پس از معرفی نسخه فیس لیفت شدن ون ویتو، مرسدس بنز اقدام به معرفی مارکوپولو اکتیویتی ۲۰۲۰ کرد. این خودرو از ظاهری بهبود یافته سود میبرد.
این کمپر ون تازهنفس با جلوپنجره بازنگری شده و سپر عقب جدید شناخته میشود.
داخل کابین نیز دریچههای ورود هوای جدید و تریم پیانو متمایز بکار رفته و مارکوپولو برای اولین بار از آینه وسط دیجیتالی سود میبرد. این آینه وسط دیدی وسیع از عقب خودرو را فراهم کرده و با فشار یک دکمه میتوان آن را به حال آنالوگ درآورد. از دیگر ویژگیهای کمپر ون بهروز مرسدس میتوان به دستیار ترمز فعال و دستیار فاصله فعال اشاره کرد که هر دو سیستم برای اولین بار روی این خودرو نصب شدهاند.
رادیو دیجیتال DAB+، سیستم اطلاعات سرگرمی با اینترفیس بلوتوث و سیستمهای Audio 30 و Audio 40 نیز در دسترس هستند. به این موارد باید صفحهنمایش ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی را اضافه کرد.
اما قوای محرکه مارکوپولو نیز بازنگری شده و مدل اکتیویتی ۳۰۰ d دارای قدرت ۲۳۹ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری میباشد. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۹ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعتی دارد. مدلهای ۲۵۰ d، ۲۲۰ d و ۲۰۰ d همچنان با قدرتهای ۱۹۰، ۱۶۳ و ۱۳۶ اسبی عرضه میشوند درحالیکه مدل پایه ۱۷۰ d قدرت ۱۰۲ اسبی دارد. مدل پایه از گیربکس ۶ سرعته دستی برخوردار بوده و دیفرانسیل جلو است درحالیکه دیگر نسخهها با گیربکس ۹ سرعته و طراحی دیفرانسیل عقب عرضه میشوند. البته سیستم چهار چرخ محرک نیز بهصورت سفارشی در دسترس است.
از ماه اکتبر نیز میتوان سیستم تعلیق بادی ایرماتیک سفارشی را انتخاب کرد که ارتفاع بدنه را تا ۳۵ میلیمتر و تا سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت افزایش داده و یا آن را در حالت اسپورت تا ۱۰ میلیمتر کاهش میدهد.
رزیتا
۲۴ اسفند ۱۳۹۸مردم ایران بلایی بسرشون اومده که حتی واسه کوچکترین مسائل و امکانات اولیه زندگیشونم درموندن و دیگه مجالی پیدا نمیکنن که به تفریحو مسافرتو خودروهای مسافرتی و غیره و ذالک…………….. فکر کنن در صورتی که تو کشورای اروپایی و آمریکا و خیلی از همین کشورای آسیایی اگر خونه هم نداشته باشی حتی با حداقل درآمد ماهانه و یه کاروان متصل به خودرو هم میشه نهایت و کمال لذت از زندگی رو تجربه کرد
محسن
۲۵ اسفند ۱۳۹۸کی کرده؟ کی این بلا رو سرمون اورده؟
من میدونم. خودمون.
خودمون وقتی گفتیم سیاست به ما چه این بلا سرمون اومد. اما تو ژاپن از ۱۰ سالگی سیاست مملکتو به بچه هاشون یاد میدن تا یکی نیاد گولشون بزنه. اما گنده های ۳۰ چهل ساله های ما میان میگن ما سیاسی نیستیم. سیاست به ما چه و این حرفا.
حقمونه به خدا حقمونه.
بهراد
۲۴ اسفند ۱۳۹۸چقدر خوبه ولی به درد مملکت ما نمی خوره.
سیستم تعلیق بادیش خیلی خفنه ، خودکار موقع افزایش سرعت ماشینو میاره پایین هندلینگشو بهتر کنه و موقع گشت گذار تو جا های نا هموارم میاره بالا.
یاد این شبه شوتی ها افتادم که یه برچسب پژو فرانسه میچسبونن تو لچکی در عقب یا همون شیشه مثلثی. بعدش محور عقبو تا جایی که از آینه وسط بشه خورشید ظهر رو دید میاره بالا یعنی خیلیم راننده ی خفنیم و تو آینه همه رو نقطه می کنم( آره جون خودت *** تو سیستم تعلیق ماشینت خبر از جلوبندیو محور جلوت نداری)
mohsen
۲۴ اسفند ۱۳۹۸بازم مثل همیشه. این بدرد ما نمیخوره . اون بدرد ما نمیخوره. فلانی بدرد مملکت نمیخوره.
شما میشه بگی دقیقا چه چیزی بدرد مملکت ما میخوره؟ میشه بگی مملکت یعنی چی؟
مملکت یعنی ۸۷ میلیون ادم که هرکدوم سلیقه های مختلفی دارن. مملکت ما یعنی همه چی بدرد ما میخوره.
ادم یاد اون جاهلایی میوفته رفته بودم قم تا 3g وارد نشه چون بدرد مملکت ما نمیخوره.
یکی میگه ون بدرد نمیخوره.
یکی میگه ماشین الکتریکی بدر نمیخوره
یکی میگه ماشینای کوچیک یک سیلندر بدرد نمیخوره
یکی میگه دوچرخه بدرد نمیخوره
یکی میاد میگه موتور بدرد نمیخوره
یکی میاد میگه دوچرخه برقی بدرد نمیخوره
و شما میایی میگی این بدرد نمیخوره
دفعه بعد وقتی حرف از ایتالیا و المان و اسپانیا زدی به بازارشونم توجه کن. ببین تو بازارشون چه چیزایی فروخته میشه. از دوچرخه چینی تا بنز فروخته میشه. چون مملکت به معنی یکی دو نفر نیست که بگیم هرچی این یکی دو نفر نخواستن رو وارد نکنیم و جلوشو بگیریم. اتفاقا مملکت به معنی ۸۷ میلیون سلیقه مختلفه. حداقل صد هزار نفر هم پولشو دارن هم این مدل ماشینو میخوان. پس به من و تو هیچ ربطی نداره بریم براشون تعیین تکلیف کنیم چی بخرن چی سوار بشن
بهراد
۲۴ اسفند ۱۳۹۸عزیز من نگفتم کسی حق نداره بخره و جیزه، اما بخره یه چیز دکوری میشه.
طبق قانون ایران ، خودرو حریم شخصی محسوب نمیشه، و یبار دوستی در پست یکی از کاروان ها یا کمپر ها نظر خوبی گذاشت.
یکیش این بود که باید مامورو قانع کنی که نسبتت با سرنشینت چیه،
حالا میرسی به شبه مامور ها ووو
بعدشم فضولی افراد و دزد های محترم و جلب توجه مردم که این تو چه خبره. یعنی مشکل اصلی ساختار این ماشین نیست مشکل فرهنگ کاربرد وسیله هست که جا نیوفتاده.
یه مثال میزنم شما خودروی تسلا مدل اس دوست داری و پولشم داری ولی تو ایران جایگاه شارژ نیست و حاضری پیه شو به تنت بمالی که وسط راه شارژت تموم شه و حتی با یدک کش برگردی.بازم مشکلی نیس
ولی یه قانون سفت و سخت نمیزاره ساخت مرگ بر آمریکا وارد بشه
ثانیا باعث خروج ارزه و واردات ممنوع.
پس اول باید بالاییارو از مزیت الکتریکی ها با خبر کنی،بعدش منبع مالی داشته باشی و خروج ارز رو جبران کنی،مرحله بعدش قانع کنی ملیت ماشینت نمیتونه دلیل ممنوعیتش باشه(بعید میدونم قانع بتونی بکنی)اگر این مراحلو رد کنی باید دنبال جلب توجه پمپ بنزینی ها باشی که یه جایگاه شارژ کنار دستگاه هاشون بزارن ووو.اینکه بدرد مملکت ما میخوره یه جمله ی خلاصست کلی داستان پشتشه.ولی تو اروپا خوراکه.
اونا برا نیومدنش اصرار می کردن،منم واسه اومدن آمریکایی ها،اگه پایه ای منم دنبال یه کامارو ZR1 هستم بیا بریم اعتراض کنیم شاید بتونیم گذر وارد کنیم!!!(اون صد هزار نفر یه شیتیل مشتی میدن و میلیاردی وارد می کنن ولی مردم عادی نه)
ehsan
۲۴ اسفند ۱۳۹۸خواستم پیام نذارم ولی پیام شما رو که خوندم، گفتم حتما باید یک تشکر بابت طرز فکر شما ازتون بکنم
هادی 8 سیلندر
۲۴ اسفند ۱۳۹۸کسی تو ایران اینو بخره قطعا پول گرفتن یه هتل لوکس براش چیزی نیست
محسن
۲۴ اسفند ۱۳۹۸درست میگی. قطعا کسی که پول هتل لوکس براش چیزی نیست میتونه اینو بخره و مطمئن باش وارد بشه میخره.
بدبختی مملکت همینه. یه سری ادم میان برا همه تعیین تکلیف میکنن چی خوبه چی خوب نیست براشون.
تو همین مملکت ۸۷ میلیون ادم زندگی میکنه. حداقل ۱۰ هزار نفر یا ۱۰۰ هزار نفر پول خرید بوگاتی و کوئنیگزم دارن. اگه وارد بشه قطعا میخرن. اگه این مارکوپولو وارد باشه قطعا میخرن. پس چرا وارد نشه؟
چرا شما انتظار داری طرف حتما باید بره هتل لوکس و نباید مارکوپولو بخره؟ چرا فکر میکنی سلیقه ی تو مهمه؟ چرا نمیخوایین عوض بشین؟
هادی 8 سیلندر
۲۴ اسفند ۱۳۹۸هر کس ازاده نظرش بگه اول باید اینو بفهمیم
هر موقع تونستیم به نظر های هم تو جامعه احترام بزاریم مطمعن باش این هم وارد میشه هم ساخته میشه کلا حال ادم هاست که یه جامعه رو میسازه
Farzad
۲۴ اسفند ۱۳۹۸عکس سوم و دیگر هیچ ?
حسین دهمرد
۲۵ اسفند ۱۳۹۸قیمتش چنده؟