تقریباً همزمان با معرفی فیسلیفت بامو M5، مرسدس بنز هم فیسلیفت خانوادهٔ E63 را برای مدل ۲۰۲۱ معرفی کرده است. E63 جدید در ظاهر از همان تغییراتی بهره بُرده که نسخههای پایینتر E کلاس اخیراً تجربه کردهاند. این تغییرات از جلوی خودرو با چراغهای LED جدید، سپر جدید و تجهیز به جلوپنجرهٔ پانامریکانا شروع میشود. علاوه بر این، در اسپلیتر جلو هم تغییراتی صورت گرفته است. این اسپلیتر بهصورت استاندارد نقرهایرنگ است اما در صورت سفارش پکیج شب AMG به رنگ مشکی براق درمیآید و با سفارش پکیج فیبر کربنی AMG بهصورت فیبر کربنی ارائه میشود.
واضحترین تغییر در عقب E63 مدل ۲۰۲۱ چراغهای باریک و زاویهدار افقی است که کاملاً با قبل متفاوت هستند. چراغهای نسخهٔ استیشن اما تغییری نداشته و مثل قبل است هرچند که گرافیک داخلی آنها برای مطابقت با نسخهٔ سدان بروز شده است. E63 سدان جدید همچنین بهصورت استاندارد به اسپویلر لبهٔ درب صندوق مجهز شده که بهصورت همرنگ بدنه یا فیبر کربنی قابل انتخاب است.
کابین E63 فیسلیفت برای مالکان نسخهٔ کنونی این خودرو بسیار آشنا خواهد بود اما بااینحال در اینجا جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX از طریق صفحهنمایش بزرگتری با پد لمسی ارائه شده است. یکی دیگر از ویژگیهای جدید کابین این ماشین غربیلک فرمان بازطراحی شده است که از دکمههای لمسی هم سود میبرد.
زیر کاپوت E63 AMG مدل ۲۰۲۱ همان نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار دارد که مثل قبل در نسخهٔ S (در هردو مدت سدان و استیشن) ۶۱۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه متصل شده که نیرو را به هر چهارچرخ میفرستد. به گفتهٔ مرسدس، نسخهٔ سدان E63 S ظرف ۳.۳ ثانیه و نسخهٔ استیشن در ۳.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
E63 S جدید مثل نسخهٔ کنونی به سیستم AMG Ride Control+ با تعلیق بادی چند محفظهای و کمکفنرهای قابل تنظیم تطبیقی مجهز است که سه حالت مختلف شامل راحت، اسپرت و اسپرت پلاس را ارائه میکند. همچنین مثل قبل حالت دریفت هم بهصورت استاندارد ارائه میشود تا راننده بتواند تمام نیرو را به چرخهای عقب منتقل کند. وظیفهٔ متوقف کردن این هیولای چموش هم بر عهدهٔ دیسکهای ترمز ۳۹۰ میلیمتری با کالیپرهای شش پیستونه در جلو و دیسکهای ۳۶۰ میلیمتری با کالیپرهای تک پیستونه در عقب است. همچنین ترمزهای سرامیکی بزرگ AMG هم بهعنوان یک آپشن قابل سفارش هستند.
Ferrari Fxx K Evo
۲۹ خرداد ۱۳۹۹وای عجب کابینی عجب طراهی بیرونی زیبایی بی نظیر شده
–
رقیبا تو کف زیبایی کابینت دارن دوش میگیرن مرسدس جان
آرمان
۲۹ خرداد ۱۳۹۹چیش قشنگه ؟
دوتا صفحه مستطیل گذاشته اونجا بدون هیچ طراحی خاصی
قبول دارم پایین صفحه نمایشا فوق العاده است ولی اون صفحه نمایشا نه طراحی دارن و نه گرافیگ خوشگل با احترام به نظر شما
پارسا
۲۹ خرداد ۱۳۹۹آرمان اصلا می دونی گرافیک صفحه نمایش چی هست خود مت واتسون گفت این ام بی یو ایکس که روی ای کلاس نسل جدیدی نصب شده از آی درایو بی ام و خیلی بهتره
آرمان
۲۹ خرداد ۱۳۹۹من صفحه اصلی رو نگفتم صفحه ی کیلومتر رو گفتم شما برو با بی ام و ها مقایسه کن تازشم این به سلیقه ربط داره
به نظر من صفحه کیلومترش خیلی جالب نیست با احترام به نظر شما
مرتضی
۲۹ خرداد ۱۳۹۹دوستان چه اشکالی داره به MBUX بگیم امباکس؟
MASIHA
۲۹ خرداد ۱۳۹۹من نمیدونم یعده وقتی کم میارن چرا شروع میکنند برند طرف مقابل رو هیت کنن!
اخه برادر طرف نظر داده!!!
حتما باید بحث بی ام و رو بکشی وسط؟؟؟
Arman
۳۰ خرداد ۱۳۹۹اتفاقا توی نظر سنجی پیج carwow که بین داخل بی ام و و آیودی و پورشه و بنز بود بی ام و اول شد و بنز آخر و آئودی هم دوم شد
محمد
۲۹ خرداد ۱۳۹۹کل دنیا داره به سمت نمایشگر بزرگ میره یه نگاه به گوشی موبایل بکنید میفهمید همشون سال به سال بزرگ تر میشن.البته صفحه نمایشگر خیلی بزرگ منم نمیپسندم مثل ماشینای تسلا ولی ماشین های آلمانی اکثرشون خوبند .البته من دوست نداشتم دوتا صفحه رو یکی کنم باید مثل قبل دوتا صفحه نمایش متوسط میزاشت برا کیلومتر شمار و داشبورد
MASIHA
۲۹ خرداد ۱۳۹۹Ferrari fxx k evo
منم موافقم بسیار زیباست
بنظرم طراحی خارجیش از جلو بهتر شده
ولی هنوز به عقبش عادت نکردم
خیلی عالی و دلنشینه
ولی من مثل نسل های قبل باز هم m5 رو ترجیح میدم یه چیز دیگس
این e63 یَک لانچی میکنه لامصب لحظه ای که درگ شروع میشه خیلی وحشیه از ام5 هم وحشی تره چون 100 نیوتون متر تورک بیشتری داره و وحشیانه لانچ میکنه خیلی❤❤❤
سینا BMW
۳۰ خرداد ۱۳۹۹یکی از چهار تا بهترین سدان های دنیا اینه.(ام۵ و E63 و M3 و C63)
کابینش خیلی زیباست.
من برعکس بقیه از همون اول ازش خوشم اومد.
M سابق
۳۰ خرداد ۱۳۹۹جفتشون قشنگن …
ولی نه به اندازه قبل فیس لیف
هردو تا خراب کردن
The best or nothing
۲۹ خرداد ۱۳۹۹عالی شده هم داخل هم بیرون فوق العادست و با روح amg همخونی داره ,, جادوی مرسدس ینی همین ,,تو نگاه اول ب زمین و زمان فحش میدی بابت طراحی جدید ولی به مرور دیگه عادت نمیکنی بعش بلکه عاشقش میشی !!!
رامین
۲۹ خرداد ۱۳۹۹:// . تو نگاه اول فحش میدی بعد عادت نمی کنی بعد عاشق میشی. مثه این می مونه با یه آدم درب و داغون ازدواج کنی بعد عادت کنی بعدم بگی حتما قسمت بوده عاشقشم اصن. خودت خندت نگرفت از این حرفت. تعصب و طرفداری الکی یه عده از مردم این مملکتو نمی فهمم. اکثرا یا صفریم یا صد. حالا خوبه جزو آدمای دنیا اصن به حساب نمییایم. روح amg چیه دیگه ؟؟!!!!
NAVID۰۰۹۸
۲۹ خرداد ۱۳۹۹رامین
پیشنهاد میکنم یکبار دیگر با دقت کامنت ، مثال زدن و انتقادت را بخوان ، ببین مطمئنی از نقدت یا بیشتر نمایان هست که تنفر از بنز در اون نَهُفته هست .
به گفته شما در مورد عادت ، اشتباه و عشق در ازدواج فهمیدم و دیدم پس این همه طلاق از کره شمالی آمده و برای ایران نیست .
مرد مومن بنز خاصیتش اینه که هرچه بگذره ، دلرباتر میشه اما قبول هم دارم که نسلهای جدید کمی از بنز بودن دور شدن .
اما فکر نمیکنم در ازدواج ، عادت ، جایگاهی داشته باشه ، اتفاقاً ظاهر در ازدواج برای برخورد اول مهمه اما وقتی زمان کوتاهی میگذرد ، تازه متوجه میشی اصالت و اخلاق رُکن اول در ازدواج هست و سپس باقی قصایا .
رامین
۲۹ خرداد ۱۳۹۹نوید
من طرفدار بی ام و هستم اما همیشه ماشینای بنزو تحسین می کنم. اما با یه نگاه ساده به این نسل از بنز می فهمی یه عقب گرد فاجعه بار هست چه بیرون چه اون دو تا مستطیل داخل ماشین. چیزی که بده نباید الکی تعریف کرد. تنفر و این چیزا مال یه مشت فن متعصب بچه مغزه. همون قدر که از سری 4 جدید بدم اومد از این نسل بنزم بدم اومد. شده مثه یه آدم عقب افتاده تو خاندان سلطنتی. جزو خاندان سطلنتی هست اما در واقعیت یه عقب موندس. مثال منم متوجه نشدی اتفاقا عادت تو زندگی جایگاه مهمی داره چه ظاهری چه اخلاقی اما من منظورم برای مثال اون دوستمون بود که میگه اول فحش میدی بعد عاشقش میشی !!!
NAVID۰۰۹۸
۲۹ خرداد ۱۳۹۹درسته
نظر شما محترم .
اما اون دوستمون هم که میگه اول فحش میدی بعد عاشقش میشی برای خودروهای امروزی درست میگه .
به شخصه با بیشتر محصولات جدید بنز همین نظر را دارم مثل cls نسل دوم یا بخصوص سوم که همه میگفتیم ای وای این چیه رونمایی کرده ، ولی گذر زمان اینقدر زیباش کرد در تصوراتمان که با دیدنش حتی اگر هروز هم ببینیم خسته نمیشیم .
اما در رابطه با مثال زدنتان برای ازدواج ، مخالفم ، چون عادت برای زندگیهای امروزی وجود نداره که اگر داشت ، طلاقی صورت نمیگرفت و همه میسوختند و میساختند .
در ازدواج وقتی تفاهم و درک دو جانبه نباشه ، عادتی هم وجود نداره .
میشه عادت کرد به تحمل فامیل دو طرف یا سلیقه غذایی یا مدل لباس پوشیدن یا لحجه یا هر رفتار دیگر ، اما عادت به قیافه یا اخلاق مگه میشه ، مگه داریم ، البته در روستاها و شهرهای کوچک بخاطر تعصبها و مردسالاری داریم اما مطمئناً فساد و دروغ با خودش میاره و تظاهر و دو رویی در رابطه برقراره ، همین اتفاقات چند وقت اخیر گویای همه چیزه که یا با داس سر میبرن یا با تبر یا با آتش زدن و… .
Behrouz. anzali
۲۹ خرداد ۱۳۹۹خیلی خوشکل شده از قبلیه
رامین
۲۹ خرداد ۱۳۹۹بدترین طراحی تاریخ بنز. حس می کنم دادن ایران خودرو طراحی کنه واسشون
♤ANGUS_812♤
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ببخشید که نتونستن طراحی های ۱۰ سال پیشو که شما دوست داشتینو همینجوری تولید کنن نمیدونستن ناراحت میشید
وقتی همه خودرو سازا زبان طراحی خودشونو عوض میکنن چرا پدر دنیای خودرو این کارو نکنه
Amir Machine
۲۹ خرداد ۱۳۹۹مرسدس در طول عمر بیش از صد سالش، بارها و بارها زبان طراحیش رو تغییر داده و همیشه هم جذاب و ماندگار بوده، فقط این 10 سال اخیره که گند زده تو طراحیهاش
کسی مخالف تغییر نیست ولی تغییری که زیباتر و بهتر بشه، نه عقبگرد
چرا کسی به طراحیهای آئودی انتقاد نمیکنه؟ چون در عین مدرن بودن بشدت جذابه، اما مرسدس چی؟ طراحیهای جدید مرسدس بههیچعنوان قابل مقایسه با دوران برونو ساکو و پیتر فایفر نیست و بنظر من فقط متعصبین هستن که معتقدن این طراحیها از قبل بهتره
رامین
۲۹ خرداد ۱۳۹۹اتفاقا باید هر نسل طراحیش پیشرفت کنه. مثه اینکه داریم مرسدس بنز صحبت می کنیم. چند تا کمپانی تاریخ و اصالت مرسدس بنزو داره. من ناراحتم چون هر دو تا کمپانی بنز و بی ام و این نسل خرابکاری زیاد داشتن و از همه بدتر توجیهات مسخره و خنده داریم دارن. با angus بودم امیر آقا کامنتا قاطی نشه :))
Milad AMG
۳۰ خرداد ۱۳۹۹حست رو مطرح نکنی بهتره داداش من
Moein
۲۹ خرداد ۱۳۹۹بی نهایت دوسش دارم
بنظرم از m5 از نزدیک با ابهت تر باشه
مرسدس همیشه در اوج?
♤ANGUS_812♤
۲۹ خرداد ۱۳۹۹به نظر من که عالی شده
امروز این دو تا رقیب M5 و E63 با هم فیس لیفت شدن
واقعا که بنز شاهکاره نمیدونم چرا همه ازش ایراد میگیرن؟؟؟
این طراحیش ترکیب اسپرت و لاکچری هست میخواد حمله کنه به پیست ولی قیافش خیلی ریلکسه
♡مرسدس بنز♡
♡بی ام و♡
Milad AMG
۳۰ خرداد ۱۳۹۹درسته دوست عزیز
فقط نمیدونم چرا موقعی که فیس لیفت شد همه گفتن زشته
ولی الان همه دارن تعریف میکنن؟؟
Peyman56
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ای خدا.دوباره مشکل همبشگی من شروع شد.تا قبل از این با خیال راحت نظرم M5بود ولی دوباره سر دوراهی فرار گرفتم که تا قیام قیامت تکرار میشه و بددن نتیجه ست.
دانیال روشنی
۲۹ خرداد ۱۳۹۹زیباترین فرمان حال حاضر ژرمن هاست . خیلی زیباست.
بقیش زیاد شاخ نیست
مهدی
۲۹ خرداد ۱۳۹۹طراحی رو دوست دارم ?
طراحی در حد بنز نیست ?
مهدی
۲۹ خرداد ۱۳۹۹به نظرم زیباترین طراحی بنز تو چند سال اخیر اس کلاس ۲۰۱۹ هست
خدا رحم کنه به جدیده
مهدی
۲۹ خرداد ۱۳۹۹زیباترین عنصر این ماشین فرمونشه
محمد
۲۹ خرداد ۱۳۹۹من که راضیم همه چیش خوبه رینگش لامصب خیلی قشنگه اون عکس بزرگ دومیه هم خیلی با ابهته امیدوارم E66 شتابش زیر ۳ ثانیه باشه
OMID
۲۹ خرداد ۱۳۹۹خوشگل شده
جلوش خیلی خشن و با ابهت شده
عقبشم خوبه (عالی نیست ولی خوبه )
پرفورمنس همونه که به m5 نمیرسه مگه مرسدس تو نسل بعدی جبران کنه
کابین هم خوب و مدرنه و مثل بقیه مرسدسهاس
کیانوش
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ای کاش کاش همون چراغ های عقب رو نگه میداشتن واسه صد سال اینده یعنی قشنگ ترین قسمت مرسدس عقبش بود که خرابش کرد و قراره این چراقای باریک تو کل محصولاتش باشه البته اگه من جای خریدارای نسل جدید باشم اون قسمت از چراغ که تو صندوقه به هر طریق حذف میکنم قابل تحمل تر میشه ولیخوب در کل بازم e63 بهترینه باوجو احترام به m5 و rs6 ائودی این سه تا بهترینن تو بهترین کلاس خودر
MAHDI
۲۹ خرداد ۱۳۹۹خوب اینم از E63s که مدرن تر و جوان ترشده.
طراحی جلویی ماشین طراحی اسپرت تری نسبت به قبل داره و البته جوان پسند تر شده طراحی عقب هم خوبه هرچند بدون شک چراغ های عقب قبل ازفیس لیفت خیلی جذاب تر بود اما درکل E63 فیس لیفت تازه نفس شده واسه رقابت با رقبا!!!
امیررضا
۲۹ خرداد ۱۳۹۹با احترام به عظمت و ابهت بنز، این سگمنت یه سلطان داره اونم M5 وسلام.
E63s هم فوقالعادس و کمتر ماشینی تاب رقابت باهاش رو داره ولی M5 اسطوره این سگمنته.
امین
۳۰ خرداد ۱۳۹۹چقد کابین این ماشین با اون تبلت درازی که قرار هست چند تا کار رو انجام بده بی اصالت و بی هویت شده.
حتی کوچکترین هماهنگی با خطوط کرو و منحنی سراسر کابین نداره
یعنی مرسدس اومده از بدترین و ساده ترین و دم دستی ترین برای مثلا مدرن کردن کابین استفاده کرده.
اینو با کابینای مدرن آئودی مقایسه کنیدکه اونجا صفحه کیلومتر شمار به بهترین و مدرنترین شکل سر جاش هست
صفحه نمایش و سرگرمی هم قشنگ یه کم به سمت راننده چرخیده و همشون با یه هارمونی قشنگ با کلیت کابین کار میکنن
SS
۳۰ خرداد ۱۳۹۹امیر دهقان عزیز در یک قسمت از متن به جای E63 نوشتید E66
اما به غیر از اون میان بنز و بی ام و ، من باز با فیس لیفت بنز بیشتر تونستم ارتباط بر قرار کنم تا اون جلو پنجره ی وحشتناک بزرگ بی او و
فرشاد
۳۰ خرداد ۱۳۹۹اون چراغ مثلثی های بنز تو نسخه سدان جذابیتشو 2 برابر میکنه
حسین
۳۰ خرداد ۱۳۹۹وظیفهٔ متوقف کردن این هیولای چموش هم بر عهدهٔ دیسکهای ترمز ۳۹۰ اینچی…
آقا امیر اون سانت باید باشه
ایوب
۳۰ خرداد ۱۳۹۹تنها مشکل ظاهریش چراغای جلوشه که کمی کوچیکه و جا داشت انتهای چراغا کشیده تر بشن
بهنام
۳۰ خرداد ۱۳۹۹نمای جلو عالی ،نمای عقب ضعیف ترین نمای تاریخ بنزه.
Nikzad
۳۰ خرداد ۱۳۹۹به نظرم مدل استیشنش زیاد قشنگ نیست همون مدل سدان بهتره انگار برای استیشن فقط عقبشو بزرگ تر کردن
Urus
۱ تیر ۱۳۹۹آقا من چراغای عقب مدل قبلی رو دوست داشتم
Martin
۵ مهر ۱۳۹۹دوستان این رو باید همه ی اونایی که اهل ماشین هستند بدونن
.
.
.
هیچ ماشینی بی ام و نمیشه هیچ بی ام و ، بنز نمیشه.
حسین
۲ آذر ۱۳۹۹من استیشن رو بنز رو دوست دارم