از یک طرف مرسدس با می باخ برای همیشه خداحافظی کرده و از طرف دیگر هم سدان های مجلل پولمن برای S کلاس W222 راهی بازار نشده؛ پس این وسط تکلیف رفت و آمد شبانه میلیاردرها و سایر تفریحات سالم شان چه می شود . . . ؟!
اگر حدود یک میلیون دلار دارید، باید بدانید که کمپانی فلوریدایی Knight Luxury پکیج جدیدی برای می باخ 57S تدارک دیده است. آنها به سپر جلو LEDهای روز اضافه کرده اند سپس کاپوت، درب ها، درب صندوق و نهایتا تمامی ستون های این می باخ را از فیبرکربن ساخته اند. استفاده از فیبرکربن آنقدر زیاد بود که حتی کاور انجین نیز از آن ساخته شده است.
برای رینگ های عظیم ۲۴ اینچی این کشتی آلمانی نیز که بازهم با فیبرکربن روکش شده اند، از تایرهای ۲۸۵/30R24 پیرلی استفاده شده. موارد دیگری مانند نورپردازی کف خودرو با استفاده از ۱۰ چراغ LED و همچنین ارتفاع قابل تنظیم سیستم تعلیق و نهایتا بهبود سیستم اگزوز که موجب شده تا قدرت پیشرانه V12 AMG از ۶۱۲ به حدود ۷۱۲ اسب بخار برسد، از ویژگی های بسیار خوب این 57S هستند.
حالا سری هم به کابین خودرو بزنیم؛ جایی که بازهم فیبرکربن در داشبورد و کنسول و تریم درب ها بکار رفته و به همراه چرم های سفید رنگ آلکانترا با دوخت الماسی که هم روی صندلی ها به چشم می خورند و هم هم روی درب ها، ترکیب زیبایی را پدید آورده اند. طراحان Knight Luxury ظاهرا آنقدر وسواس داشته اند که حتی کف خودرو و تمام محفظه صندوق را نیز با چرم های مشکی رنگ روکش کرده اند. کیبوردهای اپل، دو عدد iPad و سیستم چندرسانه ای برای سرنشینان عقب به انضمام دوربین و GPS تکمیل کننده امکانات داخلی 57S خواهند بود.
sahand
۳۰ دی ۱۳۹۲اونی که طراحیش کرده,گویا تنها هدفش این بوده که ماشین گرون شه ,همین!
e.scamp
۱ بهمن ۱۳۹۲من باهات موافقم یه طراحی ماله دهه 80 یا حتی 70 میلادی البته طراحی داخلیش رو میگم ماله این میلیادر تازه به دوران رسیده هاست جلف و سبک چرم سفید و سیاه رو باهم مخلوط کردن طراحی ماله عهد بوق
mammad
۳۰ دی ۱۳۹۲این ماشینه یا یک خانه ی سیار؟؟؟؟؟؟؟
مفت نیست که یک میلیون دلاره بابا مااااشششیییننههه
فقط طراحیش بخصوص پشتش یکم خیلی زشته
TIGER
۱ بهمن ۱۳۹۲یکم خیلی زشته؟!؟!؟ درگیری داری با خودت؟!؟
احسان(احسان سابق)
۳۰ دی ۱۳۹۲اینو که ایران خودروی خودمون ساخته ارم سمند روشه!!!
carbonado aventador
۳۰ دی ۱۳۹۲خیلی شاخه . ای کاش مشخصاتش رو هم می نوشتید!!!!!!!!
PEUGEOT
۳۰ دی ۱۳۹۲طراحی قشنگی نداره. داخلش هم طراحی قشنگی نداره. البته به اندازه یک میلیون دلار طراحی قشنگی نداره.
P E U G E O T
Zonda R
۳۰ دی ۱۳۹۲F.A
دلیل 1 میلیون دلار بودنش
خاص بودنشه
محمدرضا
۳۰ دی ۱۳۹۲▐در مورد قیافش که تغییر خیلی خوبی ایجاد کردن
مخصوصاً با هماهنگی بین دو رنگ سیاه و سیاه مات و رنگ مایل به سفید وسطی
ولی در مورد طراحی داخل کابینش باید بگم اصلاً رنگ بندی لوکسی نداره بازم می گم کاس به جای این رنگا از استخوانی و قهوه ای سوخته استفاده می کرد
در ضمن.
کاش لوگوی بنز روش می بود !
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ دی ۱۳۹۲درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود.
چی کار کردی پداااااااااال؟؟؟
نفس تو سینم حبس شد.
باید واقعت و گفت ، هرچند که گلو و زبانتو اذیت کنه.
اول از همه ادای احترام به لوکسترین برند خودروسازی جهان.
دوم به نظر من بد ریخت شده.خیلی خوب روش کار نکرده.
هفرنگ شده.
ولی در هر حال واجب احترامه.
میباخ 2012 قدرت موتورش به طور استاندارد 612 و 661 اسب بخار بوده.
رقبا با 12 سلندر ، خودشونو کشتن تونستن به 624 اسب بخار برسن.تازه
گوست هم به رقم 593 اسب رسیده.
اینم یک نمونه از کوپه ی میباخ:
http://www.netcarshow.com/maybach/2010-xenatec_coupe/1024×768/wallpaper_04.htm
اینم از لندولت میباخ :
http://www.netcarshow.com/maybach/2009-landaulet/800×600/wallpaper_03.htm
http://www.netcarshow.com/maybach/2009-landaulet/1280×960/wallpaper_04.htm
رولزرویس خوابشم نمیتونه ببینه که همچین سقفی بتونه بزنه.
اینم از مرسدس میباخ زپلین.
زپلین به معنیه: غیر قابل رقابت.
http://www.netcarshow.com/maybach/2010-zeppelin/1024×768/wallpaper_03.htm
http://www.netcarshow.com/maybach/2010-zeppelin/1024×768/wallpaper_0a.htm
http://www.netcarshow.com/maybach/2010-zeppelin/1024×768/wallpaper_09.htm.
((( ایران و المان )))
((( آلمان : مهد خودروسازی در دنیا )))
بدرود.
Saied
۳۰ دی ۱۳۹۲ای وای!!!! این باز با دم رولز رویس بازی کرد!!! این چیه که بخاد شاخ بشه!!! درسته ها هستند ادم هایی که اینارو دوسدارن و این مبلغ واسه این پرداخت میکنن!
یه آدم عاشق
۱ بهمن ۱۳۹۲رولزرویس یه آشغاله واقعیه
Zonda R
۳۰ دی ۱۳۹۲F.A
میلاد عزیز
عدم استقبال از میباخ به خاطر فروش بالای رولزرویس بوده
ولی لندولت (کالاسکه ای) میباخ بی همتاست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ دی ۱۳۹۲قبول دارم.
چون رولزرویس طراحیش واقعا خاصه.
ولی میباخ فرق چندانی با اس نمیکرد.
حالا باید ببینیم که پولمن چه کار میکنه.
الان من چنتا کلیپ در اپارات دیدم که در رولزرویس اصلا نیست.
همین مجیک بادی کنترل.عملکردش بی نظیره.کلیپشو حتما ببین.
یکی دیگه هم این سیستم رانندگیه خودکار بنز.بدون دخالات
راننده.
میپیچه . ترمز میکنه . گاز میده . و ….
این ها مجیک بادی کنترل:
http://www.aparat.com/v/19mxR
http://www.aparat.com/v/XrneY
اینم رانندگیه خودکار :
http://www.aparat.com/v/bBqvk
موفق باشی.
((( ایران و المان )))
مرتضی
۱ بهمن ۱۳۹۲Zeppelin تا اونجایی که من یادمه به معنی کشتی هوایی هستش!!شاید معنی هم که گفتی بده گاهی کلمات در جاهایی خاص معنی متفاوت میدن!!
50
۳۰ دی ۱۳۹۲maybach music—- ricky ross— M&M
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۳۰ دی ۱۳۹۲درسته گرون شده ولی به نظر من زیبا نشده! طرف یادش رفته میباخ واسه چه کاری هست!
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۳۰ دی ۱۳۹۲من همیشه به عنوان یه آلمانی دوست با میباخ یه مشکلی داشتم . اونم اینکه درسته از اس کلاس لوکستر بود اما حتی اگه میلیاردر بودم اس کلاس رو انتخاب میکردم یا میباخ ؟ فکر میکنم دلیل شکست میباخ همین بود . به اندازه کافی از اس کلاس متمایز نبود. لوکستره ولی از نظر اعتبار خیلی از میلیاردر ها ترجیح میدن خود ستاره روی کاپوت باشه حتی اگه یکم از لاکشری کم شه . چون به نظر من اس کلاس از نظر تکنولوژی و دینامیکی بهتر از میباخه نستالژیکتر و معتبرتره . میباخ برای فروش به تفاوت بیشتری نیاز داشت چون خود اس کلاس واقعا محشره و راحت نیست کنار اس کلاس میباخ فروختن .
Saied
۳۰ دی ۱۳۹۲خیلی خز شده! چیه اخه! خاک تو سر پولداری که پولشو خرج این کنه!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ دی ۱۳۹۲متاسفانه قبول دارم.
اصلا برید شرکتیشو بخرید.
این و ول کنید.
((( ایران و المان )))
Zonda R
۳۰ دی ۱۳۹۲F.A
با همه ی تفاصیر
دوست داشتم برند میباخ هنوز زنده بود
Zonda R
۳۰ دی ۱۳۹۲F.A
حمید عزیز
اینو از مجله ماشین بر نداشتی احیانا؟!!؟
البته شایدم نظره خودت باشه
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱ بهمن ۱۳۹۲سه سالی هست مجله ماشین نخوندم . وقتشو نداشتم متاسفانه
مصطفی
۳۰ دی ۱۳۹۲ارم سمنده ؟ :)
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۲آدمی که اینهمه پول داره که واسه همچین ماشینی بده…چرا نره روزلرویس بخره؟؟؟تازه انگلیسی هم هست و باکلاس تره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ دی ۱۳۹۲درود.
محمد جان ، رولزرویس بیشتر به خاطر طراحیه خاصش میفروشه.البته فوق
لوکس هم هست.خداییشم طراحیش حرف نداره.به نظر من تنها عیبش چراغای
عقبش است.
ولی میباخ برای 2 تا مورد هم که شده از رولزرویس جلو تر بود.
البته در فروش نه.
((( ایران و المان )))
Kurosh
۳۰ دی ۱۳۹۲نچسبید…
SAEED
۳۰ دی ۱۳۹۲سلام.
خیییلی ناز و باابهت!!!!!!!!!!
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۳۰ دی ۱۳۹۲بسمه تعالی
طراحی بیرونی خیلی خوبه آخ که من عاشق این سبک رنگم یعنی عاشق هم رنگ کردن رینگ ها با رنگ بدنه بخصوص وقتی رنگ ماشین سیاه باشه.
طراحی داخلیش یکم از خود مرسدس دور شده البته نه خیلی فقط یه نکته ی کوچیک اینکه رنگبندی صندلی هاش خیلی بده می تونست از رنگ کرمی یا قهوه ای استفاده کنند که بهتر از سفیده.
و بقیه ی مشخصاتش که لازم نیست من بگم،مثل همه ی مرسدس ها حرفی واسه گفتن نذاشته و محشره شما که بهتر از من میدونید.
TIGER
۱ بهمن ۱۳۹۲وای من عاشق می باخ بودم و هستم و خواهم بود. آخه چرا نابودش کردی بنز؟!؟ چراااااااااااااا :((
TIGER
۱ بهمن ۱۳۹۲من که اگه بودم می باخم رو میدادم برابوس تیون کنه…
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱ بهمن ۱۳۹۲من اگه بودم اصلا تیون نمیکردم . ماشین لوکس واسه درگ و دریفت نیست که تیونش کنم . خیلی جنتلمن باید بشینی توش و با درنگ و تامل برونی همین (نظر شخصی)
ashkan
۱ بهمن ۱۳۹۲سلام تحریم خودرو برداشته شد حالا دیگه هیچ بهانه ای برای اینکه قیمته را کاهش ندهند ندارند.
فرشاد
۱ بهمن ۱۳۹۲تو مستند نشنال جغرافی گفتن که رولز رویس تماما الان با تکنولوژی ب ام و اداره میشه و مالکیتش هم با ب ام و هست فقط اتاق ماله خود رولز رویس هست.
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱ بهمن ۱۳۹۲درست گفتن فرشاد جان ، کاملا درسته .
mory
۱ بهمن ۱۳۹۲میتونستی اوج اصالت و سلطنتی بودن رو تو می باخ ببینی
حیف که متوقف شد
مرتضی
۱ بهمن ۱۳۹۲کسی میدونه اسم اون مدلش که بیش از هشت میلیون دلار قیمتش بود چیه؟؟؟
km
۱ بهمن ۱۳۹۲Maybach Exelero
توفیقی
۱ بهمن ۱۳۹۲جلوی رولزرویس فانتوم اکستندد ویل بیس حرفی واسه گفتن نداره.
ورشکستی حق این خودروساز بود چون نمیتونه با انگلیسی ها رقابت کنه
km
۱ بهمن ۱۳۹۲اولا ورشکست نشد برای دایملر به دلایلی ضرر میداد و برای اینکه ضرر نده منتقل شد به اس کلاس پولمن. دوم، انگلیس از آلمان سرتره؟؟؟ همین رولزرویس و بنتلی دست بی ام و و فولکس واگن هستند یعنی اگه اونا اراده کنند این برند ها دیگه تولید نمیشند!!
km
۱ بهمن ۱۳۹۲میباخ لوکس ترین ماشین دنیاست ولی اگه من 1 میلیون دلار داشتم عمرا اینو میخریدم طراح های ماشین لوکس کلی رو انتخاب کردن نوع چرم و چوب و رنگشون وقت میذارن، بعد اینجا اومده اون شاهکار رو تبدیل به این کرده خب همون مدل معمولیش که بهتره هم ارزون تر. باز بیرونش بعد نیست ولی گند زدند به داخل ماشین!!
Ehsan
۲ بهمن ۱۳۹۲پدال تفریحات سالم رو خوب اومدی ایول
arash1354
۶ بهمن ۱۳۹۲قشنگه ولی یه ملیون نمیارزه
مصطفی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳واو!