مرسدس بنز

موشک 838 اسب بخاری برابوس!

اگر پول خرید همه‌ی تکنولوژی‌های ارتباطی و نیمه خودران را دارید اما خریدشان در اولویت شما نیست شاید خرج کردن حدود ۱۶۰ هزار دلار برای داشتن چیزی شبیه برابوس E63 850 Biturbo کار صحیحی باشد.

brabus-old-sedan-cheaper-new-amg-1
شما با این پول می‌توانید مدل جدید S63 را بخرید اما هیچ‌یک از سدان های ای‌ام‌جی نمی‌توانند با این E63 دست‌پرورده‌ی برابوس با قدرت ۸۳۸ اسب بخار (۸۵۰ PS) رقابت کنند.

brabus-old-sedan-cheaper-new-amg-4
این خودرو همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد حدود ۱۶۰ هزار دلار قیمت دارد و درحالی‌که E63 استاندارد به این اندازه گران نیست اما امکان اینکه با انتخاب آپشن ها به این قیمت برسید کاملاً وجود دارد.

ازآنجایی‌که کاملاً به مقایسه‌ی موشک برابوس و E63 جدید متعهد هستیم باید گفت که نمونه‌ی استاندارد در مدل S قدرت ۶۰۴ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد که این امر اجازه‌ی دست‌یابی به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیه‌ای و سقف سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعتی را می‌دهد. خب از طرف دیگر برابوس ۸۵۰ تنها به ۳.۱ ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز داشته و سقف سرعت آن ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است به این معنی که لامبورگینی آونتادور نمی‌تواند شما را از جاده به در کند مخصوصاً وقتی بدانید که هیولای بیدار زیر کاپوت گشتاور ۱۴۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند!

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. madjid

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    قدرتش خیلی بالاست.
    ولی شتابش به اون نسبت خوب نیست.
    گشتاورش از 918 اسپایدر بیشتره … این همه گشتاور پس به چه دردی میخوره ؟

  2. madjid

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    عکس یکی مونده به آخر. (وسطی)

    کی ها بودن میگفتن نمای جلوی E class دیگه مثل نسل قبل خشن نیست ؟؟

    ترسناک تر از این میشه؟

    واقعا عالیه.

    1. Tesla

      ۱۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (176 ديدگاه)

      این که نسل قبلیه!!!

      1. madjid

        ۱۱ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        جلوش فرقی نکرده.

        1. Tesla

          ۱۱ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (176 ديدگاه)

          مجید جان بهتره بیشتر دقت کنی??

        2. AMG GT

          ۱۱ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (38 ديدگاه)

          این نسل قبلیه. نسل جدیدش فرق داره (همچنین جلو)

    2. بنزما

      ۱۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (505 ديدگاه)

      داداش من این عکسا کلا نسل قبله ماذا قاذا
      انقدر انرژی داری شما دوست عزیز سری میای نظراتم که اکثرن خوبن میزاری که بعضی موقع ها
      عجله ی میشه داداشی این عکسا همش نسل قبله
      چراغ های جلوی نسل جدید باخطوط جلو پنجره هم یه تقیراتی داشته غیرچراغ عقب و خطوط بدن که از خشونت ای کلاس تو نسل جدید کم کرده دوستان
      به این موضوع نقد دارن
      2017 نسل جدید هم اومده پلاک شده من تونمایشگاه کنار قبلی دیدم خدایی نسل قبل ازجلو گیراتر و خشن تر بود کلا اسپرت تر بود
      توی سایت باما هم ای 200 ;; 2017
      هست میتونی اوجا هم ببینی

    3. احمد

      ۱۲ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (124 ديدگاه)

      داداش بین این نظرهایی که میدی یکم استراحت کن ، یه لیوان آبم بخور!
      ماشاالله …. ماشاالله…..

  3. Iman mclaren p1

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (180 ديدگاه)

    عالیه همی چیش…
    شتابشم فقط ۲. با آونتادور استاندارد فاصله داره که بنظرم عالیه…
    اگه موتورش بیشتر از 8 بود که تو سدانی با این ابعاد اصلا امکان پذیر نیست بیشتر از 8 سیلندر احتمالا زیر ۳ میشد شتابش…
    با این گشتاورم که احتمالا هیچ نیرو گریز از مرکزی حریفش نیست…
    عالیه در یک کلام بدون هیچ نقصی

  4. ENER-G-FORCE

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    بار ها گفتم و باز هم میگم که فقط برابوس می تونه بنز رو به اعلی علیّین خودش ( وشاید هم دنیای ماشین ها) برسونه! برابوس تنها تیونریه که به خوبی , پتانسیل وحشی گری مرسدس رو میشناسه و می تونه فعّالش کنه.

    1. دانیال

      ۱۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (71 ديدگاه)

      جانم منصوریو یادت رفت

  5. X FIVE M

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (661 ديدگاه)

    اوفففف

  6. Saied

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    عالیه. فقط فکر کنم عمر ماشین نسبت به مدل استاندارد کم تَر بشه.

  7. reza-a

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (455 ديدگاه)

    خیلی قدرتش زیاده شتابش هم برای یک سدان لوکس خوبه جالب اینه که قابلیت استفاده روزانه رو هم داره
    قیمت این تو ایران معادل E250 هست

  8. دانیال

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    چرا سرعت سنجو عوض نکردن همون نمونه استانداردشه احتمالا چون تا 320 بیشتر نداره

  9. sina

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2658 ديدگاه)

    نمی دونم کلا چرا من بنز رو یه برند رسمی می بینم و حس میکنم لذت رانندگی زیاد نیست باهاش.؟

  10. سید علیرضا

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (236 ديدگاه)

    .
    من عاشق برابوس هستم.
    اگه برابوس w124 بیست سال پیش هم به من بدید، بازم راضیم.

  11. GOD BLESS AMERICA

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    گشتاور 1450 نیوتون متری!
    میخواهم ، برابوسم آرزوست :-)

  12. mohammad fm480

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    جووون .من اگه میخاستم یه سدان بگیرم پول اینو داشتم حتما میگرفتمش

  13. استون مارتین

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (117 ديدگاه)

    از یه جایی به بعد اسب یخار معنی نداره صادقانه بگم من بودم 1100000000 % بنز انتخاب نمیکردم اگر قرار باشه براباس بخرم ماشین های بهتری هم هست بی شک استون مارتین میخرم حالا می خوام 100 سال سیاه شتاب زیر 3 ثانیه نداشته باشه ببینید به هرحال بازم بنزه همه میگن سر ی ای سوار هست یه کم غیر قابل منظطقی هست نیمشه گفت بهترین سدان دنیا چیه من که اصلا از مشاین های المانی خوشم نمیاد اگر قرار باشه سدان متوسط رخ به بزرگ بر دارم قطعا rs7 xfj جگوار

  14. احمد باقری

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مثل همیشه، عالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا