مرسدس بنز

تصویر جدید از کابین مرسدس بنز E کلاس کوپه

نسخه‌های پروتوتایپ کوپه و کانورتیبل مرسدس E کلاس پیش از این زیر پوششی سنگین از کاورها سوژه‌ی عکاسان شده بودند اما هم‌اکنون تصویر جدیدی از نمای داخلی این کوپه را شکار کرده‌اند.
از جمله تغییراتی که در کابین رخ داده می‌توان به دریچه‌های تهویه‌ی توربینی شکل و کنسول مرکزی پایین‌تر و اصلاح‌شده اشاره کرد که موقعیتی بهتر داشته و خودنمایی می‌کند.
این نسخه‌ی شکار شده جزو مدل‌های پایه بوده و از صفحه‌ی کیلومتر شمار آنالوگ دوتایی سود می‌برد که توسط صفحه‌ای LCD از هم جدا شده‌اند، اما مدل‌های سطح بالاتر از کنسول کاملاً دیجیتال استفاده خواهند کرد.

2017-Mercedes-E-Class-CoupeInt3
در این تصویر دیده نمی‌شود اما از دیگر تفاوت‌های نسخه‌ی کوپه و کانورتیبل به طرح ۴ سرنشینه خودرو با صندلی‌های انفرادی عقب مربوط می‌شود.
مرسدس در بخش بیرونی اکثر روکش‌های فلزی بدنه را جدا کرده و علیرغم وجود پوشش‌های استتار کننده ما می‌توانیم خطوط جذاب بدنه‌ی این کوپه‌ی جدید را درک کنیم. درحالی‌که به نظر می‌رسد این خودرو احساسی قوی‌تر نسبت به C کلاس کوپه داشته باشد، اما E کلاس کوپه از سندرم عروسک ماتروشکا (عروسک‌های چوبی تقریباً هم‌شکل که به ترتیب اندازه درون هم قرار می‌گیرند) رنج می‌برد، بیماری‌ای که این روزها گریبان گیر صنعت خودروسازی لوکس آلمان شده است.

2017-Mercedes-E-Class-CoupeInt1
این کوپه از پلتفرم MRA استفاده می‌کند که در دیگر ساخته‌های مرسدس نظیر E،C و S کلاس نیز بکار رفته است.E کلاس کوپه همچنین از قوای محرکه‌ی برادر سدان خود استفاده می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نسخه پایه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۲۴۱ اسب بخار قدرت و نسخه‌ی ۶ سیلندر توربوشارژ دار AMG E43 با ۳۹۶ اسب بخار قدرت اشاره کرد. در اروپا پیشرانه‌های دیزلی نیز در دسترس خواهند بود.
نسخه‌ی قدرتمند AMG E63 با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ سیلندر توئین توربو و قدرت ۵۶۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری وارد میدان خواهد شد. نسخه‌ی قوی S نیز قدرت ۶۰۴ اسب بخاری و ۸۵۰ نیوتون متری خواهد داشت.

2017-Mercedes-E-Class-CoupeInt4

2017-Mercedes-E-Class-CoupeInt9
بهای خودرو هنوز مشخص نشده اما در همان حدود مدل‌های قبلی خواهد بود و امیدواریم که این خودرو را در اوایل ۲۰۱۷ ببینیم.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. faraz777

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (44 ديدگاه)

    عجب ریشی داره تو عکس اول !!! :)

  2. احمد باقری

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این کابین هم عالیه.

  3. علي

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    واقعا جالبه خودروهای آلمانی در عین لوکس بودن به راحتی و ارگونومیک خیلی بها میدن برعکس خودروهای انگلیسی که فقط به لوکس بودن و پارچ و قاشق چنگال و جهیزیه

    1. فقط انگلستان

      ۶ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1120 ديدگاه)

      عزیزم شرکت های انگلیسی تکنولوژی روز دنیا رو دارن داری شاهکارهای هنری رو با تاکسی المانی مقایسه می کنی
      بیا نفری صد تومان درارو اروم ببندید که ماشین داغون می شه هرچند که از اول داغون بود

    2. great britain

      ۶ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      علی به این جمله ی که سایت گذاشته دقت کن:
      (، اما E کلاس کوپه از سندرم عروسک ماتروشکا (عروسک‌های چوبی تقریباً هم‌شکل که به ترتیب اندازه درون هم قرار می‌گیرند) رنج می‌برد، بیماری‌ای که این روزها گریبان گیر صنعت خودروسازی لوکس آلمان شده است.)

      1. خسته شده

        ۶ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (623 ديدگاه)

        نظر دادنه شما اینجا واقعا یه شوخیه خنده داره بیشتر نظر بذارید ما آلمان دوست ها کیف کنیم خدا این شوخی و خنده و از ما نگیره به قول احسان ایودی

        1. احمد

          ۸ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (381 ديدگاه)

          شما اگه یک خودره خیلی کوچولو سایت ها و مجلات معتبر بین المللی یا همین سایت خوب پدال و یا حتی همین مقاله ترجمه شده از اقا شاهین عزیز رو مطالعه میکردید متوجه میشدیدی نظر این دوستمون کاملا درسته
          الان طراحی ها و شباهت بسیار مدل های مرسدس بنز به هم داد منتقدان و حتی طرفدار های بنز رو هم در اورده

      2. "Amir"

        ۶ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (728 ديدگاه)

        طراحی های بنز دیگه واقعا داره خسته کننده میشه ، از الان معلومه که قراره چه شکلی بشه ، من سبک طراحی بی ام و ، آئودی و فولکس رو بیشتر میپسندم
        با اینکه به شعار (ماشین فقط المانی) اعتقاد دارم ، ولی بنز واقعا مخه !

    3. علی آقا

      ۶ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (583 ديدگاه)

      انگلستان که خودرو سازی نداره. لوکس سازاش که زیرمجموعه آلمانی ها هستن. بنجل سازاش هم که همکار چینی ها شدن.

      1. احسان ایودی

        ۶ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (71 ديدگاه)

        این حرف که لوکس سازای انگلیسی زیر مجموعه المانا هستن درست نیست
        با کمی تحقیق متوجه میشید که
        در بخش تولید خودروهایی چون رولز رویز و بنتلی، تنی چند از مهندسین خبره انگلیسی با مدرک دکتری مهندسی از دانشگاهایب چون کمبریج و امپریال کالج مشغول دوخت و دوز چرم های به کار رفته در ماشین هستن البته تحت نظارت شدید المانیا
        مهم چرم هست نه موتور و شاسی و بدنه که تماما مهندسی و ساخت الماناس

        1. محمد حسین

          ۶ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (204 ديدگاه)

          و این رو بدون که ساختن یک اتومبیل فول امکانات با تکنولوژی های روز دنیا بسیار سخت تر و مشکل تر از ساخت یک ماشینه که از ماشین سازی , فقط به کار بردن چرم گاو اسکاتلندی و پشم گوسفند آفریقایی رو یاد گرفتن

        2. mohsen

          ۶ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (1063 ديدگاه)

          اگه مهم چرمش و خنزر پنزرش بود پس چرا داشتن روز به روز گند میزدند و بالا میاوردن که یهو الاهه های آلمانی پیدا شدن و با مهندسی خفن برگرو برگردوندن؟
          مرد حسابی مدیر بی ام وه به اون گندگی وقتی میگن نمی خوای واسه مای باخ یه فکری کنی؟
          میگی ما رولز رویس داریم !

      2. علي

        ۶ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (969 ديدگاه)

        علی آقا ممنونم ازتون که گل کلامو در ی جمله گفتی.متاسفانه هر چی با دلیل و مدرک و عمیق توضیح میدی ، ی مشت آدم که قراره نفهمند، نمیفهمند و نخواهند فهمید(خودشونو میزنند به اون راه).

        1. فقط انگلستان

          ۶ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (1120 ديدگاه)

          باشه ماقبول میکنیم که المان برای انگلیس خودرو می زنه الان شرکت بی ام میاد یه m3تولید می کنه بعد میاد یه خودرو بهتر تولید می کنه به اسم m6 که ویژگی هاش سر تره-با امکانات تره-کیفیتش بیشتره قیمتشم خیلی با لاتره بعد همون شرکت میاد یه رولزرویس ریس تولید می کنه که ازبی ام وm6سرتره -امکاناتش بیشتره-کیفیتش بالاتره و قیمتشم خیلی بالاتره و با توجه به اینکه بی ام و وقتی خودروتولید می کنه هرچقدر خودرو بهتر بشه قیمت بیشتری روش می زاره پس نتیجه می گیریم چون رولزرویس و بنتلی از ماشین های بی ام و و فلوکس واگن خیلی گران ترن پس ماشین هاشونم به همون اندازه بهترن قانون خودرو سازی المان و دنیا همینه که گفتم حالا زود بگید انگلیس خودش ماشین هاشو درست می کنه تادیر نشده

        2. خسته شده

          ۶ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (623 ديدگاه)

          فقط انگلستان خدایش باعث خنده مایی چه ربطی داره اگر برای رولزرویس ماشین گرون نزه که همین الان نابوده همین الانی که ما داریم حرف میزنیم یعنی اینقدرم انگلیسی ها اعتبارندارن برنداشون هم بنتلی هم رولزرویس یعنی اینکه اینا باید اینطوری ساخته بشن تا یه سری که پولدارن و خودشونم سوار اینا نمیشن و میندازنش تویه گاراژ تا خاک بخوره و پز بدن(گرچه خیلی بعید یه مرسدس سوار این کارو بکنه چون با کلاسه پولداره نه صرفا پولدار) به قیمت خدا تومن بندازن بهشون همین ولی اگر مرسدس یه مدلش مردم خوششون نیاد چندین مدل دیگه داره تا جبران کنه و طرح هاشو راحت پیاده کنه و اونقدر اعتبار داره که همیشه ارزشه برندشو حفظ کنه تحت هر شرایطی حالا شما زود تند سریع در کمتر از کسری از ثانیه بگو آلمان یعنی امپراطور خودروسازی خوب ببین “خودروسازی” دنیاست

        3. mohsen

          ۶ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (1063 ديدگاه)

          برادر آلمان باز ژاپن آمریکایی انگلیسی و هرچی اصلا چینی باز به نظرم بهتره به هم احترام بگذاریم و همدیگرو از راه درسش توجیه کنیم و بعضی چیزا علاقه ای هست و نمیشه با منطق عقیده طرف رو عوض کرد حالا طرف مقابل وقتی علاقشو داره با منطق خودش توجیه میکنه باید بحث کرد(نه توهین!) خواهشا مراعات فرمایید! حالا مزاح جای خود داره ولی توهین نه
          ممنون

  4. بهنام طیبی

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    ایول به این مشخصات فنی

  5. mohammad

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (125 ديدگاه)

    محشره
    واقعا عالیه…
    در اصل هرچیزی که بنز بسازه عالیه…

  6. germany

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (310 ديدگاه)

    من که خیلی وقته گیج شدم نمیدونم ماشین های امریکا خوبه یا آلمان یا انگلیس یا ایتالیا هرکی یه چیزی میگه.پدال توروخدا بدون تعصب یه مقاله راجب این موضوع بنویس تکلیف همه معلوم شه

  7. امیر.عارف

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    باید برای دقت ،تنوع، ایمنی و تکنولوژی بنز و هر خودروساز اصیل سر تعظیم فرود آورد. هر چند از ماشینهای خوب و نوآورانه نمیشه ایراد گرفت اما من شخصا انتظار تغییر در دریچه هوای بنز را خیلی وقت پیش انتظار داشتم که انصافا تو این مدل خیلی زیبا شده

  8. mohsen

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    دیدید صفحه آمپراشو اونطوری که من میخواستم کرد!! خخخخخ
    ایول آقا حرف نداره از سینمایی درش آورد
    باشد که به ایران( باقیمت منصفانه)بیاید

  9. بنتلی

    ۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    احسان آئودی عزیز رولزرویس جدیدا پلتفرم جدید طراحی کرده.اگه رولز و بنتلی فروخته شدن مایباخ هم فروخته شده.استون هم از موتورv12جدیدش رونمایی کرده تا درکنار موتورamgازش استفاده کنه.آئودی هم درکنارموتورای ساخت خودش ازموتور پورشه استفاده میکنه.ب پلتفرم ‏A4جدیدو تی تی و نسل اولr8هم توجه بکن.درضمن خود آئودی هم فروخته شده

  10. بنتلی

    ۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    علی آقا شما بجز رولزرویس و بنتلی، استون مارتین مک لارن و جگوار و رنجرورو نمیشناسین؟لاگوندای یک میلیونی مورد استقبال قرار گرفتو فراموش کردی؟درضمن استفاده بنتلی و رولزرویس از فولکس و بی ام و فقط برا کاهش هزینس نه عدم توانایی. گواه این حرفم پلتفرم جدید رولز رویسه.همکاری امروزه امری طبیعیه.بنز برا پیکاپش از ناوارا استفاده کرد و این نشون دهنده عدم توانایی بنز نی.از طرفی اینفینیتی با بنزهمکاری میکنه.اوپل هم تو بعضی مدلاش ازGM‏ استفاده میکنه.خودرو جدید بورگوارد هم روی پلتفرم فوتون ساخته شده.

  11. بنتلی

    ۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    الان لوکس ترین و تکنولوژیک ترین خودرو بی ام و سری 7هس با قیمت حدود100هزارتا.فانتوم500هزارتا.بافرض استفاده کامل فانتوم از سری7باز اختلاف قیمت400هزارتایی دارن.ینی 80درصد انگلیسیه.شاید بگید بیخودی گرونه و یا ب خاطر تولیدمحدودشه ولی موضوع اینجاس ک فک نکنم سری هفت بااین قیمت و حتی تولید محدود یدونه هم فروش بره!من قصد زیرسوال بردن سری 7رو ندارم چون خودروی فوق العاده ای هس.حرفم اینه ک هرخودرویی جایگاه و کاربرد خودشو داره.از طرفی هرخودروسازی قابل احترامه و فروخته شدن دلیل برناتوانی مهندسی نیس نمونش پیشرفت ولوو و جگوار لندرور.از طرفی این موضوع ورشکستگی مختص انگلیس نیس و بقیه کشورا رو هم شامل میشه.بعضی کاربرا مث خسته شده و علی و فقط انگلیس دارن یکم زیاده روی میکنن

  12. سیامک

    ۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    بنتلی جان فک کنم اشتباه میگی s کلاس یادت رفته رکورد ماشین لوکس دست خودشه مرسدس عاشقشم بنز E کلاس کوپه دریچه کولرش رو ببین بعد میبینی طراحی با تکنولوژی چکار میکنه واقعا زیبا هستش گروه واگنر چی میکنن طراحیشون رو

  13. Monster_ALM

    ۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    صحبت های این دوستان المان ندید واقعا دیدنی هست…المان سر تر از انگلستان؟ خخخخ سخن جالبی بود( از ارزش واحد پولش بگم؟ از قدرتی که داره که حتی آمریکا رو به حساب نمیاره بر عکس بقیه اتحادیه اروپا؟ از زبانش بگم که معتبرترین زبان دنیاست؟ از خاص بودنشون بگم؟ از قدرت نظامیش بگم؟ از مستعمره های بیشمارش بگم که 90 درصدشون رو بالا کشید؟ از صنعت هواپیماسازیش بگم؟ از جایزه های تحقیقاتی که 45 درصدشو انگلیسی ها گرفتن؟ از مکلارن و بنتلی و آستون مارتین رنجرورش بگم؟ از برنامه های معتبر و مجله هاش که بین همه رسانه ها معروف تره و تنها یه ایرانی میتونه بهش بگم توش انگلیسی ها بالابرده؟)…این سخنان گوهر بار تو ام با فقر اطلاعات و اون عده ای که سخنان این عزیزان رو لایک میکنن تاسف آوره…حالا سوال من اینجاست شمایی که ادعای اطلاعاتتون میشه اصلا توی انگلیس یا همون المان راهتون میدن؟ که اینجور سنگشو به سینه میزنین؟ حقیقت تلخه؟ پدال پر شده از این جور کاربران و یجورایی پرورششون میده…چون هر بار پیامی در جواب این دوستان نوشتیم تایید نشد .

    1. احسان ایودی

      ۸ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (71 ديدگاه)

      خدایا این شادیا رو از ما نگیر
      اگه گفتی اولین قدرت اقتصادی اتحادیه اروپا کجاست ؟
      اگه گفتی موتورای مک لارن اف وان رو کی زد ؟
      اگه گفتی رولز رویز و بنتلی کجایی ان ؟؟
      اگه گفتی استون از کدوم شرکت گدایی کرد که بهش تکنولوژی بده ؟؟
      آلمان
      تکرار کن مانستر جان
      آلمان

      طرف از بحث منطقی تو زمینه ماشین عاجز شده میگه زبان انگلستان بین المللیه :)

      1. Monster_ALM

        ۸ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (1152 ديدگاه)

        بارها گفتم یکم مطالعه کنین بد نیست
        موتور مکلارن توسط خوده شرکت طراحی شده و فقط شرکت بی ام دبلیو وظیفه ساختشو با افتخار پذیرفت ( بخون افتخاری که نصیب بی ام دبلیو شد) اگر میتونستن بسازن چرا برای محصولات خودشون نساختن؟
        اگر از نظر ماها که جهان چهارمی هستیم تبادل قدرت و همکاری نشانه ضعف هست که باید …
        مرسدس هم با مکلارن اس ال آر رو ساخت پس مرسدس گدایی مکلارن کرد؟
        یه چیزی بگو بشه باهات تبادل نظر کرد عزیزم کشوری که واحد پول یورو هم قبول نکرد جز ابر قدرت های دنیاست جاهن سومی نیست که شما بخوای اینطوری نظر بچگانه بدی…کسی منکر قدرت اقتصادی آلمان نیست و انگلستان هم از نظر اقتصادی با اون همه مستعمره هم تراز کشور آلمانه شایدم از نظر ثروت بالاتر…ولی شماها دیگه شورشو درآوردین ظاهرا کینه سیاسی قدیمی ریشه این باشه….من نه زاده انگلیسم نه مثل شما زاده آلمان من دارم تو همه ی عرصه ها میبینم…شما مو میبینی من پیچش مو…مثلا دیتاسنتر رد استیشن رو نمیشه با هتزنر بی کیفیت آلمان یکی دونست…نمیشه قدرت تحقیقاتی و پزشکی انگلستان با آلمان مقایسه کرد و و و … آره عزیزم اینجوریاست نه تعصب غلط شما… حالا بیایین دیسلایک بدین خوشحال میشم چون عادیه اینجا همه چیز برعکسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا