای میباخ تزیینات گران قیمتشون کمتر از بنتلی و رولز رویسه و بیشتر با استفاده از تکنولوژی و استفاده از فناوری های خاص رو قیمتشون تاثیر گذاشتن . میدونم از این دید نگاه کردن باعث میشه خیلیا باهام مخالفت کنن ولی اگه کمی دقت شه میتونید به این نکته پی ببرید .
Mohammad Rostami Nejad
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰بله ، من هم باهات موافق هستم آقا امیر رضا
همیشه گفتم که شما بیا توی پراید ، جای دسته دنده یک الماس بزرگ بزار، ببین قیمت پراید ،چند میلیون دلار میشه
انتخاب من هم میباخ است
Mohammad Rostami Nejad
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰البته خودرو های میباخ هیچ چیزی از کیفیت ماشین های بنتلی و رولزرویس ، کمتر ندارن ، الان بگم برسی علی بخردی ، یک عده کارشناس موتور ترند میان صحبت میکنند، شما برسی علی بخردی رو ببین ، متوجه میشی که میباخ چه قدر لوکس است .
مخصوصا سیستم صوتی و راحتی دسترسی به امکانات
این نسخه جدید میباخ دیگر چه شود ، عقل من نمیداند، خدا میداند
Amirreza
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰بله کاملا با شما موافقم
Reza
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰و ما هنوز از ۹۱۱ بنز استفاده میکنیم 😔😔😔
REVO
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ملقب ب نهصدعزا
ممد ژانگولر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰الان زمونه طوری شده اگه کسی با این کامیون بنز اکتورز بره پارتی همه جلوی پاش پا میشن میگن حاج لرد خوش امدی ?
هیچی پولش نباشه بالای ۱۰ میلیارد تومنه
Moein
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰بله محمد جان این افراد رانندمون هم واقعا حق دارند
متاسفانه در کشور ما بی احترامی های زیادی نسبت به این قشر من دیدم که خیلی کار اشتباهی هست
شما فکرشو بکن اگه یه روز همین راننده ها نباشن یا اعتصاب کنن کل اقتصاد کشور منحل میشه
Ahmedreza2002
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰قطعا همشون به قدری خوبن که هیچ کاستی تو هیچ کدوم حس نمیکنی نسبت به سایرین
Amirreza
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰این بنز لعنتی تو هر زمینه ای تخصص داره ، کامیون لوکس ، وانت لوکس ، هاچبک لوکس ، مینی ون لوکس ، ون متوسط لوکس ، ون تجاری لوکس ، آفرودر لوکس ، کراس اور های لوکس ، suv های لوکس ، سدان های ساب کامپکت ، کامپکت ، میان سایز ، فول سایز لوکس
هایپر کار ، سوپر کار رده پایین ، سوپر کار رده بالا ، فست بک ، شوتینگ بریک ، استیشن ، لوکس ، فوق لوکس ، اسپورت ، هرچی بگی میسازه و بهترینشو میسازه
Mohammad Rostami Nejad
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰با تمام حرف هات موافق هستم
ولی وانت لوکس ، اصلا باید رفت پیش دُکتُراش ، یعنی کجا، ؟ آمریکا ، وانت فقط،فقط،فقط،فقط،فقط،فقط،فقط،فقط،فقط،فقط،فقط،فقط
آمریکایی
غیر از آمریکایی، حرام است
Amirreza
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰آمریکاییا خیلی کاربردی ترن ولی لوکس نیستن ، g کلاس وانت یا x کلاس لوکسن البته x کلاس به هیچ عنوان از نظر آفرود به رپتور و سیلورادو نمیرسه ولی کابینش مثل بقیه مرسدسا خیلی لوکسه
Ahmedreza2002
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰X class یه پروژه شکست خوردس به هر لحاظ
از اونایی که بنز ارزو میکنه کاش هیچ وقت تولید نمیشد
سهند
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰نه مرسدس برای سوپر اسپرت هایی مثل فراری f8 رقیب ندارد و هایپر کارش هم معلوم نیست چه میشود
در ضمن نسخه قدرتمند فراری ۸۱۲ رونمایی شد پدال ترجمه اش را بزار
Amirreza
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰هایپر کارش ۱۲۰۰ اسب قدرت داره و توسط تیم فرمول یکش توسعه پیدا کرده پس میشه حدس زد که چطوریه ، سوپر اسپورتاشم شاید اونقد قدرتمند نباشن ولی یکیشون شتاب زیر سه ثانیه و یکیشون زیر چهار ثثانیه دارن البته بنز کلا برندی نیست که مثل فراری تمرکزش رو ساخت سوپرکار و هایپرکار باشه
ALI
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰نمیشه گفت رقیب ندارد درسته که هیچی مثل فراری نمیشه و جاشو نمیگیری ولی برای رقیب بودن همین کافیه که تو سوپر اسپرت ها بهترین عملکرد رو با رکوردش نوربرگرینگ داشته هایپرکارش هم پیشرفته ترین و پیچیده ترینه با این مشخصاتی که قراره ارائه شه.
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰چه خوب که شخصی سازی و آپشن های لوکس داره به دنیای کامیون ها هم وارد میشه :)
Philipp
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰خوشحال نشو الان جناب ماسک میاد اینا رو هم به جارو برقی مجهز به تبلت تبدیل می کنه
Amirreza
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰هعی
mahan
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰خیلی قشنگه لعنتی.ایکاش تو ایران هم وارد می شد.بازار کشنده های ایران که افتضاحه و سر به فلک کشیده ادم باید همونایی که داره رو حفظ بکنه.دیگه یک جوون حتی نمی تونه کشنده چینی بخره حتی!یک کامیون صفر یا مشابه صفر از 3 برند (ولوو.اسکانیا(اگه گیر بیاد).داف) حدود 3800 به بالا باید پول بدین با مالیات هنگفت.یکسری از عزیزان کامیون هایی که از اذربایجان خریده بودن و اجازه وارد نمیدن صبح پا میشن برنامه رو عوض می کنند.الان توی اکثر گاراژ ها همه می خوان کامیون های قدیمی رو جمع کنند که باعث الودگی زیاد میشه و با قانون خودرو های زیر 2.5 مغایرت داره.اکتروس رو من به اسکانیا ترجیح میدم برتری هاشو قبلا نسبت به بقیه گفتم و جالبه که بیشترین جاساز هم اکتروس داره!
Adnan(عدنان)
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰اکتروس یکی از بهترین هاست هنوز که هنوزه همین مدلای 89 رو میبینم(بعدش دیگه در ایران مونتاژ نشد) حال میکنم
بنز کارشو خوب بلده
در ایران جا افتاده که اف هاش بهترینه. درسته که ولوو هم خیلی به قول خودمون شاخه و هست ولی بنز یک چیزی داره که خیلی سرتره اونم استحلاک بسیار پایینشه…
همین کامیون های 1924 و 911 بنزو ببینین که هنوز هستن تو کشورمون. هین استحلاک پایینشون و کم خرج بودنشون باعث شده تا الان توی ایرن تولید بشن(گرچه یه جاهایی هم بروزرسانی شده مثلا گذاشتن سوپرشارژ و فرمون هیدرولیک)
فعلا که خبری از این مدل ها در ایران نیست(بجز چندتایی)
متاسفانه بدلیل فشارها و تحریم ها دیگه هیچ کدوم از این مدلا(اف هاش500و اکتروس و اسکانیا و…) در ایران مونتاژ نمیشه و رانندگان کامیون مجور به مدلهای بیکیفیت چینی_ایرنی شدن که عمر مفیدشون 10 ساله ولی از همون اول که میخرن بعد 3 4 ماه خرجاش شروع میشه و یکسر باید تو گاراژ در حال تعمیرات باشن
همین دیروز یکی fh500 رو برای فروش گذاشته بود اگه اشتباه نکنم مدل 95 بود و قیمتش رو گذاشته بود 4ملیاردو 800 :(
امیرحسین
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام،دمت گرم پدال بعد از چند وقت از خودروهای سنگین هم یه پست گذاشتین.
ae86
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰شاهین جان ممنون کابین چوب یا چرم نداره ؟ این که دیگه لوکس نیست
Ahmedreza2002
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰در مورد یه خودرو تجاری صحبت میکنیما
فرشاد
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰قیمتش چقدره؟
برام جا سواله چرا حمل و نقل ریلی جای کامیون رو نگرفت