بعد از ۳۶ سال از تولد مرسدس بنز کلاس G، مدلهای ۲۰۱۶ این ماشین دچار تحولی بنیادین خواهند شد. علاوه بر تغییرات گسترده در طراحی این مدل که سالهاست با همین شکل و شمایل جعبه مانند تولید میشود، در بخش فنی نیز تغییرات گستردهای را شاهد خواهیم بود.
مهمترین نکته در بنز G کلاس ۲۰۱۶، استفاده گسترده از آلومینیوم میباشد که باعث میشود وزن این خودرو تا ۳۷۴ کیلوگرم کاهش یابد. این رقم بسیار بهتر از پیشبینیهای اولیه به میزان ۲۰۰ کیلوگرم میباشد. در نظر بگیرید که یک مدل G550 ویژه آمریکا اکنون وزنی به اندازه بیش از ۲.۵ تن دارد. بنابراین شاهد عملکرد چابکتر و بهتری از این خودرو مخصوصا در خارج از جاده خواهیم بود. کاهش وزن در حالی اتفاق میافتد که عرض خودرو پهنتر میشود و بنابراین حجم و فضای مفید آن نیز افزایش مییابند. ارتفاع سقف نیز کاسته شده و فرم کلی بدنه آئرودینامیک تر خواهد بود. کاهش وزن و بهبود آئرودینامیک، تاثیر مثبت قابل توجهی بر روی مصرف سوخت و بهره وری خودرو خواهد گذاشت. این SUV با کابینی مدرن و با کیفیت بالا همراه با سیستم سرگرمی پیشرفته ارائه خواهد شد.در بخش نیرومحرکه، بنا به برخی گزارشها، موتور V8 چهار لیتری توربو توسعه یافته و ۴۶۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. برای تشنگان قدرت بیشتر، مدل G63 AMG با کمک توربوشارژر دوگانه از حجم ۵.۵ لیتری موتور V8 خود، ۵۷۰ اسب بخار نیرو استخراج خواهد کرد. همچنین شایعاتی درباره یک مدل هیبرید الکتریکی شنیده میشود.
در حال حاضر هیچ تصویر رسمی یا طرحی که نشان دهنده شمای قابل تایید این اتومبیل جان سخت باشد، در دسترس نیست.
Just germany.....
۲۸ خرداد ۱۳۹۳منطقی بخوایم نگاه کنیم ظاهرش نسبت به زمان خیلی عقب افتادس
mory
۲۸ خرداد ۱۳۹۳بر عکس فوق العاده زیباست
فکر کن با این عروسک بنازی تو جاده خاکی
خاوری
۳۱ خرداد ۱۳۹۳جیپ رنگید بنز!!!!!!!!!!!!!!!11
meysam
۲۸ خرداد ۱۳۹۳شیک بود، مثل اینکه قراره شیکتر هم بشه.
رضا
۲۸ خرداد ۱۳۹۳وقتی جی کلاس رو میبینم فقط یاد یک چیز میوفتم: عربهای پولدار
towncar
۲۹ خرداد ۱۳۹۳جی کلاس اولین بار برای ایران طراحی و ساخته شد اون زمان که عربها
داشتن تو بیابون زندگی میکردن
Hitler
۲۹ خرداد ۱۳۹۳منطقی بخوایم نگاه کنیم ظاهرش خیلی از زمان خیلی جلوتره.
تا زمانی که ذهنت برده باشد جسمت بیگاری خواهد کشید(کامیاب کبیر)
پدال یه قابلیت بزار کامنت تصویری بزاریم(هوررررررا به ایده خودم)
انزو
۲۹ خرداد ۱۳۹۳یه لوله بذاریم جلوش قشنگ میشه تانک.
انزو
۲۹ خرداد ۱۳۹۳اون نقره ایه فرق میکنه قیافش با قرمزه.قرمزه خوشتیپ تره.
ایرانی
۳۱ خرداد ۱۳۹۳آخه سبک طراحیش خاصه… همه پسند نیست… ولی باید جذاب باشه…
parhamiof
۲۷ دی ۱۴۰۲الان برقی شده و جلو افتادست:).
Japan & Germany
۲۸ خرداد ۱۳۹۳وااای نههههه عوضش نکنین ،قیافش از چشم نمیوفته ، توروخدا گند نزنین به طراحیش ، هوووووی مرسدس میام حالت رو میگیرما
رضا
۲۸ خرداد ۱۳۹۳کسی میدونه مرسدس جی کلاس رو بخاطر چه کسی ساخت؟!!
Japan & Germany
۲۹ خرداد ۱۳۹۳بخاطر اینکه ماشینی داشته باشه که بشه باهاش رفت آفرود
پویا
۲۹ خرداد ۱۳۹۳به سفارش ایران در زمان محمد رضاه شاه برای ارتش ایران،ماشینی سفارش داد که بتونه در شرایط آبی و خاکی مختلف ایران کاربرد داشته باشه…
Roham
۲ تیر ۱۳۹۳بخاطرش رو نمیدونم…؟
ولی به سفارش و پیشنهاد محمد رضا پهلوی طراحی و تولید شد.
slr mclaren
۲۸ خرداد ۱۳۹۳اگه چهره ی آیندش اینطوری باشه بی نظیر کار شده توی طراحی.
.
.
.
بهترین یا هیچ چیز
معین
۲۸ خرداد ۱۳۹۳بنظرم ظاهرشو تغییر ندن بهتره
قراره یه اس یو وی باشه نه یه ماشین تجملی
یه پسل باهوش
۲۸ خرداد ۱۳۹۳مشکل دقیقا همین جاست که ما تو ایران فکر می کنیم ماشین زیبا یعنی ماشین تجملی
بعد می ریم ال نود می خریم
کی گفته زیبایی تجمل ؟
مگه تغییر دادن یه قوطی کبریت گنده که ادمو با اون چراغ های گردش یاد جنگ جهانی اول می ندازه تجمله ؟
ما الان تو قرن 21 سال 2014 ایستادیم امروز هنر حرف اول می زنه
Just germany...
۲۸ خرداد ۱۳۹۳آفرین
به محضه اینکه صدامون در بیاد هم میگن اصالت داره و کیفیت مهمه
ماشین نه باید مثل کره ای هاا باشه که فقط ظاهرو چسپیدن نه مث اینکه فقط باطنو چسبیده باید ظاهر هماهنگ باشه با کیفیت داخلی.این ماشین دقیقا مث خونه ی خرابه ای میمونه که داخلش لوکس باشه.چه فایده؟
sorena scirocco
۲۸ خرداد ۱۳۹۳کاملا موافقم،بیش از حد به اصالت پایبنده،میتونه مثل ماستنگ باشه،مدرن در عین حال اصیل
هیچ وقت چراغ های عقبش رو نتونستم بپسندم بابا وا بدین دیگه حداقل گرافیکشو عوض کنین
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
من یک سوال از دوستانی که بالا نظر دادن میپرسم :
چرا مرسدس بنز R کلاس با اینکه طراحیش به قول دوستمون مثل یک
خرابه نیست ، اینقدر فروشش کمه که داره از سبد محصولات بنز
خارج میشه ؟؟؟
sorena scirocco
۲۸ خرداد ۱۳۹۳کلاس آر خیلی زشته،راستش من تا قبلا از این حتی نمیدونستم همچین ماشینی وجود داره،پارسال هم توقف خورده،
تو مارکتینگ،کلاس جی و اینا همیشه مشتری خاص خودشون رو دارن معمولا از پروسه عمر محصول پیروی نمی کنند،شرکت هم برای تامین نیاز مشتریان معمولا ریسک نمیکنه،دنبال ترفیع فروش نیس، تغییرات زیادی اعمال نمی کنه، مثل دیفندر،
البته فقط نظر شخصی بود…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
هرکسی نظری داره . اما من خیلی دوستش داشتم .
بقیه حرفاتون هم درسته .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
با هوش جان من موافق خودروی با کیفیتم .
حالا میخواد ال90 باشه . پروتون باشه . جیب رانگلر باشه . یا ….
شلبى
۲۸ خرداد ۱۳۹۳با این که اکثر مدل هاى بنز حرفى واسه گفتن نمیذارن و این کمپانى کارش حرف نداره ولى اصلا از این مدلش خوشم نمیاد، انگار تو بیست و پنج سال پیش گیر کرده مونده.
Ahmad
۲۸ خرداد ۱۳۹۳عزیزم همین تفاوتشه که خاص بودن و اصالت رو نگه داشته
جایی گیر نکرده
از نظرت معلومه فقط ظاهر بینی
NASSY
۲۸ خرداد ۱۳۹۳من نسل حال حاضر و ترجیح میدم به رندر بالا !!!
G class هست و ابهتش , که توو رندر از بین رفته !!!
کم کردن وزن و اینا عالیه اما طراحیش واقعا واقعا نسبت به نسل حاضرش عقب هست!!!
شلبى
۲۸ خرداد ۱۳۹۳از نظر شما اصالت اینه که ماشینا به مرور زمان هیچ تغییرى نکنن؟ پس اگه اونجورى بود الان باید مثلا ماشیناى امریکایى هم با ۳ متر کاپوت مثل ۴۰ سل پیش تولید میشدن، اون موقع دیگه نهایت اصالت بودن، ولى این سبک طراحى تو خود امریکا هم خیلى از طرفداراشو از دست داده، چون دنیا در حال تغییره، سلیقه مردم عوض میشه، نمیشه با یه روش ثابت ادامه داد
البته این نظر من بود ، هر کسى سلیقه اى داره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
حرف شما درسته اما استثنا هم داره .
برای خیلی ها عجیبه که ماشینی با طراحیه نزدیک به 40
سال پیش تمام استاندارد های حال رو پاس کنه .
من نمیگم نباید تغییر میکرده ، اما هیچ ضعفی در
طراحیش دیده نمیشه .
کمتر ماشینهایی هستند که با طراحیه قدیمیه خود ، ان
هم در طرح های رنگارنگ امروز فروش خوبی دارند .
مگر غیر از اینه که جگوار به خاطر عدم تغییر در
طراحیاش و نواوری به برشکستگی رفت ؟؟؟؟
مگه غیر اینه که ب ام و تا قبل از ورود کریس بنگل به
قسمت طراحیش ، نزدیک به ورشکستگی رفت و با فروش کم
مواجه شد ؟؟؟
مگه غیر از اینه که برند شاخی همچون میباخ به خاطر
شباهت بیش از حد به اس کلاس به یک عامل دافعه برای
خریدار تبدیل شد ؟؟؟
از نظر من کوروت مخصوصا قسمت عقبش خیلی بدریخته .
همینطور انزو . لافراری و 458 و …
کلا ازین ماشینها بدم میاد .
اما نمیتونم منکر محبوبیتشون بشم . همون محبوبیتشه که
کار سازنده را سخت میکنه که کمترین تغییر ظاهری رو
داشته باشه تا نکنه یک موقع فروشش کم بشه .
اینهارو گفتم تا محبوبیت این ماشینو متوجه بشی که
چقدر زیاده .
این ماشین اگر تغییر ظاهری نکنه ، کسی ازش توقع نمیکنه .
دقیقا مثل پورشه و ……
چون برای مردم جا افتاده .
اما اگر یکی دیگر از مدلهای بنز تغییر نکنه باید
اسمون به زمین بیاد . چون توقع میره ازش
NASSY
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود میلاد
میلاد جان تغییر و … خوبه اما ابهت و شخصیت یه ماشین رو از بین بردن فاجعه اس!!!
تا اونجای که من میدونم یکی از بهترین بازار این ماشین کشور های حوزه خلیج فارس هست , با این طراحی فکر نکنم بتونه مشتری های وفادار خودش رو باز ترغیب به خریدن کنه !!!
جی کلاس در حال حاضر از دور که میبینیش , متوجه میشی که لوکس و اشرافی و با ابهت و …
اما برعکس رندر بالا رو ببینید(عکس بالا منو یاد جیپ انداخت!!!!)!!!!(با عرض معذرت!)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
شدیدا باهات موافقم .
من جی کلاس بنزو با کل نواوریهای بنز عوض نمیکنم .
خیلی دوستش دارم .
Just germany...
۲۸ خرداد ۱۳۹۳دقیقا…
برعکس gla که ظاهرش مدرنه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
شلبی داداشم ؟؟؟
ازت انتظار نداشتم .
خداییش کجاش بده ؟؟؟؟
محمدرضا
۲۹ خرداد ۱۳۹۳شلبی جان ایشون سلطانن :(
Ahmad
۲۸ خرداد ۱۳۹۳یه بنزه و یه G کلاس!
رندر مندر نکنین انقدر تورو خدا.
یدونه شاسی بلند کلاسیک با داخلی لوکس و قدرت و عملکرد خارق العاده….
دیگه چی میخوان خب؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
نه مرسدس بنز . ازت خواهش میکنم به جی کلاس دست نزن .
خواهشا […]
یک دنیاست و یک جی کلاس . عاشق اون طرحه جعبه ایی اتاقشم .
اخه چرا خودروساز ها این کارو میکنند .
اون از اف جی کروزر . اینم از جی کلاس .
خدا لعنتت کنه مرسدس بنز .
من یک چرخ جی کلاس و به اس کلاس نمیدم .
مرگه من نزدیکه .
NASSY
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ترجیح میدم توو همون رندر بمونه(طراحی قبل جذاب تره) !!!
عکس پایینی خــــــــــــــــــــــــــــــــــداست :P
اما عکس بالای واقعا ناامید کننده اس !!! :(
Ferya
۲۸ خرداد ۱۳۹۳اتفاقا به نظر من رندر خیلی جالب شده . هم مدرنه و هم کلاسیک . مثل چلنجر و چارجر
در کل ، سلیقه ها متفاوته ؛)
NASSY
۲۸ خرداد ۱۳۹۳Ferya , مقایسه ات توو حلقم !!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
اینو ببینید :
http://www.bama.ir/car/details-2-1393387/1991-mercedes-benz-g230-for-sale
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
این شعر برازنده ی منو جی کلاسمه :
امیدوارم یک روزی بیاد که هیچ زندگی ایی به طلاق ختم نشه .
کنار هم یه دلخوشی نداریم ، دلت میخواد کنار هم نباشیم
با حال و روزی که من و تو داریم ، بهتره که توافقی جداشیم
خونه نگو ، خرابه ی من و تو ، من و تو که اسیر روزگاریم
هردوی ما کلافه از زندگی ، حوصله ی همدیگرم نداریم
رو قلبم رو قلبه من غصه و درد و داغه ، چاره ی کار هردومون طلاقه
من و تو از زندگی لطمه خوردیم ، اخرشم برای هم نمردیم
شعرش برای کامران مولایی هست . خیلی قشنگه . گوش بدید .
آراز
۲۸ خرداد ۱۳۹۳بنظر من تصویر بالایی خیلی بهتره مهمترین دلیل تفاوتش خاص بودن واصالتشه وماندگاریش
امیر
۲۸ خرداد ۱۳۹۳زیادی شبیه لندروور دیفندره…
تازه استایلشم اصلا مال بنز نیست…
آرمای بنزشو بکنی بذاریش جلوی یکی که این مدلو ندیده عمرا حدس بزنه که این بنزه…
اما خب ماشین کاربردییه…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
چطور ماشینی که نزدیک 40 ساله تولید میشه ، ارمش برداشته بشه ، کسی
نمیشناستش؟؟؟ اون هم ماشینی که کمترین تغییر را در طول حیات خودش تجربه
کرده .
امیر
۳۱ خرداد ۱۳۹۳عرض کردم اگه کسی این مدلو ندیده باشه با دیدنش نمیتونه حدس بزنه که این بنزه…
آخه بنز تو طراحیش همیشه اصولی داشته و داره که تقریبا توی همه مدلاش هست اما توی این مدل هیچ اصولی از بنز دیده نمیشه.
با دیدن این ماشین اولین چیزی که تو ذهن آدم میاد لندرووره بعدشم جیپ اما بنز…
راستی ماشین شیخ دبی اونم با پلاک1 دبی هم همین بنزه :-)
احسان(احسان سابق)
۲۸ خرداد ۱۳۹۳این مرسدس بنز برای خارج از جاده ساخته شده.اصلا یه ماشین ارتشی هست.بنظرم موتورش خیلی عالیه اما برای یه ماشین افرود زیادیه.
احمدرضا
۲۸ خرداد ۱۳۹۳شما به این ماشین مسخره میگوید قشنگ که 25 ساله طراحیش عوض نشده بعد بی ام و تکراری و بی اصالته چه جالب
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود احمد جان .
این ماشین قابل مقایسه با ماشین های به روز دیگه نیست . حتی مدلهای دیگر
مرسدس بنز .
اگر باقیه مدلهای دیگر مرسدس بنز طراحیشون تکراری بشه ، من خودم اولین
نفری هستم که میکوبمش .
اما این ماشینها فرق دارند . مثل : دیفندر . اف جی کروزر . جیپ . جی کلاس .
هامر . و ….
همین ماشین هنوز داره استاندارد های اروپا و امریکا و همه جای دنیارو
پاس میکنه . از هر نظر که فکرشو بکنی .
با عرضه ی مرسدس بنز GL قرار بود که کلا نسل جی کلاس برچیده بشه ،
اما هواداراش و میزان تقاضا اجازاشو نداد .
کمتر مواقعی پیش میاد که کمپانی تحت تأثیر مشتریهاش قرار بگیره . اونم
ازین نظر .
نمیخوام بگم چون فروش خوبی داشته بنز به طراحیش نباید دست بزنه یا تغییر
ایجاد نکرده ، اما هدف اصلیه این ماشین ، چیز دیگری بوده .
اما اگر ب ام و به طراحیش دست نزنه باید بهش خرده گرفت ، نه تنها ب ام و بلکه همه ی
برندها . ولی خب یکسری مدل ها خاص هستند .
احمدرضا
۲۸ خرداد ۱۳۹۳البته حرف شما درست ولی بی ام و داره از ضعف شاسی بلند های مرسدس یعنیmL مثلا نهایت استفاده رو میبرد معلومه باید این کار رو میکرد
reza
۲۸ خرداد ۱۳۹۳مدل جدیدش که هنوز کامل معلوم نیس چه شکلیه
ولی مدلهای قبل واقعا بین شاسی بلند ها یه کلاس و فرم خاصی داره
طراحی کلاسیک + تکنولوژی روز = G کلاس :)
PEUGEOT
۲۸ خرداد ۱۳۹۳شاید طراحی بدنه قشنگی نداشته باشه ولی قدرت موتور خیلی خوبی داره
ماشین دشت و صحراست
خداوکیلی هرجا بخوای باهاش بری بهت نه نمیگه
فقط کافیه پدال گازو یه کم فشار بدی اون موقع این g کلاس بهت نشون میده چه هیولاییه
امید
۲۸ خرداد ۱۳۹۳یکم شبیه لندروورهای قدیمی شده
ولی بنزه ادم خیالش راحته
سام
۲۸ خرداد ۱۳۹۳با سلام مجدد
در مورد این ماشین باید منتظر بود تا به بازار بیاد بعدش درباره اش نظر داد چون دیده شده که بعضی از ماشین های آلمانی تو عکسهاشون زشت به نظر میان ولی وقتی که به بازار اومدن از زمین تا آسمون با عکسشون توفیر دارن.مثل ب.ام.و سری 5 نسل قبل که از عکسهاش به مراتب زیباتر بود.
احمدرضا
۲۸ خرداد ۱۳۹۳رقابت بی نظیر بهترین کمپانی آوردی ای 8 بنز اسکلاس بی ام و سری 7 واقعاً دیدنی هست
ROLLS R R ROYCE
۲۸ خرداد ۱۳۹۳معلوم نیست طفلی چند روز رژیم گرفته تا انقدر شده!!!!
احسان
۲۸ خرداد ۱۳۹۳بخدا این g کلاس نازنین با همین شکل و شمایل پر ابهتش تا آخر دنیا جواب میده
ترخدا هر کاری میخوایین با موتور و تعلیق و فنی و تکنولوژیهاش انجام بدین ولی دست به ترکیب و چهار چوبش نزنین
جدا از مرسدس بودن و تواناییهای فنی و آفرود بی نظیر مهمترین برگ برنده که این مدل که اون را جاودان کرده همین استایل و طراحیشه
بیشتر دوستان که نظر منفی میدن تا بحال این مدل را از نزدیک ندیدن که متوجه بشن چقدر با شکوهه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ خرداد ۱۳۹۳درود . کاملا موافقم .
رامین
۲۹ خرداد ۱۳۹۳در جواب دوستمون اون بالا بالاها که پرسید این مدل برا چه کسی ساخته شد.این مدل به سفارش شاه ساخته شد برای شرایط 4 فصل ایران و صحراهای عظیمش که بعد عقد قرار داد ووقوع انقلاب بنز نتونست جی کلاس هارو تحویل ایران بده و ب ناچار دنبال مشتری های دیگه ای گشت که از جمله آرژانتین از اولین خریداراش بود
حیف فقط حیف…
(لنسر پرست)
Japan & Germany
۲۹ خرداد ۱۳۹۳امیدوارم نسل جدیدش گارد داشته باشه
محمدرضا
۲۹ خرداد ۱۳۹۳آقا میلاد عشق مشترکمونو باش …
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
اره داداش .
Alpha
۲۹ خرداد ۱۳۹۳در بعضی منابع ذکر شده روزی 5 دقیقه روندن این ماشین خطر سکته قلبی رو 98 درصد افزایش میده
hero
۳۰ خرداد ۱۳۹۳کلاس جی خیلی گرونه!!
لندکروزر مناسبتره
مجتبی
۳۰ خرداد ۱۳۹۳دوستان این قضیه ی بنز و ایران چیه ؟قدیما میگفتن مقداری از سهام بنز ماله ایرانه و این حرفا داستان چیه
شهریار
۱۵ شهریور ۱۳۹۳عالیه..
در عین سادگی زیباست و قدرت از سرو روش میباره
محمد
۱۶ دی ۱۳۹۳کسی میدونه چرا این کلاس انقدر گرونه و همه پولدارای عرب این ماشینو تو کلکسیونشون داذن؟
مهدي
۲۷ دی ۱۳۹۳http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_G-Class
یه سری به این سایت بزنین نوشته که به درخواست شاه ایران ساخته شده بوده