امجی به طور رسمی از فیس لیفت MG6 برای سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد. در این خودرو، امجی موارد ارتقا و بهبود یافته را با هزینه کمتری ارائه مینماید.
امجی اصرار دارد که نسخه ۲۰۱۵، یک مدل جدید است. اما تغییرات ظاهری این خودرو تنها به چراغهای LED روزتاب جدید و تغییرات مختصر در سپرها محدود میشود. امجی اعلام کرده که تقریباً تمام قسمتهای کابین دستخوش تغییر و بهروزرسانی شدهاند. از جمله این تغییرات، نمایشگرهای جدید داشبورد، نمایشگر ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و همچنین استفاده از یک ترمز دستی الکترونیکی بهجای ترمز مکانیکی میباشد. بهبود اصلی در زیر کاپوت صورت گرفته که در آن موتور ۱.۹ لیتری دیزلی به طور قابلتوجهی بهینه شده است. با اینکه میزان نیروی تولیدی این پیشرانه هنوز ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور آن ۳۵۰ نیوتن متر است، تولید گازهای آلاینده به ۱۱۹ گرم در هر کیلومتر کاهش یافته و مصرف سوخت آن نیز به ۴.۶ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است. MG6 جدید نسبت به قبل، یک رژیم ۷۵ کیلوگرمی گرفته و ۰.۵ ثانیه شتاب صفر تا ۹۶ بهتری دارد. بهگونهای که از سکون تا سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۸.۴ ثانیه میپیماید. سه تریم مختلف برای MG6 جدید درنظر گرفته شده است که ارزانترین آنها یعنی مدل S با قیمت ۱۳۹۹۵ پاوند در انگلستان به فروش میرسد. این رقم ۳۰۰۰ پاوند از مدل پایه سال ۲۰۱۴ ارزانتر شده است. این قیمتگذاری باعث میشود تا این خودرو بتواند در رقابتی مستقیم با خودروهای کوچکتری چون فورد فوکوس و اوپل آسترا قرار گیرد.۵۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
SAEED
۲۲ فروردین ۱۳۹۴درود
نقطه ضعف های قبل تبدیل به نقطه قوت شده اند
در کل خوب کار کردند مخصوصا مصرف و آلایندگی که خیلی خوبه
آرش آمار
۲۲ فروردین ۱۳۹۴من بالشخصه رنو فلوئنس 2000 اتومات رو به ام جی6 ترجیح می دهم
seda
۷ تیر ۱۳۹۴ok
ماشینی که شتاب اولیش حدودا 14.5 ثانیس به ماشینی که شتاب اولیش8.5 ترجیح میدی
ماشینی که حتی یه ال سی دی ساده نداره به ماشینی که دوربین دنده عقب و کنترل کشش و شیفر پشت فرمون و غیره وغیره داره ترجیح میدی ماشینیو که با موتور 2000ش 130 اسب تولید میکنه به ماشین 1800 که 160 اسب تولید میکنه ترجیح میدی
amir
۲۸ دی ۱۳۹۴خیلی خوب بود جوابت…فوق العاده ا یی…..فقط MG…بقیرم بریزید دور…
جی تی ار
۲۲ فروردین ۱۳۹۴این ماشین رو خیلی قبول دارم، خیلی ماشین عالییه. با این قیمتش در کنار اون سیستم تعلیق و هندلینگ و قوای فنی و امکانات عالیش، واقعا رقباش رو به وحشت انداخته بود. الآن هم که کیفیت کابینش ارتقا یافته و در کنار استهلاک رکمش بر اکثر رقبای واقعا برتری داره. خیلی ها به مالکیت چینی اش نگاه می کنند و چشم بسته ردش می کنند، اما این ماشین الآن هیچی از رقیبی رمانند کرولا جز یه پشتوانه بزرگ به نام تویوتا کم نداره هیچ، تازه برتری هایی هم نسبت به آن داره. هرچند اگر بحث قیمت نباشه خیلی ها کرولا را انتخاب می کنند فروش 42 میلیونی گوای این ماجرا است. اما تو ایران این قیمت برای کرولا مخصوصا مدل GLI واقعا زیاده…
نریمان
۲۲ فروردین ۱۳۹۴البته خودتان بهتر میدانید که سرمایه گذاری و مالکیت ، اساس برند را تحت شعاع قرار نمیده ، بطور مثال قبل از سایک چین ، BMW مالک ام جی بود و آنزمان هم کسی نمیگفت که برند ام جی آلمانیه .
مهم اینه که طراحی و مهندسی آن همچنان در کشور اصلی یعنی انگلستان انجام میشه و حتی نظارت بر ساختش هم تحت نظر بازرسان اروپایی هست .
http://mg.co.uk/about-mg
;کرولا ماشین خوبیه اما از نظر کلاس خودرویی ، کرولا سگمنت C فامیلی و ام جی 6 سگمنت D اسپورت هست
E 36
۲۲ فروردین ۱۳۹۴جلوش بهتر شده عقبش یکم زشت ! در کل خودرو خوبی هست با این قیمت امکانات و توانایی فنیش عالیه
mj
۲۲ فروردین ۱۳۹۴لامصبا اونجا بهتر می شه و ارزون تر اینجا بدتر می شه و گرونتر
خداییش این انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نریمان
۲۲ فروردین ۱۳۹۴سایت خوب پدال عرض کنم که تغییرات چند مورد ساده نیست :
1- سیستم گیربکس به 6 دنده دوال کلاچ تبدیل شده
2- سیستم تعلیق از ویرایش دوم سیستم 9در 1 BMW استفاده شده
3- سیستم هندلینگ با شاسی داینامیک دچار بازنگری شده و آپگرید شده
4- تریم داخل از کیفیت خوب رو به عالی با ظرافت بیشتری استفاده شده
5- موتور دیزل و بنزینی باز طراحی شده و بهبود نسبی ایجاد شده
در ادامه نقطه نظرات همراه با تحسین سایت های اتوکار ، کاربایر و اتواکسپرس را ارایه میدم :
تعریف بسیار زیاد کاربایر از نیو ام جی 6 :
MG has introduced a new MG6 that features significant changes inside and out.
The new car is more efficient, features a new design and more equipment, plus an upgraded interior compared to the original MG6, which first hit the road in 2011
به نظر میاد انگلیسیها از دوباره زنده شدن برند ام جی و روند رو به بهبود آن خوشحال هستند . از طرف دیگه ، در کنار افزایش کیفیت و راندومان و کاهش مصرف سوخت ، ارزان سازی نقش مهمی در ایجاد رضایت در سایت های معتبر خودرویی ایجاد کرده .
http://www.carbuyer.co.uk/news/147809/d … 6-released
در اولین بررسی اون تعریف های غیر معمولی میکنند ، در همین راستا سایت معتبر و حرفه ای اتواکسپرس با بررسی نیو ام جی ۶ قرمز رنگ با موتور دیزل ، اون رو با فورد مندو مقایسه کرده و با توجه به قیمتش ، بهترین خودرو در کلاس خودروهای خانوادگی معرفیش کرده :
important changes have been made meaning it’s nicer to live with, and thanks to a £3,000 price cut, cheaper too
• Best family cars to buy now
Most importantly MG has repositioned the 6 so that it now takes on the Ford Focus and Vauxhall Astra rather than larger cars like the Mondeo. It benefits from a healthy price cut with the entry-level car now wearing a no-discount £13,995 price tag – that’s £3,000 less than the old car. The range has been simplified too – the petrol has been dropped, meaning a 1.9-litre turbodiesel is the only option, while the awkward-looking Magnette saloon has also been axed leaving just the five-door hatch. Along with the price cut, the line-up has been rebadged so now there’s S, TS (with sat-nav as standard) and TL (which adds leather trim
http://www.autoexpress.co.uk/mg/mg6/614 … 015-review
اولین بررسی اتوکار بهمراه تعریف و تمجید :
http://www.autocar.co.uk/car-review/mg-motor/mg6/first-drives/2015-mg-motor-mg-6-ts-uk-review
امیدوارم شرکت مدیاموتور با همین فرهنگ ام جی ، ام جی ۶ نیو را با قیمت مناسب همانند گذشته به دست مشتری برسونه هرچند که با شناخته شدن بیشتر این برند انگلیسی در ایران ضریب دامپینگ کم رنگ تر میشه .
جالب هست که بدانید وزن ماشین ۵۰ کیلو سنگین تر شده ، کیفیت داخل خیلی خوب شده ( به گواه اتوکار و اتواکسپرس ) ، مصرف سوخت کمتر شده ، گیربکس ۶ دنده دوکلاچه و موتور بنزینی ۱۸۰ اسب بخار .
مطابق نقطه نظر این دو سایت ، ام جی ۶ نیو ، از همه جهت به مدل قبلی برتری داره ولی قیمتش کاهش یافته ، این یعنی خدمت واقعی پیشرفت تکنولوژی به بشر.
نریمان
۲۲ فروردین ۱۳۹۴http://www.carbuyer.co.uk/news/147809/details-of-new-mg6-released
http://www.autoexpress.co.uk/mg/mg6/61477/new-mg6-2015-review
سعید
۲۲ فروردین ۱۳۹۴فکر کنم قیمتش تو ایران حدودا 115 میلیون باشه،اگه این نسخه فیس لیفت بیاد میره بالای 130 میلیون
علیرضا
۲۲ فروردین ۱۳۹۴فیس لیفتش نسبت به مدل قبلی 17 درصد ارزونتر شده. درنتیجه اگه توی ایران هم همین روند رو بخواد داشته باشه(که بعیده!) باید قیمتش بره زیر 100 میلیون تومن.
سعید
۲۲ فروردین ۱۳۹۴17 درصد ارزون شدن خیلی خوبه،دمشون گرم،
اما متاسفانه تو ایران کاری با قیمت اصلی ماشین ندارن،قیمت گذاری خیلی ماشینا کاملا غیر منطقیه،مثلا میگن این ماشین قشنگتر و بهتر از ام جی 6 قبلی شده پس باید گرونتر باشه!!! :D
اهورا
۸ شهریور ۱۳۹۴با عرض سلام قیمت فیس لیفت 2015 113 میلیون
مک میسل
۲۲ فروردین ۱۳۹۴جزو دوبرند چینی که من قبول دارم هستش
چون انگیلیس برکارای ام جی نظارت میکنه خیلی ماشینای با کیفیت و خوبی داره و مصرف هم فوق العاده پایین و خلاصه عالی
تازه ارزونتر هم شده!
نریمان
۲۲ فروردین ۱۳۹۴البته ام جی برند انگلیسی هست که چند وقتی هست تحت مالکیت سایک چین قرار گرفته ، و قبل از سایک ، مالک ام جی ، BMW بوده ، و همچنان دفتر مرکزی آن در لانگبریج بیرمنگام قرار داره که طراحی و مهندسی تمام مدلهای ام جی را آنجا انجام و تحت نظر بازرسان انگلیسی ام جی در سایک تولید میشه ، هرچند که سایک چین هم شرکت غولی هست که 40 درصد سهام جنرال موتورز و 25 درصد سهام فولکس واگن را هم خریده و انواع بیوک ، شورولت ، کادیلاک ، اشکودا و فولکس را هم تولید میکنه .
http://chinaautoweb.com/auto-companies/saic-shanghai-automotive-industry-corporation/
شسی
۲۳ فروردین ۱۳۹۴چرا اطلاعات غلط میدی کجا سایک اینا رو خریده
شاید سهام بعضی از این شرکت ها رو داشته باشه ولی بری مطالعه کنی میفهمی که با این شرکتا همکاری داره مثلآ کادیلاک XTSو تو چین سایک مونتاژ میکنه همین طور قرار بود SRX هم اینا مونتاژ کنن همین طور شورولت و فولکس و بیوک مونتاژ میکنن
نریمان
۲۸ فروردین ۱۳۹۴عرض کردم درصدی از سهامشون رو خریده ، نه خود کمپانی رو ، هر چند که در دنیای خودرو ، این وقایع مدام در حال تکرار هست و برندهای ارزشمند دست به دست میشوند .
نمونه اش ، برند جگوار و لندروور که توسط تاتا هند خریده شد ،
برند ولوو ، که توسط جیلی چین خریده شد.
برند سانگ یانگ که توسط ماهیندرا ماهیندرا هند خرید شد.
این داستان ادامه دارد چرا که شرکتهای سرمایه گذار به برندها به چشم افزایش سرمایه نگاه میکنند ، مثلا سایک برند ام جی را با ۴۵۰ میلیون پوند مالکیت سرمایه گذاریش را بدست آورد و مسلما با عرضه قوی محصولاتش و بالا برند ارزش آن ، روزی آنرا مثلا مجددا به بی ام دبلیو میفروشد با قیمت ۱ میلیارد پوند .
tadano
۲۲ فروردین ۱۳۹۴با سلام خدمت دوستان
MG6 تو کلاس کرولا هستش یا کمری؟
محمدرضا ♥BMW♥
۲۲ فروردین ۱۳۹۴کرولا دوست عزیز اما کرولا بخاطر کیفیت بهتر طبیعتا گرون تره :)
علیرضا
۲۲ فروردین ۱۳۹۴آقا محمدرضا بر خلاف فرمایش شما ام جی 6 خیلی از کرولا گرونتره. با مقایسه قیمت ها توی سایت drivearabia میشه فهمید که کرولا در امارات بین 59500 تا 74000 درهم به فروش میرسه. در حالی که ام جی 6 بین 71500 تا 90000 درهم. در نتیجه ارزونترین مدل ام جی 6 تقریبا قیمتش برابر گرونترین مدل کرولاست. دلیلش هم بسیار واضحه. موتور توربو شارژ و پر قدرت ام جی، گیربکس هوشمند و مدرن ام جی در برابر گیربکس 4 سرعته قدیمی کرولا، آپشنای بیشتر و هندلینگ فوق العاده ام جی که باعث میشن توی خارج از ایران بسیار گرونتر از کرولا و تقریبا هم قیمت با کمری به فروش برسه. اما توی ایران به لطف دمپینگ میشه ام جی رو به قیمت خیلی مناسبی خریداری کرد.
محمدرضا ♥BMW♥
۲۲ فروردین ۱۳۹۴بله علیرضا جان حق با شماس دامپینگ رو فراموش کرده بودم :) یه دیس به خودم دادم :)
علیرضا
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ارادتمندم آقا محمدرضا! :-D
نریمان
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ام جی 6 در کلا س سگمنت D اسپورت هست و کرولا در کلاس سگمنت C فامیلی و کمری در کلاس سگمنت D مید سایز هست .
محمدرضا ♥BMW♥
۲۲ فروردین ۱۳۹۴واقعا ام جی 6 حرف نداره…من به غیر از توی نت که ازش زیاد تعریف شنیدم از چند نفر که این ماشین رو داشتن پرسیدم خیلی راضی بودن :)
سام سامی
۲۲ فروردین ۱۳۹۴سلام، در اینکه ماشین خوبی بوده و بهتر شده شکی نیستش…
مخصوصا اون گشتاور 350 تاییش که خیلی هیجان انگیزه…شتابش هم که در کلاس خودش و در مقایسه با رقبای داخلی مثل النترا، سراتو، کرولا و لنسر و… که قابل مقایسه نیست…
فقط میمونه یک نکته! درسته که قیمتش کاهش یافته اما اینو از یاد نبرید که تو ایران داره به روش دامپینگ فروش میره وگرنه باید خیلی بیش از این قیمت گذاری میشد…ضمنا نسخه ای که تو ایران به فروش میرسه نسخه فولش هست که در مدل 2015 اگه بخواد بیاد هست 18000 پوند…( از پدال تعجب میکنم که ادامه بحث مربوط به قیمت خودرو در دو مدل دیگه رو نادیده گرفته و نیاورده)
درود بر عاشقان خودرو
مروت
۲۲ فروردین ۱۳۹۴سلام
لطفا یکی بگه منظور از دامپینگ چیه؟
علیرضا
۲۳ فروردین ۱۳۹۴منظور از دامپینگ فروش یک کالا با قیمتی پایینتر از قیمت اصلیه که به منظور جا انداختن اون کالا توی بازار و آشنایی مردم با اون برند صورت میگیره.
امیر
۲۲ فروردین ۱۳۹۴واقعا موتور بنزینی هم تغییر کرده یا همان 1800 هستش و اگر هم نسل دوم 9 در یک هم باشه کیه خیلی خوب شده چه شود
محمد
۲۲ فروردین ۱۳۹۴اینا به فکر اینن که چطور با افزایش کیفیت و کاهش قیمت مشتری جذب کنن…
اونوقت ایرانخودرو داره فکر میکنه چطور میشه سمند و به قمیت بوگاتی انداخت به مردم…
ارش
۲۳ فروردین ۱۳۹۴اقایون داداشا خواهشن قیمت رو به تومان یا دلار بنویسید ما از یازار ارز خبر نداریم.
اهورا
۸ شهریور ۱۳۹۴113 میلیون فیس لیفت 2015
شهریار
۲۳ فروردین ۱۳۹۴چرا اینقدر خوب کار می کنند؟؟؟؟میشه صدها دلیل آورد که چرا اینقدر پیشرفت در کار چینی ها وجود داره.. بر اساس یک طرح کلی حتی کوچکترین کارخانه های خودرو ساز چینی هم که هنوز ابتدای راه هستند استراتژی خودشون رو مشخص کرده اند و تو مسیر درست و از پیش تعیین شده جلو میرن..چون هدفشون نفوذ به بازارهای سود ده جهانی خودرو و گرفتن سهم عمده ای از این بازار هست..و تاکنون فاز اول این طرح که آزمون و خطا در کشورهای جهان سوم و برند سازی و تبلیغات را به خوبی پشت سر گذاشته اند …استفاده از هرترفندی از قبیل کپی طرح خودروهای معروف،استخدام طراحان و مهندسین بنام ،ادغام شرکت ها،خرید کل یا قسمتی از سهام برندهای معروف خودرو ، ارزان سازی و خلاصه هر راهی که بشه رو به جلو حرکت کرد باعث شده که امروزه چین با سرعتی فزاینده پله های ترقی را پیموده و تهدیدی جدی برای خودروسازهای بزرگ محسوب شود.
شاید بیشترین کمک به این امر را کشور ما به چین میکند..بازاری بی سرو سامان و بدون نظارت که هر کسی هر کاری دلش میخواد میکنه و تبدیل شده به محل تست خودرو و روانشناسی فروش خودروهای چینی …..
دیگه از ما هم گذشته که بخوایم هی دعا کنیم که خدایا مسئولین رو از خواب بیدار کن تا الگو برداری کنند و الی آخرررررررررررررر
مهران
۲۳ فروردین ۱۳۹۴تشکر از سایت پدال
milad
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ایرانخودرو یه تغییرات یا فیس لیفت داد به سمند معمولی شد دنا 20000000تومن گذاشت روی قیمت ماشین تازه اونم ناراضی بود ….ودر اخر هم گفت دیگه توی بازار ایران هم نمیدم..اخه توی خارج از کشور هم کسی ماشینتو نمیخره ایرانخودرو….
Mehrbod
۳۰ فروردین ۱۳۹۴دگرگونی چهره ای که به فلسفه طرح ابتدایی وفادار باشد مشتری های قدیمی را شیدا میکنه .. کمتر خودرویی در رده اقتصادی با طراحی سال 2010-2011 میتواند با اندک تغییر و بهبود در نما ، سال 2015 همچنان به روز باشد . این نشان از طرح پیشرو آغازی دارد ..
Mehrbod
۳۰ فروردین ۱۳۹۴این را هم بگم که تا بحال ندیده بودم خودرو جدیدی همراه بهبود ارزان شود .. شاهکاره .. تیر خلاص..
alireza
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ایا مدل کنونی با قیمت 120000000 هم ارزش خرید داره؟شتابش 8.4 یا 9.8؟
حسین
۱۱ خرداد ۱۳۹۴درود
می خواستم بدونم مدل 2015 ام جی 6 (بنزینی یا دیزل ) کی وارد ایران میشه و با چه حدود قیمتی ؟ ظاهرا مدل 2015 که مدیا موتور داره می فروشه 2015 ای که در بررسی بالا امده نیست ؟! تشکر
lمصطفی
۱۸ خرداد ۱۳۹۴دوستان من تا به حال انواع ماشین های 206،پژو پارس،ریو،سوار شدم اما هیچیک با این ماشین فوق العاده قابل مقایسه نبود تا دیروز که سوار نشده بودم فکر میکردم که یکی از این ماشین های مزخرف وبی کیفیت چینیه اما وقتی سوار شدم ورانندگی کردم تازه فهمیدم معنی هندلینگ وشتاب وراحتی ماشین یعنی چی حالا هرجا که هستم به همه میگم که این ماشین با توجه به امکاناتی که داره وقیمتش نسبت به سایر خودروها بی نظیره.
mostafa
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ماشین خوبیه ولی من سراتو 2015 انتخاب میکنم .قدرت سراتو بیشتره ولی اسب بخار گشتاوره پایین تری داره ولی به دلیل وزن کمتر شتابش ازین بلاتره.امکانات در یه حده ولی سراتو فول کمی بیشتره داشبورد کیا لذت بیشتری به ادم میده. از نظر ایمنی ام جی 5ستاره از اروپا داره ولی سراتو علاوه بر 5ستاره از اروپا 5ستاره از ایالات متحده رو داراست.از نظر هندلینگ سواری ام جی از سراتو بهتره تو چاله ها ضربش کمه ولی سراتو بخاطره اسپرت بودنش رینگای گوندش میکوبه.از ننظر صدای داخل موتور میشه گفت هردو خوبن یکین که سراتو از 2014 این موردشو اصلاح کرده.از نظر خدمات گارانتی و بازار فوروش سراتو برتری داره ظاهرم سلیقه اییه من سراتو رو ترجیح میدم البته بگم ام جی هم عالیه و بسیار قابل احترام با سپاس
مجید
۵ تیر ۱۳۹۴توجه کنید دوستان ، قیمت این ماشین با 8 میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده به 124 میلیون میرسه. درسته که ماشین خوبیه ولی آخه قرار بود از مدل قبلی ارزونتر باشه که !!!!
مصطفی
۲۱ تیر ۱۳۹۴حالا که همه دارن از نقاط قوتش میگن بد نیست که از نقطه ضعفش هم بگیم به نظر من یکی از نقاط ضعفش کیفیت رنگ بدنه این خودرو بطوری که بعد از مدتی حداقل رنگ سفیدش به کرم مات میزنه وقتی با رنگ ماشینای دیگه مثل تویوتا ویا هیوندای مقایسش میکنی متوجه این اختلاف میشی بعد از یه مدت رنگش مات میشه وبه شیری متمایل به کرم میزنه.نکته دیگه طراحی داخلیشه که ضمخت و نچسبه وظرافت ماشینای کره ای ویا ژاپنی رو اصلا نداره در ضمن چون زیاد طرفدار نداره راجع به کیفیت قطعاتش نمیتونم چیزی بگم در کل هنوز امتحانش رو در بلند مدت پس نداده.
مصطفی
۱۹ مرداد ۱۳۹۴دوستان من امروز بعد از کلی تحقیق موفق به ثبت نام یک ام جی 6 جدید شدم کلا خیلی با مدل 2014 تفاوت داره طراحی داخلیش خیلی بهبود پیدا کرده چراغها وطرح بدنه هم تا حدی بهبود پیدا کرده مصرفش کمتر شده هندلینگ وسواریشم عالیه بیبن خودروهای رقیب که سراتو ومزدا3 وتویوتا کرولا بود بعد از کلی تحقیق وپرس وجو کفه ترازو به سمت ام جی 6 نیو فیس سنگینی میکرد ومن از خریدم خیلی راضیم کلا این ماشین یه سروگردن از همه رقباش به نظر من بالاتره.
معین
۲۴ مرداد ۱۳۹۴با سلام الان 6ماهه که ام جی6 جی تی دارم مدلش 2015هست ولی فیس لیفتش نیست چند تا از نقاط قوت و ضعفش رو بگم برای کسایی که میخوان بدونن البته کاملا بدون تعصب کلا رو هیچ ماشینی تعصب ندارم
اولین چیزی که تو ام جی 6 توجه ادم رو جذب میکنه شتاب فوق العاده ی اونه که وقتی توربو وارد عمل میشه واقعا ادم رو هیجان زده میکنه تا حالا هر کدوم از دوستام که کنارم نشستن چه اونایی که از ام جی خوششون میومد چه اونایی که برندهای دیگه مثل النترا یا سراتو رو ترجیح میدادن وقتی شتاب ماشین رو میدیدن خیلی تعجب میکردن
نکته دوم راحتی این ماشینه از نظر راحتی میشه گفت ماشین نسبتا راحتیه
نکته سوم گیربکس هوشمند این ماشینه که عملکرد خوب و راضی کننده ای داره
نکته چهارم تعادل بالای ام جی هست که خوبه
اما نقاط ضعفش
اول اینکه بر خللاف ظاهرش که از بیرون نشون میده ماشین جا داریه نسبتا ماشین تنگیه هم برای سرنشینای جلو فضا یکم تنگه هم واسه سرنشینای عقب
نکته دوم اینه که چون موتور ماشین توربو هست وقتی توربو فعال میشه بدلیل کیفیت کم بنزین بو بدی تو ماشین میاد
نکته سوم کیفیت رنگ ماشین چندان خوب نیست
نکته چهارم این که چون هنوز این ماشین زیاد نیست کمبود قطعاتشه که فقط باید از نمایندگیها گیر بیاری مثه کیا و هیوندای نیست
در کل اگه بخوام به عنوان کسی که الان شیش ماهه این ماشین رو دارم نظر بدم نسبت به رقیباش مثه کیا سراتو یا النترا به نظرم بین اینها ام جی حرف اول رو میزنه تو این رنج از هر لحاظ ازونا بهتره
نسبت به پولی که میدی قطعا راضی کنندس واسه ادم
ماشین خوش ساختیه هرجور منتقدی رو سوار کنین که باهاش رانندگی کنه یا حتی کنارتون بشینه این ماشین روش تاثیر میذاره به نظر من به ندرت پیش میاد ام جی 6بخرین و از خریدتون پشیمون بشین البته این نظر من بود سلیقه ایه دیگه
امیدوارم واسه اونایی که دنبال اطلاعتن ازین ماشین مفید باشن حرفام
موفق باشین
amin
۱ شهریور ۱۳۹۴اگه کمتر شده قیمتش پس چرا اینجا شرکت 10 میلیون گران کرده؟؟؟؟
3000 پوند کمتر شده،یعنی حدود 13 الی 15 میلیون کمتر از مدل قبلی….
الان 10 تومان گرانتر،یعنی وارد کننده از امسال روی هر مدل 25 میلیون بیشتر از قبل سور میکنه…..
چه میکنه این سازمان حمایت از مصرف کننده ها…….
حسین
۹ شهریور ۱۳۹۴چندتا مشکل اینجا هست بفرض انگلیسی ماشینهای انگلیسی درایران وجهه خوبی ندارن نمونه اش خیابانهائ ایران که انواع اتومبیلهای قدیمی المانی وژاپنی بوفور یافت میشه دوم قطعات وخدمات پس از فروش ان که بعد از چندسال ایا پشتیبانی میشه یا نه وسوم فروش دست دوم ان چطور است
كاميار
۱۳ شهریور ۱۳۹۴باسلام ماشین خوبیه ولی بازاردست دوم نداره وصاحب اول واخرش خودتی .دوستم سه ماهه برای فروش گذاشته هنوزنفروخته.ضمناحتمابنزین ابایدسوپربزنی که اینم توایران مشکل بزرگیه. من فلوینس E4گرفتم واقعانحشره ومشکلات ام جی راهم نداره.
amir
۲۸ دی ۱۳۹۴چی میگی بابا…من داشتم راحتم فروختم 2010…دوبارم رفتم خریدم 2012 مشکی 550
بنزین سوپرم باید بزنی فقط چون واسه توربو شه که خرابش نکنه بنزین معمولی….تو بورو همون رنو سوار شو بنزین معمولی بزن حالشو ببر.
کریمی
۱۰ مهر ۱۳۹۴سلام دوستان؛
روز بخیر
بنظرتون کدوم رنگ ام جی 6 باکلاس و خوشگله؟
مشکی- سفید و یا نوک مدادی
فراز
۳ فروردین ۱۳۹۵خدا رحم کرده با دامپینگ وارد میکنن وگرنه کی حاضر بود بابت این 160 میلیون پول بده اگه دامپینگ نبود این چهارتا ام جی هم تو خیابون نبود.