باور کردن این موضوع کمی سخت است که سازندگان معروف خودرو در جهان اینک به سمت سیلندر و حجمهای پایین موتور متمایل شدهاند. اما وقتی یک سازنده آمریکایی چون فورد، به سراغ موتورهای کوچک سه سیلندر اکوبوست میرود و از آن در خودروهای مختلف خود استفاده میکند، یا ب ام و برای سری ۳ بعدی و مینی کوپر خود به فکر موتورهای سه سیلندر است، دیدن یک مرسدس بنز سه سیلندر نیز چندان تعجب آور نخواهد بود.
برنارد هایل، سخنگوی مرسدس بنز اعلام کرد که این شرکت از موتورهای سه سیلندر در خودروهای دیفرانسیل جلو مبتنی بر پلتفرم MFA استفاده خواهد کرد. این سری از خودروها از سری خودروهای جدید و کوچک مرسدس بنز با دیفرانسیل جلو میباشند و البته از مزایای یک پیشرانه چهار سیلندر در یک ساختار سه سیلندر ۱.۴ تا ۱.۶ لیتری هیبریدی همراه با مصرف سوخت پایین و آلایندگی اندک بهره میبرند.۱۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
mahdi
۱۱ فروردین ۱۳۹۳مطمئنا تااینده ای نچندان دوراین موتورهای جدید به دو سیلندر هم میرسه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۱ فروردین ۱۳۹۳چون ایران همیشه برعکس عمل می کنه یعنی باید منتظر پراید 8 سیلندر باشیم
ندا
۱۱ فروردین ۱۳۹۳چون بنزه یک سیلندرشم خوبه
ندا
۱۱ فروردین ۱۳۹۳راستى سى۲۰۰ مدل ۲۰۱۵ وارد بازار شد؟و حدود قیمتش تو امارات چقدر درمیاد؟
رضا
۱۱ فروردین ۱۳۹۳اوه…..!
3 سیلندر خیلی کمه.حتی اگه 150 اسب بخار باشه باز یه جوریه بنظرم…
تو حجم 1.4 تا 1.6 باید ببینیم مزیت 3 نسبت به 4 سیلندر چیه که اینکارو میکنن؟ ولی حتما کاشون درسته شک ندارم
خاوری مزراتی
۱۱ فروردین ۱۳۹۳هیچجوری نیست… خیلیم خوبه…این نشون میده مث خودروسازای ما تو فضا حرکت نمیکنن!! و واقعیت های بازار رو مدنظر دارن
دم بنز گرم
همه آدم شدن این ایران خر دو و سایپا آدم نشدن
والا بخدا………..
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ فروردین ۱۳۹۳درود . مرسدس بنز کارش درسته .
شاهین
۱۱ فروردین ۱۳۹۳جالبیش اینجاست که حجم و تعداد سیلندرو میارن پایین اما قدرت بالاترم میره!!! علم و صنعت اینجا یکی میشن> نه تو ایران ما
احسان
۱۳ فروردین ۱۳۹۳چیز جدیدی نیست . قبلا هم با smart سه سیلندر را تجربه کرده بود
علی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳من یه بنزe280مدل2007 بدون خش کارکرد47000 چند می کنه؟