دایملر برای گفتوگو با جیلی در چین به منظور همکاری احتمالی موافقت کرده است. مدیرعامل این خودروساز چینی آقای لی شوفو هماکنون بزرگترین سهامدار دایملر میباشد.
در خلال کنفرانس سالانه سهامداران دایملر در برلین، مدیرعامل این شرکت آقای دیتر زچه گفته است:تا به اینجا، گفتوگوهای ما با لی شوفو بسیار مثبت بوده است. او میخواهد در دایملر سرمایهگذاری طولانیمدتی داشته باشد و از استراتژی موفقیتآمیز ما هم حمایت میکند.
زچه تصریح میکند:
چین مهمترین بازار ماست. در گفتوگوهای بیشتری که در آینده خواهیم داشت، ما قادر خواهیم بود با بزرگترین سهامدار خودمان نیز به بحث بنشینیم.
البته زیچه بازهم گفته که هرگونه همکاری دایملر با جیلی مشروط به جلب رضایت همکار چینی این برند یعنی بایک خواهد بود. زچه اضافه کرده از هرگونه اقدامی برای جلبتوجه بایک حمایت میکند.
از آن زمان که لی شوفو با پرداخت حدود ۹.۶ میلیارد دلار اقدام به خرید ۹.۷ درصد سهام دایملر کرده، این شرکت آلمانی تلاش داشته بین آرزوهای سهامدار جدید خود و همکار کنونی چینی یعنی بایک توازنی ایجاد کند.
لی گفته که همکاریها و اتحادهای دنیای خودرو را به عنوان کلید دفاع در برابر رقبای جدید میبیند. دایملر در حال حاضر از رکورد فروش و درآمد خود لذت میبرد اما هماکنون به دلیل تغییر رویه و تمرکز روی خودروهای الکتریکی با برخی مسائل روبرو است.
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷خبر جالبى بود
F۲۲RAPTOR
۱۹ فروردین ۱۳۹۷یا علی خودت عاقبتو بخیر کن حد اقل تصمیم گیرنده نشن
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷F22
داداش وقتى عمده ترىن سهام دارش هست تصمىم گىرى هم باهاشه دىگه
F۲۲RAPTOR
۱۹ فروردین ۱۳۹۷تا ببینیم چه پیش آید، تصمیم گیرنده معلوم نیست چیکار کنه
917
۱۹ فروردین ۱۳۹۷احتمالا s500 cross میدن بیرون?
maximus
۱۹ فروردین ۱۳۹۷کسی تا الان خرابکاری از جیلی ندیده … آبروریزی های فولکس و جنرال موتورز و فورد رو جیلی هرگز نداشته ،این همه فراخوان تویوتا رو هم هیچ وقت نداشته ( نظر شخصی)
همه دیدیم که ولوو رو از کجا به کجا رسوند تا چند سال تمام ایران رو میگشتی ۵ تا ولوو پیدا میکردی همه مدل های ۷۶۰ و ۷۴۰ و ۷۸۰ که مال دهه ۱۹۸۰ بودند الان اندازه ی تویوتا لندکروز در بعضی شهر ها ولوو XC90 میبینی سایر مدل های ارزون تر که دیگه بماند صاحبانشون هم کوچکترین خرابی و مشکلی رو گزارش نمیکنند و بسیار راضین ( تجربه ی یکی از دوستان که در رامسر نمایشگاه ماشین داره و تو کار خرید و فروشه)
جیلی درسته بر خلاف ولوو ، صاحب و تصمیم گیرندهی بنز نیست اما بالفرض محال هم که باشه جای نگرانی نیست
جیلی با کمک ولوو داره بزرگترین خودروساز چین میشه و چانگان رو جا میذاره احتمالا قصد استفاده از کمک بنز برای تبدیل شدن به بزرگترین خودروساز جهان در ۱۰ سال آینده و جلو زدن از تویوتا و فولکس واگن و رنو نیسان رو داره
F۲۲RAPTOR
۱۹ فروردین ۱۳۹۷آبرو ریزی؟
نکن همچی داشی چرا جبهه گرفتی برو کانتای منو بخون هیچ جا از جیلی بد نگفتم،
من برمخرید میام😁😁😁
maximus
۱۹ فروردین ۱۳۹۷چیزی خلاف واقع نگفتم اگر منظورم رو متوجه نمیشی یا اطلاعی نداری این پایین رو بخون
وکیل معروف که ریاست این صندوق را برعهده دارد، در یک گزارش نهایی اعلام کرد 124 نفر در تصادفات مربوط به سوئیچهای معیوب خودروهای کوچک جنرال موتورز کشته شده و 275 نفر هم دچار صدمات جدی شده اند.
با اینهمه به دلیل اینکه جنرال موتورز بواسطه سازماندهی مجدد فعالیتش، خود را از برعهده گرفتن مسئولیتهای حقوقی مربوط به این محصولات مبرا کرد، از شکایتهای دریافت خسارت مصون ماند و ممکن است مجبور نباشد به شاکیانی که پیش از اعلام ورشکستگی این خودروساز در سال 2009 متحمل خسارت شده اند، پولی پرداخت کند.
طبق تحقیقاتی که در سال 2014 به درخواست جنرال موتورز انجام گرفت، مهندسان و وکلای این خودروساز سالها پیش از اعلام فراخوان سوئیچ معیوب، از این مشکل مطلع بودند. پس از انتشار این گزارش، 15 نفر از کارمندان جنرال موتورز اخراج شدند.
با توجه به بخش آخر کامنتم به نظرم واژه ی «آبروریزی» رو با«جنایت»عوض کنیم بهتر باشه
maximus
۱۹ فروردین ۱۳۹۷اسم فولکس رو هم آوردم تا بیعدالتی در حق بقیه نشه
F۲۲RAPTOR
۱۹ فروردین ۱۳۹۷هر چی میشه سو ییچ سویبچ
بنده خدا منم میدونم کیه که ندونی تو چرا مثه اسپند بالا پایبن میپری
اگه جنایت باشه،که فولوکس بدتره با اون دیزل کیتش،
جالبه تمام این رسوایی ها رو هم آمریکایی ها فهمیدن چه موارد امریکا چه خارج از امریکا
من هوا دارم عزیزم و عاشق جی ام
ولی اینقدر متعصب نیستم بخاطرش
یکی یو از خودم برنجانم
حسن
۲۰ فروردین ۱۳۹۷2015/12/11
ماکسیموس جان کامل خبر رسانی کن
جنرال موتورز حدود 600 میلیون دلار برای جبران خسارت قربانیان سوئیچ معیوب پرداخت خواهد کرد
صندوق مستقلی که از سوی جنرال موتورز برای پرداخت خسارت قربانیان تصادفات مربوط به سوئیچ احتراق معیوب تشکیل شده است، پرداخت 594.5 میلیون دلار به قربانیان این مشکل ایمنی را تصویب کرد.
حسن
۲۰ فروردین ۱۳۹۷و باز هم صنعت خودروی آلمان
پس از رسوایی «دیزلگیت» که از تقلب فولکسواگن در میزان انتشار گازهای آلاینده خودروهای دیزلی ناشی شد حالا بار دیگر خودروسازان آلمانی متهم شدهاند که از دهه ۱۹۹۰ تاکنون یک کارتل بزرگ ایجاد کردهاند.
به گزارش سیانان، نشریه آلمانی اشپیگل فاش کرده است که بیامو، فولکسواگن، آئودی، پورشه و دایملر از دهه ۱۹۹۰ مذاکراتی پنهانی را بهمنظور هماهنگ کردن فعالیتهای مربوط به تکنولوژی، هزینهها، تامینکنندگان قطعه، استراتژیها و سیستمهای کنترلکننده آلایندگی موتورهای دیزلی انجام میدهند. این اقدام بهمنظور تضعیف و ازمیان بردن رقابت در بازار خودرو صورت میگیرد.
وحتی درباره اندازه مخزن«ادبلو» خودروهایشان با یکدیگر تبانی کردهاند.
«ادبلو» یا مایع اگزوز دیزل محلول اوره است که در خودروهای دیزلی یورو۵ و یورو۶ بهکار میرود و کار آن کاستن از میزان گازهای سمی اکسید نیتروژن است.
maximus
۱۹ فروردین ۱۳۹۷سرمایه ی عظیمی که به بنز تزریق خواهد شد و همکاری با جیلی بیشتر از همه اول به نفع جیلی و بعد بهتر خواهد بود
و متاسفانه بیشتر از همه به ضرر رقبایی مثل ب ام و ، اودی ، لکسوس ،کادیلاک ، لینکلن ، اینفینیتی و اکورا که از تزریق همچین پول عظیمی بی بهره هستند
datsun
۱۹ فروردین ۱۳۹۷غیر از بی ام و که شرکت مادره بقیه مواردی که گفتی هر کدوم یه شرکت مادر دارن که مثل کوه پشتشونه
maximus
۱۹ فروردین ۱۳۹۷شرکتایی که گفتم قرار نیست که ورشکست بشن … جیلی یک بازار بسته ی وحشتناک بزرگ( یک پنجم جمعیت جهان) رو در اختیار داره و نیروی کاری عظیم و بسیار ارزان
اندازه ی لکسوس سابقه کار داره اما هیچ چی نشده ۵ زیر مجموعه داره و بزرگترین سهام دار بنز هم هست
جنرال موتورز ۸۰ سال بزرگترین خودروساز جهان بود و از هر ۳ خودروساز یکیش مال جی ام بود حالا جیلی داره وارد این مرحله میشه حرف من فقط همینه
کوروش
۱۹ فروردین ۱۳۹۷داداش بیمر که نیازی به سرمایه گذاری نداره هم جایگاه و هم ارزش برند و سهامش با تویوتا تثبیت شده ترین در برند های خودرو سازی هستند سبد محصولا بی ام و هم نسبت به سرمایه و قدرت مالی شرکت کوچک ولی پرفروش و قدرتمند هستش لکسوس هم پشتوانه تویوتا رو داره ائودی هم فولکس لینکلن هم فورد بسیار توی این سالها درش سرمایه گذاری کرده که تازگی داره نتیجه اش رو می بیند بقیه برند ها رقیب قدری برای بنز نیستند بخصوص در چین و امریکا .
این رو هم بگم که فکر نشه بنز چون منابع مالی نداشته با جیلی موافقت کرده بلکه شرکت ها در بلند مدت ملاحظاتی دارند که از حالا به دنبال اون هستند بخصوص اینکه بازار بزرگ چین فقط برای حیات خیلی از شرکت ها کافیست
حامد
۱۹ فروردین ۱۳۹۷دانش اقتصادی ژاپنا و کره ای ها و چینیا بی نظیره
TWD
۱۹ فروردین ۱۳۹۷جیلی قدرتمند شده یکی جلوشو بگیره تا دنیا رو نخورده فردا منم میخره
بی نام
۱۹ فروردین ۱۳۹۷در مورد هیچی به اندازه چینی ها احساس دوگانه ندارم. هر چقدر که از دیکتاتوری و ازادنبودن مردم این کشور متنفرم اما سختکوشی و ملی گرایی منطقی در کشورشون رو واقعا دوست دارم.
حسن
۱۹ فروردین ۱۳۹۷لینک اند کو نام تجاری یک خودرو متعلق به هولدینگ خودروی جیلی در کشور چین که در سال ۲۰۱۶ بنیان گذاشته شده است.
پایه فنی خودروهای این برند جدید روی جدیدترین محصولات شرکت ولوو خواهد بود.
الان هم ولوو داریم هم ولوو چینی.
کراساور لینکاندکو فعلا با نام 01 شناخته میشود و محصولی مدرن خواهد بود. این مدل توانسته است در زمان ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه به تعداد ۶۰۰۰ دستگاه، پیشفروش شود.
جیلی و ناشناخته ها. اینا پیش بینی چیزاییه که دوس داریم تا در واقعیت چه اتفاقی بیفته در اینده ی دور معلوم میشه.
حمیدرضا
۱۹ فروردین ۱۳۹۷کشورهای شرق آسیا دارن نقش بزرگی در جهان ایفا می کنن جایی که ما در غرب آسیا هنوز داریم سر اعتقاداتمون می جنگیم و بزرگترین صادر کننده کالاهای خام در آسیا هستیم برعکس کشورهای شرق آسیا که تقریبا همشون جزو صادر کنندگان تکنولوژین به جز یکیشون
آرمان
۲۰ فروردین ۱۳۹۷اگر تعصب رو کنار بزاریم ، چین همیشه در تاریخ بشریت پر رنگ بوده .
اگر ما هم یک چینی بودیم ، هم به تاریخ و هم به امروزمون افتخار می کردیم.