مرسدسبنزهای سری W123 یکی از موفقترین مدلها در تاریخ این برند بودهاند و حدود ۲/۷ میلیون نمونه از آنها در بین سالهای ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۵ ساخته شده است؛ یعنی تا زمانی که با W124 جایگزین شدند.
با اینکه دوام این مدل به اندازه یک تانک بوده، ولی پیدا کردن یک مدل از این سری در شکل اولیه با حالتی شبیه به یک خودروی تازه از کارخانه درآمده و با کیلومتراژی کمتر از ۳۲۰ هزار کیلومتر بسیار مشکل است؛ مگر اینکه به مرسدس 300D مدل ۱۹۷۷ که در سایت eBay برای فروش گذاشته شده، باور داشته باشید. مالک این خودرو میگوید که احتمالاً بهترین 300D است که میتوانید برای خرید در دنیای امروز پیدا کنید. با نگاهی به تصاویر این خودرو، در این موضوع شک زیادی نمیتوان وارد کرد. در این مدل ویژه آمریکا، سپرهای بزرگ اسپورت و چراغهای جولی خاص دیده میشوند و در همین حال، رنگ سبز نیکل آن یکی از نادرترین رنگهایی است که یک مرسدسبنز مدل ۱۹۷۰ میتواند داشته باشد.
این رنگآمیزی به صورت اورجینال است و در کنار قطعات کرومی و آلومینیومی حالتی فوقالعاده برای ظاهر این خودرو ایجاد کرده است. مالکش میگوید که این خودرو تاکنون هیچگاه دچار آتشسوزی نشده و در طول عمرش هیچ تصادفی نداشته است. طراحی پوستی MB-Tex در داخل کابین در کنتراست زیبایی با طراحی بدنه است و جزئیات آن در سطح بسیار بالایی کار شده است (از میان گفتههای فروشنده). در داشبورد هیچگونه شکستگی دیده نمیشود؛ چیزی که معمولاً در اتومبیلهایی که مدت زیادی در زیر آفتاب نگه داشته میشوند مشاهده میشود. دلیل این موضوع آن است که این مرسدسبنز در یک پارکینگ نگهداری شده است. تمام کلیدها، دکمهها و سوئیچها و همینطور چراغها در فرم مناسب عملکرد خود هستند. ولی سیستم A/C به R134 تغییر یافته و رادیوی Becker نیز تعویض شده است. در همین حال، طراحی صندلیها، کفپوشها و تریم چوب در حالت اولیه زیبای خود قرار دارند. این مدل خاص 300D تنها ۶۵۵۱۴ کیلومتر طی کرده که برای یک خودروی دیزل بسیار کم است. شاید به این دلیل که این خودرو تنها دو مالک داشته و هر دو مالک هم افراد علاقهمند به خودرویی بودهاند و در مسیرهای کوتاه از آن استفاده کردهاند. فروشنده میگوید که رانندگی در این مدل هیچ مشکلی ندارد و در آن از یک موتور OM617 اورجینال استفاده شده است.
گفته میشود که تمام برچسبها و اعداد VIN به صورت قانونی هستند و این خودرو با راهنما، کلید و یک بروشور ۱۹۷۷ اصلی فروخته میشود. تا به اینجا، شاید یک آگهی ساده به نظر بیاید. ولی در هر حال، میتوان با یک کارشناس به سراغ آن در «کرونا دل مار» کالیفرنیا بروید. پیشنهاد کنونی آن ۱۰ هزار و ۳۰۰ دلار است.
عذر میخوام از دوستان عزیز ولی من و خیلی ها مثل من هروز به سایت پدال سر میزنیم تا خبری راجب BMW بخونیم اما متاسفانه فاصله زمانی بین اخبار یا مطالب bmw بسیار طولانی،البته من اطلاعی از نحوه انتخاب یا گزینش اخبار و مطالب ندارم،فقط در یک مقایسه کوچک اخبار شرکت خودرو سازی (benz(429 و اخبار مرتبط با(bmw (342 خبر است خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی کنید
جالبه این مدل چون هیبریدیه و حجم موتورش هم کمتر از 2500 اگه مصوبه ی 10 ماه پیش دولت اجرا بشه اصن نباید تعرفه داشته باشه چه برسه به اینکه چن برابر قیمتش که 140000 دلاره (با دلار 3500 هم میشه کمتر از 500 میلیون) به فروش بره!!
هنوز هیچ مسئولی نگفته چرا مصوبه ی دولت در اردیبهشت که تعرفه یا درسترش سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی رو صفر میکنه هنوز اجرایی نشده؟؟ اگه اینطور بشه ماشینای هیبریدی تنها با 12 درصد مالیات وارد میشن. اگرچه قیمتشون همچنان بالاس ولی تاثیر زیادی بر قیمت و همچنین کیفیت و تنوع خودروهای بازار خواهند گذاشت بعضیا از اشکالات فنیشون میترسن که با ورود انبوه اینا اون مشکل حل میشه
ناراحت نشیدا شما هم به عنوان یه دوست عزیز مثل بقیه هستید برای من تو این سایت . کلی چند بار گفتم ولی چون کسی اهمیت نمیده به اسپمر ها تاکید میکنم. منظورم این هست نظرات سایت کیفیتشون بره بالا تا بشه استفاده کرد .
یادش بخیر .. یکی از اقوام ما اینو داشت به رنگ نارنجی سفارشی !! تا همین 10سال پیش هم داشت و خیلی سرپا و تمیز هم بود منتها به علت مصرف زیاد و اصطحلاک بالاش ، اونو مفت فروخت // بعدش کمری 2008 گرفت ولی خودشم میگفت که آخرش اون بنز بود و یه چیز دیگه بود // :-| . . خداییش دیگه این ماشین فقط برای کلکسیون خوبه ؛ چون نه فنی بالایی داره که مثلا مثل pontiac firebird برای مسابقات درگ خوب باشه .. نه طراحی جذاب و دلربا ;-) ( البته زمان خودش عالی بوده ولی الان دیگه فقط آنتیکه ) .. I LOVE Mercedes BENZ
ماشینش خیلی تمیز هست ولی تمام ساختنی هستش. از روی اون عکسی که جلو از ماشین گرفته مشخص هست که درز بین کاپوت و گلگیر جلو هماهنگ نیست.واز اون عکسی که از صندوق گرفته شده مشخصه که رنگ ماشین خوب پوساب و پولیش نشده.درضمن لاستیک شیشه جلوش ترک داره یعنی افتاب خورده. تو ایران خودمون من بیش از چند تا در حد صفر واقعی شو سراغ دارم.
من یدونه اتاقw123 دارم و حاضر هم نیستم عوضش کنم چون به گفته شرکت مرسدس بنز این ماشین ساخته شده تا یک عمر به صاحبانش سواری بده.دوستانی که از این اتاق داشتند یا دارند متوجه عرض بنده میشوند. طراحیش مال40سال پیش است ولی هنوز قدیمی نشده
میلاد داداش واقعاً خودروی بینظیری در نوع خودش بوده.این مدلا هیچ وقت قدیمی نمیشن و همیشه در خاطرات مردم اند. راستی دوستان ببخشید میدونم بی ربطه اما 2016 Mustang Shelby GT350R رکورد نوربرگ رینگش 5 ثانیه و خرده ای سریعتر از کامارو Z28 بود. البته خب تعجبی هم نداره.صندلی های عقبش حذف شدن آیرودینامیک بدنش بهبود پیدا کرده.از سیستم مغناطیسی برای تعلیقش استفاده شده و وزنش خیلی نسبت به Z28 کمتره و به نظر من باید منتظر کاماروی 2016 باشیم چون کامارو همیشه تو پیست بهتر عمل کرده.منتظریم شورولت!!!! البته اینو هم اضافه کنم که برای مثال 911 رکورد نوربرگ رینگ بهتری نسبت به Z28 داشت ولی تو پیست دیگه ای شکست خورد.دلیلش هم اینه که تو نوربرگ رینگ مسیر مستقیم هم کم نیست و در اون قسمت ها شتاب و حداکثر سرعت خودرو تاثیر بیشتری داره ولی ممکنه در واقع موستانگ نتونه تو پیست دارای پیچ بیشتر Z28 رو شکست بده.
سلام باربد عزیز. چطوری؟ این رکورد ظاهراً هنوز رسماً ثبت نشده. اما اگر هم بشه نگران نباش و هیچ وقت شورولت رو دست کم نگیر. حتی اگرم کامارو امسال رو برای رکورد زنی رو نکنه سال دیگه جوری رکورد میزنه که دوباره تا مدتها مونگار بشه رکوردش. همین z28 وقتی رکورد 7:37 رو پارسال زد نه تنها فورد موستانگ چنین رکوردی نداشت بلکه رکورد فورد جی تی 7:40 بود!! اما باید قبول کرد که امسال فورد خیلی خوب ظاهر شده تو همه مدلهاش. هرچند من شخصا با داج و چوی بیشتر حال میکنم. و البته از نظر دوام همیشه بهتر بودن. حتی تو همون فیلم بولیت که صحنه های واقعی از تعقیب و گریز داج چارجر و فورد ماستانگ بود بعد از اون پرش ها از پستی و بلندی خیابون داج آخ نگفته اما فورد یه کم کم لطفی کرده!!
ممنون از تو آقا شروین گل گلاب.بله قبول دارم کامارو اگر کامارو است منتظر نمیشینه تا موستانگ رکوردشو بزنه. البته خب دقیقاً مثال دیگه ای که میتونم بزنم مربوط به ZL1 هست که نوربرگ رینگو تو 7:41 پیمود در حالی که GT500 در حدود 2 ثانیه سریع تر رفته بود این در حالیه که شتاب گیری کامارو تو پیچ و هندلینگش خیلی قویتر بود و این نشون میده که اگه GT500 سریع تر رفته به دلیل تاپ اسپید و شتابش بوده نه چیز دیگه ای! داج چلنجر که جای خود دارد و اونم یه جور خاصی دوستش دارم.
به معنی واقعی کلمه میشه بهش گفت ماشین. با توجه به زمان ساختش مصرف خوبی داره.مخصوصا مدل 2300 بنزینی با گشتاور 203 نیوتون متریش.استحکام بالا و شاسی بسیار قدرتمندی داره.و از همه اینها که بگذریم باید برسیم به قسمت موتورش. تو ایران که خب فقط نمونه های بنزینیش هست.تا سال 1980 موتور کاربرات روش بود و از سال 1980 تا 85 موتور انژکتور که معروف هست به موتور مشکی.
تکنولوژی ساخت این موتور به قدری بالا بود که شرکت بنز برای اتاق w124 هم از همین موتور تا سال 1992 استفاده کرد.و باز هم از رقبا پیشتاز بود.
من یک پاسات مدل 77 داشتم مال پدر بزرگم بود به من ارث رسید عملا. ماشین 62000 راه رفته بود و تمام قطعاتش اورجینال بود به جز منبع اگزوز که به دلیل نامعلوم تعویض شده بود.متاسفانه چون مدتی زیر آفتاب مونده بود داشبورد و روکش صندلی های جلو آسیب دیده بود. اما این ماشین فوق العاده بود.فوق العاده.هر کاری فکر بکنین من با این ماشین کردم. انقدر بلا سرش آوردم که آخر کمپرس پیدا کرد.یکی دوبار هم متاسفانه تصادف کردم باهاش. الان چند ساله خوابیده تو انبار. اگر خدا بخواد 5-6 سال دیگه می خوام بازسازیش کنم. این رو گفتم منظورم این بود که اون پاسات بود و بعد 32 سال من باهاش انقدر حال کردم.ببین این بنز مامانی به آدم چه لذتی می ده. 11 هزار دلار واقعا کمه برای این ماشین.
درسته که به هیچ وجهه در حد وی 124 نیست! اما واقعا عالی تر از اونیه که فکرشو کنین اکثر 123 و کلا بنزهای اون دوران از خود آلمان یه کله رونده شده بودند!! تا خود ایران!!! یعنی پدر صاب بچه در میاومد ولی سالهای سال با اقتدار!! کار کردند و بر خلاف ادعای بعضیا اصلا از استهلاک زیاد!!! در این مدل خبری نیست بله قیمت قطعاتش گرون بود و هست و خواهد بود!
کافر جان فوق العاده خوش حالم که شما رو بعد از مدت ها غیبت دوباره زیارت میکنم اما خداوکیلی اینطور هم نیست که شما میگی.کپریس جای خود دارد اما این بنز های دانشجویی واقعاً ارزش دارن.بی انصافیه که این قدر با اطمینان دربارش صحبت کنیم کافر جان.
عزیز بالایی(احسان) شما برو هم دوره ای های همین بنز رو مقایسه کن با نمونه های آمریکایی و بضعا ژاپنی ببین به چه نتیجه ای میرسه بعدا کامنت بذار و مردم رو امر و نهی کن
خوبه چندتا عکسارو باز کنی اثر انگشت GM رو تو همین مدل هم میتونی ببینی! سرچی چیزی والا…!
قابل توجه بعضی از این خودروسازهای تازه به دوران رسیده،کیفیت به این میگن،بعد از 38 سال سن و طی کردن 65 هزار کیلومتر(تقریبا معادل 5 سال استفاده مداوم)کابینش هنوز مثل روز اول کاملا سالم،تمیز،بدون رنگ رفتگی و بدون اشکال هست،اونقت بعضی از این ماشینای جدید هنوز 3 سال از عمرشون نگذشته داخلشون داغون شدن،دکمه هاش شکسته یا خراب شده یا رنگش رفته،بیخود نیست که بعضی از شرکتها مخصوصا آلمانی و ژاپنی به کیفیت داشتن شهرت دارن
اون مافیاى از خدا بى خبر کم بود،یه شماره ۲ دیوانه ى دیگه هم بهش اضافه شد که از این به بعد باید با اون هم حالگیرى و کل کل داشته باشیم و دوباره یه سرى نظرات مذخرف رو تحمل کنیم!!! البته نمیدونم این جناب مافیا ۲ همون مافیاى خودمونه که با یک نام کاربرى نمیتونسته تمام کمبودها و عقده هاشو تخلیه کنه و از این طریق میخاد دو برابر روى مغزمون با کفش پاشنه بلند راه بره یا اینکه یه روانى دیگه است که میخاد این وظیفه ى خطیر رو انجام بده؟!!!:) به هر حال خیلى ها مثل من که اهل ول چرخیدن تو خیابون و نشستن تو پارک و میدون و دور دور کردن و به قول مافیا جور کردن زن زیبا به تعداد کافى براى خودشون:) یا نمیدونم هزار جور تفریح ناسالم دیگه نیستن یا حتى شاید شرایطشو ندارن و دوست دارن اوقات فراقت و بى کاریشون رو بیان تو یک محیط دوستانه و هم اطلاعاتشونو افزایش بدن هم کمى هم از نظرات دیگران استفاده کنن،متأسفانه جدیداً مجبورن یا یه سرى کامنت خزعبل و بى ربط و غیر مرتبط رو بخونن یا ناچاراً شاهد گپ و سلام احوال هاى طولانى و چاکرم نوکرم هاى بیش از حد بعضى از کاربرها باشن که هیچ فایده اى نداره و فقط حوصله آدمو سر میبره!خوب دوستان عزیز میتونید شماره یا ایمیل همدیگه رو بگیرید و تا دلتون میخاد با هم چاق سلامتى کنید،نه اینکه تو یه پیج عمومى وایستید با هم چرت و پرت هاى غیر مرتبط بگید(البته با عرض معذرت)! یه سایت پدال رو بدون مشکل میومدیم و راحت استفاده میکردیم و لذت میبردیم که اون هم مثل اینکه به لطف بعضى از دوستان دیگه نمیشه!!!
در مورد مافیا بگم که هیچ احمقی نمیاد خودش اینکارو بکنه و .. اگه یکی جدید با نام و … متفاوت بسازه خب صد در صد خیلی به سودشه پس کس دیگه ایست کس دیگه هم اگه شخصیت اونجوری داشته باشه با یه نام دیگه میاد ولی هدف کسی که این کارو کرده صد در صد یه چیز دیگه بوده و خب اونم با کمی فکر کردن کامل بدیهی میشه
میلاد جان به نظر من اگر یک نفر در یک مطلب حتى ۳۰تا کامنت هم بذاره اما کامنتاش مفید باشن،نه تنها هیچ ایرادى نداره بلکه باید دستش رو هم بوسید!من یادمه که شما یا بعضى دوستان دیگه خودتون در بعضى مطالب چندین کامنت میذاشتید اما من نه حتى یک بار هم اعتراض نکردم بلکه خیلى هم استفاده میکردم چون در تمام اون کامنت ها یک دنیا مطلب براى گفتن داشتید،اما آدم وقتى کامنت هاى بعضى از کاربرا مثل همین 4MATIC یا مافیا یا … رو میبینه واقعاً نمى دونه باید چى بگه!:|
سعید
۶ بهمن ۱۳۹۳عذر میخوام از دوستان عزیز
ولی من و خیلی ها مثل من هروز به سایت پدال سر میزنیم تا خبری راجب BMW بخونیم اما متاسفانه فاصله زمانی بین اخبار یا مطالب bmw بسیار طولانی،البته من اطلاعی از نحوه انتخاب یا گزینش اخبار و مطالب ندارم،فقط در یک مقایسه کوچک اخبار شرکت خودرو سازی (benz(429 و اخبار مرتبط با(bmw (342 خبر است
خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی کنید
4MATIC
۶ بهمن ۱۳۹۳اقا سعید همین امروز یه دونه BMW i8رو توایران با پلاک گذر موقت می داد900ملیون
خبرازاین بهتر؟؟
مهمان
۷ بهمن ۱۳۹۳جالبه این مدل چون هیبریدیه و حجم موتورش هم کمتر از 2500 اگه مصوبه ی 10 ماه پیش دولت اجرا بشه اصن نباید تعرفه داشته باشه چه برسه به اینکه چن برابر قیمتش که 140000 دلاره (با دلار 3500 هم میشه کمتر از 500 میلیون) به فروش بره!!
هنوز هیچ مسئولی نگفته چرا مصوبه ی دولت در اردیبهشت که تعرفه یا درسترش سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی رو صفر میکنه هنوز اجرایی نشده؟؟
اگه اینطور بشه ماشینای هیبریدی تنها با 12 درصد مالیات وارد میشن. اگرچه قیمتشون همچنان بالاس ولی تاثیر زیادی بر قیمت و همچنین کیفیت و تنوع خودروهای بازار خواهند گذاشت
بعضیا از اشکالات فنیشون میترسن که با ورود انبوه اینا اون مشکل حل میشه
saeed.shariati
۶ بهمن ۱۳۹۳ببخشید بی ربطه
پدال جان نمایشگاه دیترویت ورالی داکار رو تر دوتا پست کامل و جامع بزار مث مطلب نمایشگاه سما
بزار ببینیم شرکت ها تو دیترویت چی رو کردن
ميلاد
۶ بهمن ۱۳۹۳به این میگن ماشین با خانواده
E 36
۷ بهمن ۱۳۹۳از همه جالب تر داخل ماشینه که وضعیت خیلی خوبی داره اصلا نو هست کاملا
نوید
۶ بهمن ۱۳۹۳چقدر داشبورد و کنسولش قشنگه
در کل کابینش خیلی خوبه
ALIUnited
۶ بهمن ۱۳۹۳کلا وقتی اسم بنز رو می شنوم به بالا بودن کیفیت فکر می کنم
نوید
۸ بهمن ۱۳۹۳ولی من وقتی اسم تویوتا رو میشنوم
4MATIC
۶ بهمن ۱۳۹۳این همون اتاق دانشجوییه دیگه ؟؟؟؟
Lord Cezar
۶ بهمن ۱۳۹۳از شما دعوت به پخش کمتر اسپم زیر مطالب دارم . همش نظرات بی کیفیت و بدون ربط میدید که اسپم تلقی میشه و شما رو به یه ترول اینترنتی تبدیل میکنه.
Lord Cezar
۶ بهمن ۱۳۹۳ناراحت نشیدا شما هم به عنوان یه دوست عزیز مثل بقیه هستید برای من تو این سایت . کلی چند بار گفتم ولی چون کسی اهمیت نمیده به اسپمر ها تاکید میکنم. منظورم این هست نظرات سایت کیفیتشون بره بالا تا بشه استفاده کرد .
4MATIC
۶ بهمن ۱۳۹۳در کل عاشق کلاس ای بنزم
Mostafa&S
۶ بهمن ۱۳۹۳مرسدس بنز مسیر سختیو طی کرده تا شده مرسدس بنز
سجاد
۶ بهمن ۱۳۹۳یادش بخیر .. یکی از اقوام ما اینو داشت به رنگ نارنجی سفارشی !! تا همین 10سال پیش هم داشت و خیلی سرپا و تمیز هم بود منتها به علت مصرف زیاد و اصطحلاک بالاش ، اونو مفت فروخت // بعدش کمری 2008 گرفت ولی خودشم میگفت که آخرش اون بنز بود و یه چیز دیگه بود // :-|
.
.
خداییش دیگه این ماشین فقط برای کلکسیون خوبه ؛ چون نه فنی بالایی داره که مثلا مثل pontiac firebird برای مسابقات درگ خوب باشه .. نه طراحی جذاب و دلربا ;-)
( البته زمان خودش عالی بوده ولی الان دیگه فقط آنتیکه ) ..
I LOVE Mercedes BENZ
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ بهمن ۱۳۹۳درود .
این مدل بنز که در ایران به نام دانشجویی معروفه ، بسیار بسیار عالی هست .
دوستان میتوانند تست ایمنی و دوام این ماشین رو در سایت آپارات پیدا کنند و
لذت ببرند . یکی از امکانات جالب این ماشین ، استارت نخوردن موتور هنگام روشن
بودن ان است . سواریه این ماشین بسیار نرم و لذت بخش است .
دوستان اگر به دریچه کولر ها نگاه کنند ، دقیقا نمونشو در مدل های SLS . SL .
B CLASS . A CLASS. SLK مشاهده خواهید کرد .
سعید
۶ بهمن ۱۳۹۳ماشینش خیلی تمیز هست ولی تمام ساختنی هستش. از روی اون عکسی که جلو از ماشین گرفته مشخص هست که درز بین کاپوت و گلگیر جلو هماهنگ نیست.واز اون عکسی که از صندوق گرفته شده مشخصه که رنگ ماشین خوب پوساب و پولیش نشده.درضمن لاستیک شیشه جلوش ترک داره یعنی افتاب خورده. تو ایران خودمون من بیش از چند تا در حد صفر واقعی شو سراغ دارم.
سعید
۶ بهمن ۱۳۹۳من یدونه اتاقw123 دارم و حاضر هم نیستم عوضش کنم چون به گفته شرکت مرسدس بنز این ماشین ساخته شده تا یک عمر به صاحبانش سواری بده.دوستانی که از این اتاق داشتند یا دارند متوجه عرض بنده میشوند. طراحیش مال40سال پیش است ولی هنوز قدیمی نشده
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۶ بهمن ۱۳۹۳میلاد داداش واقعاً خودروی بینظیری در نوع خودش بوده.این مدلا هیچ وقت قدیمی نمیشن و همیشه در خاطرات مردم اند.
راستی دوستان ببخشید میدونم بی ربطه اما 2016 Mustang Shelby GT350R رکورد نوربرگ رینگش 5 ثانیه و خرده ای سریعتر از کامارو Z28 بود.
البته خب تعجبی هم نداره.صندلی های عقبش حذف شدن آیرودینامیک بدنش بهبود پیدا کرده.از سیستم مغناطیسی برای تعلیقش استفاده شده و وزنش خیلی نسبت به Z28 کمتره و به نظر من باید منتظر کاماروی 2016 باشیم چون کامارو همیشه تو پیست بهتر عمل کرده.منتظریم شورولت!!!!
البته اینو هم اضافه کنم که برای مثال 911 رکورد نوربرگ رینگ بهتری نسبت به Z28 داشت ولی تو پیست دیگه ای شکست خورد.دلیلش هم اینه که تو نوربرگ رینگ مسیر مستقیم هم کم نیست و در اون قسمت ها شتاب و حداکثر سرعت خودرو تاثیر بیشتری داره ولی ممکنه در واقع موستانگ نتونه تو پیست دارای پیچ بیشتر Z28 رو شکست بده.
شروین
۶ بهمن ۱۳۹۳سلام باربد عزیز. چطوری؟ این رکورد ظاهراً هنوز رسماً ثبت نشده. اما اگر هم بشه نگران نباش و هیچ وقت شورولت رو دست کم نگیر. حتی اگرم کامارو امسال رو برای رکورد زنی رو نکنه سال دیگه جوری رکورد میزنه که دوباره تا مدتها مونگار بشه رکوردش. همین z28 وقتی رکورد 7:37 رو پارسال زد نه تنها فورد موستانگ چنین رکوردی نداشت بلکه رکورد فورد جی تی 7:40 بود!! اما باید قبول کرد که امسال فورد خیلی خوب ظاهر شده تو همه مدلهاش. هرچند من شخصا با داج و چوی بیشتر حال میکنم. و البته از نظر دوام همیشه بهتر بودن. حتی تو همون فیلم بولیت که صحنه های واقعی از تعقیب و گریز داج چارجر و فورد ماستانگ بود بعد از اون پرش ها از پستی و بلندی خیابون داج آخ نگفته اما فورد یه کم کم لطفی کرده!!
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۶ بهمن ۱۳۹۳ممنون از تو آقا شروین گل گلاب.بله قبول دارم کامارو اگر کامارو است منتظر نمیشینه تا موستانگ رکوردشو بزنه.
البته خب دقیقاً مثال دیگه ای که میتونم بزنم مربوط به ZL1 هست که نوربرگ رینگو تو 7:41 پیمود در حالی که GT500 در حدود 2 ثانیه سریع تر رفته بود این در حالیه که شتاب گیری کامارو تو پیچ و هندلینگش خیلی قویتر بود و این نشون میده که اگه GT500 سریع تر رفته به دلیل تاپ اسپید و شتابش بوده نه چیز دیگه ای!
داج چلنجر که جای خود دارد و اونم یه جور خاصی دوستش دارم.
4MATIC
۷ بهمن ۱۳۹۳کامارو از موستانگ خیلی سرتره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ بهمن ۱۳۹۳درود .
ممنونم باربد جان . امیدوارم هر کسی به عشقش برسه .
عینک
۶ بهمن ۱۳۹۳به معنی واقعی کلمه میشه بهش گفت ماشین.
با توجه به زمان ساختش مصرف خوبی داره.مخصوصا مدل 2300 بنزینی با گشتاور 203 نیوتون متریش.استحکام بالا و شاسی بسیار قدرتمندی داره.و از همه اینها که بگذریم باید برسیم به قسمت موتورش.
تو ایران که خب فقط نمونه های بنزینیش هست.تا سال 1980 موتور کاربرات روش بود و از سال 1980 تا 85 موتور انژکتور که معروف هست به موتور مشکی.
تکنولوژی ساخت این موتور به قدری بالا بود که شرکت بنز برای اتاق w124 هم از همین موتور تا سال 1992 استفاده کرد.و باز هم از رقبا پیشتاز بود.
عاشق این مدل هستم.
mk8mk
۶ بهمن ۱۳۹۳من یک پاسات مدل 77 داشتم مال پدر بزرگم بود به من ارث رسید عملا.
ماشین 62000 راه رفته بود و تمام قطعاتش اورجینال بود به جز منبع اگزوز که به دلیل نامعلوم تعویض شده بود.متاسفانه چون مدتی زیر آفتاب مونده بود داشبورد و روکش صندلی های جلو آسیب دیده بود.
اما این ماشین فوق العاده بود.فوق العاده.هر کاری فکر بکنین من با این ماشین کردم.
انقدر بلا سرش آوردم که آخر کمپرس پیدا کرد.یکی دوبار هم متاسفانه تصادف کردم باهاش.
الان چند ساله خوابیده تو انبار.
اگر خدا بخواد 5-6 سال دیگه می خوام بازسازیش کنم.
این رو گفتم منظورم این بود که اون پاسات بود و بعد 32 سال من باهاش انقدر حال کردم.ببین این بنز مامانی به آدم چه لذتی می ده.
11 هزار دلار واقعا کمه برای این ماشین.
مرتضی
۶ بهمن ۱۳۹۳درسته که به هیچ وجهه در حد وی 124 نیست! اما واقعا عالی تر از اونیه که فکرشو کنین اکثر 123 و کلا بنزهای اون دوران از خود آلمان یه کله رونده شده بودند!! تا خود ایران!!! یعنی پدر صاب بچه در میاومد ولی سالهای سال با اقتدار!! کار کردند و بر خلاف ادعای بعضیا اصلا از استهلاک زیاد!!! در این مدل خبری نیست بله قیمت قطعاتش گرون بود و هست و خواهد بود!
Reza.045
۸ بهمن ۱۳۹۳فقط این جمله ش تو حلقم:
“…دوام این مدل به اندازه یک تانک بوده…”
.
.
.
راستی پدال جان تو سایت ebay به «فراموش» گذاشته میشه؟!؟!؟! :|
ماهان گاز
۶ بهمن ۱۳۹۳کیف میکنیم باکلاس/با پرستیژ/جلب توجه میکنه تویه زمانی که خودرو بیکیفیت زیاده/ایند پرستیژ/
کافر مقدس
۶ بهمن ۱۳۹۳بنزهای دهه 70-80 اکثرا مثل هم و یک نواخت بودن (مخصوصا سدان هاشون)
این قیمت در آمریکای براش زیاده یعنی 13هزار تا با 13هزار تا میشه چیزای خیلی بهتری خرید در اونجا!. در همون آمریکا کاپریس هست فقط 1800 دلار!!!
http://www.carsforsale.com/used-cars-for-sale/1982-chevrolet-caprice-akron-oh-226878514
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۶ بهمن ۱۳۹۳کافر جان فوق العاده خوش حالم که شما رو بعد از مدت ها غیبت دوباره زیارت میکنم اما خداوکیلی اینطور هم نیست که شما میگی.کپریس جای خود دارد اما این بنز های دانشجویی واقعاً ارزش دارن.بی انصافیه که این قدر با اطمینان دربارش صحبت کنیم کافر جان.
مرتضی
۷ بهمن ۱۳۹۳خودت میگی کاپریس!! 1800 تا هم زیاده
GENERAL MOTORS
۶ بهمن ۱۳۹۳بنز هست دیکه
احسان
۶ بهمن ۱۳۹۳بنز رو با هیچی مقایسه نکن! فقط یه بنز میتونه مثل بنز باشه بعد 40 سال هنوز ابهت و شخصیت داره…لایک مرسدس بنز
کافر مقدس
۶ بهمن ۱۳۹۳عزیز بالایی(احسان) شما برو هم دوره ای های همین بنز رو مقایسه کن با نمونه های آمریکایی و بضعا ژاپنی ببین به چه نتیجه ای میرسه بعدا کامنت بذار و مردم رو امر و نهی کن
خوبه چندتا عکسارو باز کنی اثر انگشت GM رو تو همین مدل هم میتونی ببینی! سرچی چیزی والا…!
کافر مقدس
۶ بهمن ۱۳۹۳GM transmission adapter parts for OM617
1977 300D
1991 300D
1985 300D
1974 L508D
OBK #42
سعید
۶ بهمن ۱۳۹۳قابل توجه بعضی از این خودروسازهای تازه به دوران رسیده،کیفیت به این میگن،بعد از 38 سال سن و طی کردن 65 هزار کیلومتر(تقریبا معادل 5 سال استفاده مداوم)کابینش هنوز مثل روز اول کاملا سالم،تمیز،بدون رنگ رفتگی و بدون اشکال هست،اونقت بعضی از این ماشینای جدید هنوز 3 سال از عمرشون نگذشته داخلشون داغون شدن،دکمه هاش شکسته یا خراب شده یا رنگش رفته،بیخود نیست که بعضی از شرکتها مخصوصا آلمانی و ژاپنی به کیفیت داشتن شهرت دارن
پیکان جوانان
۶ بهمن ۱۳۹۳همون بنز دانشجوییه خومونه
MAFIA
۶ بهمن ۱۳۹۳در مورد بنز دیگه قدیمیه و جاش تو موزه نه تو خیابون.
بودنش محیط زیست رو آلوده تر می کنه.
به امید روزی که همه خودرو یورو 7 مصرف کنیم.
P.G
۷ بهمن ۱۳۹۳اون مافیاى از خدا بى خبر کم بود،یه شماره ۲ دیوانه ى دیگه هم بهش اضافه شد که از این به بعد باید با اون هم حالگیرى و کل کل داشته باشیم و دوباره یه سرى نظرات مذخرف رو تحمل کنیم!!!
البته نمیدونم این جناب مافیا ۲ همون مافیاى خودمونه که با یک نام کاربرى نمیتونسته تمام کمبودها و عقده هاشو تخلیه کنه و از این طریق میخاد دو برابر روى مغزمون با کفش پاشنه بلند راه بره یا اینکه یه روانى دیگه است که میخاد این وظیفه ى خطیر رو انجام بده؟!!!:)
به هر حال خیلى ها مثل من که اهل ول چرخیدن تو خیابون و نشستن تو پارک و میدون و دور دور کردن و به قول مافیا جور کردن زن زیبا به تعداد کافى براى خودشون:) یا نمیدونم هزار جور تفریح ناسالم دیگه نیستن یا حتى شاید شرایطشو ندارن و دوست دارن اوقات فراقت و بى کاریشون رو بیان تو یک محیط دوستانه و هم اطلاعاتشونو افزایش بدن هم کمى هم از نظرات دیگران استفاده کنن،متأسفانه جدیداً مجبورن یا یه سرى کامنت خزعبل و بى ربط و غیر مرتبط رو بخونن یا ناچاراً شاهد گپ و سلام احوال هاى طولانى و چاکرم نوکرم هاى بیش از حد بعضى از کاربرها باشن که هیچ فایده اى نداره و فقط حوصله آدمو سر میبره!خوب دوستان عزیز میتونید شماره یا ایمیل همدیگه رو بگیرید و تا دلتون میخاد با هم چاق سلامتى کنید،نه اینکه تو یه پیج عمومى وایستید با هم چرت و پرت هاى غیر مرتبط بگید(البته با عرض معذرت)!
یه سایت پدال رو بدون مشکل میومدیم و راحت استفاده میکردیم و لذت میبردیم که اون هم مثل اینکه به لطف بعضى از دوستان دیگه نمیشه!!!
نوید
۷ بهمن ۱۳۹۳در مورد مافیا بگم که هیچ احمقی نمیاد خودش اینکارو بکنه و ..
اگه یکی جدید با نام و … متفاوت بسازه خب صد در صد خیلی به سودشه
پس کس دیگه ایست
کس دیگه هم اگه شخصیت اونجوری داشته باشه با یه نام دیگه میاد
ولی هدف کسی که این کارو کرده صد در صد یه چیز دیگه بوده و خب اونم با کمی فکر کردن کامل بدیهی میشه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ بهمن ۱۳۹۳درود .
به نظرمن باید با سردبیر صحبت کرد . واقعا نمیدونم چرا هیچ عکس العملی نشون نمیدن.
سردبیر عزیز چرا شما ترجیح میدی که سکوت کنی ؟؟؟
واقعا چرا کامنتهای غیر مرتبط رو حذف نمیکنی ؟؟ خب راست میگن بچه ها . چرا به
کسانیکه نظراتشونو قطعه ، قطعه مینویسند تذکر نمیدی ؟؟؟
بقیه چه گناهی کردن ؟؟؟ هر کسی 20 تا کامنت در یک مطلب بنویسه اما حاوی
اطلاعات . حاوی بحث های با ارزش . نه تکراری و ….
خواهشا یک جواب قانع کننده به ما بدهید .
P.G
۷ بهمن ۱۳۹۳میلاد جان به نظر من اگر یک نفر در یک مطلب حتى ۳۰تا کامنت هم بذاره اما کامنتاش مفید باشن،نه تنها هیچ ایرادى نداره بلکه باید دستش رو هم بوسید!من یادمه که شما یا بعضى دوستان دیگه خودتون در بعضى مطالب چندین کامنت میذاشتید اما من نه حتى یک بار هم اعتراض نکردم بلکه خیلى هم استفاده میکردم چون در تمام اون کامنت ها یک دنیا مطلب براى گفتن داشتید،اما آدم وقتى کامنت هاى بعضى از کاربرا مثل همین 4MATIC یا مافیا یا … رو میبینه واقعاً نمى دونه باید چى بگه!:|
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ بهمن ۱۳۹۳درود .
ممنون از شما پی جی جان . نظر لطف شماست .
ارمان
۷ بهمن ۱۳۹۳خدایا صندلی های های عقبو نگاه نیمکتی نرمو و گرم , صندلی راحت صندلی که ارم روش خوابت ببره D:
احسان(احسان سابق)
۷ بهمن ۱۳۹۳دست صاحبش درد نکنه.موتورش از تمیزی داره برق میزنه
یه پسر
۷ بهمن ۱۳۹۳تناسب همیشه زیباست و هیچ موقعی قدیمی نمیشه
* تو رو خدا تاقشو ببینین محشره
reza
۸ بهمن ۱۳۹۳وای عجب بنز محشریه من تو حسرت یه همچین بنزیم.بخدا اینو بمن بدن 30 سال سوار میشم.ماشین فوق العاده رادست و بی دردسریه.ممنون پدال جان
محمد
۸ بهمن ۱۳۹۳یادش بخیر پدرم یه مدل 230 سفیدش رو داشت بهش میگفت قالیچه پرنده وقتی سوارش میشدی اصلا ناهمواری جاده و سرعت گیر معنا نداشت خیلی راحت و با ابهت بود