مرسدس در یک ویدئوی تبلیغی از جدیدترین کانسپت مفهومی خود یعنی G 500 4×۴² پرده برداشت. خودرویی فراتر از یک شاسیبلند آفرود، که برای ماجراجویان واقعی و مأموریت های غیرممکن ساخته شده است.
این مدل ویژه از G کلاس از طراحی ظاهری تهاجمی و خشنتری بهره میبرد. سپر جلوی متفاوت، چراغهای LED روی سقف، گلگیرهای بسیار متورم، ترمزهای فولادی، خروجیهای اگزوز در پهلو، چرخهای ۲۲ اینچی غولپیکر با تایرهای ۳۲۵/۵۵ ویژه آفرود، ویژگیهای چشمگیر ظاهری آن میباشند. بعلاوه سیستم محور پورتال، سیستم تعلیق با دو کمکفنر و استروت روی هر چرخ از ویژگیهای منحصربهفرد این خودرو محسوب میشوند. فاصله کف خودرو از زمین به ۴۵ سانتیمتر رسیده که بیش از دو برابر نسخه استاندارد است و امکان گیرکردن در بدترین مسیرها را نیز کاهش میدهد. بعلاوه زاویه ورد ۵۲ درجه و خروج ۵۴ درجه از تپه نیز به همراه امکان ورود به آبهای با عمق ۱ متر تواناییهای آن را در مسیرهای متفاوت نشان میدهد. در زیر کاپوت هم یک موتور هشت سیلندر ۴.۰ لیتری توربو قرار میگیرد که ۴۲۲ اسب بخار نیرو تولید میکند.۲۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
mehdi
۵ اسفند ۱۳۹۳شیر بیشه
ويكي
۵ اسفند ۱۳۹۳پــــــــدال جان لطف کن این بخش مطالب مرتبط رو حداقل از وسط بردارین بزارین سمت راست صحفه… این قالب بندیتون خیلی بده.. واسه خوندن اذیت میشیم..!!!!!!!!!!!!
Hooman
۵ اسفند ۱۳۹۳میشه در مورد محور پرتال یه مقاله بگذارین من خیلی علاقه دارم ببینم مشکل ارتفاع از کف رو چطوری حل کرده
چون تو بهترین شاسی بلند ها هم بخاطر دیفرانسیل ها فقط با افزایش سایز رینگ میشه ارتفاعشو زیاد کرد
توی کراس اوورهایی مثل سانتافه هم که خیلی خنده داره سایز ۱۹ انداختن تا شده شاسی بلند
Hooman
۷ اسفند ۱۳۹۳پیدا کردم بالاخره
در مورد سیستم افزایش ارتفاع از کف مرسدس G 500 4*4^2 چند تا مقاله خوب هست که کامل توضیح میده و یک فیلم که توضیحات رو کامل میکنه و عکسای خیلی دقیقتر از این سیستم که بهش میگن Portal Axle :
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1486964
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Portal_axle
http://youtu.be/jderNuCCpLU
http://images.pistonheads.com/nimg/31693/MercGWagen4x4Squ
ared_04-L.jpg
0 0 تاییدیه
برای ویرایش کلیک کنید
فرید
۵ اسفند ۱۳۹۳سال به سال مدلهای پدر و مادر دار آفرود دارن ناپدید میشن Fj – defender امیدوارم اینیکی بمونه
مانی
۱۲ اسفند ۱۳۹۳داداش خوب نیست اینو با fj تو یه سطر بنویسی
فردین
۵ اسفند ۱۳۹۳واقعا عاشق سری G مرسدسم
مشتاقانه منتظرم ببینم brabus با این مدل چیکار میکنه
سعید
۵ اسفند ۱۳۹۳مرسدس بنز همیشه بهترین خودروهای آفرود رو میسازه،سلطان بی رقیب آفرود یعنی یونیماگ، G63 6×6 ؛ G 500 4×4² ،و جی کلاس معمولی که جزء بهترین هاست
RETOLEX
۵ اسفند ۱۳۹۳G63 amg 6×6 دیگه اخرش هست
عاشق g63 6×6 هستم ولی از g63 amg معمولی خیلی خوشم نمیاد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ اسفند ۱۳۹۳درود .
دوست عزیز لازم به ذکر است که مرسدس بنز دیگر مدل G63 AMG 6*6
را تولید نمیکند و حتی سفارش های گرفته شده را هم پس داده . علتش را هم
نمیدونم .
اینو مرسدس بنز هفته ی پیش اعلام کرد .
RETOLEX
۵ اسفند ۱۳۹۳بله
اینم لینکش http://www.autoblog.com/2015/02/19/mercedes-g63-amg-6×6-is-sold-out/
ولی چراااااااااااااااااااااااا
E 36
۶ اسفند ۱۳۹۳اون 6*6 رو تو تاپ گیر دیدم واقعا هیولایی بود !!
Zora
۵ اسفند ۱۳۹۳این ماشین توانایی های خارق العاده ای در آفرود داره
ولی خیلیا ازش مثل شیری در قفس رفتار میکنن!
Night Fury
۵ اسفند ۱۳۹۳یا خدا!این چیه؟!؟!؟!
saleh
۵ اسفند ۱۳۹۳سلام
تا قبل ازاینکه ظاهر سایت اینقدر تغییرکنه میشد اطلاعات را پشت سرهم دید طوری که صفحه به صفحه میتونستیم برگردیم ومطالب قبلی را که درروزهای گذشته روی سایت گذاشته شده بود را به راحتی ببینیم
اماحالا تا اسم اون مطلب و موضوعشو ندونیم نمیتونیم سرچ کنیم تاپیداش بشه و به کلی مشکل میخوریم. لطفا بگین چطور میشه مثل قبل مطالب گذشته را به ترتیب ببینیم ویا حداقل در هر قسمت(آخرین مطالب.چشم انداز.مقایسه.آموزش و…) مطالب گذشته به ترتیب ببینیم واستفاده کنیم
لطفا ااا لطفااا لطفااا اگه میشه کاری کنیین تا بشه هرکسی هرطورکه میخواد پیج رو به انتخاب خودش مثل قبل ویا با طراحی وتغییرات جدید ببینه و دسترسی داشته باشه به اطلاعات لطفاااا
آخه تاقبل این تغییرات خیلی کارمون راحت و بازدید سات دلچسب بود
اماحالاااا!!!؟؟؟
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۵ اسفند ۱۳۹۳این سری از بنز منو یاد ماشینای هامر میندازه .معلومه واسه برخورد با صخره طراحی شده
RETOLEX
۵ اسفند ۱۳۹۳http://images-2.drive.com.au/2011/09/29/2658011/4wd-OUTBACK-006_1024-600×400.jpg
بهترین suv های دنیا(افرود)
سعید
۶ اسفند ۱۳۹۳به به،چه عکسی
سعید
۵ اسفند ۱۳۹۳منبع بزنید لطفا برای همه پستها
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ اسفند ۱۳۹۳درود .
من نسخه معمولی با موتور 12 سیلندر رو ترجیح میدم .
خیلی دوستش دارم . عاشق اون فرم جعبه گونه ی اتاقشم .
عرفان
۵ اسفند ۱۳۹۳بنز بی برو برگرد بهترین خودرو ساز حالِ حاظرِ دنیا هست. عاشقشم. یه لاستیکِ بنزو به بی ام و نمیدم. عشق است بنز. سلطانِ جهان. ای ام جی که عشقه. صدای اگزوزش عالیه. از صدای شیر الهام گرفته. سلطاننننننننننن. بنز و ای ام جیییییییی
حامد
۶ اسفند ۱۳۹۳من ی جا میخوندم نظارت فنی نهایی روی مدلهای کلاس جی، 35 ساله که توسط ی نفر انجام میگیره. این درسته؟
pedram
۶ اسفند ۱۳۹۳خسته نباشید نمیشه قالب صفحه اصلیتونو مثل قبل کنیداون مفید تر بود
saleh
۶ اسفند ۱۳۹۳عالی
Ahmad..F12
۳ فروردین ۱۳۹۴وای عالیه….
کیت بدنۀ 6*6 واقعا ابهتش رو چند برابر کرده