تصاویر تازه ای از خودروی در حال تست مرسدس کلاس E جدید با پوششهای استتاری منتشر شد.
نسل بعدی E کلاس به نظر از زبان طراحی کلاس C و کلاس S فعلی متابعت میکند. در حالی که پیش از این تفاوتهای این کلاس با کلاسهای دیگر محسوستر بود. پلتفرمی که کلاس E جدید روی آن ساخته میشود، MRA است که با کلاس C مشترک است. در مقایسه با نسل فعلی یا W212 این خودرو کم ارتفاعتر و عریضتر به نظر میرسد. پیشآمدگی جلو و عقب آن نسبت به محورها کاسته شده و فاصله بین دو محور آن افزوده شده است. کابین این نسل با چهار دریچه هوای مدور در کنسول و صفحه نمایشگر لمسی بزرگ برای سیستم سرگرمی و اطلاعات، تحت تأثیر کلاس اس میباشد. در بخش پیشرانه موتورهای چهار سیلندر، شش سیلندر و پلاگین هیبریدی و همچنین موتور ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری با توربوی دوقلو در مدل E63 AMG برگرفته از مدل AMG GT با قدرتی حدود ۶۰۰ اسب بخار برای این خودرو پیشبینی میشوند. گیربکس ۹ سرعته خودکار با کلاچ دوگانه و امکان انتخاب بهصورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرکه 4MATIC هم در این نسل درنظر گرفته شدهاند. سدان جدید مرسدس بنز احتمالاً سال ۲۰۱۶ معرفی و به عنوان خودروی مدل ۲۰۱۷ روانه بازار میشود.۲۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ELDORADO
۲۱ اسفند ۱۳۹۳عاشقشم.ولی ای کاش هنوز اون چراخای دوتکه رو داشت.
راستی اون بی ام و سری 3 توتصویرا چی میگه
حسام
۲۱ اسفند ۱۳۹۳میگه: پشت هر ای کلاس موفق یه بی ام و سری سه موفق هست
جی تی ار
۲۱ اسفند ۱۳۹۳شاید تنها بنزی که در استودیوی گوردون واگنر طراحی شده بود و دارای اصالت بالایی بود,همین ای کلاس بود که اون رو هم ….
اونایی که می گفتند بی ام و ها شبیه هم هستند,تحویل بگیرید…
محمد
۲۱ اسفند ۱۳۹۳اینا با این استتارشون آفتاب پرست رو زیر سوال بردن.تحریریه محترم سایت پدال بابت مطالب به روزتون واققعا ممنون.خسته نباشید.دم همه اعضا هم تنوری..
سعید
۲۱ اسفند ۱۳۹۳توی عکس سومی انگار سه تا دریچه هوا روی کنسولش داره،ولی طرح کلی کنسولش با اس کلاس و سی کلاس فرق میکنه،طراحی خارجیش با این کاهش ارتفاع اسپرت تر میشه.
ظاهرا سیاست مرسدس بنز اینه که ماشیناش تا حدودی شبیه به هم باشند و از جهت ظاهر بیرونی و داخلی و همچنین نامگذاری نظم خاصی بهشون داده،حتما اهداف و دلایل کاملا موجهی داره،بنز 5 تا سدان داره که میشه گفت از نظر شباهت ظاهری دو دسته میشن:
ا-
اس کلاس که بزرگ خاندانه
سی کلاس که با شباهت ظاهری به اس کلاس یجورایی نمونه کوچکترش محسوب میشه
ای کلاس جدید هم یه چیزی بین این دوتا که هم اسپرت تره و هم سریعتر
2-
سی ال اس که یه سدان کاملا اسپورت و لوکس و فوق العاده زیباست و با اون سه تای قبلی هم در ظاهر و هم درماهیتش کاملا فرق میکنه
سی ال ای هم نسخه کوچکتر سی ال اس محسوب میشه
سعید
۲۱ اسفند ۱۳۹۳با قدرت 600 اسب بخاری-اگه بیشتر از این نشه- و کاهش وزن احتمالی حتما شتابش هم کمتر از 3.5 میشه،چه رقابتی میشه با Cadillac CTS V، بی ام و M5 هم حتما یه تکونی به خودش میده
Ahmad..F12
۲۲ اسفند ۱۳۹۳دقیقاً با حرفات موافقم سعید جان
شلبى
۲۱ اسفند ۱۳۹۳شباهت بیش از اندازه ماشیناى یک خودروساز به نظر من جالب نیست،براى مثال الان کلاس c و s بیش از اندازه شبیه هم هستن،اى کاش کلاس E وارد این قاعده نشه و تفاوتش رو با کلاس هاى دیگه حفظ کنه،شخصا بنز رو بخاطر اینکه مدلاش بیشتر از المانى هاى دیگه با هم فرق دارن بیشتر دوست دارم،بنظرم بنز E قبل از اینکه اخرین فیس لیفت رو داشته باشه و زمانى که چراغاى جلوش جدا بود بسیار زیبا بود
ولى باز هم باید تا زمان رونماییش منتظر موند تا معلوم بشه بنز براى E جدید چیکار کرده
ZIPPO
۲۱ اسفند ۱۳۹۳مرسدس از لحاظ طراحی به بن بست رسیده
اگه بدون تعصب نگاه کنید تمام مدل ها بسیار به هم شبیهند .حتی زحمت ایجاد 1 طراحی جدید رو به خودشون نمیدند
تکراری و کسل کننده
کاشکی 1 کم جسارت طراحی کیا رو مرسدس داشت
محمد
۲۱ اسفند ۱۳۹۳کیا؟؟ کیا؟؟؟؟
P.G(بازرس ارشد ستاد مبارزه با خزعبلات و كذبيات در سايت پدال)
۲۱ اسفند ۱۳۹۳Zippoجان مطمئنى حالت خوبه عزیزم؟!
آخه اومدى میگى بنز باید کیا رو سرلوحه ى خودش قرار بده و از کیا یاد بگیره؟!اونم کى،کیا!!!
نکنه میخاى آخر سالى ما رو دست بندازى؟!
دوست عزیز باز اگه مثل خیلى بحث هاى دیگه از برندهایى مثل آئودى،تویوتا،بى ام دبلیو،کادیلاک،…نام میبردى مسئله اى نبود اما این حرف که مثلاً بیاى بگى بنز باید از کیا یا هیونداى یاد بگیره نه تنها توهین به تمام صنعت خودروسازى بلکه از نظر من نوعى توهین به تمام بشریته و باید به عنوان جنایتکار جنگى دستگیرت کنن!
شاید درست باشه که طراحى هاى خارجى بنز جدیداً کمى یکنواخت شده اما به نظر من یک رینگ بنز به تمام کره ى جنوبى میارزه،چه برسه به کیا!
اون زمان که بنز جسارت و ریسک هاى بزرگى میکرد،موسسان کیا موز بودند!
اندکى فکر…
farzam
۲۱ اسفند ۱۳۹۳از الان دروغ ۱۳ آخه؟؟؟؟
Zora
۲۱ اسفند ۱۳۹۳Zippo
اگه این حرفو به مدیر عامل بنز بزنی
میره بالای درخت میشینه دیگه هم نمیاد پایین
دست هم بهش بزنی جیغ میزنه ….. :)
عاخه طوحم در عین هد ؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
Ahmad..F12
۲۲ اسفند ۱۳۹۳آقای ZIPPO شما دیزاینر هستید؟؟؟
زحمت طراحی رو به خودشون نمیدن؟؟؟؟
من به شخصه قبول دارم که شباهت این سه مدل زیاد شده ولی نمیگم تکراری و کسل کننده!!!!!!!!!!!!
طراحی GT رو کیا داره؟
طراحی CLS رو کیا داره؟
طراحی G و GL و GLE رو کیا داره؟
طراحی SLK و SL و SLS رو کیا داره؟
طراحی های Actros و Arocs و Antos هم که جای خود….
لطفاً سنجیده نظر بده داداش، حالا یکسال کیا توی طراحی موفق بوده نمیشه گفت کاش مرسدس جسارت کیا رو داشت!!!
رامتین
۲۱ اسفند ۱۳۹۳بنظرم با توجه به محدودیت خودروهای بالای 2500 بین همه خودروهایی که میتونه وارد بشند از جمله: لکسوس IS250، GS250, ES250 و بی ام و 328 یا 428 و دیگر خودروهای موجود از جمله هوندا آکورد، کمری جدید و … بهترین خودروی ممکن بنز E250 و بعد بی ام و 428 است که حدود 400 تومن میشه از نمایندگیها (ستاره ایران- پرشیا خودرو) خرید. نظر دوستان چیه؟
علی
۲۱ اسفند ۱۳۹۳به نظر می رسه مرسدس بیشتر به فروش فکر میکنه تا تولید محصولی زیبا
Ahmad..F12
۲۲ اسفند ۱۳۹۳علی جان همین E کلاس وقتی روانۀ بازار بشه خواهی دید که چقدر زیبا و لوکس از آب در میاد
تجربه نشون داده مرسدس هیچ وقت خودروی زشت تولید نکرده :)
سامان
۲۱ اسفند ۱۳۹۳بگذارید چندسال بگذره ازطرح قبلیتون بعد جدیدش کنید.
همایون
۲۱ اسفند ۱۳۹۳نمی دونم چرا بنز داره اینکارو میکنه انگار بنز s رو گرفتن کوچیک کردن شده E کوچیکتر کردن شده c، شاسی بلند کردنGlA و……درسته هر کمپانی خط طراحی خاص خودشو داره تو هر زمان ولی دیگه نه تا این حد شبیه به هم آخه!!!
احسان(احسان سابق)
۲۲ اسفند ۱۳۹۳مشخصه داشبوردش شبیه اس کلاس شده.بنز پارسال که کلاس ای رو که فیس لیفت کرد از ابهتش کم شد.ببینیم نسل جدیدش چکار میکنه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۳درود .
حرف و انتقاد همه ی دوستان به طراحیه یکنواخت مرسدس بنز وارده .
من هم به شخصه با این موضوع مخالفم . چه در برند مرسدس بنز و چه در برند های دیگر .
اما مثل اینکه این بیماری در بین خودروسازهای المانی و از همه بیشتر در بین سدان های مرسدس بنز رخنه کرده .
گوردون واگنر در سیاست خودش داره میزان اسپورت بودن بنز رو کم میکنه . داره دوباره
مرسدس بنز رو کلاسیک و لوکس جلوه میده .
در همین حین ، برگشته به گذشته های مرسدس بنز . در دهه 70 و 80 میلادی .
جایی که مرسدس بنز 230 ( دانشجویی ) تفاوت خیلی کمی با مدل s280 داشت . فقط در نوع موتور . ابعاد . و …
یا به سال 2003 و 2004 . زمانی که مدل اس کلاس هم تفاوت چندانی با سی کلاس نداشت .
از همه اینها که بگذریم ، به نظر من این سیاست برای اون زمان خوب بوده .
امیدوارم که این سیاست باعث نزول و مشکلات در فروش و محبوبیت مرسدس بنز نشه .
مرسدس بنز یک ذره داره به رقیباش نگاه میکنه .
البته این شباهت دماغه در بیشتر برندها رخ داده اما نه به غلیظی مرسدس بنز .
حالا باید ایستاد و دید که چه میشود . بهترین قاضی زمان و اینده است .
Ahmad..F12
۲۲ اسفند ۱۳۹۳درسته میلاد جان
منم موافقم باهات، اصلاً دوس نداشتم E کلاس شبیه به S یا C بشه
و اصلاً دوس نداشتم چراغهای عقب افقی، و چراغهای جلوی دوتیکه رو از دست بده
اما تنها چیزی که امیدوارم میکنه اینه که:
اطمینان دارم مرسدس بنز کار غیر اصولی نمیکنه
طراحی نمیکنه که مردم ناراضی باشن
و در کل خودرویی تولید نمیکنه که بد باشه
benz and porche
۲۲ اسفند ۱۳۹۳چی میگی جی تی ار تو کل بی ام و ها همیشه از 7 یا 8 سال پیش از سری 3 تا سری7 داشبورد ان ها عین هم بوده با بعضی تغیرات جز یی و تو کیفیت هم که بی ام و سطح متوسط را دریافت نمود .باتشکر دوستاران ستاره یعنی بنز. پیشاپیش عید باستانی نوروز را به همه دوستان مخصوصا دوستاران مرسدس بنز تبریک می نمایم.
جی تی ار
۲۸ اسفند ۱۳۹۳نمی دانم چرا بحث منطقی با شما به هیچ وجه جواب نمیده???…
امیرحسین
۲۳ اسفند ۱۳۹۳سیاست گردن واگنر اینه که ماشین های بنز در عین حال که اصالتشون رو حفظ میکنن اسپرت تر و جوان پسند بشن.و بنظر من تو این کار موفق بوده.
احمدرضا
۱۰ فروردین ۱۳۹۴واقعا قشنگ به نظر میاد این ماشینه بعدیه منه