خودروهای کشیده و لیموزین پولمن که نسخه هایی بسیار مجلل بر اساس بنز کلاس S و برای روسای جمهور، مقامات و تشریفات ساخته می شوند، به تدریج جای خودروهای مایباخ را پر خواهند کرد. مرسدس بنز پیش از این عدم تمایل خود را برای تولید مدلهای جدید مایباخ اعلام کرده بود. حالا وظیفه پولمن پر کردن خلا بوجود آمده نیز می باشد. بنابراین یک مدل کشیده تر از نسل آینده مرسدس بنز اس کلاس برای جانشینی مایباخ ۵۷ و مایباخ ۶۲ به بازار خواهد آمد.
نسل آتی بنز اس کلاس باید موقعیت بنز را بعنوان سازنده خودروهای سوپر دولوکس در برابر رقبایی مثل رولزرویس و بنتلی دوباره احیا کند. با این وجود، کاری که مایباخ نتوانست از پس آن برآید، اینک با نشان بنز و تحت نام پولمن، سخت تر هم خواهد شد.
پولمن جدید (Pullman) بر اساس و بستر بنز اس کلاس با فاصله بین دو محور طولانی تر ساخته خواهد شد. این فضای اضافی برای سرنشینان عقب، امکان استفاده از امکانات و راحتی بیشتری را فراهم می سازد. بنز در نسل آینده کلاس S و SL از آلومینیوم و مواد سبک وزن به نحو گسترده تری استفاده خواهد کرد. موتور ۵.۵ لیتری S600 با دوازده سیلندر و توربوی دوبل، قدرت بخش این اتومبیل خواهد بود. با اینحال امکان انتخاب یک موتور V8 با حجم ۴.۶ لیتری توربو و همچنین یک پیشرانه هایبریدی هم محتمل بنظر می رسد.
پولمن باید از همین حالا به رقابت با آئودی A8L و ب ام و سری ۷ و رولز رویس شبح و بنتلی کانتیننتال فکر کند. در حالیکه بنز کاملا با مدلهای کلاس S شبیه است، حدود دو برابر آنها قیمت دارد و این برای تحریک حس تجمل گرایی و تفاخر طلبی خریداران کافی نخواهد بود. شاید بهتر بود مرسدس مایباخ را بازنشسته نمی کرد.
پولمن S قبل از سال ۲۰۱۵ به بازار خواهد آمد و البته قیمت آن نسبت به قیمت ۱۶۳ هزار دلاری یک S600 بسیار فراتر خواهد بود.
2AKShz
۲۰ تیر ۱۳۹۱من خودم مایباخ سوار شدم بهتره.بحث نکنید لطفا.
رحیم
۲۰ تیر ۱۳۹۱فقط باید رئیس جمهور باشی تا مایباخ سوارشده باشی. خودتی آقای […]
2AKShz
۲۱ تیر ۱۳۹۱از کجا فهمیدی؟خیلی باهوشی!یه اسفند دود کن چشم نخوری.
qwerty
۲۰ تیر ۱۳۹۱قیمتش چنده؟ اگه خیلی گرون نباشه یکی میخرم.
آرش
۲۱ تیر ۱۳۹۱خواب دیدی خیر باشه.
پدرام
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴کی گفته باید ریس جمهور باشی من میباخ سوار شدم عالیه این فرمونشو ک میگیری ا اوووففف روانی میکنه ولی حرکتش ندادم
جوان ناکام
۲۰ تیر ۱۳۹۱خوبند. ولی راحتی و نرمی پراید رو ندارند. ماشین فقط پراید!
mehrdad
۲۲ شهریور ۱۳۹۱مخصوصاوقتی صندلی عقب میشینی اگه با 100 تا از رو سرعت گیر بپری حس پرواز کردن بهت دست میده.انگار در طراحی پراید حالت پرواز هم در نظر گرفته شده واقعا شاهکار خودرو سازیه تاریخه
شیما
۲۰ تیر ۱۳۹۱تزیینات داخلیش شبیه کابوسه !
ناصر
۲۰ تیر ۱۳۹۱وقار ازش سر شر میباره……………..خوش به حال صاحباشون که با داشتن یکی از اینا کلی پرستیژ و کلاس میاد رو هیکلشون
آرش
۲۱ تیر ۱۳۹۱دوست عزیز این پرستیژی که با ماشین میخاد بیاد همون بهتر که نیاد.این شخصیت آدمها هستند که به ماشین پرستیژ میدند نه اینکه ماشین به آدمها.
علی عقیلی
۹ دی ۱۳۹۲افرین
Ali
۲۱ تیر ۱۳۹۱اینم عالیه ولی میباخ خیلی حیف بود مخصوصاَ landaulet که فوق العاده بود.
siavash
۲۱ تیر ۱۳۹۱فردا هم شرکت سایپا با پراید یه لیموزین میسازه که چند تا اتاق پراید رو با هم یکی میکنه بعد میسازه که البته چهار چرخش دیسکه رینگ اسپرت نیست و رادیو و پخش داره و البته دست خردیدار رو برای خرج ها اضافی باز میزاره.
amir
۲۱ تیر ۱۳۹۱50 سال بعد سایپا: پراید 252 با موتور سوپر شارژر و مانیتوررررررررررر وارد می شود
[̲̅e̲̅][̲̅n̲̅][̲̅z̲̅][̲̅o̲̅]
۲۱ تیر ۱۳۹۱یه سوال چرا اینا خودشون ماشین نمیسازن و ماشینائی مثل s رو تغییر میدن حداقل ماشینای دیگه مثل سری 7 رو تغییر بدن
[̲̅e̲̅][̲̅n̲̅][̲̅z̲̅][̲̅o̲̅]
۲۱ تیر ۱۳۹۱منظورم ماشینائی مثل s بود اشتباه نوشتم
خودم
۲۱ تیر ۱۳۹۱احتمالا به خاطر این که از اول تمرکزشون رو محصولات مرسدس بوده یا با این کمپانی قرارداد دارن.
Mahdi
۲۴ تیر ۱۳۹۱کیا؟
Mahdi
۲۴ تیر ۱۳۹۱بابا اونی که تو عکس جاسوسی گذاشتین خیلی شبیه سورنه!
javad
۲۷ تیر ۱۳۹۱یه آشنا هر وقت یه ادم ثروتمند و خوشتیپ میبینه برای اینکه فضا شاداب شه میگه:نگاش کن،ثروت و رفاه از سوراخ دماغش هم داره میچکه!!!!!
فکر کنم این بهترین بیان برای این ماشیهاست!
محمد حسین
۳۱ تیر ۱۳۹۱HI hitler
آفرین هر کاری آلمان بکنه از روی عقله نه از روی احساس
سروش
۱۵ مرداد ۱۳۹۱زیباست آنقدر که ارزش چرخش سر رو تو خیابان دارد
یعقوب
۲۰ شهریور ۱۳۹۱ما همون زمون هم که خرو اسب مد بود پدر اجداد ما نداشتند تا برسه به الان که این چیزها هست که واقعا خوابش رو هم نمی بینم خوابش رو هم ببینم راضیم
ali
۱۴ مهر ۱۳۹۱من سوار شدم.البته در المان.ماشین زیاد نرمی نیست
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵دلم برای مایباخ تنگ شده بود!