امجی با وجودی که دیگر یک برند انگلیسی خالص محسوب نمیشود، روند حرکتی روبهجلوی خود را به آرامی ادامه میدهد. با این حال شاید همین کندی تحولات در این شرکت، روزی بلای جان آن شود. امجی ۶ در اواخر سال ۲۰۱۴ با یک فیسلیفت و تغییرات ظاهری مختصر روانه بازار میشود. در حال حاضر تنها اطلاعات در مورد مدل لیفت بک GT منتشر شده ولی مدل سدان مگنت هم احتمالاً شامل همین تغییرات خواهد شد.
این مدل همچنان از پلتفرم اصلی و قدیمی مدل Roewe 550 استفاده میکند. تجدیدنظر اندکی در چراغهای جلو، شکل ورودیهای هوا، چراغهای LED روزتاب، جلوپنجره مشبک جدید با آرم بزرگتر MG و سپر عقب متفاوت صورت گرفته است. در داخل کابین هم از یک ترمزدستی الکترونیکی جدید و یک سیستم سرگرمی بهروزرسانی شده استفاده شده است. MG همچنین اعلام کرده که بسیاری از مواد مورد استفاده در داخل کابین با مواد باکیفیتتر و مرغوبتری جایگزین شدهاند. در بخش پیشرانه، MG6 فیسلیفت، همچنان از همان موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر قبلی با نیروی ۱۳۳ اسب بخار استفاده میکند. مدل توربو شارژر هم ۱۶۰ اسب بخار نیرو دارد. یک موتور توبودیزل ۱.۹ لیتری نیز با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتنمتر در دسترس خواهد بود.۸۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
sina
۲۳ شهریور ۱۳۹۳زیبا شده!!
علی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳من که هم ام جی ۵۵۰رو داشتم و هم ۶gtواقعا عالی بودن ولی یه مشکلی که داشتن مشتری براش کم بود.
صفا
۲۴ شهریور ۱۳۹۳آقا علی شما که ام جی داشتی یه راهنمایی به ما کن
احتمال داره توی این دو هفته آینده که قصد خرید خودرو دارم
ام جی 550 کارکرده بگیرم ؟ نظرت چیه ؟ کجاهاش رو باید بچکم ؟
هرچند مطلب در این باره زیاد خوندم ولی هرچی بیشتر تحقیق میکنم
توی خرید ماشین کارکرده بیشتر تردید میکنم !
علی
۲۵ شهریور ۱۳۹۳آقا صفا فکر نکنم دیگه جواب من رو ببینید ولی بستگی داره چند بخواید هزینه کنید مثلابین ۷۵_۸۵من مزدا ۳نیو رو پیشنهاد میکنم و سراتو ولی اگر بین ۶۵_۷۵ام جی شوالیه خوبه ولی هم سیستم استارت وسیستم توربو رو حتما ببرید برای چک اگر تهران هستید راحت تره .البته نماینگی بنز هم براتون این کارو میکنه لی هزینه زیاد است.در کل گول قیمت ارزون رو هیچ وقت نخور ۲تومن گرون تر بخرب بحتر این است که ۵/۵۰۰بدی برای سیستم استارتش.
صفا
۲۵ شهریور ۱۳۹۳تشکر بابت پاسخ
دو تا گزینه اصلیم 550 و مزدا3 قدیم هست
متاسفانه تهران نیستم
ولی توصیت رو مدنظر خواهم داشت
علی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳بله دیگه به سلامتی منم کامنت اولی شدم
ام جی رو دوس دارم از همه چینی ها یه سر و گردن بالاتره
mt amre
۲۳ شهریور ۱۳۹۳تنها ماشین چینی که ارزش خریدو داره
hamidreza
۲۳ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز ام جی برای انگلیس هستش نه چین
علی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳سلام دوست گلم
آره قبلنا شرکت ام جی توی بریتانیای انگلیس بود منم داستانشو دقیق نمیدونم اما به دلایلی الان توی چین هست
ozzy
۲۴ شهریور ۱۳۹۳بخاطر هزینهای بالای کارگرای انگلیسیه, اگه این ماشینم مثل برندای دیگه تو خود انگلیس درست میشد و قیمتشم وحشتناک بود طرفدار پیدا میکرد
Infinite
۲۳ شهریور ۱۳۹۳البته جیلی هم ارزش خرید داره.
محمدرضا ♥BMW♥
۲۳ شهریور ۱۳۹۳من خیلی سوار جیلی امگرند 7 شدم…واقعا ماشین بدیه فقط قیافه داره کولرش شب مثل پنکه میمونه ظهر که دیگه…
Ahmad..F12
۲۴ شهریور ۱۳۹۳چین ام جی رو خرید چند سال پیش ولی نمیشه گفت چینیه!!!
لامبو رو فولکس خرید، الان شما به لامبو میگی آلمانی!!!
نریمان
۲۷ شهریور ۱۳۹۳آیا بین سرمایه گذاری تا خرید کامل یک شرکت فرق وجود ندارد؟
بطور مثال روور انگلیس فروخته شده به نانجینگ و اسمش شد رووی یا لوتوس به مالزی و شد پروتون و یا برند تالبوت و محصول ارو به ایران که شد پیکان . به این اینگونه قراردادها kill contract میگند بدین معنی که کمپانی قبلی کاملا مرده حساب شده و نامش با خودش دفن میشود.
ولی چرا برند ام جی اینگونه نشد ؟ چون نوع قرارداش bi contract هست ، یعنی شرکت سایک در قالب شرکت سرمایه گذار و مادر وارد شده ، همانند زمانی در دهه 90 میلادی که بی ام دبلیو صاحب ام جی شد ولی کسی نگفت آلمانیه .
همین اتفاق الان برای جگوار و رنجروور افتاده که تاتا هند شد شرکت سرمایه گذار و مادر و خط تولید اینها به هند منتقل شده.
نریمان
۲۷ شهریور ۱۳۹۳فکر کنم خیلی زیاد در این مورد بحث شده که بالا دوستان ارایه دادند ، از شما سوال میکنم که آیا بین سرمایه گذاری تا خرید کامل یک شرکت فرق وجود ندارد؟
چطور روور انگلیس فروخته شده به نانجینگ و اسمش شد رووی یا لوتوس به مالزی و شد پروتون و یا برند تالبوت و محصول ارو به ایران که شد پیکان . به این اینگونه قراردادها kill contract میگند بدین معنی که کمپانی قبلی کاملا مرده حساب شده و نامش با خودش دفن میشود.
ولی چرا برند ام جی اینگونه نشد ؟ چون نوع قرارداش bi contract هست ، یعنی شرکت سایک در قالب شرکت سرمایه گذار و مادر وارد شده ، همانند زمانی در دهه 90 میلادی که بی ام دبلیو صاحب ام جی شد ولی کسی نگفت آلمانیه .
غمگین
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ماشین خوب و زیباییه فقط 1.8 لیتر واسش کمه ای کاش 2.4 لیتری بود
اون طوری با توربو حدود 200 اسب می شد.
انزو
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ای خدا چین هم داره توی خودرو روز بروز پیشرفت میکنه و ما اندر خم یک کوچه ایم
محمد
۲۳ شهریور ۱۳۹۳چین پیشرفت کرده اما بعضیها نمی خوان قبول کنند وجالب اینجاست باسرعت نورم داره پیشرفت میکنه اگر 5سال قبل به من می گفتن چین می خواد ماشین تولید کنه منم مگفت امکان نداره اونا فقط دوچرخه تولید مکنند حالا عکس این ماشینو که میبینی فکر میکنی 10سال دیگه چه تولید مکنند
صادق
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ام جی شرکت خیلی باسابقه ای هستش
درسته که سهامشو چینیها دارن، ولی از سایر برندای چینی خیلی بهتره
گشتاور موتور دیزلیش خیلی خوبه
قدرت موتورهاشم، اگه وزنش زیاد سنگین نباشه، بد نیستن
اینطور که به نظر میاد، آینده برندای جیلی و ام جی روشنه
به هر حال هر کی نتیجه زحمتشو میبینه دیگه
علی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳آره تاریخ تاسیسش 1924 هست یعنی 2 سال قبل از مرسدس بنز
صادق
۲۳ شهریور ۱۳۹۳آره داش علی، شک داشتم توی دهه 20 بود یا 30 که به لطف تو شکم برطرف شد
جدای از سابقه اش، شرکت بزرگی هم بوده
بیشتر شهرتش هم برای ماشینای اسپرت روباز 2 نفره بوده
جالبه بدونید، از 1994 تا 2000 تحت مالکیت bmw بوده، بعدش 6-5 سالی فک کنم مستقل بوده و بعدشم اینجور که از شواهد پیداس دست چینیا افتاده
در کل برخلاف تصور خودم، توی ایران ماشین پرطرفداریه
Turk
۲۳ شهریور ۱۳۹۳اولین خودرو بنز اولین بار توسط آقای کارل بنچ (Carl Benz)و بطور هم زمان توسط آقای دایملر در سال 1886 ساخته شد که تولید این خودرو در اون سال هم نتیجه چندین سال مطالعه و تحقیق قبلی بوده و این یعنی حدود 130 سال قدمت بنز !
در سال 1926 فقط آقای کارل بنچ (تو زبون خودمون “بنز” ، که اون زمان در شهر مانهایم آلمان کارخونه داشته والان هم خودرو های تجاری بنز در این شهر ساخته میشه مثل axor , actros , atego) با آقای دایملر( که اون زمان ایشون در شهر اشتوتگارت کارخونه داشته و الان هم خودرو های سواری بنز رو تولیدمیکنه)با هم شریک شدند و کارخونه Daimler-Benz رو تشکیل دادن که بعدها شد Daimler-Chrysler اما پس از مدتی شریک امریماییش جدا شد و الان اسم شرکت مادر Daimler AG هست.
http://www.daimler.com/dccom/0-5-1324882-1-1324893-1-0-0-1345593-0-0-135-0-0-0-0-0-0-0-0.html
من خودم این افتخار رو داشتم که در کارخونه بنز در مانهایم بصورت کارآموز کار کنم که تجربه معرکه ایی بود .
Ahmad..F12
۲۴ شهریور ۱۳۹۳علی آقا شرکت بنز قدیمی ترین شرکت اتومبیل سازی جهانه که بیش از 130 سال سابقه داره
اونوقت میگی ام جی 2 سال از اون قدیمی تره!!!!!!
توفیقی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ماشین خوبیه
توفیقی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳نسبت به قیمتش امکانات زیادی داره
توفیقی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳رقیب قدری مثل مزدا 3 تو ایران داره
وحید
۲۳ شهریور ۱۳۹۳رقیب مزدا اگرم باشه جدی نمیتونه باشه
توفیقی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳تا حالا تجربه رانندگی و نشستن توشو نداشتم
afshin
۲۸ شهریور ۱۳۹۳من دارم . هندلینگ و شتابش نسبت به رقبا و هم قیمتهاش عالیه
توفیقی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳فقط قدرت موتورش خیلی پایینه
م
۲۳ شهریور ۱۳۹۳توفیقی جان سلام اگر یک بار پشت این ماشین بشینی متوجه قدرت وشتاب دوم این ماشین میشی
محمد
۲۳ شهریور ۱۳۹۳این ماشین از نظر من طراحی بسیار زیبا وکم نقصی داره مثل ماشینهای اروپایی میمونه
Ahmad..F12
۲۴ شهریور ۱۳۹۳همینطوره، و تنها دلیلش هم اصالت انگلیسی بودنشه
من به شخصه از بدنش خوشم میاد، ظاهر خارجی زیبایی داره
CIFEX
۲۳ شهریور ۱۳۹۳یک نکته انحرافی که این جا وجود داره و واقعا هم جالبه اینه که چینی ها خیلی خیلی سریع دارن در صنعت خودرو به یه غول بی رغیب تبدیل میشن
و اتفاقا دقیقا هم میدونند دارن چی کار میکنند و به کدوم سمت میرن
اون از جیلی که ولو رو خریده که خود ولو دنیایی از تکنولوژی و علم تولید خودروست به خصوصو در زمینه ایمنی
و این هم از ام جی که یک شرکت با سابقه انگلیسی بوده البته با تولید محدود و باز هم یک شرکت چینی به نام siac اومده اونو خریده
دارن خیلی زیر پوستی پله های تریقی رو خیلی جدی طی میکنند
چینی ها هم یک سیاست نسبتا ناعادلانه رو در بازاریابی و فروش دارند به نام دامپینگ قیمت که تو خیلی بازار ها این روش بدجور رقبا رو داغون کرده
من خودم از منتقد های خودرو های چینی هستم اما همین چند روز پیش متوجه شدم جریان ولوو رو و واقعا برام جالب بود و فهمیدم چینی ها خیلی هوشمندانه دارن تو صنعت خودرو پیش میرن و خوی در اینده نه چندان دور مزد تلاششون رو هم میگیرن
Saeed.shariati
۲۴ شهریور ۱۳۹۳ایران خودرو هم بحساب خودش داره تو روسیه و بلاروس و ونزوئلا و سوریه و غنا و….
دامپینگ میکنه ولی کو سود و کو پیشرفت
توفیقی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳چینی ها دهن همه رو سرویس کردن با این تولیدات انبوه
توفیقی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ولی خوب دارن راه توسعه رو طی می کنن.به زودی بنز رو هم میگیرن.از این چشم بادامی ها همه چی ممکنه
مهدی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳موتورش مگه 180 اسبی نبود؟
م
۲۶ شهریور ۱۳۹۳مهدی جان 161 اسب بخار
datsun
۲۳ شهریور ۱۳۹۳تنها خودرو ساز خوبه چین ام جیه و طراحیش کپی شده نیست
علی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳سلام دوستان ببخشیدیه سوال پلتفرم یعنی چه؟؟؟؟
ارشیا
۲۳ شهریور ۱۳۹۳این عکسو ببین متوجه میشی :
http://8pic.ir/images/a506r7wr3lkza0b3i3vl.jpg
صادق
۲۳ شهریور ۱۳۹۳آقا علی، platform شامل شاسی و موتور و قوای محرکه و جعبه دنده ی ماشین میشه
حتما شنیدی که میگن پلتفرم 2 تا ماشین یکیه؟
این یعنی پایه ی 2 خودرو که شاسی میشه و مشخصات فنی خیلی نزدیکی به هم دارن (یا حتی یکی ان)
که بدنه روی پلتفرم قرار میگیره، که اینجا دست شرکتا برای طراحی مجدد بازه
مث سمند و 405 خودمون، از لحاظ شاسی و موتور و گریبکس تقریبا یه جورن (به عبارت دیگه، پلتفرمشون یکیه) ولی ظاهرشون متفاوته (بدنشون فرق داره)
البته الان شرکتا یه سری پلتفرمای متغیر تولید میکنن، تا زمانی که میخوان از یه پلتفرم چند بار استفاده کنن، بتونن یه تغییرات رو اعمال کنن
علی
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ممنون اقاصادق بابت راهنمایی تون دست گلت دردنکنه داش
صادق
۲۳ شهریور ۱۳۹۳قربونت آقا علی، وظیفه بود.
صادق
۲۳ شهریور ۱۳۹۳آقا علی یه نگاه به این این عکس بنداز
این پلتفرم یه خودروی الکتریکیه:
http://www.styleofspeed.com/images/land/engine/sos-gm-extended-range_electric_sports_car_platform-01.jpg
اینم پلتفرم دو خودروی عادی:
http://www.forcegt.com/wp-content/uploads/2012/02/Volkswagen-MQB-Platform-1.jpg
http://files.uk2sitebuilder.com/uk2group53061/image/car_photo_13334_7.jpg
امیدوارم که خوب توضیح داده باشم داداش.
پدال قربونت زودتر تاییدش کن داداش
چیزی نیستن، 3-4 تا عکسن از پلتفرم
رضا
۲۳ شهریور ۱۳۹۳لطفا اخبار بیشتری از ام جی بگذارید
رضا
۲۳ شهریور ۱۳۹۳انصافا طراحی کابینش قشنگه در ضمن موتور خوبی داره نسبت به رقبا
مصطفی
۲۴ شهریور ۱۳۹۳اگه خیلی از خریدارا ماشین خارجی تو ایران از این سایت دیدن کنن مطمن باشید سمت مزدا 3 و سراتو النترا نمیرن…..
من هیچ چیز کمی تو ام جی نمیبینم ، اگر میشد مدلاش بیشتر بشه خیلی عالی بود
جلال
۲۴ شهریور ۱۳۹۳سلام یه عیب بزرگش جای کم برای سرنشینای عقب هست حتی میشه گفت از 206 افتضاح تره عیب دیگش داشبورد حقیرانش هست
محمد
۲۵ شهریور ۱۳۹۳اقا جلال اشتباه میکنی برای سرنشین عقب جاش خوبه
نریمان
۲۷ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز ، آخه یه حرفی بزن که قابل دفاع باشه ، ام جی ۶ ، ابعاد کابینش سگمنت دی هست و عرض ماشین بدون آیینه ، ۱۸۲۷ میلیمتر هست ، تو فیلم کاربایر و اتوکار ، یکی از نقاط قوتش کابین فراخش هست و چون هندلینگ بسیار خوبی داره ، راختی مسافرت رو هم بهمراه داره . در ضمن طرح داشبوردش اگر از دید شما جقیرانه هست ، من دیگه حرفی ندارم !!!!
نریمان
۲۷ شهریور ۱۳۹۳من خودم با تحقیق مخصوصا از سایت های خارجی و مجلات معتبر همچون مجله ماشین تونستم انتخابم رو عملی کنم و سال گذشته یه ام جی 6 مگنت گرفتم و بسیار با توجه به قیمتش راضی هستم و اعتقاد دارم تا 160 میلیون امروز ، واقعا رقیب چندانی بخصوص در هندلینگ و شتاب ثانویه نداره ، لینک های زیر رو میگذارم خودت تصمیم بگیر :
1- ام جی۶ رو با الفا رمئو جولیتا ، شورولت کروز یا فورد فیوژن در انگلیس مقایسه میکنند و در ایران چه حمله هایی که به این برند و ام جی ۶ نمیشود!!!!
http://www.autoexpress.co.uk/chevrolet/cruze/85070/chevrolet-cruze-vs-mg6-bargain-hunt
2- ماشین مطرح مسابقات BTCC
http://www.btcc.net/results/?e=4
3- مجله ماشین :
http://upload7.ir/imgs/2014-02/01718249233830626426.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-02/92203906263322349223.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-02/94764461918463517797.jpg
4- آپارات
http://www.aparat.com/MGClub
5- ترجمه وان کار از تست انجام شده توسط موسسه تست دریون :
http://1car.ir/ns-3606
http://www.testdriven.co.uk/mg6-gt-diesel-review
5- قیمت ام جی 6 در دبی و مقایسه قیمتی با آپتیما، الانتراو سراتو 2014 :
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Hyundai-Elantra/2012-2013-2014-/633
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Kia-Cerato/2014-2015-/822
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Kia-Optima/2014-2015-/1043
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/MG-6/2012-2013-2014-/954
6- مهمترین موضوع :
در ارزیابی سایت اتواکسپرس از 50 هزار دارنده انواع خودرو ، بین 150 برند ، ام جی 6 ، بهترین خودرو سال 2014 اروپا از نظر هندلینگ انتخاب شد. و نیز سومین برند قابل اعتماد و ششمین خودرویی که ارزش خرید داره :
http://www.motoringresearch.com/car-news/mg6-best-handling-car-britain-0423942348
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/86712/best-cars-to-own-in-2014
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/86801/best-car-manufacturers-2014
http://www.autosport.com/news/report.php/id/114322
شک نکنید با این قیمت بهترین هست ،
آقا جلال ، این ماشین سگمنت دی هست ، کی بهت گفته که عقبش کوچیکه؟!!!
مرتضی
۲۹ شهریور ۱۳۹۳بدون شک برو سراغ ام جی هم سواریش خوبه هم محکمه مزدا زیر بندیش خیلی ضعیفه به درد خیابونای ایران نمیخوره ما ام جی 6 داشتیم واقعا راضی بودیم اونو فروختیم ولی بازم داریم اتاق جدیدشو میخریم
مرتضی
۲۹ شهریور ۱۳۹۳در مورد جا کی گفته جا نداره سرنشینان عقب مشکل دارن این مشکل تو مزدا و کرولا وجود داره همشونو سوار شدم ام جی فوق العادست هم جای سرنشینان هم جای صندوق بار لطف کنین ندونسته ننشسته اظهار نظر نکنین این ماشین فوق العادست هم تیپش جوونانست هم موتورش فوق العادست هم قیمتش
رضا
۴ مهر ۱۳۹۳سلام مدتی هست با برند ام جی اشنا شدم و تعاریف دوستان بدجوری هواییم کرده که یک ام جی 6 مگنت بگیرم ولی یکی از دوستان بهم گفت چند ماه دیگه صبر کنی مدل کاملا متفاوتی از ام جی 6 با موتور 2 توربو وارد بازار میشه از دوستان کسی راجع به این موضوع اطلاع داره ممنون میشم راهنمایی کنید که چقدر باید صبر کرد// در ضمن همین مدل های فعلی نه بروی کاغذ که در عمل که دوستان خودشون تست کردن شتابش چقدره ؟؟ چون برای من مهمه
نریمان
۴ مهر ۱۳۹۳رضا جان ، اون مدل با موتور ۲ لیتری توربو ، در سال ۲۰۱۶ رونمایی میشه ، چون ام جی و جی ام با هم سیستم موتور و گیربکس جدید رو طراحی و اجرایی کردند و قرار شد بر روی شوررولت کروز ، کادیلاک و ام جی ۶ و ام جی شاسی بلند نصب بشه . همه این مدلهای جدید سال ۲۰۱۶ لانچ میشوند .
من خودم مگنت ۲۰۱۳ دارم و ماشینهای مختلفی رو هم داشتم و روندم از جمله سوناتا ، آپتیما ، کمری ، آوانته ، مزدا ۳ ، شتاب اولیه ام جی ۶ ، تا فعال شدن توربو که حدود ۲ ثانیه طول میکشه ، معمولی هست ولی وقتی توربو وارد مدار میشه ، هیکل ۱۵۰۰ کیلویی رو از زمین میکنه ، من خودم در شمال کشور و در ارتفاع +۳ متر ، تست ۰ تا ۱۰۰ رو انجام دادم و به عدد ۹ ثانیه رسیدم . واقعا شتاب اولیه خوب ولی ثانویه عالی داره.
اینم بگم که توربو رفتارش بستگی به نحوه فشار پا به پدال گاز و ریت افزایش دور موتور داره ، مثلا اگر یک مرتبه پدال گاز رو تا آخر فشار دهید ، توربو در دور ۲۵۰۰ فعال و در دور ۴۵۰۰ به حداکثر توان میرسد و کمتر از ۲ ثانیه گشتاور ۲۱۵ نیوتن متری به چرخها وارد و ۳۸ اسب بخار به توان اولیه موتور اضافه میشه و به ۱۶۰ اسب بخار میرسه.
ehsan
۸ مهر ۱۳۹۳سلام اگر کسی550 داره راهنمای کنه قیمت قطعاتش>روغن وغیره چطوریه .تشکر
نریمان
۸ مهر ۱۳۹۳احسان جان ، روغن با فیلتر بنزین ، فیلتر روغن ۲۰۰ هزار تومان ، سالی یکبار و یا هر ۱۰ هزار کیلومتر ، هزینه قطعات هنوز مناسب هست به نسبت قیمت ماشین.
http://iran-mg.com/AfterSale/service/lang/Fa.aspx
رضا
۹ مهر ۱۳۹۳دوست گرامی جناب نریمان متشکر از پاسخگویی شما میشه لطفا یک مقایسه ایی هم بین سراتو YDو MG6 داشته باشید بین این دو برای خرید گیر کردم. متشکر
نریمان
۱۰ مهر ۱۳۹۳رضا جان ، ام جی یک برند انگلیسی هست با ۹۰ سال تجربه که در چین مونتاژ میشه ، ظرف ۴ سال گذشته حضورش در ایران نشان داده که واقعا کم استهلاکه ، این مقایسه رو نگاه کن و اول از همه به قیمت این دو در امارات توجه کن ، ام جی ۶ با موتور توربو ۹۰۰۰۰ درهم و سراتو با موتور ۲۰۰۰ سی سی ۶۹۰۰۰ درهم هست .
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carcompare.php/954-2015-822-2015/MG-6-2015-vs-Kia-Cerato-2015
موارد فنی رو بعدا ارایه میدم چون هر دو رو چک کردم و رفتم سراغ ام جی ۶ با اطمینان کامل