مرسدس بنز تائید کرده E کلاس All-Terrain که اخیراً تصاویر جاسوسی آن منتشر شد در پایان این ماه و در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی خواهد شد.
این شرکت آلمانی جزئیات زیادی را دربارهی این خودرو منتشر نکرده اما انتظار میرود که این خودرو نمایی قدرتمندانه داشته باشد و البته بخش اعظمی از طراحی خود را با مدل استیت کنونی به اشتراک بگذارد.
ازآنجاییکه این خودرو بر پایهی مدل استیت ساخته شده بنابراین کاربردیترین مدل E کلاس بوده و فضای داخلی زیادی را به همراه عملکرد پایهی آفرود ارائه خواهد کرد و البته به سیستم چهارچرخ محرک 4Matic و سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم مجهز خواهد بود.
این خودرو دقیقاً با همان طیف پیشرانههای مدل استاندارد قابل سفارش خواهد بود. بنابراین مدلهای اروپایی با پیشرانههای بنزینی ۲ لیتری توربو،۲ لیتری توربو دیزل،۶ سیلندر و پلاگین هیبرید (شامل پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر به همراه واحد الکتریکی) ارائه خواهند شد.
هنوز عرضهی مدل AMG مشخص نشده است. اگر این نسخه ارائه گردد انتظار میرود که از همان پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی موجود در مدلهای در شرف عرضهی سدان و استیت بهره ببرد.
حميد
۲۸ شهریور ۱۳۹۵با اینکه احترام زیادی برا بنز قائل هستم این خیلی شبیه نعش کش شده
علی"m.f"
۲۸ شهریور ۱۳۹۵خخخخخ ? منم تو همون فکر فرو رفته بودم
میلاد
۲۸ شهریور ۱۳۹۵واقعا طراحی استیشن ولوو رو خیلی بیشتر دوس داشتم طراحی این کلاس اصولا جذاب نیست اما ولوو خیلی جذاب طراحی کرده و به نظرم از هر 3 آلمانی بهتره
uss zumwalt DDG-1000
۲۹ شهریور ۱۳۹۵به نظر من قشنگ
Nima
۲۸ شهریور ۱۳۹۵به نظر من که قشنگه. کلا ولى این کلاس خودرو هیچ وقت زیبایى سدان رو نداشتن.
مجید
۲۸ شهریور ۱۳۹۵با تمام تبلیغاتی که برای کاربردی بودن این ماشین و رقباش مثل آئودی و غیره میکنن به نظرم باز این ماشین ها اونقدر تو بیرون از شهر کاربردی نیستن آخه شما خودتون ببینین این ماشین حتی اگه بیست سانت دیگه لیفت بشه باز هم سپر و زیربندی و زوایای یه ماشین معمولی همه جارو هم نداره و تازه اتاقش یه استیشن کامله و حتی یه دنده کمک هم نداره!!!!!!!!امیدوارم مخالف ها دلیل خوب و قانع کننده ای داشته باشن و از اینایی نباشن که جاده خاکی رو افرود بدونن
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۸ شهریور ۱۳۹۵کاملا مخالفم.
ولی اصلا لزومی هم نمیبینم دلیل خوب و قانع کننده برای توانایی آفرود این خودرو بیارم.
اولا اروپایی ها اصولا آدمتی بیکاری نیستن که بزنن به کوه و بیابون و با ماشین خاک راه بندازن. ماشینو بیشتر برای خیابون و اتوبان میخوان.
ثانیا کسی با یک ماشین لوکس اونم مرسدس آفرود نمیره. اونم باز این ماشین.
اگه وضعت اینقدر خوبه که با بنز و BMW و آئودی میری آفرود پیشنهاد من G class و GLE هست !!
محمد
۲۸ شهریور ۱۳۹۵منم حرفتو قبول دارم مثل سوبارو های دو دیفرانسیل کسی واسه افرود سنگین اینارو نمیخره در واقع بیشتر برای راه های روستایی نه چندان خوب و سرعت گیری تو اتوبان میخرن
Matador
۲۸ شهریور ۱۳۹۵معلومه دوست عزیز.
خوشحالم خودتون متوجه شدین.
حتی ابر خودرویی مثل G65 هم بیشتر برای جلوه و پز دادن خریده میشه.
برای آفرود ماشین های ارزونتر زیادن.
مجید
۲۸ شهریور ۱۳۹۵با حترام حرف شما اصلا منطقی نیست دوست عزیز!پیشنهاد شما شاید اولی خوب باشه ولی دومیش کاملا اشتباهه و اصلا هم ربطی به وضعیت من نداره!!!!!
uss zumwalt DDG-1000
۲۹ شهریور ۱۳۹۵بلاخره کارایی خودشو داره
یوسف
۲۸ شهریور ۱۳۹۵زیاد منطقی نیست با همچین ماشین گرون قیمت و لوکسی بری آفرود، اگه کسی آفرود باز قهاری باشه و چپش پر باشه مدلای خوبی از تویوتا، نیسان، شورلت، جی ام سی، فورد و غیره هست که دشتو بیابونو قورت میدن. اگه طرف خیلی کشته مرده بنز باشه میتونه جی کلاس رو انتخاب بکنه
این ماشین بیشتر برای ثروتمندای رنج سنی میان سال به بالا ساخته شده که میخوان آخر هفته ای برن حاشیه جنگلی دریاچه ای یه پیک نیک برگزار کنن و دو سال بعد برگردن
یوسف
۲۸ شهریور ۱۳۹۵منظورم دو ساعت بعد بود، نتونستم ویرایش کنم
احمد باقری
۲۸ شهریور ۱۳۹۵مثل همیشه عالی.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۸ شهریور ۱۳۹۵مثل همیشه فقط به فکر افزایش کامنت !!
uss zumwalt DDG-1000
۲۹ شهریور ۱۳۹۵بزار حالشو ببره