مرسدس بنز چهار پیشرانه جدید را برای استفاده در S کلاس فیس لیفت ۲۰۱۷ معرفی کرده است.
هر چهار پیشرانه بر پایهی معماری مدولار ۵۰۰ سیسی در هر سیلندر بنا شدهاند و به منظور ارائهی کارایی بهتر به همراه کاهش مصرف سوخت و آلایندهها طراحی گردیدهاند.
شاید دو پیشرانهی هیجانانگیزتر مدلهای ۶ سیلندر خطی جدید بنزینی و دیزلی باشند. مدل بنزینی که با کد M256 شناخته میشود با سیستم الکتریکی 48V عرضه شده و از سیستمهایی نظیر استارتر-آلترناتور یکپارچه، واترپمپ و کمپرسور ایرکاندیشن سود میبرد. به علاوه این پیشرانه دارای کمپرسور کمکی الکتریکی برای حذف تأخیر توربو است.
مرسدس بنز میگوید که این پیشرانه دارای قدرت ۴۰۸ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری است که مشخصاتی مشابه با نسخهی ۸ سیلندر کنونی را نشان میدهد.
مرسدس S کلاس ۲۰۱۷ همچنین پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی جدیدی را دریافت خواهد کرد که ۴۷۶ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور را از دور ۲۰۰۰ در اختیار راننده قرار خواهد داد. این پیشرانه که کد M176 را دارد جایگزین نسخهی M278 با قدرت ۴۴۹ اسب بخار قبلی شده و از سیستم غیرفعال سازی سیلندر استفاده میکند.
دکتر ماشین
۱۲ آبان ۱۳۹۵همه پیشرانه های المانی و ژاپنی از تفکر موتورهای امریکایی سود میبرند و در برابر قدرت و پیشرفت امریکایی ها ناتوانند
Elemento
۱۲ آبان ۱۳۹۵.
اولین موتور احتراق داخلی رو آلمانی ها ساختن.
اسم کارل بنز به گوشت خورده ؟!
چی میگی واسه خودت ؟!؟!؟؟؟؟؟؟!؟؟؟
دکترش اینه وای به حال پرستارش 😂😂😂😂
(ali (CHEVY NOVA
۱۲ آبان ۱۳۹۵دکتر ماشین
این صحبت شما درست نیست رفیق
ببین هر کمپانی یه اصولی برا خودش داره
چون بحث امریکایی شد من اینجا نظرم رو میگم
ببین تو امریکا کمپانی ها از گذشته تا حالا همیشه به گشتاور اهمیت زیادی میدادند و حجم موتورها رو زیاد در نظر میگرفتن الانم همینطوره
مثل موتور 350 شوی که5.7 لیتری هست و در 1977 قدرتش 165 اسب بود اما گشتاورش 360 نیوتن
اما در اروپا و اسیا ملاک 180 درجه با امریکا فرق داره
اوجا اولین چیز مهم حجم پایین و اسب بخار زیاد هست
چیز مهم اینه که گشتاور با اسب بخار تفاوت داره
پس اینجا 2 چیز داریم گشتاور زیاد امریکاییها در برابر اسب بخار اروپا و اسیاییها
GOD BLESS AMERICA
۱۳ آبان ۱۳۹۵علی جان همیشه با نظراتتان من رو مجذوب خودتون میکنید.
دمت گرم.
mehran911
۱۲ آبان ۱۳۹۵دوست عزیز ( دکتر ماشین )
این حرفت کاملا اشتباهه
در عرصه ساخت موتور خودرو درطول تاریخ آلمان بی شک حرف اول رو می زنه
و بعد از اون و البته با فاصله ژاپنی ها هم خوب کار می کنن
توصیه می کنم برای پی بردن به این موضوع به تاریخ خودرو سازی بیشتر مراجعه کنی و اختراعات و تکنولوژی هایی که آلمانی ها در موتور خودرو هاشون برای اولین بار به کار گرفتن مطالعه کنی .
.
در عرصه ساخت پیشرانه شرکت bmw به عنوان پر افتخارترین پیشرانه ساز جهان شناخته میشه با انبوهی از ابداعات بینظیر و بعد از اون کمپانی معظم فولکس واگن قرار داره.
.
اینهارو بخاطر اینکه طرفدار خودروسازی آلمان هستم نمیگم اینها حقیقت محضه
.
ی لینک در کامنت جدا زیر این کامنتم می گذارم به آمارش توجه کن و اگه سوال داشتی بپرس
mehran911
۱۲ آبان ۱۳۹۵به قسمت Ranking سایت زیر مراجعه کن تا به قدرت آلمان پی ببری
https://en.m.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
راستی اگه سوال در مورد اختراعات داشتی بپرس البته من تا پنج شنبه بعد از ظهر نیستم اما تا شب که برمیگردم جوابتو میدم ?
erfan
۱۳ آبان ۱۳۹۵دکتر یه دکتر بروو…
داداش رو دست مهندسی المان مگه مهندسی داریم؟؟؟؟
نکن این کارو ; ما بچه های پدال که خودی هستیم ولی جای دیگه
این حرفو بزنی مسخرت میکنن…
Elemento
۱۲ آبان ۱۳۹۵.
امیدوارم V12 های Biturbo همچنان روی S65 و G65 باشن.
مسعود
۱۲ آبان ۱۳۹۵همچنین SL65 AMG
احسان(احسان سابق)
۱۲ آبان ۱۳۹۵افزایش قدرت به همراه مصرف سوخت کمتر… مهندسای بنز فوق العادن
Omid622
۱۲ آبان ۱۳۹۵بچه ها کی میدونه نسل جدید S کلا س کی معرفی میشه
Ehsan
۱۲ آبان ۱۳۹۵دکی یکم مطالعتو زیاد کن دکی جون.
Saied
۱۲ آبان ۱۳۹۵مهندس های المانی رو وقتی آدم با خودش مقایسه میکنه. از خودش بدش میاد ??
hamid3x
۱۲ آبان ۱۳۹۵چه حالی میکنن مهندسای بنز،من که بودم سه شیفت تو شرکت میموندم کار میکردم،فکرشو کن،همش بنزهای جدید رو میبینی. تست میکنی،خدایی خیلی هیجان انگیز و لذت بخش میتونه باشه،
احمد باقری
۱۲ آبان ۱۳۹۵مرسدس همیشه موتورهای بسیار خوبی تولید کرده.
دکتر ماشین
۱۲ آبان ۱۳۹۵پس دوستان برن موتورهای hemi و یا برن موتورهای تویوتا رو ببینن ک همگی از جنرال موتور تقلید شده بحث بنده تاریخی نبود ک اولین موتور رو کی اختراع کرد بلکه بحث تکنولوژی بود.
منا دوستان متوجه باشن خیلی قسمت های توسعه همین بنز و بی او دبیلیو همه تو امریکان حالا ژاپن ک کلا اکیوراش و سایر برنداش از تکنولوژی hمریکا سود میبره بماند الان خیلی بنزهای وارداتی برچسب ساخت امریکا داره اونم بهترین مدلای بنز
در ضمن ماشین رو بنز اختراع کرد ولی سه چرخ و دایملر کارشو 9 ماه بعد درست کرد ولی فورد بود ک ماشین رو برای بشر با تولید انبوه ب ارمغان اورد
با تچکر -دکتر ماشین
(ali (CHEVY NOVA
۱۲ آبان ۱۳۹۵دکتر ماشین
یه چیزی رو من متوجه شدم از شما
با اینکه 112 تا کامنت گذاشتی تا حالا اما 1 بار هم من اسم شمارو یادم نمیاد و ندیدم
امیدوارم اشتباه باشه ولی شما فکر کنم از ضد امریکاییهای سایتی که با تغییر اسم این حرفها داری سایت رو با امریکایی بازها بد میکنی به خصوص او کلمه ی معروفی که گفت با((تچکر))
منو یاد کاربری به اسم علی انداختی
شما داری میگی موتورhemi کرایسلر تقلیدی از موتورهای جی ام هست که حرفت کاملا اشتباه هست و معلومه موتورهای امریکایی رو اصلا نمیشناسی بعد داری ازشون ناشیانه دفاع میکنی
تازه درسته که فورد ماشین رو تولید انبوه کرد اما المانی ها تونستن موتور احتراق داخلی رو برا اولین بار رو یه وسیله ی چرخ دار استفاده کنند
باید انصاف رو در نظر گرفت
mk
۱۳ آبان ۱۳۹۵افرین به علی جون..اینجا فرق بین یک طرفدار متعصب و یه طرفدار باسواد و با معلومات مشخص میشه…