پس از معرفی فیسلیفت مرسدس بنز GLC در نمایشگاه ژنو، حالا سازندهٔ آلمانی فیسلیفت نسخهٔ کوپهٔ این خودرو را هم معرفی کرده است. دماغهٔ GLC کوپه مدل ۲۰۲۰ با جلوپنجرهٔ الماسنشان جدید که توسط چراغهای بازطراحی شده با دیلایتهای یکپارچه احاطه شده است، اسپرتتر از قبل به نظر میرسد. در بخش عقبی خودرو نیز چراغهای جدید به همراه سر اگزوزهای اسپرتتری دیده میشود. علاوه بر این، در این قسمت دیفیوزر جدید و تریم کرومی هم به چشم میخورد.
در داخل GLC کوپه در وهلهٔ اول غربیلک فرمان جدید با کنترلرهای بروز شده جلبتوجه میکند. علاوه بر این، کنترلر دواری که قبلاً در کنسول مرکزی برای کنترل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تعبیه شده بود حالا با یک پد لمسی چندمنظوره جایگزین شده است. در همین حال، نمایشگر ۱۰.۲ اینچی مرکزی خودرو نیز بروز و به جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX مرسدس مجهز شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای داخلی برجستهٔ این کراساوور کوپهٔ آلمانی نیز میتوان به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و تودوزی به رنگ خاکستری ماگما اشاره کرد.
نسخههای بنزینی GLC کوپهٔ جدید همانند GLC معمولی به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شدهاند که در دو سطح قدرت ۱۹۴ اسب بخار و ۲۵۵ اسب بخار ارائه میشود. خریداران اروپایی اما امکان انتخاب سه مدل دیزلی مختلف را هم دارند. این مدلهای دیزلی عبارتاند از GLC200d با ۱۶۱ اسب بخار قدرت، GLC220d با ۱۹۱ اسب بخار قدرت و GLC300d با ۲۴۱ اسب بخار قدرت. در ایالاتمتحده اما GLC کوپه صرفاً با پیشرانهٔ بنزینی ۲۵۵ اسب بخاری عرضه میشود.
در بخش تکنولوژی نیز GLC کوپهٔ فیسلیفت به سیستمهای کمکرانندهٔ جدید مثل هشدار خروج و دستیار ترافیک عقب مجهز شده است. این کراساوور کوپهٔ جدید همچنین از سیستمی بنام دستیار مانور تریلر هم سود میبرد که با استفاده از سنسورها و حلقهٔ مغناطیسی، زاویهٔ بین خودرو و تریلر را اندازهگیری میکند. این سیستم همراه با دوربین دید ۳۶۰ درجه، دندهعقب رفتن با تریلر را سادهتر میکند. مرسدس بنز GLC کوپه فیسلیفت رسماً در نمایشگاه نیویورک معرفی شده و از اواخر سال جاری در ایالاتمتحده عرضه خواهد شد.
مهدی
۱ فروردین ۱۳۹۸کراس اور بنظرم بترتیب
لکسوس
لامبور گینی
بی ام و
الفا رومئو
رنجروور
جیبپ
احمدرضا
۱ فروردین ۱۳۹۸آلفا رو بزار اول
مهدی
۱ فروردین ۱۳۹۸اولین رقابت SUVهای کوپه رو مجله auto gids انجام داده بین آئودی Q8 ومرسدسgle کوپه وب ام وX6 و لندرور رنجرور که این نتایج رو داشته.
جایگاه اول_ ب ام وX6
جایگاه دوم_ رنجرور اسپرت
جایگاه سوم_ آئودی Q8
جایگاه چهارم_مرسدس GLEکوپه
مجله auto gids یه رقابت دیگه انجام داده بین ب ام وX5 وپورشه کاین که این نتیجه رو داره
جایگاه اول_ ب ام وX5
جایگاه دوم_ پورشه کاین
مجله auto motor sport هم چند رقابت جدید انجام داده که اولین رقابت بین سری 3جدید ومرسدس کلاس C که سری3 جدید جایگاه اول با 464 امتیاز ومرسدس کلاس C دوم با458 امتیاز
مجله auto exprees هم در جدیدترین رقابتش پورشه کاین و آئودی Q8 ورنجرور رو مقابل هم قرار داده که اینم نتیجه اش
جایگاه اول_پورشه کاین
جایگاه دوم_ آئودی Q8
جایگاه سوم_ رنجرور
بازهم مجله auto motor sport در یه رقابت دیگه چندSUV رو مقابل هم قرار داده که این نتایج روداره.
جایگاه اول_ ب ام وX5 با472 امتیاز
جایگاه دوم_ آئودی Q7 با 448 امتیاز
جایگاه سوم_فولکس واگن توارگ با 434 امتیاز
جایگاه چهارم_ ولوو XC90 با430 امتیاز
مجله auto xsprees هم که رقابتش رو پدال هم گذاشت که نتایج اینطور بود.
جایگاه اول_ پورشه کاین
جایگاه دوم_ ب ام وX5
جایگاه سوم_فولکس واگن توارگ
وآخرین رقابتی بازهم از auto motor sport بوده بین آئودی Q8 ومرسدس GLE کوپه
جایگاه اول_ آیودی Q8 با امتیاز 462
جایگاه دوم_ مرسدس GLE کوپه باامتیاز 429
مهدی
۱ فروردین ۱۳۹۸مجله mercedes blog هم مطلب یه رقابت رو گذاشته بین بنتلی بنتایگا ورنجرور ومرسدس GLS که نمیدونم کدوم مجله انجامش داده اما این نتایج رو داره
جایگاه اول_ بنتلی بنتایگا
جایگاه دوم_مرسدس GLS
جایگاه سوم_ رنجرور
کاوه
۳ فروردین ۱۳۹۸توی منابع ویژه شما همیشه ب.ام.و سربلند و پیروزه.
فرامرز
۱ فروردین ۱۳۹۸با احترام به نظر بقیه مخصوصاْ طرفداران مرسدس، به نظرم قبل فیس لیفت هم از نمای جلو و هم از نمای عقب بهتر بود
مهدی
۱ فروردین ۱۳۹۸درمدلamg خیلی جذاب ترهستش
Ferrari Fxx K Evo
۱ فروردین ۱۳۹۸شاهکاری دیگه از مرسدس ، از هر نظر عالیشده
مخصوصا جلوپنجره و گرافیک LED های عقباش”