امجی نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ کراساوور سابکامپکت ZS را در بریتانیا عرضه کرده است. این نسخهٔ بروز شده که کمی شبیه مزدا به نظر میرسد، بهعنوان تکامل خارقالعاده از نسخهٔ قبلی توصیف شده است. در بخش جلویی فیسلیفت ZS جلوپنجرهای بازطراحی شده با چراغهای LED جدیدی به همراه سپر جلوی اسپرتتر با چراغهای مه شکن جدید به چشم میخورد. تغییرات ظاهری این ماشین در قسمت عقب هم با سپر تهاجمیتر و چراغهای جدید ادامه یافته است. ZS فیسلیفت همچنین از رینگهای جدید، قطعات همرنگ بدنهٔ بیشتر و تریمهای آلومینیومی هم برخوردار شده است.
در داخل ZS جدید صفحه آمپر دیجیتالی جدیدی جلبتوجه میکند که البته فقط در تیپ بالا ردهٔ Exclusive ارائه میشود. بااینحال همهٔ تیپهای این خودرو به نمایشگر بزرگتر ۱۰.۱ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز شدهاند که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی میکند. علاوه بر این، در داشبورد نیز با استفاده از متریال نرمتر تجدیدنظر شده است درحالیکه دکمههای روی پانل میانی داشبورد، تریم داخلی و زیر آرنجی جلو هم جدید هستند.
زیر کاپوت امجی ZS یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی متصل شده که نیرو را به چرخهای جلو انتقال میدهد. همانطور که انتظار میرود، با این مشخصات، پرفورمنس ZS چندان جالب نیست بهگونهای که برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۱۰.۴ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن تنها ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است.
اما این قوای محرکهٔ کمتوان نقطهٔ مثبتی هم دارد که آن مصرف سوخت است. ZS طبق معیارهای WLTP بهصورت ترکیبی در هر صد کیلومتر تنها ۶.۸ لیتر بنزینی مصرف میکند. نسخهٔ فیسلیفت امجی ZS هماکنون با قیمت پایهٔ ۱۵,۴۹۵ پوند در بریتانیا به فروش میرسد.
new reventon
۱۵ تیر ۱۳۹۹ام جی میتونه یه برند اقتصادی خوبی بشه برا اروپا
چون هم قیمتاش نسبت به کیفیت پایینه، هم یه برند با قدمته که همه میشناسنش
NAVID۰۰۹۸
۱۵ تیر ۱۳۹۹به نظر من MG اگر کیفیت متریال داخلی و بدنه را بالا ببره ، حرفهای زیادی برای گفتن داره ، طراحی معقولی هم دارند .
Peyman56
۱۵ تیر ۱۳۹۹یادش بخیر سال ۹۶ داشت مقدمات ورود ابن مدل به ایران فراهم مزشد.ولی یهو همه چی خراب شد.دبگه تو رویاهاهونم نمیشه یک ماشبن حداقلی رو خرید
مسعود
۱۵ تیر ۱۳۹۹با این وضع نرخ ارز و فضاحتی که اینها به بار آوردند حتی بعد از رفع تحریم ها بیل و کلنگ هم نمیشه دیگه تولید کرد چه برسه بخواند همچین ماشینی هایی را تو ایران تولید کنند. ایرانیها تو رویاهاشون هم دیگه همچین ماشین هایی را نمی بینند.
meysam
۱۵ تیر ۱۳۹۹میتونه براحتی با داچیا رقابت کنه
از نظر طراحی که کاملا بهتر از داچیاست
مهدی
۱۵ تیر ۱۳۹۹ام جی هیچ وقت تو ارپا نتونست موفق بشه چه با چینی ها چه بدون چینی ها کلا زنده گردن برنده های این شکلی کار چندان مرسومی نیست چینی ها هم نتونستن ازش بهره ای ببرن
ارشیاsvj
۱۵ تیر ۱۳۹۹خیلی زیبا???
خیلی کند???