کامیونهای زتروس مرسدس بنز به واسطه قابلیتهای آفرود و حرکت در مسیرهای صعبالعبور معروفاند. اما این دلیلی نمیشود که این خودروهای خشن، نتوانند به اندازه یک خانه، راحت باشند. این تفکر باعث شده تا یک محصول کاروان موتوری آفرود شکل بگیرد.
طراحی و ساخت بدنه با Hartmann Spezialkarosserien و قسمتهای داخلی با Hünerkopf بوده است. آنها، قسمت بار ۵.۶ متری این کامیون را با کمک دیوارههای گالوانیزه یک تکه و پانلهای پوششی پلاستیک، ساختهاند. ضخامت دیوارها، حداکثر ۱۰ سانتیمتر میباشد که شگفتانگیز است. عرض ۲.۴ متری این قسمت، باعث ایجاد فضای مطلوبی در داخل شده است. یک قسمت الکتریکی کشویی در سمت چپ با روکش فیبرکربن، باعث افزایش فضای مؤثر در قسمت اتاق خواب به طول ۲.۵ متر میشود. یک دالان، اجازه عبور بین کابین و قسمت راننده را میدهد. نشیمن با صندلیهای L شکل پوشش یافته و آشپزخانه مرکزی مجهز همراه با حمام و توالت نیز جز و قسمتهای دیگر کابین میباشند. برای روکش داخلی از چوب افرای طبیعی استفاده شده است. همچنین سنگهای طبیعی سبک وزن، روکش چرم و حتی ورقههای طلا نیز باعث جلوه گرانقیمت این فضا شدهاند. یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایشگر LED بزرگ و همراه با گیرنده ماهوارهای و امکان اتصال به اینترنت و یک سیستم صوتی Bose از دیگر امکانات این خودرو میباشند تا در مکانهای دورافتاده نیز، تفریح و سرگرمی و اتصال به دنیای مدرن فراموش نشود. این خانه متحرک زتروس از یک موتور شش سیلندر خطی ۷.۲ لیتری دیزلی، نیرو میگیرد. قدرت ۳۲۲ اسب بخار میتواند از طریق یک گیربکس شش سرعته خودکار به هر چهار چرخ خودرو (یک نسخه ۶×۶ نیز با کابین کشیدهتر از این خودرو وجود دارد) منتقل شود. با وجود داشتن مخزن ۳۰۰ لیتری آب و ۶۰۰ لیتری گازوئیل و ژنراتور برق و سیستم سلولهای الکتریکی خورشیدی و باتریهای لیتیوم یون، تا مدتها میتوان در طبیعت بکر و دور از شهر با آرامش زندگی کرد و به اکتشاف و تفریح پرداخت.۶۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Vahid
۱۱ شهریور ۱۳۹۳دیدید ، اینبار من کامنت اول شدم.دیدین به آدم جایزه نمیدن.
احسان فرج زاده
۱۱ شهریور ۱۳۹۳خدا نکشتت سرما خوردم خواستم بخندم سرفه ام گرفت :-)
MoahmmadTSR
۱۱ شهریور ۱۳۹۳جایزه کجا بود داشی!!
همه نظرتو میبینن بهت لایک میدن!
همین!
مصطفی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳دیگه آدم خونه می خواد چی کار یکی از اینا می گیری باهاش می ری اینور و اونور تازه خوبیشم اینه که بنزه! زنده باد آلمان…
فقط ژاپن.فقط نیسان آبی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳اوج هنر آلمانی ها این آهن پاره بود؟؟؟از 7.2 لیتر 322 اسب میگیره؟؟؟خنده داره.خخخخخخخخخ
طراحیش هم فوق العاده زشت و بی روحه.داخلش هم بدی دست یه بچه دو ساله بهتر طراحی میکنه.تعادلش رو تو حالت عادی نمیتونه حفظ کنه.بخوای توش زندگی کنی که یسره بین دیوار اینو و اونورش پاس کاری میشی.
وزن خودشو نمیتونه بکشه الکی سنگینش هم کردن.آخه نمیتونین مگه مجبورین؟؟؟؟
با این وضعیت سوختش هم بری تو طبیعت جنگل رو خشک میکنی با دود این آشغال ماشین.
مفتش گرونه
Infinite
۱۱ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز شما راست میگی.
(من معذرت می خوام از همه کاربران محترم سایت)
توفیقی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳عزیز من چرا متوجه نمیشی تو این جور ماشینها قدرت مد نظر نیست.گشتاور مد نظره.
چون نمی خواهیم با این ماشین با آونتادور درگ بزاریم.این ماشین یه ماشینی هست که قدرت کشیدن بار زیاد رو داشته باشه.خودت باید این چیزا رو بفهمی.قدرت تو این ماشینها مد نظره نه شتاب.چون موتورشون دیزلیه.خب قویترین اسکانیا 700 اسب بخاره.با 12000 سی سی.ولی کونیخ زگ آگرا وان 1400 اسب بخار با 4800 سی سی.
ژاپن عرضه داره یکیش رو هم بسازه.313
فقط ژاپن.فقط نیسان آبی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳توفیقی جان برای یه درگستر هم لذت رانندگی و مقایسه شدن با لذت رانندگی و تعادل 911 مد نظر نیست.شتاب گیری و سرعت مد نظره.
امیدوارم گرفته باشی چی میگم.
Ahmad..F12
۱۱ شهریور ۱۳۹۳آقا یا خانوم محترم نیسان آبی!!!!!
حتی دوستمون infinitie نخواست جوابتو بده، چون از طرز بیانت همهچی معلومه…
مشخصه که اطلاعاتی نداری و فقط با یه اسم قلابی اومدی بنز رو بکوبی
منم ترجیح میدم جوابتو ندم
فقط محض اطلاع بهت بگم این نوع وسایل نقلیه به گشتاور بالا نیاز دارن نه اسب بخار زیاد
و اینکه گشتاور این هیولا 1300 نیوتن متره کوچولو
شماهم برو با نیسان آبی صدی 24 لیتر بار بکش
فقط ژاپن.فقط نیسان آبی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳اطلاعات که دارم ولی فقط خواستم یه بار آلمان رو بکوبم که دلیلش رو تو کامنت آخر براتون نوشتم.
میثم "سوبارو"
۱۱ شهریور ۱۳۹۳“فقط ژاپن، فقط نیسان آبی” جان
شما باید سفارش بدی رو همون نیسان آبی یه همچین چیزی برات بسازن. هیچکدوم از این مشکلاتی هم که گفتی نداره.
نیسان آبی= اوج هنر طراحی، تعادل و پایداری، قدرت و سرعت و ایمنی،
فوق العاده کم مصرف و پاک و … خاص شما ههههههه.
میدونم شوخی کردی، منم باهات شوخی کردم.
به پدال خوش اومدی.
فقط ژاپن.فقط نیسان آبی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳چشم.حتما انجامش میدم.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۱ شهریور ۱۳۹۳نیسان آبی جان یعنی شما دو سالت بود میدونستی همچین ماشینی رو چگونه طراحی کنی که چوب و مواد مصرفی داخلیش،کمترین وزن ممکن رو برای ماشین به وجود بیاره؟
فقط یه ثانیه خودت رو بذار جای مهندسان و طراحان مرسدس بنز تا ببینیم بازم خاطرات و خواب و خیال های دوران دو سالگیت یادت میاد.
خواهشا” دامنه ی مطالعات خودتو وسیع تر کن.
فقط ژاپن.فقط نیسان آبی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳طراحی یه جورایی مثل نقاشی و خط خطی کردنه.به خصوص برا آلمان ها.ربطی به جنس مواد نداره.
ولی من نه تنها دو سالگی بلکه خاطرات یک سالگیم هم مو به مو یادمه.
مطالعات هم دارم ولی دلیل هم دارم.به کامنت آخر مراجعه کن.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۳ شهریور ۱۳۹۳برا شما طراحی به معنای خط خطی کردنه اما برای طراحان آلمانی فراتر از این حرفاست برادر من.طراحی خودرو حتی شامل انتخاب مواد هم میشه اما نه ساخت اونا پس فقط نقاشی نیست که اگه اینجوری بود منم میتونستم چهار تا خط بکشم و طراحی کنم.
بعدشم حتی اگه شما شوخی هم کرده باشی واقعا” شوخی به جایی نبود.
من و شما در حدی نیستیم که از یکی از بزرگترین و شاید بزرگترین کمپانی خودروسازی دنیا ایراد بگیریم.
مرتضی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳باز یه […] عشق ژاپنی!!!! نمیدونم عشق به چشم تنگ ژاپنی ها باعث بشه تنگ نظر شین؟؟؟ یا واقعا الزاما هر کی طرفدار ژاپنه باید […] البته دور از جون عاقلاش مثل میثم سوبارو . …….. که عاشقن اما عاقلانه حرف میزنند عاقلانه جواب میگیرند!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ شهریور ۱۳۹۳درود .
مرتضی ایشون طرفدار ژاپن هم نیست . فقط خواسته اونهارو بدنام
کنه . خواسته نظم سایت رو بریزه به هم . هنوز نشناختی اینهارو ؟؟؟؟؟
میثم "سوبارو"
۱۱ شهریور ۱۳۹۳مرتضی جان خیلی مخلصیم.
من علاقه زیادی به ماشینای آلمانی دارم، بخصوص بنز و آلمانیهارو بیشتر از ژاپنیها دوست دارم. اما علاقه ام به سوبارو همینطوری نیست. یه دلایلی پشتش هست. دلایلی کاملا شخصی نه فنی یا تعصبی.
تعصبی روش ندارم.
فقط ژاپن.فقط نیسان آبی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳عاشق ژاپن نیستم ولی دوسش دارم.عاشق جی تی آر نیستم ولی دوست دارم سوارش بشم.از طراحی و مهندسی آلمانی ها بدم نمیاد ولی از طرز برخورد قریب به اتفاق هواداراش با بقیه ی کمپانی ها و کشور ها چرا.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ شهریور ۱۳۹۳درود . تو بهتره همون نیسان ای رو سوار شی .
هدف اصلیه تولید زتروس برای ارتشه . برو درصد تولیداتشو ببین که چقدرش
برای ارتشه . این ماشینی که میگی نمیتونه تعادل رو حفظ کنه ، با بار از
شیب 60 درجه میره بالا .
طبق اطلاعات بنده ، اگر ایران تحریم نبود ، نیروی های سپاه و ارتش قرار
بود به جای خرید اویکو یورو تراکر ، این ماشین رو بخرند .
دوستان به شما پیشنهاد میکنم تا ویدئو های این ماشین رو در سایت اپارات
ببینید .
حرف اخرم به شما : میشناسمت .
میثم "سوبارو"
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ترمزهای این کامیونهای بنز مایلر 40 سال پیش که هنوزم دارن تو ایران خوب کار میکنن، به گفته اهل فن بهتر از هوو چینی کار میکنه. ایمنتره.
فقط ژاپن.فقط نیسان آبی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳شیب 60 درجه با بار؟؟قدرت و توان یه چیزه اصطحکاک یه چیز دیگه.
چه میدونم.شاید شما راست میگی.
جی تی ار
۱۲ شهریور ۱۳۹۳آقا شما که می شناسیش شماره تلفن خونه شون رو بده مزاحمشون شیم تا”اینقدر جو پدال رو به هم نریزه”.آخه نمیدونه که ای سایت جو رقیق وسبکی داره که با یه تکون به هم می ریزه وممکنه اثرات بد جبران ناپذیری ازجمله روی بورس بذاره.
بااینکه خیلی ماشین های آلمانی رو دوست دارم ومی تونم هم از این علاقه دفاع کنم,اما حرفی که درکامنت ٱخرش زد نشون دادکه کاملا کاری که کرد,رو منطق بود.
دوست عزیز پدال یک سایت خودرویی وعمومی است,سایت امنیتی نیست که کسی بخواد نظم اون رو به هم بریزه اونهم فقط با یه کامنت ساده.
ali97
۱۱ شهریور ۱۳۹۳واقعا نمیدونم به شما میشه چی گفت.
اخه ماشین به این بزرگی و با این همه عظمت که کار اصلیش بارکشیه اسب بخار زیاد لازم نداره,گشتاور میخواد.خودت هم اینو میدونستی اما خواستی ترول بازی دربیاری و جو سایت رو خراب کنی و اسمت رو هم فقط زاپن گذاشتی که طرفدارای المان و زاپن رو به جون هم بندازی.
من از همه ی اعضای سایت و المان دوست ها عذر میخوام.
این دوستمون هم اصلا و ابدا طرفدار زاپن نیست.
Vahid
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ای بابا حالا این بنده خدا یه اشتباهی کرد. میخواین بگم بره خودشو دار بزنه؟ قصاصش کنم؟چیکارش کنیم؟ یه میس بزنم بیان بندازنش تو گونی برن؟ بیخیال دیگه.انگار پیله شما سفت تره. مرسی.
فقط ژاپن.فقط نیسان آبی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳جو سایت رو نخواستم خراب کنم ولی دیدگاه متعصبانه شمارو چرا.
فقط ژاپن.فقط نیسان آبی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳چه طور نظرتون رو راجع به این ماشین در رابطه با کاراییش میدین.ولی درباره ماشینای ژاپنی هی میگین به درد تاکسی هم نمیخوره.آمریکایی که دیگه بدتر.کافیه یه درگستر آمریکایی ببینین.توانایی ها و هزارتا مزیت های دیگه شو ول میکنین طراحیش رو میچسبین.تعصب تا چقدر؟؟؟
من رو ژاپن تعصبی ندارم.نه تنها ژاپن بلکه همه کشور ها و برندهاشون.فقط خواستم بهتون نشون بدم که وقتی میرین جلو طرفدارای آمریکا و ژاپن هی میگین طراحیش زشته و کاراییش فلانه و … چه حالی بهشون دست میده.الآن دوست ندارین کله منو با گیوتین بزنین؟؟
توفیقی جان من خیلی از کامنت هاتو دیدم که خالی از شعور و متعصبانه بود.ولی اینبار گفتم که بهتره برای اولین بار هم کامنت بزارم هم با شرایط آشناتون کنم.
در مورد طراحی خارجیش هنوز هم میگم بی روحه ولی بقیه ی حرفامو بزارین رو حساب شوخی.فقط خواستم بدونین که چه حسی به آدم دست میده.
ماشینای ژاپنی همه شون تاکسی نیستن.آمریکایی ها هم همشون گنده نیستن.آلمانی ها هم همشون خوشگل نیستن.چشمتون رو باز کنین و عاقلانه نگاه کنین و نظر بدین.نه با تبعیض،نه با تعصب.
امیدوارم که آخرین کامنتم بین شما باشه.بدرود.
مرتضی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳وای متحول شدیم!!! خوب لگن رو چی بگیم بگیم گاری؟؟؟ ماشین یغور و زشت و پر مصرف رو چی بگیم زیبا کم مصرف دلبر؟؟ […] حتی برای اینکه طرف برای فلان محصول نوشته بود داشتند خودشون رو جر میدادن!!! طرف توبه نامه نوشت!!! اولین حمله وحشیانه تو این سایت رو یه […] راه انداخت با توهین به بنز و طرفداراش!! قبلش در حد میپسندم یا چندان جالب نیست بود مطلب ها! […]البته نود درصد مطالبم با اینکه فحش نیست اما میدونم پدال نقطه چینش میکنه
شایان
۱۳ شهریور ۱۳۹۳جو سایت خیلی وقته ضد آلمانی شده عزیز برای همینه که خیلی از دوستان دیگه اینجا نمیان چون اگه یه مطلب در مورد آلمان یا برنداش باشه درجا مورد حمله قرار میگیره ولی هرآشغالی حتی پراید همه اگه باشه بازم کسایی هستن به به و چه چه بزنن متاسفانه این جو مختص این سایت نیست چون اگه خوبیهاشو بگن شاید برای خیلی ها گرون تموم بشه آدم که چه عرض کنم یه مشت… ضد سیستم هستن که تا ببینن یه چیزی خوبه مورد حمله قرارش میدن
مجتبی (ساروی )
۱۲ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز شما رکورد دیسلایک تویه یک نظر رو شکستی و همینجوری هم امارت داره میره بالا یکی به گینس بزنگه
ابوالفضل
۱۴ شهریور ۱۳۹۳شما از دسته آدمایی هستی که نمیدونی ولی حرف میزنی!!!!
اسب بخار برای قدرت داشتن نیست! اسب بخار عامل دومه!
عامل اول گشتاوره موتوره برو بخون گشتاور چیه بعد بگو!
گشتاور این موتور فضاییه!
هامر یه خودروی نظامی ساخته با 212 اسب بار ولی میتونه از روی هر ماشینی رد شه! و20 تن رو هم بکشه چون 2100 نیوتون بر متر گشتاور داره!!!!!!
اینی که میگی بین دیوار ها پاس میخوری چرته! درسته که قابلیت آف رود داره! اما هیچ احمقی وقتی داره آف رود میره کسی دیگه ای حموم نمیره!!!! توی جاده هم که بری مشکلی نداره.تمام صندلی ها کمربند داره واسه آفرود.
در ضمن برو آمار بخون 95درصد عمر خودروهای آفرود توی مسیر های معمولی میگذره.
قابلت بنز توی آفرود سازی رو دنیا میدونه اونوقت تو از روی عکس تشخیص دادی تعادل نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گربه دستش به بنز نمیرسه میگه بی روحه!!!!!
MoahmmadTSR
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ب ب به به!
ReZa
۱۱ شهریور ۱۳۹۳بابا اینا دیگه کین!!!!!!!!!!!!!!!
توفیقی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳خیلی گندس نمیتونم تو پارکینگ خونم پارکش کنم لطف کنید سوئیچ همون S65 رو بهم بدید.
کافیه.
توفیقی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳حیف شد جکوزی نداره.
توفیقی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳همتون قبول دارین بنز شرکت باحالیه…واقعا هست بی شوخی.
تو همه چی دست داره.
توفیقی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳من یکی که ازش خوشم میاد.تریلی میزنه.ماشین میزنه.موتور کشتی میزنه.گوشی موبایل میزنه.یه بمب اتمی هم با لوگو مرسدس بنز ای ام جی بزنه نور علی نور میشه.
میثم "سوبارو"
۱۱ شهریور ۱۳۹۳توفیقی، جدی میگی؟ موتور کشتی و گوشی موبایل هم میزنه؟ نمیدونستم.
البته هوندا هم اینطوریه. همه چیز میزنه.
توفیقی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳هیچ وقت کاری نمی کنه که طرفداراش ناراحت بشن.همیشه اصولی کار می کنه.نه مثل ژاپنی ها و آمریکایی ها هیجانی.
فرید
۱۳ شهریور ۱۳۹۳دوباره اسم ژاپن رو اوردی نکن برادر من با احساسات ما شوخی نکن میدونی یه قانون نا نوشته هست میگه کل امکانات + کیفیت/ قیمت کنی میبینی همیشه بهترین گذینه ها ماشینای ژاپنیه اره برادر حالا برو 260 میلیون بده C CLASSسوار شو
توفیقی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳یک کارخونه با ثبات که همیشه بهترین هست.مثلا تو S65 از همه چیش خوشم میاد به جز دریچه های هوای گردش…!!!اونم میزاریم به پای اینکه هیچ گلی بی خار نیست.
توفیقی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳انگار بیش از اندازه نظر دادیم.بسه دیگه
peyman
۱۱ شهریور ۱۳۹۳عالی و بدون نقص چنده؟؟؟؟؟؟
Ahmad..F12
۱۱ شهریور ۱۳۹۳دوستان!
مرسدس، زتروس رو بیشتر به هدف نظامی و مشاغل پر خطر و مناطق صعب العبور تولید کرده و یه
جورایی فرزندخواندگان نسل معروف کامیونهای بنزی هستند که همین الان توی ایران مشغول کارند.
(مدلهایی مثل 1921،1924،2624،2628)
datsun
۱۱ شهریور ۱۳۹۳من 6×6 رو دوست دارم میشه باهاش از دیوار صاف بالا بری
Ahmad..F12
۱۱ شهریور ۱۳۹۳زتروس مثه اجدادش که توی ایران همه دیدید واقعاً جون سخت و قَدَره
یه قطب نمای جالب زیر سقفش تعبیه شده که توی مسیرهای بیابونی واقعاً کاربردیه
نسل 40 سال پیشش که الان توی ایران قبولش دارن با قدرت 210 اسب، 240 اسب، 280 اسب هستنتد که هیچی کم نداره و هیچ جا کم نمیارن
نه سنگ حالیشون میشه نه گل و لای
نه آب نه خاک
نه کوه نه بیابون نه جنگل و نه دره
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/96/Zetros_Schneepflug.JPG
http://bonjourlife.com/wp-content/uploads/2014/04/Mercedes-Benz-Zetros-6×6-Expedition-Vehicle-9.jpg
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201205/2010-mercedes-benz-zetros-15_600x0w.jpg
http://cdn2.jebiga.com/wp-content/uploads/2014/03/MERCEDES-BENZ_ZETROS_2733_6X6_EXPEDITION_VEHICLE_006.jpg
http://fleetowner.com/site-files/fleetowner.com/files/imagecache/galleryformatter_slide_penton/gallery_images/zetros-2.JPG
https://photo.tinhte.vn/store/2014/03/2413330_mercedes-benz-zetros-6×6-gets-new-opulent-interior-from-carlex-photo-gallery_14.jpg
http://www.emercedesbenz.com/Images/Jun08/23_Mercedes_Benz_Zetros_Off_Road_Truck/23_Mercedes_Benz_Zetros_Off_Road_Truck_5.jpg
http://mercedes-benz-truck.persiangig.com/images/mb-2628/dumper/mb-2628-2cabin/mb-2628-2cabin-2-high.jpg
http://fromthedriversseat.co.uk/wp-content/uploads/2012/02/Zetros_Ally_resize1.jpg
Ahmad..F12
۱۱ شهریور ۱۳۹۳http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/mercedes-benz-zetros-6×6-gets-new-opulent-interior-from-carlex-photo-gallery_16.jpg
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/mercedes-benz-zetros-6×6-gets-new-opulent-interior-from-carlex-photo-gallery_3.jpg
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/mercedes-benz-zetros-6×6-gets-new-opulent-interior-from-carlex-photo-gallery_1.jpg
احمدرضا
۱۱ شهریور ۱۳۹۳بنز همیشه شاهکاره
میثم "سوبارو"
۱۱ شهریور ۱۳۹۳میلاد کجاست.
میدونم عاشق بنزه. میخام نظرشو در مورد این غول بیابونی بدونم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ شهریور ۱۳۹۳درود . این ماشین خیلی غوله . مختص ارتش . بالا رفتن از شیب 60 درصدی .
کلا این زتروس و یونیماگ جزو منعطف ترین کامیون های دنیا هستند .
e36
۱۱ شهریور ۱۳۹۳بفرمایید ! مرسدس هتل پنج ستاره متحرک هم ساخت…
کوشا خردمند
۱۱ شهریور ۱۳۹۳فقط میتونم بگم واااااااااای
امیر
۱۱ شهریور ۱۳۹۳آدم یه دونه از اینا داشته باشه باهاش بزنه به طبیییعت!
ولی خب خداییش یه بخشی از صفای طبیعتم به تو چادر خوابیدن و آتش روشن کردن و ایناشه دیگه وگرنه همچبن چیزی انگار خونه خود آدمه!
فقط دوستان یه سوال
شنیده بودم به خاطر ایمنی جاده ارتفاع سپر کامیون ها باید حداکثر به اندازه ی ماشین شاسی بلند باشه که مثل همین کامیونای 50 ال پیش بنز که تو ایرانه کشته نده…
اما این ظاهرا ارتفاعش خیلی زیاده. مشکلی از بابت استانداردها نداره؟
طبیعتا منظورم واسه جاده های عمومی هست نه مناطق جنگی و خاص.
ارادت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ شهریور ۱۳۹۳درود .
امیر جان این مرسدس بنز زتروس و مرسدس بنز یونیماگ اگر بخوان در شهر تردد
کنند ، یا بهتر بگم نسخه ی خیابانی داشته باشند ، حتما و بدون استثنا
در نمای جلو مخصوصا در سپر تغییراتی را خواهند داشت . این ماشین هم چون
تعدادش انگشت شماره نیازی به ای کار نیست . اما یک ساعتی میتونه در
خیابان ها و اتوبان ها حضور داشته باشه .
کلا این ماشین برای ارتشه . بهتره بگم 90 درصد تولیداتش برای ارتش
کشورهاست .
Ahmad
۱۱ شهریور ۱۳۹۳باز از این مطلبا گذاشتین که آدم هوایی میشه…
امید
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ای کاش قیمتشم میگفتی اره واقعا جون میده برای طبیعت گردی لوکس
یاسین
۱۱ شهریور ۱۳۹۳اقایون پدالی جمع و جور کنین خونه مونه ماشین هرچی دارین بزارین
حراج یه دو سه تا از اینا بگیریم حال کنیم والا به خدا یه اسب بخارش
فدای جوجه فوکلی های کره ای جناب نیسان ابی منظوری نداشتن فقط میخواستن
رکورد دیسلایکو بشکونن خخخ
master
۱۲ شهریور ۱۳۹۳بیرونش میتونست بهتر باشه ولی همینم خیلی خوبه
داخلش ک دیونه کنندس
اگه نمیگفتی ماشینه میگفتم یه خونه لوکس 500 متریه
:)
اگه از پراید به عنوان دستشوییش استفاده میکرد حرف نداشت
:)
amir ali
۱۲ شهریور ۱۳۹۳دوستان کسی می دونه واردات این نوع خودروها در ایران امکان پذیر هست یا نه ؟
مرتضی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳البته طبیعتا خیر!!! اما ماشین ممنوع هم تو ایران پلاک ملی گرفته!! چرا این نتونه؟؟
نوید
۱۳ شهریور ۱۳۹۳اتفاقا بیرونش خیلی عالیه شاید از جهاتی از داخلشم بهتر باشه