ام جی (MG)

اولین تصاویر رسمی از ام جی 6 پرو

مدل جدید ام جی ۶ با نسخه اسپرت پرو با طراحی رادیکال و جوان‌پسند و ارتقای ویژگی‌های ظاهری و باطنی فردا رونمایی می‌شود.

ام جی ۶ پرو، از طراحی جدیدی در جلو سود می‌برد که شامل چراغ‌های نوک تیز و کشیده، خطوط برجسته روی کاپوت و جلوپنجره مشبک بزرگ با عناصر عمودی است که در همان نگاه نخست، یادآور طراحی خودروهای جگوار و آستون مارتین است.

در نمای جانبی، چرخ‌های مشکی رنگ پنج پره تیغه‌ای که از درون آن‌ها کالیپرهای قرمز رنگ ترمز دیده می‌شوند، جلب توجه می‌کنند. دو عدد خروجی ظریف هوا نیز روی گلگیرها به چشم می‌خورند.

در نمای پشتی، یک اسپویلر مشکی رنگ بزرگ به همراه یک دیفیوزر در زیر سپرها دیده می‌شوند. چراغ‌های عقب نیز از نوع آبشارهای LED می‌باشند.

درون کابین هم از فرمانی سه پره کف تخت و نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر استفاده شده است. یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر بزرگ لمسی هم نقطه عطف کنسول به شمار می‌آید. صندلی‌های اسپرت نیز با برجستگی‌های جانبی و طراحی مناسب، دربرگیرندگی خوبی خواهند داشت و البته طرح دو رنگ آن‌ها با تزئینات نارنجی رنگ هماهنگی خوبی با سایر اجزای کابین دارد.

از نظر قوای محرکه، یک موتور توربوشارژر جدید ۱.۵ لیتری با حداکثر قدرت ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر که با یک گیربکس شش سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود، انجام وظیفه خواهند کرد.

اطلاعات رسمی و تصاویر کامل‌تر این خودرو پس از رونمایی رسمی توسط ام جی در سایت پدال هم منتشر خواهند شد.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. Erfan

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    ماشین خوبیه👌
    موتورش هم به نسبت خروجی مناسبی داره.
    البته که هنوز نمیتونه رقابت کنه ولی کاش چینیا یه فکری به حال این انجین ها میکردن😅

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. محمد رستمی نژاد

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      دوستانی که همیشه دنبال منبع هستند چون شرکت شون هیچ ریشه ایی نداره!( تسلا)
      Anonymous در کانال یوتیوب شون فیلم منتشر شده در باره دزد قرن ۲۱ رو منتشر کردن!
      کی بود میگفت هیچ کس حریف ایلان ماسک نیست!
      # رودستر- در تَخَیُل#

      موافقم 2
      مخالفم 5
      1. Audi e_tron gt

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (757 ديدگاه)

        بله من هم ویدئو را دیده بودم
        ماسک توسط گروه هکر آنانیموس تهدید شده

    2. ehsan fa

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1952 ديدگاه)

      منم با انجین کم حجم مشکل دارم مخصوصا بخاطر شرایط کشورمون که نمک تقلبی هم داره چه برسه به روغن موتور و بنزین تقلبی

      موافقم 3
      مخالفم 1
    3. Reza

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      چراغ های جلوش منو یاد Zerouno میندازه

  2. سورنا

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    خوشگله
    کاش هیوندای روی نسخه جدید جنسیس کوپه هم کار میکرد
    gt86 که اگر همین نسخه ای که معرفی شد باشه که کلا هیچ
    کلا شاسی بلندها گند زدن به دنیای خودرو

    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      شاسی بلند ها بخشی کوچیکی هستن،مقصر هاچبک های کراس اوور نما و خود کراس اوور ها هستن!

  3. امیرحسین

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (448 ديدگاه)

    سلام جناب آبتین،خسته نباشید،تشکر بابت جوابتون د مقاله معرفی مطمئن ترین خودروی بازار بریتانیا🌹خیلی ممنون.

    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      راستش چیز خاصی نگفتم که تشکر کنید آقای امیرحسین عزیز🌹 ،به هرحال من برای همه میگم و خوشحالم شما استفاده کردید،بابت لطفتون ممنون🌹⁦❤️⁩

      1. ماکسیمیلیان ، ای ضامن آهو (علیه السلام)

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (646 ديدگاه)

        پدال آرام آرام ، آرام میشود با خروج بعضی از متعصبان جَو‌زده ؛ از کاربران محترم پدال تقاضا دارم که پاسخ این‌گونه از متعصبان را ندهید و با گزارش خدمت مدیر سایت ، دیدگاه هایشان را مسدود کنیم تا با درد خودپرستی بمیرند.
        البته سو تفاهم رخ ندهد کاربر عزیز در مورد شما نفرمودم.
        پدال این دیدگاه بنده ی حقیر را بپذیر ؛ با سپاس🌷

        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          نه آقای ماکسیمیلیان این چه حرفیه،اتفاقا با دیدگاه شما کاملا موافقم 👌

  4. BenzSLR

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    قشنگه

  5. محمد امین

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    یکمی موتورش خسته هست
    اگر قدرتش در رنج ۲۵۰ الا ۳۵۰ بود خیلی رقابتی تر میشد ، مثلا یه ۶ سیلندر خطی تنفس طبیعی، ۳.۵ لیتری

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. Avan

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (326 ديدگاه)

      اون وقت تو چین راهش نمی دادن.. چین بنزینش وارداتی هست و گران برای همین موتور کم حجم استفاده می کنند

  6. افشار

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (772 ديدگاه)

    👌👌👌

  7. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    راستش ام جی وقتی دست بریتانیا بود خیلی بهتر بود،هنوزم که هنوزه من عاشق ام جی بی هستم،عین مزدا mx5 عصر قدیم میموند،چینیا الان یه برند خوبو خراب کردن،موتور هم که هیچ!

    موافقم 3
    مخالفم 7
  8. محمد مختاری آذر

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    خودروی خیلی خوبی هستش ولی رقبا فروش بهتری دارند مثل واکسهال کورسا

  9. ماکسیمیلیان ، ای ضامن آهو (علیه السلام)

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    چین و دوست عزیزش روس ، علاوه بر زمین خواری ، صنعت خوار هم هستند و صنعت خوار تر هم خواهند شد😊!
    پناه بر خداوند بخشنده بخشایشگر ، مانند مورچه اسیر کسانی شده ایم که ما را له میکنند.
    زمانی له نمی‌کردیم و کردیم که حال به خودمان برگشته است.
    هر چیزی بازخوردی دارد.
    خواهشاً با بینش تعصب نبینید ، چشم ها را باید شست و‌ طور دیگری نگریست ☺.
    پدال عزیز خواهشاً از ما پذیرا باش و این دیدگاه بنده ی حقیر را بپذیر ؛ با سپاس 🌷.

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      کاملا درست 👌

  10. RezaRs

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1612 ديدگاه)

    طراحیشو دوست داشتم خوشکله

    موافقم 2
    مخالفم 1
  11. محمد رستمی نژاد

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    درضمن دوستان آبتین جان یک نوا دارند و من هم عکس هاش توی واتساب رو دارم!
    شاید بهتون فشار میاد ، پس باور نکنید!

    1. Ninja

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      چرا باید فشار بیاد

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        اینو فکر کنم کنایه به چینی فن معروف گفت آقا محمد…

  12. new RAMIN

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    به به👌بسیار عالی. طراحی خوب. داخلش هم خیلی عالی طراحی کردن.
    قیمتش هنوز مشخص نیست ولی اگه زیر 20 هزار دلار باشه بسیار ارزش خرید داره
    من که خوشم اومد. در بحث موتور هم باید دید شتابش و بازده واقعی چه قدره.
    همه چی حجم موتور نیستش. شاید خیلی کارایش خوب باشه.

    .
    امید وارم بعضی ها از خواب غفلت بلند شوند ، چون اگر نشوند با دادن اطلاعات غلط به مردم خودشون را پیش دیگران کوچک میکنند.

    جای تاسف بار اینجاس یه مشت انسان که هنوز به سن قانونی گواهینامه نرسیدن و یا یه سری افراد که حتی توان خرید 206 ندارند دارن میگن چینی و کره ای آشغال🤣

    “”گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه اه اه بو میده.””
    حکم ما ایرانی هاس دیگه.

    پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

    موافقم 3
    مخالفم 4
  13. new RAMIN

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    برندMG حدود یکصدسال قدمت داره و توانسته در مقاطع مختلف جوایز متعدد و معتبری اخذ کنه ، اشتباه محض هست که طراحی و مهندسی این برند انگلیسی چینی رو دست کم بگیریم. برند ام جی طی ۵۰ سال گذشته بارها مالکیت سرمایه گذاریش تغییر کرده و در آخر بعد از BMW به SAIC رسید ، ولی تکنولوژی و مهندسی ، تجربه و دانش آن همیشه در دفتر مرکزیش در لندن و بیرمنگام انگلیس انجام میشده و میشود ،
    همین وضعیت را همین الان ولوو با جیلی دارد ، جگوار و لندروور با تاتا هند و سانگ یانگ با ماهیندرا هند . ( سانگ یانگ قدیم داشتش. الان بیچاره تکلیفش معلوم نیست)

    “”درواقع خودمون رو صرفا با محل ساخت خودروها گول نزنیم”” بلکه مهندسی ، اصالت ، تجربه و تداوم یک برند مهم هست ، در این شرایط یک برند که محصولاتش در کشور چین ، هند تحت نظارت مهندسان و بازرسان انگلیسی یا سوئدی ساخته میشود و به اصطلاح تحت لیسانس هست را با دیگر محصولات برندهای نوظهور در چین و یا هند و یا کره مقایسه نکنید . 5 غول خودرو سازی چین حرف های زیادی برای گفتن دارند
    سایک هم تو همین لیست میتواند حضور پیدا کند و ام جی هم برای سایک هست.

    فقط یک قلم را عرض میکنم :
    “تکنولوژی شاسی دینامیک که از دهه ۶۰ میلادی برند ام جی صاحب این تکنولوژی شد “و در حال حاضر برندهای مطرح و صاحب سبکی مانند فورد ، GMC ، سوبارو ، تویوتا ، جگوار ، مک لارن ، لوتوس ، لندروور ، پورشه ، BMW، بنز ، فولکس واگن ، هوندا و چند برند اسپورت ساز و لاکچری ساز اروپایی مانند بنتلی ، رولزرویس ، صاحب این تکنولوژی هستند .

    در زیر برسی suv کامپکت ام جی جی اس ، اتواکسپرس که سه ستاره از ۵ ستاره داده رو میذارم تا ببینید نظر متخصصان برتر خودرویی اروپا در مورد این ماشینا چیه.
    ( نسل قدیم )
    http://www.autoexpress.co.uk/mg/gs
    ماشین نه به مکان ساختش هست نه به برندش. در واقع این 2 هیچ ارزشی ندارن ماشین باید دید چی در آستین خود دارد. حالا مهم نیست چه مدلی باشه ام جی 6 پرو اسپرت. یا ام جی جی اس نسل قدیم . لوگو کمپانی و مکان ساختش مهم نیست. باید دید خودرو چی در آستین خود نهفتس.

    مثالش ریماک هست که نه برند بین الملی هستش نه جای خیلی معروفی خودرو ساخته.
    اما ببنید عجب ابر خودرو هایی میسازه
    مثالش W موتورز لبنان هست که لینکن هایپر اسپرت رو ساختن. مکان ساختش وسط بیابان بود ! برند هم که هیچی. اما محصولش رو ببینید.
    فارادی فیوچر… لوسید موتورز… برند نیستن و معلوم نیست در صورت عرضه سهام کیا میخوان بخرنشون. ولی ببیند عجب چیز های ساختن

    همه چی برند و مکان ساخت نیست. همه چی در آستین نهفته هستش. باید دید ماشین بهت چی میده. نه اینکه ماشین بهت ” برند ” چی میده !

    پدال کامنتمو منتشر کن…🙏 با سپاس…

    موافقم 3
    مخالفم 2
  14. محمد

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (77 ديدگاه)

    کسانیکه میخوان بدونن تیم طراحی saic کجا هست و چه کسانی در آن فعالیت دارن به سایت https://www.saicdesign.com/ روجوع کنند.

  15. porsche

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    عالیه

  16. رامتین

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3258 ديدگاه)

    روی این خودرو اگه بجای موتور 1.5 موتور 1.8 لیتری توربو با بوست متوسط (توان 200 اسب) و گشتاور 300 نیوتن متر داشت، تقریبا میشه گفت محشر میشد. اصولا میشه با موتور 1.6 هم به توان 200 اسب به کمک توربو رسید. اما با 1.8 اگر به این توان برسی، یعنی توربوی بزرگ استفاده نکردی و هم در ایران با توجه به بنزین نیز هماهنگتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا