مرسدس بنز

دست نوازش بی‌صدای برابوس بر سر مرسدس EQC!

برابوس در حال نمایش اولین پروژه تیونینگ خود برای ارتقای شاسی‌بلند الکتریکی مرسدس بنز EQC 400 4Matic می‌باشد. البته تغییرات این خودرو تنها به رینگ‌ها و پوشش ویژه‌ی بدنه محدود نمی‌شوند.

این تیونر آپگرید فنی برای قوای محرکه EQC را تدارک دیده و حاصل آن ایجاد دینامیک رانندگی بهتر است. کیت پرفورمنس برابوس E-PowerXtra باعث شده قدرت پیشرانه از ۴۰۸ به ۴۲۲ اسب بخار برسد. حداکثر گشتاور افزایش قابل‌توجهی داشته و از ۵۶۰ به ۸۳۰ نیوتون متر رسیده است.

این امر باعث شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت مرسدس بنز EQC به ۴.۹ ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت محدود شود. موضوع جالب اینکه کیت قدرت برابوس تنها زمانی فعال می‌شود که راننده حالت رانندگی S را انتخاب کند. به این ترتیب در تمامی حالت‌های رانندگی دیگر توانایی‌های EQC تغییری نخواهد کرد.

این تیونر آلمانی برای برجسته ساختن محصول خود کیت آئرودینامیک جدیدی را در نظر گرفته که شامل اسپویلر عقب، سپر جلوی جدید و دیگر قطعات می‌باشد؛ اما رینگ‌ها نیز توسط برابوس ساخته شده و ابعاد ۲۰ یا ۲۱ اینچی دارد.

رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک‌های پیرلی پی زیرو همراه شده در حالی که رینگ‌های ۲۱ اینچی را لاستیک‌های کانتیننتال اسپورت کانتکت در آغوش می‌گیرند.

برابوس دستی هم بر سر و روی کابین کشیده و آپشن های شخصی‌سازی زیادی برای آن در نظر گرفته که شامل مواردی همچون چرم اعلا، پدال‌های آلومینیومی و پلاک‌های ویژه می‌باشد. همچنین منوی سفارشی برای پشت آمپرهای دیجیتالی نیز در نظر گرفته شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Mercede kaviani

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (551 ديدگاه)

    سلام زمان عرضه ان اعلام شده است چون سایت مرسدس فقط اطلاعات فنی را درج کرده است

    Key Highlights

    Two asynchronous motors, with compact electric drivetrains at each axle
    80kWh lithium ion battery with standard DC Fast Charging for a 40-minute charge from 10 to 80% at a 110 kW DC charging station
    402 hp and 561 lb-ft of torque[5].
    0–60 mph in 4.8 seconds[5].
    4MATIC all-wheel drive
    Active Range Monitoring and ECO Assist System with comprehensive support for electric driving
    DYNAMIC SELECT with EV-optimized modes
    Standard Active Brake Assist, Speed Limit Assist and PRE-SAFE® system
    Available Driver Assistance Systems: Active Distance Assist DISTRONIC®, Active Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist, PRE-SAFE PLUS

  2. Mohammad khalili

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (19 ديدگاه)

    خیلی از دوستان میگفتن نمیتونیم با طراحی مرسدس eqc کنار بیایم ولی من به شخصه طراحی eqc رو به gle وgls ترجیح میدم

  3. Malt hill

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    طراحی جلو وحشتناک زشت

  4. Farzad

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    زشت تر شد که ?

  5. سعید

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باراباس صحیح تر نیست ب نظرتون؟
    حتی اگه صحیح هم نباشه با ابهت تر ب نظرم

  6. مهردادكمال

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    حیف این عروسک نیست موتور ۸ سیلندر روش نباشه

  7. Hadi

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2197 ديدگاه)

    برابوس مگه تو کار ماشین بنزینی نبود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا