با معرفی نسخههای فیس لیفت شده در نمایشگاه خودروی نیویورک، نسل فعلی مرسدس-ایامجی C63 هنوز هم چند سالی نفس خواهد کشید.
اما بنا به گفته رئیس AMG آقای توبیاس موئرز نسل جدید این خودرو فاقد پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو خواهد بود و جای خود را به قوای محرکه هیبریدی خواهد داد.
موئرز در مصاحبه با اصحاب رسانه گفته است:
اگر شما تکنولوژی هیبریدی یا الکتریکی سازی را بهصورت هوشمندانه در خودرویی که تواناییهای زیادی دارد بکار ببرید پس از آن دستتان باز خواهد بود. به همین دلیل است که نسل بعدی مرسدس-ایامجی C63 قطعاً قوای محرکه هیبریدی خواهد داشت.
صدای تولیدی این پیشرانه هنوز یک مسئله بوده اما از آنجایی که چندین سال تا معرفی این خودرو باقی مانده بنابراین موئرز مطمئن است مهندسان راهحلی را پیدا خواهند کرد. او میگوید:
واضح است که اگر از قوای محرکه الکتریکی شده استفاده کنیم صدای رعد و برق AMG وجود نخواهد داشت. ما با قوانین آلایندگی سختگیرانهای مخصوصاً در اروپا مواجه هستیم اما صدای پیشرانه برای مشتریان ما بسیار مهم بوده و در این مورد هیچ شکی نیست. البته من مطمئن هستیم راهحل مناسبی برای آن پیدا خواهیم کرد.
علاوه بر از دست دادن چند سیلندر، نسل بعدی مرسدس-ایامجی C63 شاید سیستم چهار چرخ محرک نیز داشته باشد. این موضوع هنوز تأیید نشده اما موئرز به این نکته اشاره داشته که احتمال تغییر طراحی دیفرانسیل عقب در آینده وجود دارد.
F۲۲RAPTOR
۲۱ فروردین ۱۳۹۷خیلی بده اگه بنز دست به تغییر پلتفرم دف عقبش بزنه،اصلا جالب نیست سی کلاس دف جلو
Daytona 1969
۲۱ فروردین ۱۳۹۷قرار نیست دیفرانسیل جلو بشه که
چهار چرخ محرک با قابلیت شیفت تمام قدرت به عقب که این کار برای شتاب گیری بهتر هم خیلی کمک میکنه
۷۰۰ نیوتن متر گشتاور رو میشه فقط به محور جلو منتقل کرد اصلا ؟؟؟
Saeed Boroomand
۲۱ فروردین ۱۳۹۷من فکر میکنم برای مدل های پایین تر که احتمالا از هیبرید ملایم استفاده کنن، در حالت نرمال ماشین دیفرانسیل عقب باشه و یه موتور کوچیک به محور جلو یا در حالت بد تر به محور موتور وصل کنن. برای مدل های بالاتر که پلاگ این خواهند بود احتمالا، یه موتور اکتریکی پر قدرت و فشرده روی محور عقب و موتور بنزینی محور جلو توجیه اقتصادی داره مگه این که از موتور با اسب زیاد استفاده کنن.
F۲۲RAPTOR
۲۱ فروردین ۱۳۹۷والا به اینش دقت نکردم،سپاس دایاتونا
Yaser1986
۲۱ فروردین ۱۳۹۷تا دیروز ناراحت حذف شدن ۱۲ سیلندرها بودیم حالا ۸ سیلندرها هم اضافه شدن
داریم به دنیایه بی روح خودروها وارد میشیم
عرفان
۲۱ فروردین ۱۳۹۷نه نه نه!!!!!!!!!!!!??????
وافعا ازش میترسم
hamid
۲۱ فروردین ۱۳۹۷C63 از اون موتور ۶.۲ با اون صدای عالیش داره میره سمت یه ۶ سیلندر هیبرید. چه کاریه اخه!
محمدرضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۷امیدوارم یه فکری به حال صدای موتور خودروهای برقی و هیبریدی بکنن?ادم احساس میکنه سوار دوچرخه شده
حمید فورد
۲۲ فروردین ۱۳۹۷چه اشغالی بشه هیبریدی …