مرسدسبنز G-واگن مسیر زیادی را از ابتدای حیاتش به عنوان یک وسیله نقلیه کاربردی در ۳۷ سال پیش پیموده است؛ موضوعی که البته در بعضی بازارها حقیقت ندارد و این خودرو تغییرات اندکی را نسبت به مدل اولیه W461 تجربه کرده است. G واگنهای اولیه با نام «پرفشنال» خطاب می شدهاند و وجه تمایز آنها با سری معاصر W463، گوشههای تیزتر در جلوپنجره، طراحی داشبورد نزدیک به نسخه اورجینال، قدرت پشرانه کمتر و تجهیزات الکترونیکی بسیار اندک برای سیستم پیشرانه و دیفرانسیل چهار چرخ متحرک بود. پرفشنالها که قبلاً هیچگاه در بازار ایالات متحده حاضر نشده بودند، پس از اینکه موتور آنها نتوانست استانداردهای آلودگی یورو ۶ را برآورده کند، از اروپا به این بازار راه پیدا کردند.
اکنون نیز مدل «پرفشنال» بازگشتی دوباره داشته است. G350d پرفشنال بر اساس G350d، یعنی سطح نخست سری W463 ویژه بازار اروپا ساخته شده است. این خودرو برای پیشرانه از یک موتور ۲۴۲ اسببخاری V-6 توربودیزل استفاده میکند و برخلاف مدل معمولی G350d که میتواند به حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت برسد، به ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. G واگن پرفشنال که از تایرهای آل-ترین ۲۶۵/۷۰ بر روی چرخهای ۱۶ اینچی استفاده میکند، به اندازه ۱۰ میلیمتر افزایش ارتفاع در شاسی داشته است و به گفته دایملر، این خودرو در زمینه قابلیتهای آفرود، در سطح بالاتری نسبت به G-واگنهای دیگر قرار میگیرد. به جای نمایشگر COMAND که در تمام مدلهای G-واگن دیده میشود، G350d پرفشنال دارای یک محفظه کوچک است که با یک سری پیچهای آلن نصب شده است؛ عنصری که بدونشک به برخی جذابیتهای مدلهای گذشته اشاره دارد. این در حالی است که سایر قسمتهای داشبورد، تفاوت چندانی با G-واگنهای مدرن ندارند. در بیرون از کابین، یک جلوپنجره گردگوشهتر و یک سپر جلوی الهام گرفتهشده از AMG را میبینیم که در این میان، چراغهای راهنمای کهربایی، بیشتر خودنمایی میکنند. در واقع، در ارائه مدل G350d پرفشنال برای بازار ایالات متحده، تردیدهایی وجود داشته است. در اروپا، این مدل به اندازه ۱۲ هزار دلار ارزانتر از نسخه معمولی G350d است؛ موضوعی که باعث میشود که مشتریان در هنگام معامله، توجه بیشتری به آن داشته باشند. در عین حال، شما میتوانید برخی از پکیجهای ویژه و ضروری آفرود را تهیه کنید؛ از جمله یک سری میلههای محافظ برای چراغهای جلو و راهنما، چارچوب سقفی با یک نردبان و یک کف چوبی برای صندوق عقب.۲۳ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
احمد باقری
۲۹ خرداد ۱۳۹۵جادار، کاربردی، مطمئن.
فورد
۲۹ خرداد ۱۳۹۵و همچنین گران و قدرتمند ….اون مال بندش چرا اون جوریه عین چیز زده بیرون
Elemento
۲۹ خرداد ۱۳۹۵خیلی دوستش دارم. مثل ماشین جنگی میمونه. کلا شاسی بلندای بنز یک ابهت خاصی دارند. یک ml63 دیدم… لند کروزر مثل هاچ بک بود. ابهتش بیشتر به نفر بر میخورد تا شاسی بلند. ولی جی کلس مثل بوگاتی میمونه . به خاطر قیمتش هیچ کس با جی کلس آفرود نمیره. یه برنامه head 2 head گذاشته بود مقایسه ی جی کلس و رنج روور میتونید دانلود کنین. تو یک قسمتیش در بورلی هیلز گفت ما آمارگیری کردیم حتی 1 نفر از مالکان جی کلس نمیدونست چطور از دیفرانسیل لغزش محدود این ماشین استفاده کنه.
Elemento
۲۹ خرداد ۱۳۹۵منظورم مقایسه ی ابهت و جثه بود. نشد ویرایش کنم.
Armin
۳۰ خرداد ۱۳۹۵دقت کردین عکس چهارم از بالا ماکتشه
محمدرضا
۲۹ خرداد ۱۳۹۵خودرویی ساختن کاملا مخصوص افرود. وحشتناک عالیه. الحق که لقب تمساح بهش میاد
یو اس اس اینترپرایز
۳۰ خرداد ۱۳۹۵لامصب چه هاری
بنتلی
۲۹ خرداد ۱۳۹۵خیییلی شیک مث همیشه،اگه باهاش آفرود سخت نری و تا کمر ماشینو گلی نکنی اون دنیا باید ب اون پلاک عقبه جواب پس بدی
سعىدss
۲۹ خرداد ۱۳۹۵http://bama.ir/car/details-2-3936904/2009-bugatti-veyron-for-sale بوگاتى وىرون گذر موقت باما
moein
۲۹ خرداد ۱۳۹۵با این قیمت برا آفرود نمی ارزه آفرود یعنی استحلاک و ضربه
این ماشین واقعا فوق العادس تو آفرود ولی به هزینش نمی ارزه
بنتلی
۲۹ خرداد ۱۳۹۵معین جان خوب کسی ک پوله خریدشو داره هزینه هاش براش زیاد مهم نیس،دیگه طرف نیومده با تمام پول حساب بانکیش ماشین بخره ک!اگه وضه طرف توپ باشه و این پولا چیزی نباشه براش بیشتر میره سراغ این یا رنجرور ،اگه سطح درآمد متوسط داشته باشه میره سوبارو یا جیپ میخره
فقط انگلستان
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ماشین باکلاسیه همه ویژگیاش هم عالیه بنتلی عزیز هم راست می گه اولا این ماشین به راحتی خراب نمی شه بعدم کسی هم که اینو می خره هزینه تعمیراتش براش چیزی نیست
خسته شده
۲۹ خرداد ۱۳۹۵نمیدونم چه حسیه که چند دفعه میام پدال و صفحه رو باز میکنم فقط این پست و میبینم و میرم بیرون مرسدس عشق نخستین و آخرین یا بهترین یا هیچ
علی
۲۹ خرداد ۱۳۹۵کسی این رو برای آفرود نمیخره چون زیادی گرون و پرخرجه. اینا رو همون طور که تو برنامه head2head گفت پولدارا برای خودنمایی میخرن.
کسی که اهل آفرود باشه میتونه یه رنگلر بخره و هرچی عشقش کشید روش اضافه کنه یا رپتور بخره.
«میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ خرداد ۱۳۹۵درود .
یک ماشین خاص . برای افراد خاص .
خسته شده
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ببین کی اومده پدال این یکی از اون افرادیه که گفتم دیگه نمیاد پدال و من به عشق همین افراد اومدم پدال 5 سال پیش و قدیمی های عشق هست ولی دلم و خنک کردی دمت گرم میلادمن 7104هستم آخر شمارمه اسممو متاسفانه نمیتونم بگم میلاد خان واقعا این ماشین فوق العادست لوکس و پر قدرت و ته آفرود خودشه مرسی که اومدی
«میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ خرداد ۱۳۹۵درود . خوبی ؟؟؟ خوشی ؟؟ چندین بار پیام دادم ، اما فکر کنم نرسید .
من عاشق طراحیه جعبه ایی این مدلم . کلا طراحیه جعبه ایی دوست دارم . مثل ولوو های قدیم .
خسته شده
۳۱ خرداد ۱۳۹۵سلام عزیزم چطوری آقا میلاد شرمنده نتونستم پیام بدم
طراحی این مدل واقعا عالیه یه جوری نماد پولدار گل مالیه یا لوکسه قوی و تضادش واقعا دیونه کنندست من 6*6 کلاس جی و خیلی دوست دارم فکر کنم کلیپ تبیلغاتیشو و پدال گذاشته بود ما همچنان دوستت داریم آقا میلاد اینجا باید مثل قبل بشه
بنتلی
۲۹ خرداد ۱۳۹۵به به میلاد عزیز ،خیلی وقت بود کامنت نزاشته بودی،خوشحال کردی مارو.:-)
فقط انگلستان
۲۹ خرداد ۱۳۹۵سلام میلاد خان خوش اومدی رکورد دار کامنت این مقاله به عکس کامنتت می خوره
«میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ خرداد ۱۳۹۵درود . لطف دارید .
واقعا عالیه . این ماشین اگرچه قدیمی و عامه پسند نیست . اما خیلی هماهنگه . هم در داخل و هم در خارج .
این مدل بویی از ظرافت نبرده . به لولاهای در نگاه کن . به زه های روی در . شکسته و ساده .
«میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ خرداد ۱۳۹۵درود . بنتلی جان . شرمنده . خیلی درگیرم . ولی هر روز به سایت سر میزنم.
آرش
۳۰ خرداد ۱۳۹۵یک جعبه زیبا.