به تازگی قیمت و جزئیات جدیدترین ساختهی امجی یعنی مدل GS 2017 اعلام شده است.
این خودروی ۵ نفره که توانسته از تستهای تصادف انکاپ استرالیا ۴ ستارهی ایمنی را به دست آورد در دو تریم با بهای ۲۵۹۹۰ و ۲۷۹۹۰ دلار (استرالیا) عرضه خواهد شد.
اما قلب تپندهی این خودرو پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با تزریق مستقیم است. پیشرانهی یاد شده قدرت ۱۵۹ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متری داشته و این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه ی اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میشود. این گیربکس و پیشرانه با کمکهای سایک موتورز و جنرال موتورز توسعه یافته است.
امجی GS که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد در سیکل ترکیبی و در هر صد کیلومتر ۷.۴ لیتر سوخت مصرف میکند.
سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع تنظیمات چند اتصالی است. طول/عرض/ارتفاع خودرو به ترتیب برابر با ۴۵۰۰/۱۸۵۵/۱۶۹۹ میلیمتر بوده و فاصلهی بین محورها نیز برابر با ۲۶۵۰ میلیمتر میباشد. فضای محفظهی بار GS در حدود ۴۸۳ لیتر بوده که با تا شدن صندلیها این فضا به ۱۳۳۶ لیتر افزایش مییابد.
دو تریم این خودرو عبارتاند از مدلهای Core و Soul. برخلاف برادر این خودرو یعنی امجی ۶، مدل Essence در GS وجود ندارد.
تجهیزات استاندارد مدل Core عبارتاند از رینگهای آلیاژی ۱۷ اینچی، سیستم تهویه مطبوع تک ناحیهای با دریچههای پشتی، پورت USB، ارتباط بلوتوث و مدیا، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، صفحهنمایش رنگی، کروز کنترل، صندلیهای جلوی اسپورت و غربیلک فرمان چرمی.
تجهیزات ایمنی GS 2017 نیز شامل ترمزهای دیسکی خنک شونده در جلو و عقب، ۶ کیسهی هوا، دوربین و حسگرهای پشتی، دستیار نگهداشتن خودرو در تپه، دستیار ترمز الکترونیکی و کنترل پایداری الکترونیکی هستند.
اما مدل Soul که مجهزتر است از رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی، سیستم ناوبری ماهوارهای، صندلیهای جلویی برقی، مه شکنهای جلو، تریم چرمی صندلیهای جلو و صفحهنمایش چند عملکردی رنگی در پشت آمپر بهره میبرد.
این خودرو با ترمز اضطراری خودکار عرضه نمیشود اما انکاپ استرالیا میگوید که در حال کار با امجی برای افزایش تجهیزات ایمنی این خودرو است. کروز کنترل فعال، هشدار خروج از خط و هشدار کمربند ایمنی نیز در این خودرو دیده نمیشوند.
رئیس انکاپ استرالیا گفته است:
امجی GS از نظر ساختاری خودروی خوبی است و حفاظت خوبی از سرنشینان به عمل میآورد اما از نظر تجهیزات ایمنی در سطح بالایی قرار ندارد.
منبع: caradvice
اشکان
۱۲ فروردین ۱۳۹۶دایی بنده مدل 2015 خریده بود..از اون 200 اسبی ها…کاپتاژ رفتیم نخجوان…درسته از نظر رفاه و قدرت و سرعت و کشش احساس کمبود نمیکنی…ولی خدایی یکم خشکه…یعنی حداقل بعد 4 ساعت رانندگی یه استراحت نیم ساعته میخواد تا استخونات تکون بخوره!!
Shelby_1990
۱۲ فروردین ۱۳۹۶داداش دیگه رو مبل خونتونم ۴ ساعت بشینی خسته میشی خب…چ برسه ب ماشین
بهراد
۶ بهمن ۱۳۹۸سلام اصلا اینجوری نیست من دیسک گردن دارم قبل از جی اس سانتافه 2015 داشتم وقبل از سانتافه راو4 2015 داشتم من پشت فرمون نه سانتافه نه راو4 نمیتونستم بیشتر از 4 ساعت پشت رول بشینم ولی از وقتی جی اس و خریدم تا 8 ساعت پشت رول بودم اصلا گردنم درد نگرفته فکر کردم گردنم خوب شده بود تا اینکه یه روز ماشین داداشم که توسان جدید2017 خریده بود پشت رول فقط 2 ساعت نشستم وای دوباره گردنم شروع به درد کرد از اینکه راو4 فروختم و سانتافه رو فروختم خیلی ناراحتم چون ام جی با قیاس گرونی اصلا جلو نرفته ولی جدای این مورد بسیار بسیار ماشین خوبیه این ماشین و با لکسوس و بی ام و مقایسه کنید.
حسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۶از شرکت ام جی فهمدیم که چین اگه بخواد میتونه ماشین با استاندارد جهانی بسازه .. ولی امان از قیمت تمام شده و فقط مقدار تیراژ بالا که باعث منتاژ بد میشه
ولی هنور هیچ خودرو چینی روح و پرستیژ و زبان طراحی نداره حالا هرچقدرم خوب باشه و باکیفیت
john
۱۲ فروردین ۱۳۹۶توی ایران هم مدل 2017 با همین مشخصات عرضه می شه ؟؟؟
فروشنده های ایرانی میگن حجم موتورش 2000 سی سی، قدرتش 217 اسب بخاره، دو دیفرانسیله!!!? اصن داریم همچین چیزی ؟؟
یاسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۶اون ام جی RX5 که رو همون پلتفرم جی اس طراحی شده قراره ام جی پارس موتورز تولیدش کنه موتور دولیتری توربو 210 اسبی با گشتاور 350 و جبعه دنده 7 دنده کلاج دوبل که من یه جا شنیدم از جنرال موتورز گرفتن نمیدونم چقدر صحت داره و سیستم AWD هم داره با قبلیت قفل میگن با قیمت زیر 130 فروش بره با این مشخصات فنی قیمتش خوبه طراحی خوبیم داره البته اتاقش از ولوو کپی شده
طhttp://povozcar.ru/wp-content/uploads/Roewe-RX5-2016-2017-4-min-770×400.jpg
یاسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۶من همیشه برام سوال بود که جی اس با توجه به قیمت مشابهش با توسان و اسپرتیج چه برتری داره تا اینکه تجربه رانندگی باهاشو تو شیراز با ماشین دوستم تجربه کردم اولا هندلینگ ماشین دوست داشتنی بود دقیق بود و یه حس اسپرتی داشت شنیده بودم ترمزای ام جیا خیلی عجیب غریبه ما که نفهمیدیم عجیب غریبیش کجا بود خیلی خوب ترمز میکرد و یه حس ایمن و قابل اعتمادی داشت از نظر راحتی خوب بود حس یه ماشین با کیفیت رو داشت ولی به نظرم فنراش خیلی جای بازی نداره اینو وقتی کشیدم تو خاکی متوجه شدم فنراش یه جورایی خواسته حس اسپرت و محکمی داشته باشه ولی روی اسفالت خیلی خوب بود ولی چیزی که نظرم رو جلب کرد یکی موتورش بود که کشش و قدرت خیلی خوبی داشت و یکیم سیستم چهارچرخش که تو شرایط بیرون جاده ای در حد کراس اور واقعا میتونستی روش حساب کنی تنها چیزی که توش شاید ایراد به نظر بیاد متریال داشبورد بود حس ارزونی داشت نسبت به قیمت ماشین ولی در کل به نظرم به جز متریال روی داشبودر بقیه پارامترهای ماشین به قیمتش میاد
Madjid
۱۲ فروردین ۱۳۹۶.
من توسان و نسل جدید اسپورتیج رو خیلی بهتر میدونم ، ، نمیدونم نسل جدید اسپورتیج با چه موتوری میخواد بیاد ، نسل قبلش که 2.4 لیتری و عالی بود، ولی توسان یک موتور 2 لیتری و 1.6 لیتری توربو داره که به نظر من خیلی بهتر و پرکشش تره ، از این گذشته ، قیافه ی GS برای من یکم تکراری شده و ازش خوشم نمیاد ، برعکس نسل جدید توسان و اسپورتیج که خیلی دوستشون دارم.
هیوندای تو این نسل توسان دیگه گُل کاشته. ?
نوید جهرمی
۱۲ فروردین ۱۳۹۶اسپورتیج رو با موتور 2.4 لیتری GDI وارد کردن.کلن حتی در زمینه واردات هم یک سال از دنیا عقبیم دیگه وای به حال مونتاژ و تولیدمون. از نزدیک قشنگ تر از عکساشه ولی باز به پای توسان نمیرسه. نسل قبلش بهتر از این یکی بود.
فعلا هم که قیمتا سرسام آور بالا رفته. کاش هر کس میتونس ماشین خودشو طبق قانون با همون تعرفه و عوارضی که میگن و سودی که ب نماینده کمپانی(که دلالی بیش نیستن- 4 درصدبرای گارانتی) وارد کنه. دیگه این گپ قیمتی میشکست.
یاسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۶نوید بازار مهندسی شده مسخره ای داریم اصلا این ماشین ها انقدر تعرفه واردات لازم نداره واردات شده سفره بخور بخور برای دولت و وارد کننده ها ما هم این وسط گوشت قربونی خداییش من از الان نگران قیمت قشقاییم باور کن زیر 190 قیمت نمیخوره اینهمه تعرفه واردات فقط شده منبع درامد دولت و اینهمه قیمت کاذب برای ماشین ها بعد مدیر مملکتی میاد میگه حمایت از تولید ملی اخه یکی نیست به خدا نشناس تو بازارو یه جوری مهندسی کردی ارزوی ماشین روز و مدرن برای 80 درصد جامعه ارزوی دست نیافتنیه بخوان نخوان باید اشغالهایی که تو تولید میکنیو بخرن
یاسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۶اره در مقایسه با نسل جدید توسان و اسپرتیج طراحیش پیشرفتی نکرده ولی من در مقایسه با نسل قبلی گفتم به نظرم چیزی کم نداشت تو بحث فنی تو بحث متریالش عقب بود
اره قبول دارم نسل جدید توسان و اسپرتیج خیلی خوب شده توطراحی ولی راسیتش به نظرم موتور دو لیتری توسان جدیده زورش یه ذره کمه دیدمش که میگم به نظرم کاش همون موتور 2400 رو میذاشتن یا با 1.6 توربو میومد بهتر بود ویه ایرادم خداییش میگم به عنوان یه کراس اور سایز C عقبش یکم بد جا برا نشستن سه نفر بود والا بقیه چیزاش به نظرم خوب بود
ایران
۱۲ فروردین ۱۳۹۶ام جی مدلgs ماشین خوبیه ولی نه با این قیمت تخیلی که شرکت عرضه کنندش توی کشور داره میده.خب توی این رنج قیمت مشتری ایرانی ترجیح میده سوار ماشین کره ای بشه که هم راحت تر فروش میره،هم از نظر خدمات و لوازم خیالش راحته.تازه دردسرای ماشین توربو هم ندارن.شرکتای عرضه کننده ی ماشین با خودشون فکر میکنند که چون ماشینشون توربو داره دیگه باید تا اونجایی که میشه قیمتارو ببرن بالا.چرا؟چون توربو داره.ماشینی با کیفیت پایین مثل جکs5 به هیچ وجه نباید بالاتر از 75 میلیون قیمت بخوره.حتی توی این وانفسای کشور و دلار.متاسفانه مردم 100 میلیون پول جک میدن.البته بالاخره باید یه فرق سطح فکری بین مردم ایران با مردم اروپا و امریکا باشه.
علي
۱۲ فروردین ۱۳۹۶نقد و بررسی این خودرو به نقل از دوستم :
۱- فروش و بازار دست دوم خیلی بد
۲- افت کیفیت بعد از ۳۰۰۰۰ کیلومتر بطور واضح
۳- افت قیمت فوق العاده زیاد
۴- قیمت اولیه فوق العاده بالا
۵- فروش خودرو با شرمندگی و ضرر و خرید هیوندایی توسان کارکرده
۶- سواری خشک و بی روح
۷- فرمان گیج و گنگ
۸- موتور با داشتن توربو و ناسازگاری با بنزین ایران
با تچکر
نویدی
۱۲ فروردین ۱۳۹۶گارانتی شش ساله بدون محدودیت کیلومتر!!
این یعنی اطمینان از کیفیت.
ولی برای رقابت با خودروهای کره ای ،باید قیمت مناسب تر و معقولی داشته باشه.
Ali
۱۲ فروردین ۱۳۹۶ماشین فوق العاده ای
خوبیهاش: قیافه و طراحی زیباییش یه جورایی هیچ وقت دموده نمیشه
فضای داخل، نرمی و هندلینگ عالی که تو کراس اورها اکثرا نرمی ندارن ، امکانات و آپشنهای خوب، امنیت بالا، ترمزهای هوشمند، شاسی هوشمند که ظاهرا بین ام جی انگلستان و پورشه باهم طراحی شده
و از مهمتر لذت سواری بسیار بالا (نرمی هندلینگ، صدا وکشش)و شتاب فوق العاده ۸ ثانیه ای که همه اینها بامصرف نصف خودروهای مشابه هست
مثلا مصرف اسپرتیج تو شهری مثل تهران حداقل ۱۴-۱۵ هست
و اما عیب خودرو:
فقط جنس داشتبورد که برای ماشینی با این مشخصات فنی اصلا جور در نمیاد
بیشتر ماشین های مشابه داشتبورداشون اینطوره مثل اسپرتیج، هایلوکس، توسان…
خیلی ها مثل توسان حتی رودری وبقیه موارد هم کامل پلاستیک خشک هست، ولی باز به نظرم تو جی اس به جز داشتبورد چرم صندلی، کیفیت رودری ها و دکمه و… خیلی خوب هست
ناظر بی طرف
۱۲ فروردین ۱۳۹۶برخی از دوستان می گویند هیوندای توسان قوی تر و پر کشش تر از MG GS است! ! این در حالیست که توسان های موجود در ایران از یک پیشرانه 2 لیتری 155اسب بخاری بهره می برند که شتاب صفر تا صد آن 11.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن معادل 170 کیلومتر است.آیا چنین خودروی کندی از ام جی GS موجود در ایران که از پیشرانه ای 2 لیتری توربو به توان 217 اسب بخار استفاده می کند و شتاب صفر تا صد آنها 9 ثانیه و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر است،پر کشش تر است؟!
Madjid
۱۲ فروردین ۱۳۹۶.
درست نخوندی چی میگم.
موتور ۱.۶ لیتری توربوی توسان منظورم بود ، در مقایسه با موتور 1.5 لیتری توربوی این ماشین.
کاپیتان
۱۲ فروردین ۱۳۹۶پلت فرم کوراندو طراحی شده قیمتش در امارت خیلی پایینتره حدود ۶۰۰۰۰ هزار درهم، کیفیتش هم متوسط به پایین فقط خاورمیانه و چین عرضه میشه اروپا هم فقط انگلیس تا جای که اطلاع دارم
سهيل
۱۳ فروردین ۱۳۹۶پر پرش ۹۰ تومن میارزہ
منصور
۱۳ فروردین ۱۳۹۶متاسفانه اکثر ماشین ها فضای داخلی بی کیفیتی دارند چند روز پیش هوندا مونتاژ امریکا تو نمایندگی دیدم کیفیت داخلی نامناسبی نداشت وقتی داخل ماشین می شینی حس بدی القاء میشه البته وارد کنندگان می توانند ماشین با تریم با کیفیت تر سفارش بدهند mg تمام مدلاش داشبورد بی کیفیت دارند اما در هر صورت این ماشین در خیلی از کشور ها نمایندگی دارد و ماشین بدی نیست. حرف دوستان درسته بازار دست دوم مناسبی ندارد البته غیر از bmw -benz , و ماشین هایی از این دست تریم بی کیفیت بسیاری از محصولات را در بر گرفته به نظرم کیفیت داشبورد سمند lx هنوز بهتره
نریمان
۲۱ فروردین ۱۳۹۶بعضی از نظرات ، آدم رو یادت نفرت نمایشی از آمریکا میندازه .
از یاسین جان بابت تجربه ای که با جی اس داشتند تشکر میکنم ، ایشون تست کردند و از نزدیک لمسش کردند نه مثل بعضی ها که فقط از روی حدس و گمان و بعضا حب و بغض نظر میذارن .
بنده هم به تریم داخل جی اس معترض هستم و این اعتراضم رو در قالب کلاب ام جی ایران به گوش کلاب ام جی انگلیس و سایک رساندیم ، نتیجه اش تغییر تریم داخل در مدل نیو فیس آن است که کاملا چرم شده و با کیفیت .
علی جان ، اون دوستتون صد در صد اطلاعات غلط بهتون داده ، کیفیت مونتاژ و فیت آپ خودروهای ام جی در حدی خوبه که در نمونه هایی که بچه های کلاب بالای 150 هزار کارکرد دارند ، هنوز اتاق به صدا نیوفتاده
Ali
۲۲ فروردین ۱۳۹۶با سلام
سوال؟
ام جی جی اس 2017 نسبت به 2016 تغییراتی داره؟
در سایت هیچ تغییری من ندیدم
حمید
۱ مرداد ۱۳۹۶من به عنوان هموطنتون توصیه می کنم نخرین . مدیا از بس بد عمل می کنه همش خدا خدا می کنید پاتون اونجا باز نشه . دیگه با خریدش روز خوش نخواهید دید . نمی دونم چطور آقای دیلمی که مالک مدیاس می تونه اینقد بی تفاوت بشینه و ببینه که این برندو مدیا موتورز داره تخریب می کنه به خاطر چندرغاز اضافه گرفتن اگه خدمات بهتر داشت که بیشتر می فروخت . یا اینکاره نیست یا مشتریاش براش مهم نیستن .
محمدرضا
۵ اسفند ۱۳۹۶من از بدشانسی از هنگام خرید گیربکسم خراب شد و حس بدی پیدا کدم اما الان بعد از 70000 کیلومتر متوجه شدم که وقتی سوار ماشین های دوستام می شم با این قیمتهای نجومی تو ایران قیمت جی اس و کیفیتش عالیه چون تا الان بدون مشکل بوده و مدیا موتورس هم حسابی قوی تر شده .
Anirali
۲۳ اسفند ۱۳۹۸من زیر بارون ماشینم خراب شد و جعبه فیوزش سوخت اول که با یه یدک کش کشیدمش رو قسمتی که یدکیشو می کشی ماشین شاسیش کج شد من موندم و یه شاسی کج آخه چجوری بفروشم بگم فقط شاسیش کج شد