در حال حاضر شرکت چینی/بریتانیایی امجی بخاطر معرفی کراس اوور جدید ZS، بیشتر به این مدل توجه داشته و به نظر میرسد مدل قدیمی GS را فراموش کرده باشد. اما خبری منتشر شده که نشان میدهد امجی مدل GS را فراموش نکرده و به آن هم توجه دارد چراکه تصاویر جاسوسی که بتازگی از GS انتشار یافته نشان از انجام فیسلیفتی بر روی آن دارد. این فیسلیفت شامل یک جلوپنجرهٔ جدید، چراغهای جدید عقب و سپرهای جدید میشود.
GS بعنوان اولین کراس اوور امجی در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۵ در ماه آوریل رونمایی و فروش آن در ماه مارس همان سال در چین آغاز شد. سپس چندی بعد به بازار اروپا هم راه یافت. پیشرانههای این مدل هم شامل یک واحد ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۰ اسب بخاری و یک ۲ لیتری ۲۲۰ اسب بخاری میشود. بتازگی امجی GS پلت فرم و پیشرانههای خود را با کراس اوورجدید و قابل توجه رووی RX5 به اشتراک گذاشته است. اما رووی RX5 از همان آغاز عرضه، فروش بسیار بیشتری را از امجی GS تجربه کرده است بهگونهای که این خودرو در ماه اکتبر امسال ۲۰ هزار دستگاه فروش داشته درحالیکه GS در همین مدت تنها ۳۶۶۰ دستگاه فروخته است.
یکی از دلایل موفقیت رووی RX5 سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آن است که نوآورانه بوده و امکانات زیادی دارد. بنابراین انتظار میرود شرکت SAIC، مالک برندهای امجی و رووی، همان سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را برای نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ GS هم ارائه کند. در داخل GS جدید هم تغییراتی ایجاد شده است که ازجملهٔ آنها میتوان به دکمههای جدید در کنسول وسط و فرمان جدید اشاره کرد اما صفحهنمایش تغییری نکرده است. در عقب هم همانطور که اشاره شد چراغها تغییراتی داشتهاند و سپر و پروژکتورهای عقب هم از نو طراحی شدهاند بهگونهای که فلپهای ورودی هوای تزئینی به سپر عقب اضافه شده و همچنین آن کرومهای زشت اطراف مه شکنها هم حذف شدهاند.
منصور
۲۲ آذر ۱۳۹۵هیچ اصالتی در طراحیش نمیبینم.
کاملا چینیزه شده.
امپراتور لامبورگینی
۲۲ آذر ۱۳۹۵متاسفانه، موافقم.
M
۲۳ آذر ۱۳۹۵اون دکمه بزرگ استپ اضطراری وسط کنسول چیکار میکنه ؟!؟
نیما
۲۲ آذر ۱۳۹۵متریال داخلش خیلی بی کیفیت به نظر میاد !
Sina
۲۲ آذر ۱۳۹۵تو ایران بنظرم موفق نبوده، چون تو خیابونا دیده نمیشه، من کلا یکبار بیشتر ندیدم
سیاوش
۲۲ آذر ۱۳۹۵طراحی پشتش زشته این چیه تن این چینیا به هر چیز می خوره گند میزنن توش